Rintakarvat vai ei?

tiedonjanoinen.

Kysymys naisille. Elikkä olen lihaksikas 26vuotias mies ja haluaisin tietää että tykkäättekö rintakarvoista vai onko karvaton parempi? eli kysymys ei ole mistään matosta vaan sen verran et lihakset näkyy kyllä hyvin. Tähän mennessä kaikki naiset joiden kaa olen ollu niin ovat vain pitäneet mut lähinnä karvattomilta miespuoleisilta on tullu kommentteja et miks et aja noita.

20

3910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;) ;)

      Minä tykkään kovasti rintakarvoista. =) Tosin olen aika paljon vanhempi eli 40v. Rintakarvat on seksikkäät miehellä. Yleensäkin liian sileäihoinen mies on yöks.

      • ♥♥♥♥

        Samaa mieltä mitään lisäämättä!

        Minäkin olen 40 nainen ;)


    • 20v....

      juu rintakarvat on ihanat miehellä! inhoan niitä jotka sheivailee...

    • 22v nainen

      Itse en tykkää rintakarvoista yhtään..

    • NikoS

      Heh, ala sitten lesboksi, sillä miehillä kasvaa rinnassa karvoja.

      • w54ey6j7e5j

        Kasvaahan miehillä parta, viikset ja hiuksetkin, eikä niiden tarvi rehottaa ympäriinsä..


      • 344333
        w54ey6j7e5j kirjoitti:

        Kasvaahan miehillä parta, viikset ja hiuksetkin, eikä niiden tarvi rehottaa ympäriinsä..

        Homot sheivaa rintakarvat, ei Miehet.


    • rgdhfdh

      Kyllä kiitos rintakarvoille :-) Älä välitä muiden höpinöistä, jos kerran itsekin sen peiliin katsomalla huomaat, että hyvältä näyttää! Ettei vain nuo kommentoijat olisi sellaisia, joille ei kunnolla karvat kasva..? Helppohan sitten on sanoa, että aja sinäkin omasi pois, niin et herätä kateutta...

    • rengastaja

      mä olen vanhemmiten alkanu tykätä karvoista miehellä mut ei sen silti tarvii olla mikään koko nahan peittävä ryijy. sellanen kiva raita keskivatsassa on aika hyvä:-) ...mut jos ihmisestä pitää muuten niin ei karvat sitä ratkaise.

    • Rock-A-Babe

      Rintakarvat pitää olla..nam... tykkään tosi paljo ;)

      • mjhtferjutese

        Eivät nuo alempien kuvian karvoitukset mitenkään rumia olleet, päinvastoin, nams nams.

        t: 20v nainen


    • en aja

      Olen muutaman vuoden vanhempi ei ole tullut koskaan mieleen ajatella mitä naiset ajattelevat minun rinta ym karvoista.Onkohan se kuinka yleistä meillä jolla on kohtalainen karvoitus esim käsivarsissa ja muualla ajella ne pois.

    • Nainen 24v

      Älä vaan ajele rintakarvojasi pois! Minua ällöttää oma pikkuveljeni, joka ajelee sääret ja kainalot. Yök!

      Rintakarvat saa olla, muutenkin pidän miehekkäämmistä miehistä, en silkkikasvoisista kiiltokuvapojista.

    • oikeasti?

      Jos kasvaa niin kasvaa ja jos ei kasva niin sekin on hyvä.
      Kehotan ajamaan jos itseäsi häiritsee.

      Lähinnä oksettavan kuvan antoi tuo termi "lihaksikas". Itseäni oksettaa kuntosali lihaskimput (ihan sama mikä karvoitustaso). Eri asia jos on tullut luonnollisilla menetelmillä eli töistä ym.

    • Maire666

      Rintakarvat on ihan ok. Enempi kummastuttas jos miehellä pukkais sänkeä rinnasta. Sen sijaan voimakkaat niska- ja takapuolikarvoitus saattais olla jo vähän aavistuksen liian karvaista mun makuun mutta en minä niitä menisi kuitenkaan sheivaamaan.

      En oo koskaan ollunna rintakarvaisen miehen kans, en ossoo sannoo oikein. Tosin en kyllä oo miehen kanssa ollutkaan aikoihin, olikohan se 2006 vai 1998 viimeksi, eikä sillä kyllä muistaakseni ollut muuta karvaa kuin pitkä tukka...

      Mulla itellä on 6 rintakarvaa, jos se nyt jotakuta kiinnostaa ja vaikkei kiinnostaiskaa.

    • 16vToni

      oon 2001 syntynyt poika Vantaalta. Mulle on alkanut kasvaa rintakarvat.Tummaa haituvaa,.tykkään niistä,tunnen itteni paljon vanhemmaks mitä oon. Uimahallissa mua on luultu niiden rintiskarvojen takia vanhemmaks.Hieno juttu noot kyl on,.

    • Sileääollapitää

      Ei rintakarvoja, kiitos.

    • nuori-nainen

      Ilman rintakarvoja parempi

    • lirpaz

      Molemmat käy vallan mainiosti, karvoilla tai ilman. Ei sillä asialla ole merkitystä - luonnollisuus on valttia ja ajellut karvat ovat tietyssä vaiheessa epämiellyttävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe