Tapasin todella mukavan miehen, hän tuli juttelemaan minulle ja kävimme lenkillä. Tästä viikko eteenpäin kysyin häntä ulos ja kävimme kahvilla. Kaikki meni hyvin ja juttua riitti. Hän vielä treffien jälkeen sanoi että olisi tosi kiva nähdä taas uudestaan ja kyseli milloin ehtisin, sovittiin että soitellaan seuraavalla viikolla... Tästä on yli viikko eikä hän ole soittanut. Facebook tilojansa hän kyllä päivittelee, että ei ole mihinkään matkallekaan lähtenyt ;D Onko vain niin että häntä ei kiinnosta vai odottaako että minä otan taas yhteyttä? Hän tuntui treffeillä todella innostuneelta ja halukkaalta näkemään uudestaan...
Miksi ei soita?
4
508
Vastaukset
- hanna.noble
Jos olet edelleen kiinnostunut, niin kysy suoraan. Epäilen tosin, että kaveri kalastelee jo muilla vesillä, jos ei ole ottanut mitään yhteyttä lupauksesta huolimatta. Olisihan tuo saanu sut naamakirjan kautta kiinni, jos olisi kiinnostunut, vai?
- Maija_34
Tällaisia miehiä on pilvin pimein liikenteessä...ehdottelevat ties mitä, lupaavat treffejä, pyytävät numeroa ja sit ei mitään kuulukaan.
Unohda koko tyyppi:(- 2+2
Eiköhän asia ole yleistä ihan sukupuolesta riippumatta. Paljon olen tavannut myös naisia, jotka ovat olleet halukkaita olemaan yhteydessä ja tapaamaan uudelleen. Kumma vaan kun se fiilis muuttuu sitten hetken päästä tapaamisen jälkeen ja enää ei sitten ollakaan näkemässä tai pitämässä yhteyttä. Itse pyrin tapaamisella siihen, että en lupaile mitään liikoja, jos en sillä hetkellä tiedä mihin olen jatkossa valmis.
- ...
Pallo on sinulla!!!!!!
Siis mies sanoi sinulle, että olisi kiva nähdä uudestaan jne. Hän odottaa, että sinä teet seuraavan siirron ja otat yhteytttä! Tämä on päivänselvä asia. Miehetkään eivät halua vaikuttaa epätoivoisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576