Kuten on monesti kuultu, suurin osa sinkkumiehistä etsii sitä lapsetonta naista, jonka kanssa aloittaa puhtaalta pöydältä. Yh-äidit eivät siis ole kovin suosittuja. Lapsettomien miesten kohdalla se on täysin ymmärrettävää. Mutta ongelmana onkin, että myös monet eronneet miehet, joilla on lapsi tai lapsia, etsivät toisella kierroksellaan nimenomaan lapsetonta naista. Eivät kaikki, mutta todella monet. Eikö olisi oikeus ja kohtuus, että nämä eronneet ukot pariutuisivat niiden yh-äitien eli kaltaistensa kanssa ja lapsettomat naiset jäisivät lapsettomille miehille? Miksi niiden eronneiden pitäisi saada kaksi lapsetonta naista peräkkäin, mutta joku perheetön sinkkumies ei saa yhtäkään, vaan joutuu ehkä vastoin tahtoaan tyytymään yh-äitiin.
Kyssäri lapsettomille sinkkumiehille
10
277
Vastaukset
- Näin se vain menee
Lapsettomana miehenä en joudu tyytymään yh-äitiin vastoin tahtoani.
Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa joka minun kohdallani olisi totta yh-äidin ja sen lapsen kanssa.
Lapsettomien naisten ja eronneiden ukkojen suhteet eivät minulle kuulu. Nehän ovat näiden kahden osapuolten valintoja.
Etsin lapsettoman naisen tai olen loppuiän yksin. Helppoa ja yksinkertaista.
Sillä kuka pariutuu kenenkin kanssa ei ole minun asiani. Tietysti voisi olettaa että yh, olipa isä tai äiti niin pariutuisi helpommin toisen samankaltaisen kanssa eikä lapsettoman.
Minulle tosin tuottaa ongelmia ajatella että en saa "yhtäkään".
Kuulostaa siltä että naiset olisivat kuin merkittävää karjaa eikä niin että kiinnostuisin siitä naisesta yksilönä ja hänen elämästään. Tämän vuoksihan juuri lapsi ei käy minulle koska se on niin merkittävä osa naisen elämää joka tapauksessa ja minulle se vain ei sovi. - Miäs 36
Hohhoijaa. Voi kun elä olisi noin musta valkoista ja helppoa.
- Hassuja kysymyksiä
"Lapsettomien miesten kohdalla se on täysin ymmärrettävää"
Ei se minusta ole sen ymmärettävämpää ole kuin eronneidenkaan.
"Miksi niiden eronneiden pitäisi saada kaksi lapsetonta naista peräkkäin"
Pitäisi saada? Jos he haluavat lapsetonta naista ja saavat sellaisen, tai eivät löydä sellaista, niin en näe mitään ongelmaa. Eihän ketään voi pakottaa pitämään jostakin josta ei pidä, tai kieltää pitämästä jostakin josta pitää. - paras siittäjä
Heitä kutsutaan YT-miehiksi.
- !!
Ovatko YT-miehet siis niitä, jotka eivät ota vastuuta siittämistään lapsista? Silloinhan heistä tulee ATM:iä, (mittarina kunniallisuus).
- selventäjä.
!! kirjoitti:
Ovatko YT-miehet siis niitä, jotka eivät ota vastuuta siittämistään lapsista? Silloinhan heistä tulee ATM:iä, (mittarina kunniallisuus).
Väärin. YT - AT-akselilla ainoa mittari on pillun saanti. Muita mittareita ei ole.
- kuka saa mitä saa
selventäjä. kirjoitti:
Väärin. YT - AT-akselilla ainoa mittari on pillun saanti. Muita mittareita ei ole.
Miesten näkökulmasta ja todellisuudesta irrallaan. Eronneet miehet eivät saa helposti lapsellisia naisia, sillä miehen huonon kohtelun takia lapsia yksin kasvattamaan jäänyt nainen osaa jo varoa reaalielmän AT.miehiä, joilal voi olla fasaadit tosi hienosti pystyssä, mutta läheisten kohtelu on sitten ihan muuta. Lapsettomat nuoret naiset haksahtavat naiivisti näihin miehiin eivätkä lapsetkaan haittaa, kun mies harrastaa heitä vain harvakseltaan.
- _Antsa
Aloittajan kysymykseen vastaan ehdottomasti: Kyllä. Se olisi minustakin oikeus ja kohtuus.
Sen jälkeen kun miehet ja naiset ovat lapsia hankkineet niin pysykööt kaltaistensa markkinoilla. Lapsettomien ihmisten pitäisi saada keskittyä toisiin lapsettomiin, niin miesten kuin naistenkin.- kuka saa mitä saa
Kuka estää lapsetonta keskittymästä ihan kehen haluaa?
- stallionstud
"Lapsettomat nuoret naiset haksahtavat naiivisti näihin miehiin eivätkä lapsetkaan haittaa, kun mies harrastaa heitä vain harvakseltaan".
Tuo pitää paikkansa.Nää miehet on kaikkein surkeinta sakkia , siis jotka tekevät lapsia useamman naisen kanssa, mutteivat edes asu yhdenkään lapsensa/ lapsen äidin kanssa.Naiset jotka tekevät tälläisen miesten kanssa lapsia ovat sitten jo oma lukunsa,heidät kannattaa kiertää kaukaa jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857