Törmäsinpä tällaiseen kirjoitukseen: http://hugmetinkerhell.blogspot.com/2011/06/bellyache.html#comments
Blogin kirjoittaja sairastaa anoreksiaa ja kirjoittaa näin:
"Matkalla kotiin mua vastaan tuli auto. Auto ajoi mun ohi ja sen sisällä oli viisi random poikaa tai ainakin se auto oli täynnä jotain jätkiä. Pojat tyyttäsivät, vihelsivät ja heiluttivat mulle. Joku pojista huusi auton ikkunasta: ''Ysi plussa on sun ulkonäkö!'' "
Tässä vielä pari kuvaa tytön vartalosta vaatteet päällä, eli jotain tämmöistä pojat olivat kehuneet ysi plussaksi:
http://1.bp.blogspot.com/-a9xL76lsLrw/TekMRb4LubI/AAAAAAAAByA/5uKNR6827LU/s1600/IMG_1287.JPG
http://2.bp.blogspot.com/-zigHSXmiOdY/Ta3aVN0JfXI/AAAAAAAABno/obzHusGRhws/s1600/Kuva 311hjj.jpg
Kysynkin nyt teiltä hyvät miehet, että pitääkö joku teistä OIKEASTI tuollaista vartaloa kauniina? 160 senttinen tyttö painaa alla 37 kiloa.
http://hugmetinkerhell.blogspot.com/2011/02/bone.html
Miehet: Ihannoitteko tällaista vartaloa?
90
3115
Vastaukset
- GanstA
huh,aika karuja kuvia.Ei kukaan mies voi oikeasti pitää tuollaisista,koska eihän tuossa ole enään mitään katsottavaa.Pelkkää luuta,nahkaa ja verisuonia.
Mutta,en ihmettele että jotkut nuoret tytöt menevät tuohon loukkuun,kun tänpäivänä näytetään mallia toisen perään jotka laihoja kuin mitkä.Tytöt eivät vain tiedä että kuvia käsitellään rajulla kädellä ja lisäksi monet mallit käyvät leikkauksissa poistattamassa esim.kylkiluita.
Mielestäni moni mallikaan ei ole kaunis.
Neitokainen kauneimmillaan on sillon kun on pituus/paino tassassa(esim.167cm/67kg) ja sitten positiivinen olemus.On turha lähteä tämän maailman hullutuksiin mukaan,sinne kun saattaa hukata itsensä.- hjdjjdjd
Kyllä vain tuollakin tytöllä on näköjään poikaystävä...tosin en tiedä mitä mieltä hän on tytön laihuudesta.
- randomgirl
"Neitokainen kauneimmillaan on sillon kun on pituus/paino tassassa(esim.167cm/67kg)"
no huh huh, tuo on kyllä jo melkein ylipainoinen kun itse olen 166/50 ja mielestäni sopivan painoinen... - hellokittyhi
randomgirl kirjoitti:
"Neitokainen kauneimmillaan on sillon kun on pituus/paino tassassa(esim.167cm/67kg)"
no huh huh, tuo on kyllä jo melkein ylipainoinen kun itse olen 166/50 ja mielestäni sopivan painoinen...Eikös naisen ihannepaino ole pituus -10kg? eli 167senttisen ihanne olisi 57kg. 67kg saman mittaisella on tosiaan aika paljon.
- sdggfjbl
hellokittyhi kirjoitti:
Eikös naisen ihannepaino ole pituus -10kg? eli 167senttisen ihanne olisi 57kg. 67kg saman mittaisella on tosiaan aika paljon.
Ettekös te ääliöt vieläkään ymmärrä että ne kilot eivät kerro yhtään mitään. Mittanauha ja peili kertovat onko ihminen sopiva vaiko ei.
Ihannepainosta puhuminen on sikäli idioottien hommaa, kun se lihas painaa enemmän kuin läski. Ihminen voi olla "ihannepainossaan" ja olla silti löllerö säkki. Tai sitten voi olla "ylipainoinen" ja timmi kuin mikä. - 27_N
hellokittyhi kirjoitti:
Eikös naisen ihannepaino ole pituus -10kg? eli 167senttisen ihanne olisi 57kg. 67kg saman mittaisella on tosiaan aika paljon.
PAINOINDEKSITAULUKKO
http://www.kansanterveys.info/itsehoitopisteet/seinataulut/Painoindeksitaulukko.pdf - Verisuonet...
Tässä vielä totuus NUOREN naisen pikkuruisen t-paidan alta
- skrollaa pikku pätkä alaspäin, niin näet vatsan. - Verisuonet
Verisuonet... kirjoitti:
Tässä vielä totuus NUOREN naisen pikkuruisen t-paidan alta
- skrollaa pikku pätkä alaspäin, niin näet vatsan.http://hugmetinkerhell.blogspot.com/search/label/Minä kuvassa
- Ei parisuhdetta...
hjdjjdjd kirjoitti:
Kyllä vain tuollakin tytöllä on näköjään poikaystävä...tosin en tiedä mitä mieltä hän on tytön laihuudesta.
Anorektikko ei pahimmassa vaiheessa todellakaan pysty aitoon parisuhteeseen.
Vaa`an numeroita tujotetaan juuri siksi, ettei tarvitse kohdata oikeita ongelmia - numerot on helppoja ja yksinkertaisia, aikuisten elämä ei.
Syöminen ja syömättömyys täyttää koko elämän, rakkaudelle ei ole sijaa.
Ja anorektikkohan ei rakasta itseään, vaan halveksuu itseään ja rankaisee ja tekee listoja ja sääntöjä. Miten hän pystyisi toistakaan rakastamaan?
Yrittäkää saada läheisenne ajoissa hoitoon. Hengenvaarallista ja "parantumisen" jälkeenkin (tästä ei oikeasti ikinä parannu) ruoka on aina ongelma....
- Guaglione
Hyi helvetti sanon vaan
Poika 19-v - Luinyin
Valitettavasti tää on ollu trendi myös miesten keskuudessa. Myös miesten silmä alkaa tottua manipuloituun naiskuvaan ja he alkavat vaatia tyttöystäviltään laihduttamista. Käykääpä joskus lukemassa syömishäiriöpalstaa. Tulee vähän näkökulmaa sirouden ihannoimiseen. Tälläkin palstalla siroutta usein ihannoidaan. Nuoret miehet kuulema kannustavat tyttöystäviään olemaan syömättä ja kehuvat kovasti kun tyttö alkaa laihtua, tällaista anoreksiaan sairastuneet tytöt kertovat. Itse en voi ymmärtää tällaisia miehiä ja kehotan kaikkia naisia karttamaan näitä miehiä, sillä käsittääkseni löytyy myös miehiä joille kelpaa myös normaalipainoinen.
Ennen kuin joku luonnostaan laiha nyt suivaantuu tekstistäni, niin tarkoitan nyt tässä karttamaan sellaista ihannetta joka ei salli muuta kuin ihan langanlaihan. Mielestäni nainen voi olla kaunis monenkokoisena ja toivottavasti myös miehien.
Itse tein eilen päätöksen. Näin naisen joka oli huiman kaunis mutta ei ollut langanlaiha, oli jopa hieman pebaa. Päätin että lopetan iän ikuisen laihduttamisen ja hyväksyn itseni tällaisena normaalikokoisena BMI 19-20 ja olen tyytyväinen muotoihini. Minullakin on ollut vähän syömishäiriön vikaa. Jos ihan rehellisiä ollaan niin sen jälkeen kun täytin 13 olen valveilla oloajastani 50 % varmaan miettinyt sitä miten olen liian pyöreä ja miten saisin laihdutettua. Miten turhaa! Enköhän minäkin löydä sellaisen miehen jolle normaalikokoinen urheillullinen nainen kelpaa, toivottavasti.- laihuus on se juttu
Kyllä, valitettavasti Moni mieskin ihannoi todella laihoja naisia, eikä kaikki ymmärrä miten kovan työn tulos hoikka vartalo voi olla...moni nuori nainen sairastaa bulimiaa tai anoreksiaa ja näitä nuoria sitten saatetaan pitää esikuvina naisten keskuudessa, sillä hoikkuutta ihannoidaan ja pidetään kauniina miestenkin taholta, joka on taas omiaan luomaan lisää paineita naisille.
- Einiinkaunis
Itse tykkään laihoista naisista, mutta tuo jo nyt on aivan liian laiha. Jalatkin näyttävät luonnottoman ohuilta ja käsissä näkyy pelkää luuta ja nahkaa. En voisi häntä kauniiksi kutsua.
- se on vakava asia
Hankkisko anoreksian. Hankkisko skitsofrenian. Hankkisko masennuksen. Hankkisko kaksisuuntaisen mielialahäiriön.
Flunssan voit hankkia tieten tahtoen, mielen sairautta et.- absolutisti-92
Anorexiaa ei voi verrata skitsofreniaan tai muihin mielen sairauksiin, koska siihen sairastuminen on itsestään kiinni. Sitä voisi verrata alkoholismiin. Jokainen joka anoreksiaan sairastuu, tietää kyllä seuraukset jos sitä jatkaa. Se on valinta ja monille elämäntapa.
- oletko tyhmä?
absolutisti-92 kirjoitti:
Anorexiaa ei voi verrata skitsofreniaan tai muihin mielen sairauksiin, koska siihen sairastuminen on itsestään kiinni. Sitä voisi verrata alkoholismiin. Jokainen joka anoreksiaan sairastuu, tietää kyllä seuraukset jos sitä jatkaa. Se on valinta ja monille elämäntapa.
Sulla ei ilmeisesti ole itselläsi kokemusta kyseisestä sairaudesta? Siihen sairastuminen ei todellakaan ole itsestä kiinni, eikä oma valinta.
Minä olen sairastanut anoreksian. En halunnut sitä, en valinnut sitä, en itse sitä itselleni aiheuttanut.
"Jokainen joka anoreksiaan sairastuu, tietää kyllä seuraukset jos sitä jatkaa. Se on valinta ja monille elämäntapa. "
Valitseeko joku että jatkanpa nyt sairauttani? Ethän sinä tajua mielensairauksista yhtään mitään! Voiko esimerkiksi pahasta agorafobiasta kärsivä, kotiinsa linnoittautunut ihminen päättää että joo, nytpä lopetan tämän typerän pelkoni, eihän tästä seuraa kuin erakoitumista? Voiko pakkoneurooseista kärsivä päättää että eiköhän tämä ollut tässä, enpä viitsi enää räpytellä valoja ja laskea askelia?
Anorektikko ei näe itseään kuten muut näkevät, hänen peilissään asuu virtahepo ja hän laihduttaa läskiä jonka vain itse näkee. Tajuatko? - 3665667766
absolutisti-92 kirjoitti:
JOS anoreksia OLISI "itsestä kiinni", niin VOITAISI sanoa myös että muut mielen sairaudet (skitsofrenia on aivojen toiminta/rakennehäiriö...) olisivat itsestä kiinni.
- fcdc
sydän tulee pettämään aika piankin..voi voi. itse olen kokenut saman varhaisnuoruudessa ja samoilla mitoilla, onneksi pääsin viime hetkillä hoitoon. sairaudesta en tietty päässy heti eroon, mutta nyt olen päässy jo..huh muistan ton napajutunkin, ihan tajutonta, että napa kohoaa tolleen aliravittuna. ja vaikken mies olekaan, niin kukaan normaali ei voi pitää noissa mitoissa olevaa kauniina.
- Y-Ö-K
Aivan järkyttävän ruman, luotaantyöntävän, inhottavan, sääliä herättävän ja surkean näköistä, naisellisuus on jo kauan aikaa sitten lähtenyt, nyt näyttää anorektiselta pojalta, jonka elämä loppuu parin vuoden sisään. Aivan törkeän näköistä ja terveydestä en edes puhu.
- Kaikkea sitä.
Sairasta. Ruman näköistä. Jotkut vielä ihannoivat. Ei tule elämään pitkään, jos muutosta tapahdu.
- kuka ihannoi
En,160cm 37kg kuulostaa liian laihalle,onkohan kaikki kunnossa??
Ei se naisellisuus katoa jos nainen on terveellisesti laiha,ainakaan minun mielestä. - Mies 4433
Ihan liian laiha,toi pitäis saada äkkiä hoitoon että pääsis anoreksiastaan eroon ja alkais syödä kunnolla ja voimistuisi ja sais muotoja..
- olenruma,kivatietää
Noniin, ollaanpa sitä nyt taas "innoissaan" kun tosi laihalle tytölle on lentänyt positiivista kommenttia... Tosin kuvista voisin päätellä, että kommenttien syynä on pikemminkin ollut "upea meikkaus ja kampaus", eikä varsinaisesti se vartalo.
Itse olen luonnostaan tosi laiha, varmaan tuota tasoa. Olen ällöttävä suunnilleen kaikkien muiden kuin wnb-anorektikkojen pikkutyttöjen mielestä. Samaa kommenttia tulee luonnossa kuten tässä keskustelussakin.
"Sairasta. Rumaa." Jne.
Enkä edes ole anorektikko eli "päästäni sekaisin".
Teillä on päässänne harhaluulo. Kuka muka ihannoi ja ketä? Ottakaa silmä käteen ja lukekaa vaika näitä viestejä. Ihaillaanko meitä? Tämän viestiketjun sisältö on arkea, ei mitään satunnaista kukkahattutätien sekoilua.- zhzdj
"Noniin, ollaanpa sitä nyt taas "innoissaan" kun tosi laihalle tytölle on lentänyt positiivista kommenttia... Tosin kuvista voisin päätellä, että kommenttien syynä on pikemminkin ollut "upea meikkaus ja kampaus", eikä varsinaisesti se vartalo.
Itse olen luonnostaan tosi laiha, varmaan tuota tasoa. Olen ällöttävä suunnilleen kaikkien muiden kuin wnb-anorektikkojen pikkutyttöjen mielestä. Samaa kommenttia tulee luonnossa kuten tässä keskustelussakin.
"Sairasta. Rumaa." Jne.
Teillä on päässänne harhaluulo. Kuka muka ihannoi ja ketä? Ottakaa silmä käteen ja lukekaa vaika näitä viestejä. Ihaillaanko meitä? Tämän viestiketjun sisältö on arkea, ei mitään satunnaista kukkahattutätien sekoilua. "
Minä pidän hoikista naisista, kuten tutkimusten mukaan suurin osa länsimaisista miehistä. - 11+5
zhzdj kirjoitti:
"Noniin, ollaanpa sitä nyt taas "innoissaan" kun tosi laihalle tytölle on lentänyt positiivista kommenttia... Tosin kuvista voisin päätellä, että kommenttien syynä on pikemminkin ollut "upea meikkaus ja kampaus", eikä varsinaisesti se vartalo.
"Sairasta. Rumaa." Jne.
Teillä on päässänne harhaluulo. Kuka muka ihannoi ja ketä? Ottakaa silmä käteen ja lukekaa vaika näitä viestejä. Ihaillaanko meitä? Tämän viestiketjun sisältö on arkea, ei mitään satunnaista kukkahattutätien sekoilua. "
Minä pidän hoikista naisista, kuten tutkimusten mukaan suurin osa länsimaisista miehistä.Laihalle tytölle ei lentänyt positiivista kommenttia, ne autosta huutelijathan v'''tuilivat, muttei tyttöraukka edes tajunnu.
- fuck the fatness!111
Kyseessä on ilm. "pro-ana" eli ihminen joka saa kiksejä leikkimällä anoreksian kanssa. Säälittävää..
- asfasasg33345
Ei todellakaan. Lihavuus ei ole kaunista, mutta ei ole luurankomaisuuskaan.
- Jestas sentään
Kroppa on tosiaan 9 , mutta noista kasvoista on pakko antaa täysi kymppi!!! ;P
- Niiiinpä
Samaa ajattelin minäkin: pojat huudelleet autosta kettuillakseen tyttöparalle.
- itsekäs pikkutyttö
Järkyttävää, että ihminen päästää itsensä tuohon tilaan. Tosiaan entisenä anorektikkona ymmärrän, että tuossa vaiheessa kenenkään ulkopuolisen on turha yrittää käännyttää tai sanoa mitään järkiperäistä alipainon vaarallisuudesta. Anoreksia on paitsi ruumiin myös mielen häiriö. Anorektikko kuvittelee olevansa sitä kauniimpi, mitä laihempi on ja hänen mielestään laihuus on hienoa. Hän ei kykene näkemään itseään hyvänä ja hyväksymään itseään, koska psyyke on rakentunut siten, että itsetunto rakentuu muiden mielipiteiden varaan. Muiden kauhistelut anorektikko tulkitsee suosionosoitukseksi omasta laihuudestaan. Anorektikko saattaa näyttää hauraalta, ja sitä hän onkin, mutta jossain siellä mielen sopukoissa asuu itsekäs pikkutyttö, joka tarvitsee huomiota osakseen.
- mistä näitä löytyy..
itsekkäitä tässä ovat ihrasankarit, jotka keksivät kateuden aiheen jopa tuollaisista todella yököttävistä ahdistelijoista. ei sellaisille sioille ole merkitystä painaako joku 40 vai 50 kiloa, kunhan haluavat todistella miehistä "valtaansa" alentamalla ja esineellistämällä. tuollaisia tässä olisi syytä paheksua eikä tyttöä. laihuus on hänen oma asiansa eikä hän sillä ulkopuolisia satuta.
- Liha on kaunista
Kysyppäs keneltä tahansa anorektikon vanhemmalta onko anoreksia satuttanut heitä? Alituinen epävarmuus oman lapsen hengissäsäilymisestä, koko normaalin elämän menettäminen, kaiken keskittyminen ruuan ympärille, lapsen persoonan muuttuminen ja etääntyminen jne. jne.
Kyllä, anoreksia on mielen sairaus, mutta kuten joku hyvin vertasi sitä alkoholismiin, se ei ala yhdessä yössä. Siihen liittyy sairaalloista itsekkyyttä, samanlaista kuin alkoholismiin tai huumeiden käyttöön "juominen on oma asiani". Ei ole paitsi jos elät yksin metsän keskellä ja kaikki läheisesi ovat kuolleet. Muussa tapauksessa olet vastuussa tuskasta jota läheisillesi tuotat joka päivä.
Ihmettelen että tämä poitti ei motivoi anorektikkoja lainkaan paranemisprosessiin. Ehkä heillä on sairauden kuluessa täysin empatiakyky kadonnut tai sitten sitä ei ole alun alkaen ollutkaan kun on anoreksian tielle lähtenyt. - siellä toinen tyhmä
Liha on kaunista kirjoitti:
Kysyppäs keneltä tahansa anorektikon vanhemmalta onko anoreksia satuttanut heitä? Alituinen epävarmuus oman lapsen hengissäsäilymisestä, koko normaalin elämän menettäminen, kaiken keskittyminen ruuan ympärille, lapsen persoonan muuttuminen ja etääntyminen jne. jne.
Kyllä, anoreksia on mielen sairaus, mutta kuten joku hyvin vertasi sitä alkoholismiin, se ei ala yhdessä yössä. Siihen liittyy sairaalloista itsekkyyttä, samanlaista kuin alkoholismiin tai huumeiden käyttöön "juominen on oma asiani". Ei ole paitsi jos elät yksin metsän keskellä ja kaikki läheisesi ovat kuolleet. Muussa tapauksessa olet vastuussa tuskasta jota läheisillesi tuotat joka päivä.
Ihmettelen että tämä poitti ei motivoi anorektikkoja lainkaan paranemisprosessiin. Ehkä heillä on sairauden kuluessa täysin empatiakyky kadonnut tai sitten sitä ei ole alun alkaen ollutkaan kun on anoreksian tielle lähtenyt.Kuten aiemmin jo yhdeltä empatiakyvyttömältä besserwisseriltä kysäisin, sinullakaan ei taida olla omakohtaista kokemusta anoreksiasta?
Jos nyt rautalangasta väännetään.. Juoppo tietää että dokaaminen on pahasta. Hänellä on morkkikset juomisestaan, mutta jatkaa silti. Anorektikko näkee itsensä lihavana, tuntee olonsa huonoksi "läskeineen" ja yrittää päästä niistä eroon. Hänellä on morkkikset syömisestä, koska hänen vääristyneen katsomuksensa mukaan ruoka on hänelle pahasta, koska hän on armoton läski.
Tajuatko? Anorektikko ei ole itsekeskeisen huomiohakuisen teiniprinsessan synonyymi, anoreksia on vakava sairaus. Sinä syyllistät anorektikoita tuskasta jota he läheisilleen aiheuttavat, syyllistä ja paheksu samantien masentuneita. Mitäs ovat niin itsekkäitä ja mököttävät päivästä toiseen aiheuttaen tuskaa muille.
- anti-pro-ana
Ei kukaan terve mies voi pitää tuollaista ruumista (sanon ruumista, en vartaloa) kauniina. Anoreksia on tosiaan jokaisen oma asia, niin kauan kun ei hae huomiota osakseen kirjoittelemalla aiheesta julkisiin blogeihin. Anorektikot haluavat provosoida, herättää huomiota ja närää olemuksellaan. Sitähän se saavat, kun ihmiset jatkuvasti kirjoittelevat kauhistelevia viestejä blogeihin.
- Jees...........
Tosi törkeästi ja mauttomasti haukutte toista ihmistä rumaksi. Juuri teidänlaistenne takia monilla ihmisillä on niin kovia paineita ulkonäöstään.
- kauhua
Niinhän se on, että anorektikoille on turha puhua yhtään mitään painosta tai ulkonäöstä, koska sillä ei saada toivottua tulosta aikaan. Jos anorektikon ulkonäköön kiinnittää neutraalia huomiota, hän laihduttaa vielä enemmän, jotta saisi lisää huomiota. Jos taas sanoo hyvännäköiseksi, niin se motivoi vielä enemmän laihduttamaan. Jos taas sanoo liian laihaksi, niin anorektikko laihduttaa "kostoksi". "Katsokaa nyt, mitä saitte aikaan, kun haukuitte ulkonäköäni". Sitähän nuo pikkutytöt haluavat, huomiota.
Blogien ja keskustelupalstojen huono puoli on, että ihmiset sanovat asiat suoraan, vaikka anorektikkoihin ei saisi kiinnittää huomiota ollenkaan. Mutta tottahan se on, että suurimman osan ihmisistä mielestä sellanen ulkonäkö ei ole kaunista. Mutta jos sen erehtyy sanomaan anorektikolle ääneen, on kateellinen läski. - ghjkjhgb
Näyttäisi sinäänsä ihan nätiltä tytöltä, mutta kyllähän hänellä selvästi on sairaus ja laihtuminen on mennyt yli. En kuitenkaan sano etten voisi pitää anoreksiaa sairastavaa naista seksikkäänä. Eiväthän he edes ole kaikki kovinkaan laihoja tai ainakaan siroja.
Ei anoreksia mikään keho häiriö ole. Se on ainoastaan mielen häiriö, koska kehossa ei sinäänsä ole mitään vikaa, vaan kaikki aiheutuu siitä mitä on pään sisällä. - Kamalaa luettavaa
Tällä tytöllä on ERITTÄIN vakava sairaus, josta hän itsekin kärsii henkisesti ja fyysisesti, mutta mielenterveyshäiriöille ei mahda mitään, jos ei hoitoon mene! Kamalaa luettavaa, kun ihmiset haukkuvat ja vielä kamalampaa, kun nuoret tytöt kehuvat. :( Miksi joku viitsii tehdä näin säälittäviä aloituksia? Kukaan henkisesti terve ihminen ei ihannoi anoreksiaa eikä todellakaan halua itselleen sellaista! Ja jos nyt puhutaan ulkonäöstä, niin kyllä hoikka ja siro on kaunista, mutta anorektikon kroppa ei ole kaunis eikä kukaan terve ihminen ajattele sen olevan kaunis ja ihannoi sellaista.
Toivottavasti tuo blogin tyttö pääsisi MAHDOLLISIMMAN PIAN kunnon hoitoon ja saisi mahdollisimman paljon tukea, jotta parantuisi! - thth
Töröttävät luut eivät miellytä. Pehmeän oloinen iho täytyy olla.
- heii!
http://irc-galleria.net/user/hugg/picture/119434846 Onko tuo se sama tyttö?! Aivan ihanan näköinen. Vai onko hän sama edes?
- joooooooo-o
Sama tyttö!
- hmmmmmmmmmmmmm
Tosin ootkohan ite toi kehuja, kun et muka oo varma onko sama tyttö vaikka kuvista on vaan naamat peitetty.
- 24
Ööh, mistä sait päähäsi, että kyseessä olisi sama tyttö? Tuollahan on tissejäkin vähän, eikä anorektikoilla mitään tissejä ole. Iho ja hiuksetkin näyttävät terveiltä. Anorektikkojen hiukset ovat hamppua ja iho kellertävä ja nukkainen.
- Ja vaatteiden alla..
Pidätkö myös noista verisuonista vatsassa??
http://hugmetinkerhell.blogspot.com/search/label/Minä kuvassa - dfhgjdifghh
24 kirjoitti:
Ööh, mistä sait päähäsi, että kyseessä olisi sama tyttö? Tuollahan on tissejäkin vähän, eikä anorektikoilla mitään tissejä ole. Iho ja hiuksetkin näyttävät terveiltä. Anorektikkojen hiukset ovat hamppua ja iho kellertävä ja nukkainen.
Heh, mistä oot saanu päähäs et kenelläkään anorektikolla ei oo tissejä?! Ihon ja hiukset saa näyttämään hyvältä kaikenlaisilla ihmelitkuilla. Sairastan anoreksiaa, ja hei mul on tissit (tosin pienet) ja hiukset on paksussa kunnossa (vielä). Tilanne saattais olla eri 10 kg päästä...
Hauskaa miten ihmiset kuvittelee että anorektikko on AUTOMAATTISESTI myös luurankomaisen laiha. Ihminen voi sairastaa anoreksiaa olematta liian laiha, vielä. - ja kynnet
dfhgjdifghh kirjoitti:
Heh, mistä oot saanu päähäs et kenelläkään anorektikolla ei oo tissejä?! Ihon ja hiukset saa näyttämään hyvältä kaikenlaisilla ihmelitkuilla. Sairastan anoreksiaa, ja hei mul on tissit (tosin pienet) ja hiukset on paksussa kunnossa (vielä). Tilanne saattais olla eri 10 kg päästä...
Hauskaa miten ihmiset kuvittelee että anorektikko on AUTOMAATTISESTI myös luurankomaisen laiha. Ihminen voi sairastaa anoreksiaa olematta liian laiha, vielä.voi lakata, jottei palelemisesta ja aliravitsemuksesta johtuva sinisyys paljastu.
- ...
dfhgjdifghh kirjoitti:
Hauskaa miten ihmiset kuvittelee että anorektikko on AUTOMAATTISESTI myös luurankomaisen laiha. Ihminen voi sairastaa anoreksiaa olematta liian laiha, vielä.mulla oli kans sama juttu... ei ehtiny menee noin pahaks. mulle kerrottiinki hoidossa et sitä ei oikeesti välttämättä ees huomaa ihmisestä (siis joku sivullinen) et onks syömishäiriö.
- Hanki ihmeessä..
..anoreksia. Samalla voit hankkia myös maanisdepression, skitsofrenian ja valintasi mukaisen persoonallisuushäiriön, jos se kerran on kiinni vain omasta motivaatiosta. Lieneeköhän meritokraattinen, uusliberalistinen tyhjänjauhanta uponnut sinulle paremmin kuin edes Katainen voisi kuvitella märimmissä unissaan, vai mistä moinen käsitys, että jopa mielenterveydelliset ongelmat olisivat tuosta vain hankittavissa?
PS. Jos toimit nopeasti, saat kolme mielenterveysdiagnoosia kahden hinnalla. Jos suostuttelet myös kaverisi hankkimaan diagnoosin, saat vielä neljännen kaupan päälle. Tämä tarjous ei tule toistumaan.- ohmygooooood
Haha, oiskohan kuitenkin ollut pelkkää ironiaa toi otsikko "hankkisko anoreksian"...mutta eihän täällä sellaisen päälle ymmärretä ;).
Ja 160/37kg ei oo kaunista ei...
- Illuuuuuuusiaa
HALOO IHMISET arvostelette nyt ihan oikean nuoren naisen ruumista täällä netissä kuin jotakin makkaran kimpaletta. voisin lyödä vaikka vetoa, että suurin osa teistä ei uskaltaisi sanoa hänellä päin naamaa omalla nimellään samaan sävyyn kuin nyt täällä viisastelette.
kyllä, hän olisi kauniimpi jos olisi ns. luonnollisessa kunnossa. kun ihmisen paino on terveellisesti mitä on ihminen näyttää hyvältä. minä näytän mielestäni hyvältä ja olen 165/55, mielestäni 165/45 tai 165/65 voi näyttää hyvältä, jos paino on sellainen, että se on saavutettu syömällä ja liikkumalla riittävästi ja terveellisesti, eli toisin sanoen normaalisti.
varmasti miehistä löytyy sellaisia jotka pitävät laihoista, sellaisia jotka pitävät lihavista jne. itse haluan miehen joka pitää minusta kokonaisuutena.
MUTTA se millä on väliä: toivon sydämeni pohjasta, että tuo tyttö pieni saa apua ja elämänsä takaisin tältä kamalalta sairaudelta. VOIMIA, HALEJA, TSEMPPIÄ!- IndieAndalusia
Hei Illuusia, olen eri mieltä kanssasi. Kyllä varmasti sanoisin totuuden hänestä, jos A) hän kysyisi sitä minulta itse tai B) joku muu kysyisi esim. galluptyyppisesti. Voisin todellakin sanoa suoraan sen, mikä ongelma siinä muka olisi? En sanoisi mitään tietenkään, jos sitä ei suoraan kysyttäisi. Hän on alipainoinen omasta tahdostaan, olkoon, mutta minusta se ei ole kaunista eikä tervettä. Mielestäni se on itsekästä toimintaa hyvinvointivaltion kansalaiselta, kun huomattava osa maailmasta kuitenkin kärsii ruokapulasta.
Elämässä olisi paljon muutakin nähtävää, kuin oma kroppa, mutta moni sen huomaa vasta kun on myöhäistä. - haha haaaaaaa
Joo, todellakin enemmän ruumista, kuin kroppaa.
- älkää pliis
Anorektikot ovat huomionkipeitä tyyppejä. Paljon kertoo sekin, että he esittelevät luisevaa olemustaan blogissaan. Mitä enemmän oikeasti kauhistelette, niin sitä enemmän tuollainen ihminen laihduttaa. Koska sillä tavalla saa huomiota.
- ikisinkku35
No en ottais tollasta naista joka on pelkkää luuta. Hyi hitto
- Hassua, miten
miehet mieltävät sopusuhtaisuuden. Olen aikuisikäinen 156cm ja painoindeksini normaali välillä 48-58kg.
Painaessani 56kg(M-kokoinen) olin mielestään "vähän ylimääräistä",
50-53-kg(S-kokoinen) taas "et sä mikään hoikka ole" ja
46-49-kg(XXS-XS-kokoinen) "hoikahko" ja "sopivan kokoinen".
Alimmillaan painoin 43kg, jolloin ensimmäistä kertaa kuulin olevani laiha.
Mahduin tuolloin lapseni 140cm-kokoisiin farkkuihin.
Nämä mielikuvavertailut tehty 7v.:n sisällä, joten yleistettynä nuo miesten käsitteet sopusuhtaisuudesta olleet samat jo kauan. Piti käydä pohjalla ymmärtääkseen, että kyllä sitä ihan oikeasti on sopusuhtainen, ollut alun alkaenkin. Media ei vain ole onnistunut photoshopeillaan aivopesemään ihan kaikkia kansalaisia. Ei minua. Ei koskaan.
Ymmärrä ja hyväksy aito sopusuhtaisuus, niin olet ulkopuolinen, väärinajattelija ja kateellinen chattiläski. Näin meillä v.2011 :D - vcxvcxxc
Miksi kaikki kauhistelevat tätä, mutta kukaan ei kauhistele pitkästi yli 200 kiloista miestä lihavuus palstalla. Ompa hänelle oikein faniketjukin siellä. Mielestäni aivan yhtä sairasta.
- hfdhhhhhhhhhhhhhh
varmasti kauhistelee, mutta ei nyt liity tähän aiheeseen mitenkään
- noHUHhah
Kyllä on karua, miten anoreksiasta mitään tietämättömät ihmiset tuomitsevat ihmisiä, joita eivät tunne ja joiden sairaudesta eivät tiedä mitään. Onko anoreksia itsekkyyttä? Se sairaus on piinaa ja tuskaa. Miltä tuntuu se, että oma keho tuntuu vieraalta, ei omalta? Miltä tuntuu kun ajatukset täyttää jatkuva mantra: Olen ruma. Olen kelvoton. Minulla ei ole itsekuria. jne.. Monet ovat perfektionisteja. Monilla on kipeä menneisyys, jonka voi "unohtaa" kehittämällä itselleen jonkin pakkomielteen.
Mitä tulee "vartalon esittelemiseen blogissa", niin voin sanoa, että monet nuoret eivät saa juuri mitään tukea muualla kuin netistä. Moni ihminen tarvitsee vertaistukea painiessaan minkä tahansa ongelman kanssa ja netistä sitä on helppo hakea. Joskus se on hyvä asia ja joskus ei.
Itselläni ei ole anoreksiaa, mutta olen vuosia paininut muiden mielenterveysongelmien kanssa. Voimia kaikille näiden vaikeuksien kanssa eläville! Hakekaa apua ja olkaa rohkeita, älkääkä luopuko toivosta! Ja mielellään, jättäkää tämä järkky palsta. Täällä käyminen ei tee hyvää varmaan kenellekään. - ..........
Mikä tän keskustelun pointti edes on? Ilmeisesti keskustelun aloittajalla ei ole muuta motiivia kuin saada toivomiaan "siis iix, ihan kamala ruma laiheliini, ei miehet tollaisesta pidä!!!1"-kommentteja. Tuleeko itselle kenties parempi fiilis omasta ulkonäöstä jos sattuu olemaan normaalipainoinen tai peräti normaalipainon yläpuolella kun miehet vastaavat tähän että eivät pidä noin laihoista naisista vai mitä? Olen samaa mieltä siitä että nainen ei ole parhaimmillaan noin laihana, mutta tässä puhutaan tytöstä jolla on anoreksia eli SAIRAUS, ts. on käsittämättömän typerää haukkua hänen ulkonäköään joukolla noin ajattelemattomasti.
Joku tuolla vertasi anoreksiaa alkoholismiin ja sanoi, että on omalla vastuulla jos tällainen sairaus syntyy, mutta enpä usko että kuvissa esiintyvä tyttö tai kukaan muukaan tieten tahtoen anoreksiaa hankkii. Mielenterveysongelma se on siinä missä esim. masennuskin, vaikka sairaudet eivät olekaan samanlaisia. Jos olisitte lukeneet tämänkin tytön blogia, niin huomaisitte miten hän on luultavasti ajautunut laihdutuksen kierteeseen mm. isänsä omasta näkökulmastani ajoittain todella julmienkin, ulkonäköön kohdistuvien kommenttien ja muun henkisen lyttäämisen vuoksi.
Aina löytyy ihmisiä, jotka väittävät tämmöiseen sitten vastaan että muiden perättömiä ja ilkeitä kommentteja ei tarvitse ottaa itseensä ja että on säälittävää jos ajautuu sairastamaan anoreksiaa, masennusta tms koska on niin "heikko", mutta tällaiset ihmiset harvemmin varmaan ovat itse sairastaneet mitään henkistä sairautta ja eivät puhu omakohtaisesta kokemuksesta. Itse olen ollut useamman vuoden masentunut ja ahdistunut, kiitos monta vuotta (n. 8 v) jatkuneen kiusaamisen ansiosta ja voin kertoa, että jos jatkuvasti käyttäydytään kuin olisi arvottomampi kuin muut ja kuulee ympäriltään että on paska, typerä jne. eikä ansaitse muiden välittämistä niin siihen alkaa ennen pitkää uskoa vaikka olisi miten vahva persoona.
Tottakai paraneminen lähtee itsestä ja sikäli on tytön omalla vastuulla päästä parempaan kuntoon, mutta hämmästyttää miten vähän joiltain ihmisiltä löytyy ymmärrystä ja myötätuntoa täällä. Itselleni tuli ainakin vain paha mieli kyseisen tytön puolesta, ja jotenkin vielä enemmän riipaisi kun katsoin noita hänen kuviaan Irc-Galleriasta. Olen lukenut hänen blogiaan pitkään, mutta jotenkin koko sairaus tuntuu konkreettisemmalta kun näkee sairastajan kasvot. Kaunis tyttö kyllä, vaikka sairaus näkyykin kasvoista etenkin uusissa kuvissa. - Aloittaja..........
Keskustelun tai kysymyksen pointti tai se miksi kysyin on, että ihan aidosti ihmettelen miten joku voi pitää sairasta vartaloa kauniina vai voiko? En siis ole pönkittämässä itsetuntoani tai toivomassa tietynlaisia vastauksia ja mielestäni on ikävää, että Luulet tietäväsi mun motiivit, kun sulla ei ole hajuakaan.
Itselläni on syömishäiriö sekä masennus taustaa, joten tiedän todellakin mitä tuollainen helvetti on ja vaikka kyseessä onkin sairaus se ei parane millään lääkkeellä vaan parantuminen lähtee aina itsestä ja halusta parantua.
Kyseisen bloginn pitäjää en tunne enkä tiedä hänen taustojaan, joten en kommentoi asiaa.- ....................
Pahoittelen jos ymmärsin väärin, mutta en myöskään tajua miksi pitää ottaa kyseinen tyttö kuvineen ja blogeineen silmätikuksi ja tehdä keskustelu vain kysyäkseen "pidättekö tällaista vartaloa kauniina"... koska on aika arvattavissa että monet vastaavat kaikkea tyyliin "ruma, ällöttävä, sairas, inhottava" jne. Olisi itselläni ainakin nihkeä fiilis jos sairastaisin anoreksiaa ja meikäläisestä tehtäisiin keskustelu jossa tivattaisiin "no onko tämä nyt kaunista, häh?" kun on arvattavissa että monet käyvät haukkumaan. Tietty tähän nyt voisi taas sanoa, että kuvat ja blogi ovat vapaata riistaa kaikkien kommentoitavaksi kun ne ovat netissä julkisesti näkyvillä.
En tuossa edellisessä viestissäni viitannut siihen että nimenomaan et itse ymmärtäisi millaista on sairastaa anoreksiaa/masennusta/tms, puhuin vain yleisesti siitä miten jotkut ihmiset eivät osaa sisäistää että nuo ovat hankalia sairauksia ja laukovat siksi tökeröjä kommentteja tyyliin "toi on pelkkää huomion hakemista" tai masentuneelle möläyttävät jotain tasoa "no ryhdistäydy nyt". Se on tietenkin totta ettei koskaan parannu ellei itse tahdo sitä ja tee asian eteen töitä (koska mikään pilleri ei poista ongelmaa kokonaan ja ei aikuista ihmistä kukaan voi kiskoa terapeutille tai lääkäriin). Meinasin vain että ihmiset, jotka katsovat esim masennuksen parantuvan sillä että "ottaa itseään niskasta kiinni" tai olettavat että anorektikko pystyy yhtäkkiä maagisesti syömään normaalisti kun kerran todetaan "ala syödä kunnolla" tuskin ovat useimmiten kokeneet millaista paskaa nuo sairaudet ovat.
Ihmettelen myöskin vähän että miksi aloitat keskustelun johon on melko luultavasti odotettavissa toisen ulkonäköhaukkuja kun itselläsi on yhä/on ollut samanlaisia ongelmia. Tai siis lähinnä meinaan että etkö miettinyt että mitä jos tässä olisikin tapetilla omat kuvasi ja blogisi ja ihmiset puhuisivat niistä ajoittain häijyinkin sanakääntein? Tuskin ilahtuisit asiasta itsekään... no siis ilmeisesti aikeenasi ei ollut saada vahingoniloa siitä että jotakuta haukutaan vaan ihmetellä miten anorektista vartaloa voi ihannoida, mutta kuitenkin. - xmcxg
.................... kirjoitti:
Pahoittelen jos ymmärsin väärin, mutta en myöskään tajua miksi pitää ottaa kyseinen tyttö kuvineen ja blogeineen silmätikuksi ja tehdä keskustelu vain kysyäkseen "pidättekö tällaista vartaloa kauniina"... koska on aika arvattavissa että monet vastaavat kaikkea tyyliin "ruma, ällöttävä, sairas, inhottava" jne. Olisi itselläni ainakin nihkeä fiilis jos sairastaisin anoreksiaa ja meikäläisestä tehtäisiin keskustelu jossa tivattaisiin "no onko tämä nyt kaunista, häh?" kun on arvattavissa että monet käyvät haukkumaan. Tietty tähän nyt voisi taas sanoa, että kuvat ja blogi ovat vapaata riistaa kaikkien kommentoitavaksi kun ne ovat netissä julkisesti näkyvillä.
En tuossa edellisessä viestissäni viitannut siihen että nimenomaan et itse ymmärtäisi millaista on sairastaa anoreksiaa/masennusta/tms, puhuin vain yleisesti siitä miten jotkut ihmiset eivät osaa sisäistää että nuo ovat hankalia sairauksia ja laukovat siksi tökeröjä kommentteja tyyliin "toi on pelkkää huomion hakemista" tai masentuneelle möläyttävät jotain tasoa "no ryhdistäydy nyt". Se on tietenkin totta ettei koskaan parannu ellei itse tahdo sitä ja tee asian eteen töitä (koska mikään pilleri ei poista ongelmaa kokonaan ja ei aikuista ihmistä kukaan voi kiskoa terapeutille tai lääkäriin). Meinasin vain että ihmiset, jotka katsovat esim masennuksen parantuvan sillä että "ottaa itseään niskasta kiinni" tai olettavat että anorektikko pystyy yhtäkkiä maagisesti syömään normaalisti kun kerran todetaan "ala syödä kunnolla" tuskin ovat useimmiten kokeneet millaista paskaa nuo sairaudet ovat.
Ihmettelen myöskin vähän että miksi aloitat keskustelun johon on melko luultavasti odotettavissa toisen ulkonäköhaukkuja kun itselläsi on yhä/on ollut samanlaisia ongelmia. Tai siis lähinnä meinaan että etkö miettinyt että mitä jos tässä olisikin tapetilla omat kuvasi ja blogisi ja ihmiset puhuisivat niistä ajoittain häijyinkin sanakääntein? Tuskin ilahtuisit asiasta itsekään... no siis ilmeisesti aikeenasi ei ollut saada vahingoniloa siitä että jotakuta haukutaan vaan ihmetellä miten anorektista vartaloa voi ihannoida, mutta kuitenkin."Pahoittelen jos ymmärsin väärin, mutta en myöskään tajua miksi pitää ottaa kyseinen tyttö kuvineen ja blogeineen silmätikuksi ja tehdä keskustelu vain kysyäkseen "pidättekö tällaista vartaloa kauniina"... koska on aika arvattavissa että monet vastaavat kaikkea tyyliin "ruma, ällöttävä, sairas, inhottava""
Läskit pillastuvat aina, kun hoikkia kehutaan. Hajotkaa läskit ja lakatkaa syyllistämästä hyvännäköisiä tyttöjä, jotka saavat kaiken sen huomion miehiltä, jota haluaisitte.
Säälittävimmät tapaukset esiintyvät miehinä keskustelupalstoilla selittäen, että mies muka haluaa "muhkumman", "pyöreän" tms korvikesanoja lihavalle sialle.
Kuinkahan moni läski kuvittelee, että juuri hänellä on sellainen "persoonallisuus" (=ajattelee syömistä joka 15 sekunnin välein) tai "älykkyyttä" (fiksuhan päättääkin olevansa läski), joka jotenkin kompensoisi lihavuutta. Jos olet läski, mikään ei sitä kompensoi.
- Peppi^^
Tyttö on sairas.Kirjoitusten mukaan parantumaan päin!Itsellä syömishäiriö ollut jo 11vuotta,välillä parempia,välillä huonompia kausia.Kaikki alkoi siitä että mua hyväksikäytettiin (seksuaalisesti)8vuotiaasta,12vuotiaaseen!Tällä hetkellä olen(muiden silmissä)todella laiha!Itse en sitä näe mutta irti tästä yritän päästä parhaillaan.Syömishäiriö on sairaus(mun kohdalla e ainakaa tietoisestii huomionhalua sillä tahdoin/tahdon olla mahdollisimman "näkymätön").Jotkut wnb-anorektikot ovat asia erikseen.Haluaisin että ihmiset miettisivät sitä mikä tuon sairauden laukaisee ja saa jatkumaan vuosia!Mun mielestä TODELLA kauhea ja surullinen sairaus.Toivoisin vaan että jonakin aamuna minä ja niin moni siitä kärsivä voisi herätä terveenä!Näinhän ei käy,mutta itse ainakin käyn terapiassa puhumassa asioistani.Pikkuhiljaa tämä parantuu,takapakkia tulee mutta en luovuta!Mä voitan tän sairauden ja todella toivon että tuo tyttö voittaa myös!
Hyvää juhannusta:) - mä vaa
HYI HELV.... tuo on sairasta ! alkaa tulee huono olo kun kattoo tollaisia LUURANKOHJA ! niasella pitää olla jotakin mistä ottaa kiinni ! en tarkoita nyt rintoja enkä persettäkään !
- mies vastaa
Valitettavasti tuli paha olo kun näin tytön vatsakuvan.
En tiedä miten sen nyt sanoisi selvemmin:
NAISELLA KUULUU OLLA TISSIT JA PERSE.
Tyttöhän oli todella nätti (kasvoista) mitä jotain hänen irc-kuviaan selaisin.
Aloittaja sanoi että paino on tällähetkellä 37kg. Näin 20v nuoren miehen silmin esim 57kg kuulostaisi ( ja ennenkaikkea näyttäisi) paljon paremmalta.
Itsehän en hirveästi pysty nykymaailman ihanteisiin vaikuttamaan, mutta haluan silti sanoa uskovani, että yli 80% (kevyesti) maailman miehistä sanoisi 57kg olevan parempi paino ko. henkilölle kuin 37kg. Uskomuksillani jne ei väliä tai mitään vakuutta ole mutta aika perkeleen varma olen.
Tosin meitä on niin moneen junaan. Eihän esim kovin ylipainoinenkaan ihminen ole viehättävä., mutta siihenkin jollain voi olla fetissi. Sama esim anoreksian faneilla jne jne
Jos itse olisin nainen ja vaihtoehtoni olisivat esim...
1) 167cm/37kg
2) 167cm/57kg
3) 167cm/77kg
...niin ensimmäisenä valitsisin kakkosen, sitten kolmosen ja sitten vasta ykkösen.
Ei tämän pitäisi olla vaikeaa. Media vain sekoittaa ihmisten päitä.- tyrutyuiyi
Mä valitsisin:
4) 167cm/47 kg - hyiiiiiiiiii.......
tyrutyuiyi kirjoitti:
Mä valitsisin:
4) 167cm/47 kgihan vidun laihahan se ois jo........
- Pampampam
Niin, 167-senttisen nainen on normaalipainoinen ollessaan 56-72kg.
Helposti saa kuvan, että tuo b-vaihtoehto olisi olevinaan jonkinlainen normaalipainon keskikohta, vaikka todellisuudessa vain parin kilon päässä alipainoisuudesta.
http://netti.nic.fi/~populus/pindeksi.html- fdsfdsfdsfsdf
167cm pitkä nainen on kyllä lihava jos painaa 72kg. Sanoi taulukot mitä tahansa. Jotain 60kg voi painaa jos on vähän rasvaa ja paljon lihasta. Sitä painavampi tuskin on kovin hoikka.
- safasfasf
fdsfdsfdsfsdf kirjoitti:
167cm pitkä nainen on kyllä lihava jos painaa 72kg. Sanoi taulukot mitä tahansa. Jotain 60kg voi painaa jos on vähän rasvaa ja paljon lihasta. Sitä painavampi tuskin on kovin hoikka.
Siis 167senttinen nainen tuskin on hoikka jos painaa yli 60kg? :D
Väitän että sinä ja kaikki muut tämän palstan "pituus miinus 110"-pässit yllättyisitte jos saisitte tietää mitä naisihmiset oikeasti painavat. Taidatte perustaa käsityksenne seiskalehden tähtityttökisaan, jossa jokaisen kisaajan paino on ilmoitettu 10kg alaspäin.
- Psyk. sh
Anoreksia on toki sairaus, mutta se ei poista sitä faktaa, että siihen sairastuvilla on usein tietyntyyppinen sille altistava psyyke. Anorektikko on sielultaan pikkutyttö, huomionkipeä, passiivis-vihamielinen, provokatiivinen ja hänen minäkuvansa rakentuu täysin toisten ihmisten mielipiteille.
Kun puhutte anorektikon ulkonäöstä. Ihan sama, mitä puhutte, niin lopputuloksena on se, että hän laihduttaa. Sen takia anorektikkojen hoidossa ulkonäköön ei kiinnitetä mitään huomiota. Anorektikot herättävät yleensä kanssaihmisissä ärtyisyyttä, jopa vihaa ja halveksuntaa. Anorektikkojen kanssa työskentely on vaativaa ja vaatii pitkäjänteisyyttä. Älkää kiinnittäkö huomiota tämän tai kenenkään muun ko. sairautta sairastavan ulkonäköön tai kommentoiko heidän ulkonäköään heidän blogeissaan.
T. Nuorisopsykiatrinen sh- Niiin tai...
kuten joku jo kirjoittikin, taustalta löytyy usein myös seksuaalista hyväksikäyttöä tai henkistä väkivaltaa.
Näin myös sairaalloisen lihavien taustalta. - psyk sh
Ulkonäköön ei hoidossa kiinnitetä huomiota,koska se ei ole mitä hoidetaan.
Hoidatko skitsofreenikon kohdalla hänen mahdollisesti epäsiistiä ulkoasua tai maanisen kohdalla yliampuvan huomiotaherättävää?
En ymmärrä kuinka määrittelet anoreksian oireeksi huomionkipeyden. Oletkohan nyt ihan varma mistä puhut? - munajooseppi
Jos sinä olet psykiatrinen sh, minä olen ballerina-astronautti.
Suoraan sanottuna minua vituttaa tällaiset kyökkipsykologien tee-se-itse-analyysit anorektikoiden psyykestä. Mikä sinuakin anoreksiaa sairastavissa niin paljon ärsyttää että pitää tuollaista paskaa kirjoitella? Oletko lihava teinityttö ja kateellinen anoreksian kuihduttamalle luokkakaverillesi? Siltä ainakin tekstisi vaikuttaa. Todella tasokasta...
Toisaalta olisi kiintoisaa kuulla analyysisi masentuneen nuoren psyykestä. Ehkä hekin ovat huomionkipeitä? Itsekkäitä ja lapsellisia, kiukuttelevat vain huomiota saadakseen? Paranevatko jos ei kiinnitetä huomiota murjottamiseen?
Sinä olet idiootti. - Psyk. sh
munajooseppi kirjoitti:
Jos sinä olet psykiatrinen sh, minä olen ballerina-astronautti.
Suoraan sanottuna minua vituttaa tällaiset kyökkipsykologien tee-se-itse-analyysit anorektikoiden psyykestä. Mikä sinuakin anoreksiaa sairastavissa niin paljon ärsyttää että pitää tuollaista paskaa kirjoitella? Oletko lihava teinityttö ja kateellinen anoreksian kuihduttamalle luokkakaverillesi? Siltä ainakin tekstisi vaikuttaa. Todella tasokasta...
Toisaalta olisi kiintoisaa kuulla analyysisi masentuneen nuoren psyykestä. Ehkä hekin ovat huomionkipeitä? Itsekkäitä ja lapsellisia, kiukuttelevat vain huomiota saadakseen? Paranevatko jos ei kiinnitetä huomiota murjottamiseen?
Sinä olet idiootti.Hohhoijaa... Tuossahan sanoin, että on olemassa altistava psyyke. Se ei tarkoita, että kaikilla olisi samanlainen psyyke. Mitä tuohon masennuspotilaiden psyykeeseen tulee, niin on tutkittu, että tietynlaiset persoonallisuuden piirteet altistavat myös masennukselle.
T. Nuorisopsyk. sh - Psyk. sh
psyk sh kirjoitti:
Ulkonäköön ei hoidossa kiinnitetä huomiota,koska se ei ole mitä hoidetaan.
Hoidatko skitsofreenikon kohdalla hänen mahdollisesti epäsiistiä ulkoasua tai maanisen kohdalla yliampuvan huomiotaherättävää?
En ymmärrä kuinka määrittelet anoreksian oireeksi huomionkipeyden. Oletkohan nyt ihan varma mistä puhut?Niin, minä en sanonut, että sitä asiaa hoidetaan, vaan että ulkonäköasiaan ei pyritä hoidossa keskittymään, koska siitä voi olla vain haittaa. En sanonut, että huomionkipeys on anoreksian oire vaan, että anorektikkojen psyykeessa on yhtäläisyyksiä ja tiettyjä samankaltaisia piirteitä, jotka siis ko. sairaudelle altistavat.
Aurinkoista kesää ja työniloa sinullekin.
-Nuorisopsyk sh.
- sairas maailma!!
Median luoma naiskuva on tollanen.
Tosi äkkiä silmä tottuu sairaalloisen laihaan naisen vartaloon,KOSKA NIITÄ NÄKEE JOKA PUOLELLA MEDIASSA.
Huomasin,että järkytyin, kun olin jonkin aikaa selaillut "kurvikkaampien", ns pluskokoisten vaatekauppoja (joissa mallit eivät ole ylipainoisia vaan normaalipainoisia) ja blogeja jne, ja sitten eksyin taas johki nettikauppaan,jossa oli ns tavismalleja eli luurankomaisen laihoja malleja. Huomasin,että teki pahaa,järkytti...- Media = me
Niin, mutta me itse teemme noita mainoksia, kuvaamme, käsittelemme, poseeraamme, selailemme, ostamme, katselemme, kirjoitamme, ihailemme, kauhistelemme.
Media on ihmiset.
Oikeat ihmiset. - ajat muuttuu,
Älkää puhuko paskaa. Ei se ole enää mikään median yleinen ihanne vaan aivan heidän oma ihanteensa. He elävät maailmassa, jossa se on hienoa. Katselkaapa nykyisiä tähtiä. Entistäkin uhkeampia kaunottaria eikä enää mitään nälkäkurkia 2000-luvun tyyliin.
- anniell
miks ton tytön poikaystävä ei hanki tolle tytölle apua. toi tytön vanhemmat! kyllähän noiden luulisi huomaavan että vakavasti sairas on!
- HUNG UP XPERT
MÄ TIEDÄN MIKÄ ON SYY ANOREKSIAN LEVIÄMISEEN: NEW YORKIN PSYKOPAATIT SYÖVÄT SALAATTILOUNAITA JA SE ON SIT TRENDIKÄSTÄ MYÖS SUOMESSA. ULLANLINNALAISET SEURAAVAT NEW YORKILAISIA OUTCASTEJA.
- dfergfjkrehtu584583
Sinulle Nuorisopsykiatrinen sh.
Itse olen sairastanut 15 vuotiaasta reilu parikymppiseksi anoreksiaa, joka johtui pitkälti koko lapsuuteni kestäneestä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. En halunnut kasvaa naiseksi, koska miehet suoraansanoen pelottavat minua.
En ole huomionhakuinen, kaukana siitä, toivoisin etten olisi taakkana muille, kuihtua pois. Koko elämäni olen käyttänyt muiden miellyttämiseen.
Nuo yleistykset, jotka teet ovat hyvin ilkeitä. Luulen, että jos olisit saanut kokea edes viikon ajan sitä tuskaa, mitä minä olen saanut kokea 13 vuotta, et olisi selvinnyt psykoositta. Tämä anoreksia on pientä sen rinnalla mitä voisin nyt sairastaa.
Että näin rumasti sanottuna TURPA KIINNI.
Ja vaihda alaa, hoitoalalle pyrkivien tärkein piirre tulisi olla empaattisuus ja ei-tuomitsevuus. - ososkskskais
Musta ihan suoraan sanottuna helvetin ruma tyttö, Sellane sopusuhtane on iha jees
- sarcasmsinn
Olisiko ollut ihan vain sarkasmia?
- 10+3
Laihuus on passé. Se oli muotia joskus 2006.
- erewr
todella kaunis ja ihanan laiha. ruma totuus että laihuus on kaunista.ei voi mitään..
- epdo2duyui3
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/03_01/sizezeroDM_468x455.jpg
Kumpi parempi näistä?
0 size vs 18 size- fbfsb
Jos noista pitäisi valita, niin kyllä se laihempi vie voiton. Mutta kuten tymempikin tajuaa, välimuoto on paras. Vaikka tuossa tapauksessa se välimuoto on lähempänä tuota laihempaa.
- nodaaaa
Pikkutyttöhä se siinä Bratz pussilakanansa kanssa ;D
- 22vnormipainoinen
onko nyt kovin kivaa tulla haukkumaan sairasta tyttöä. tai siis ex-sairasta, hän on nyt parantunut ja odottaa lasta. nän on kaunis, painolla ei ole siinä merkitystä. heli olet ihana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1506498- 322332
- 1872099
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101353Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.941303- 731077
Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241047Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,271006Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty44951Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke11874