-ihannemieheni olisi mukava, kohtelias ja sosiaalinen
-osaisi laittaa ruokaa ja joskus jopa käyttäisi tätä taitoa
-veisi minut joskus jonnekin, vaikka ilmaiskonserttiin tai picnikille
-ei olisi liian itsekeskeinen muttei mikään lapatossukaan
-arvostaisi minua yhdenvertaisena kumppanina
-olisi keskustelutaitoinen ja jopa kiinnostunut minunkin mielipiteistäni
-olisi taitava hoitamaan raha-asioita(olen itse siinä täysin toivottoman surkea)
-hyväksyisi minut sellaisena kuin olen
-olisi huumorintajuinen eikä tosikko
-hänellä olisi myös omaa elämää parisuhteen ulkopuolella ettei tarvitsisi roikkua koko ajan yhdessä
Ulkonäöllä ei ole juurikaan merkitystä jos mies omaa edes joitakin em. ominaisuuksista. Itse asiassa "ruma" mies on aina ollut kiinnostavampi kuin kiiltokuvapojut.
ulkonäöstä viis
5
167
Vastaukset
- ♥♥♥♥
Nii'i kun mieheen kunnolla tutustuu, niin mistä tietää jos myöhemmin ihastuu häneen. ♥ ;)
Ulkonäköön ei kannata luottaa, sillä mistä tietää jos miehen korvien välissä on ongelmia. - Perusteekkari
Kaikki em. ominaisuudet löytyy, mutta silti minulla on ollut elämässä (ennen) paska flaksi. Miksi toimitte eri tavoin kuin sanotte?
- oikeasti?
Yleistät heti kaikkiin, etkä ole siis mukava. Mistä muuten kuvittelet tietäväsi, että aloittaja on toiminut eri tavoin kuin mitä antaa ymmärtää?
Itse lisäisin listaan älykyyden ja persoonallisen tyylin ja poistaisin kohdat jotka viittaavat rahaan (ihan sama minulle miten mies omat rahansa käyttää, enkä toivo neuvoja jos en niitä pyydä).
Ja minä olen aina seurustellut vain tälläisten miesten kanssa (paitsi muutamaan otteeseen olen tehnyt poikkeuksia älykkyys kohdasta).
- Tmp88
Samaa mietin minäkin. Tai ehkä näitä, jotka täällä kirjoittavat haluavansa edellä mainittuja asioita, löytyy, mutta niitä onkin sitten harvassa...
- Mies21231
Ulkonäöllä ei ole juurikaan merkitystä jos mies omaa edes joitakin em. ominaisuuksista. Itse asiassa "ruma" mies on aina ollut kiinnostavampi kuin kiiltokuvapojut.
Ja pisteet himaan siitä ettet ole pinnallinen,hyvää kesän jatkoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946