Miten saisin iskettyä entisen säätöni takaisin?? kuulostaa varmaan tyhmältä, siis joku "säätö" vain, jatkaisin jo elämää.. mut kun mä menin ja ihastuin siihen!
En ole käytännössä koskaan iskenyt miestä, yleensä aina miehet ovat tulleet minun luokse silloin kuin jotain on tapahtunut, niin tämä "ex säätönikin".
En oikein tiedä mihin tämä meidän juttu loppui, meillä oli juttua reilu ½ vuotta mutta ehkä mies taisi haluta vähän omaa vapautta, tiedän että hän edelleen pitää minua kauniina mutta ilmeisesti se ei ainakaan aluksi riittänyt.
Olemme olleet reilun kk pitämättä yhteyttä, mitä nyt näin hänet baarissa kerran. Silloin tein aika typerästi mustasukkaisuuspäissäni, hänen hyvä ystävänsä tuli piirittämään minua ja katsoin että nyt voisin vähän näpäyttää jätkää ja siihenhän se meni että olin nuoleskelemassa hänen kaveriaan, ihan hänen silmiensä edessä. En sitten tiedä mitä toinen siitä ajatteli, kävi vähän tokkimässä kaveriaan pois eikä näyttänyt ainakaan iloiselta mutta eihän tuosta tietenkään mitään tulosta minulle tullut, tyhmäähän se olikin.
Niimpä mitä siis teen kun seuraavan kerran näen "ex säätöni"? Haluaisin todella saada hänet takaisin ja saada ehkä vähän enemmänkin hänest irti mutta miten? Tottakai eihän ketään voi pakottaa jos ei halua mutta tiedän että hänellä on edelleen tunteita kohtaani ja haluan valloittaa hänet takaisin! :))
Voiko entisen säädön valloittaa takaisin?
7
2992
Vastaukset
- WellDoneYou
Tuskin onnistuu tuon jälkeen.. :-D
- Sääliseon
Horolla on horon ongelmat. Ei kuule toivoa.
- siätö
Mikä vitun säätö? Normaalinaisella ei ole sellaisia!
Normaaleilla ihmisillä on säätöjä. Niitä on aina ollut ja aina tulee olemaan. Harmi vain että kulttuurimme vieläkin tuottaa etenkin naisille seksuaalista ahdistusta. Suosittelen helppolukuista Sigmund Freudin Johdatus psykoanalyysiin kirjaa. Mielenkiintoista luettavaa ja saattaa jopa avartaa omaa ajattelua jos oikeasti miettii kirjan sisältöä. Kannattaa muistaa että kirja ei ole faktaa vaan tulkintaa.
- 41_mies
"Normaaleilla ihmisillä on säätöjä."
Yhden yön juttuja minulla ei ole ollut koskaan, puhumattakaan jostain ihmeen säädöistä.Normalius on jakauma mihin suurin osa ihmisistä kuuluu. Suurimmalla osalla ihmisistä on ollut esiaviollisia suhteita joiden pituus on satunnaisen pituinen. Ketjun aloittajahan tarkoittaa nimen omaan säädöllä tätä. Toki normalius muuttuu kulttuurin muuttuessa. Todennäköisesti ketjun aloittaja on sinua huomattavasti nuorempi, joten hänen normalius voi olla erilaista kuin sinun. Kieli ja sen käyttö muuttuu myös jatkuvasti halusit sitä tai et.
- ehkä, ehkä ei
Veikkaan, että vaikeutit tilannettasi aika huikeesti tolla nuoleskelulla.. Itsellä oli vähän samankaltainen tilanne päällä joku vuosi sitten ja mies koki hirveänä turn-offina jo sen, kun lähettämässäni tekstiviestissä sanoin olleeni baarissa hirveässä humalassa ja päätynyt jonnekin ihmetyypin luokse yöllä. Eli lause, joka ei edes viittaa seksiin tai nuoleskeluun ko tyypin kanssa kaatoi ilmeisesti koko aluillaan olevan jutun kasaan. Toisaalta, mistäs sitä tietää. Toinen miestyyppi herää kuin eloon ja kilpailuvalmiuteen tuollaisesta nuoleskelusta. Toinen asia on, haluaako kyseinen tyyppi susta vaan nuoleskelukaverin ton jälkeen.
Yritä tavata tyyppi joskus tässä uudelleen ja juo vähän vähemmän herra alkoholia. Sitten vaan oot oma ittes ja kerrot mitä mielessä liikkuu. :) Sillei suht kepeesti, ettei heti mee mitenkään lapsien nimien suunnitteluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164