Tuorehko miesystäväni kertoi käyneensä joitakin vuosia siten bordellissa ja ostaneensa sieltä seksiä, eikä pitänyt mitenkään mahdottomana tekevänsä saman uudelleenkin, jos tarvetta ilmenee.
Itselläni on täysin erilainen arvomaailma mitä tulee sukupuolielinten hyödyntämiseen kaupallisessa tarkoituksessa. Aika kova paikka on sulatella kyseistä tietoa, ja nyt olisinkin kiinnostunut muiden mielipiteistä, jos olisi vaikka samasta tilanteesta omia kokemuksia.
Onkohan suhteella lainkaan tulevaisuutta..
mies ostanut seksiä
23
404
Vastaukset
- En huolisi
Mies ei edes kadu, joten vaikeaa tuollaisen kanssa olisi luottamusta rakentaa.
- pohdintaa urakalla
Kiitos vastauksestasi! Toinen vaivaava juttu hänen kohdallaan on myös aborttiasia. Vahinkoraskaudesta (ehkäisy petti) hän vaati aborttia, koska ajankohta lapsentuloon ei hänelle sopinut. Itse taas ajattelen, että jos on valmis yhdyntään on oltava valmiutta kantamaan siitä syntyvät seuraukset. Itse en missään tapauksessa olisi valmis tappamaan lastani, ja aika karmaisevaa, että lapsen isä taas olisi sen muitta mutkitta valmis tekemään. Keskenmeno hoiti tässä tapauksessa asian luonnostaan "järjestykseen", mutta synkkä varjo tästä hässäkästä jäi silti mielen syvyyksiin vaivaamaan.
Suhde mietityttää todella.. - ei abortille
pohdintaa urakalla kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Toinen vaivaava juttu hänen kohdallaan on myös aborttiasia. Vahinkoraskaudesta (ehkäisy petti) hän vaati aborttia, koska ajankohta lapsentuloon ei hänelle sopinut. Itse taas ajattelen, että jos on valmis yhdyntään on oltava valmiutta kantamaan siitä syntyvät seuraukset. Itse en missään tapauksessa olisi valmis tappamaan lastani, ja aika karmaisevaa, että lapsen isä taas olisi sen muitta mutkitta valmis tekemään. Keskenmeno hoiti tässä tapauksessa asian luonnostaan "järjestykseen", mutta synkkä varjo tästä hässäkästä jäi silti mielen syvyyksiin vaivaamaan.
Suhde mietityttää todella..Minä en nyt niin kauhean paljon hätkähtänyt tuosta toisesta asiasta, kun en tunne miesten maailmaa enkä tiedä, miten yleistä tuo sinkuilla on. Eli siihen en ota kantaa. Kunhan ei vakavia sairauksia ole saanut. Toisaalta en olisi päivääkään miehen kanssa, joka käyttäisi maksullisia naisia. Menneisyydelle ei voi mitään, mutta nykyisyydessä ja tulevaisuudessa voi toimia toisin. MUTTA: Ei hän voi vaatia aborttia. Minunkin ex-miesystävä sanoi kerran minulle, että "hoida se pois" ja uhkasi jotain. Pidin lapsen. Synnytyssairaalalle annoin ohjeet, että miestä ei saa päästää sairaalaan. Hänellä ei ole isyyttä lapseen. Älä missään tapauksessa tee aborttia miehen vuoksi. Olen pahoillani keskenmenostasi. Nykyinenkin miesystäväni on sitä mieltä, että jos vahinko tapahtuisi, niin lasta ei pidettäisi. Hänellä taas on syynä se, että lapsilukumäärä kohdallani on täynnä. Mutta hän kyllä tietää, että jos vahinko kävisi, niin lapsi olisi rakas ja tervetullut kotiini. Aborttiin en ryhdy, jos itse jotenkin selviäisin hengissä raskaudesta (aiemmissa on ollut hilkulla oma henki ja lapsen henki). Mies kyllä toimii melko tarkasti siten, että vahinkoa ei pääse syntymään.
- aaaahhhuuu
Henkilökohtaisesti; Minä en lähtisi suhteeseen tuollaisen miehen kanssa. Olen tavannut yhden miehen joka kerran puhui siitä miten tahtoisi ostaa seksiä, hän halusi suhteen kanssani, minä sanoin suoraan, ettei ikinä tule tapahtumaan kuulemani jälkeen.
Ei siinä paljoa kunnioitusta ole naista kohtaan, jos on valmis maksamaan siitä että saa maata maksullisen naisen kanssa.- 67-v
Höpöjä sinun kunnioituksellesi!
Kaikkea laillista kannattaa kokeilla.
Ei sillä ole mitään tekemistä naisten kunnioituksen kanssa yleisellä tasolla. - pouiutyrtdrgf
67-v kirjoitti:
Ei sillä ole mitään tekemistä naisten kunnioituksen kanssa yleisellä tasolla.Lue "en itse huolisi" kirjoitus tuosta alempaa ja huomaat, että kyllä sillä on aika paljon tekemistä naisten ja myös ihmisten kunnioituksen kanssa.
Todella "höpöjä sinun kunnioituksellesi", osuit naulan kantaan.
Kaikkea laillistakaan ei kannata todellakaan kokeilla, aivojaan saa käyttää. - hah:DDDDDDDDDDDD
67-v kirjoitti:
Ei sillä ole mitään tekemistä naisten kunnioituksen kanssa yleisellä tasolla.Mutta eihän se ole laillista?
- 67-v
pouiutyrtdrgf kirjoitti:
Lue "en itse huolisi" kirjoitus tuosta alempaa ja huomaat, että kyllä sillä on aika paljon tekemistä naisten ja myös ihmisten kunnioituksen kanssa.
Todella "höpöjä sinun kunnioituksellesi", osuit naulan kantaan.
Kaikkea laillistakaan ei kannata todellakaan kokeilla, aivojaan saa käyttää.Ammattilaisen etuja.
Käynnistä ei jää mitään rasitteita.
Ei tunnepohjaisia eikä muitakaan.
Katuprostitutio ja itsenäisten, yksittäisten yrittäjien palvelut ovat aivan eri asioita.
Tapaamani viimemainitut kotimaiset ovat älykkäitä, harkitsevia ja asiaansa paneutuneita.
Arvostan heitä ihmisinä, naisina ja ammattilaisina.
En ymmärrä miksi naiset hilseilevät asiasta!
Elinkeino muiden joukossa.
Eikä kilpaile yhdenkään, normaalin parisuhteen kanssa!
Tosin silloin voi käydä ammattilaisen luona vain uteliaisuuttaan eikä usein
Miehet joilla on suhteen muodostamisessa ongelmia ja varsinkin vammaiset, heidän pitäisi olla oikeutettuja ammattilaispalvelujen KELA-korvauksiin.
Eduskunta-aloite!
Eikä ole mikään huuli! - ei oikein vakuuta
67-v kirjoitti:
Ammattilaisen etuja.
Käynnistä ei jää mitään rasitteita.
Ei tunnepohjaisia eikä muitakaan.
Katuprostitutio ja itsenäisten, yksittäisten yrittäjien palvelut ovat aivan eri asioita.
Tapaamani viimemainitut kotimaiset ovat älykkäitä, harkitsevia ja asiaansa paneutuneita.
Arvostan heitä ihmisinä, naisina ja ammattilaisina.
En ymmärrä miksi naiset hilseilevät asiasta!
Elinkeino muiden joukossa.
Eikä kilpaile yhdenkään, normaalin parisuhteen kanssa!
Tosin silloin voi käydä ammattilaisen luona vain uteliaisuuttaan eikä usein
Miehet joilla on suhteen muodostamisessa ongelmia ja varsinkin vammaiset, heidän pitäisi olla oikeutettuja ammattilaispalvelujen KELA-korvauksiin.
Eduskunta-aloite!
Eikä ole mikään huuli!Aloittaja puhui bordellista. Suomessa niitä ei ole. Melkoista yksinkertaistamista. Kiva että olet tavannut vain kotimaisia, ja sitten ajattelepa asiaa hieman laajemmin, kokemuksesi ei todellakaan anna mitään yleismaailmallista tietoa asiasta. Suomessa on moni muukin asia paremmin, miksei myös prostituoidun asema. Katuprostituutiossakin voi olla itsenäisiä ja toisaalta, jopa kotiinsa voi tuoda parittajan "työläinen" etkä sinä tiedä sitä mistään. Raiskauksilta sinä et suojaa yhtäkään, ja se riski on suuri, ja prostituoidut hyvin suojattomia. Bordellit tuovat alueilleen muita lieveilmiöitä, kuten pimeää kauppaa, huumekauppaa ja rikollisia: rikollisia siis ylipäätään, koska he ovat iso asiakaskunta.
Älykkäitä mitenkään suuremmin ne naiset tuskin ovat. Sillä älykäs ihminen arvostaisi omaa intiimielämäänsä ja keksisi kyllä paljon parempiakin tapoja ansaita rahaa, sellaisia, millä voisi päästä elämässä oikeasti eteenpäin eikä saada muutaman satasen pikavoittoja. Laita huoraaminen CV:n osaksi, jos se niin hieno ansio on ja todiste älykkyydestä ja harkitsevuudesta. Niinpä, ei siitä paljon pysyvyyttä jää.
Mutta kyllä, asiansa osaavia he voivat olla ja prostituutio heidän harkinta kyvyllään oikein harkittukin asia. Niin... Ja tietty, älykäskin voisi olla, jos itsetunto olisi niin lyntätty, että kuvittelee olevansa tyhmä tai kykenemätön muuhun. Mikä jälleen kerran tekisi asiakkaista hyväksikäyttäjiä, joten sitähän me emme varmaan sitten myönnä?
Arvostukseesi en ihan usko, mutta hyvä, jos näin on.
Itse en ymmärrä, miksi kaikki asian kritisoiminen/kyseenalaistaminen on heti "hilseilyä", eikö oma kanta olekaan oikein varma, se ei siis kestä mitään kyseenalaistamista? Se täytyy heti yrittää leimata "naisten hilseilyksi". Miksi asiasta ei saa esittää edes asiallisia kommentteja jos ne ei puolla asiaa ja esittäjä on nainen? Onko pakko itsensä takia saada kuvitella ns. normaalien naisten olevan jotenkin mustasukkaisia tms.? Ikävä tuottaa pettymys, mutta jos vaivautuisi lukemaan asiallisia perusteluja, huomaisi, ettei asia ole näin: kyseessä ei ole turha keuhkoaminen eikä mustasukkaisuus. Jos kyseessä ei olisi oma etusi, pystyisit ehkä sinäkin näkemään asian huonot puolet.
Älä pilkkaa vammaisia ja käytä heitä hyväksesi omaa etuasi tavoitellessasi: hyvin monella vammaisella on ihan oikeita, rakkauteen perustuvia suhteita. On todella rumaa ja ihmisarvoa alentavaa heti kuvitellla, että vammaisille seksitukea koska eihän se säälittävät reppanat muuten saa! Olet harvinaisen väärässä muuten, ikävä kertoa.
Miesten ei kuulu saada seksitukea penniäkään, eikä naistenkaan. Itseään voi kehittää ja itsetyydytys on seksiä, jota saa jokainen. Jos taas prostituutiota haluaa tukea, sen voi tehdä omilla rahoillaan, ja läheisyyteen ja rakkauteen hyvinkin monimuotoisesti taas on mahdollisuus vaikkei seksi siihen kuuluisikaan.
Ai niin, mutta todellakin, sehän oli kiva kun ei jää tunnepohjaista taakkaa: voit siis vain tyhjentää pussisi ja käyttää toista esineenä. Ei tarvitse välittää! Kun on ostanut seksin ja pimpin, ei sen kantajaan jää todella mitään tunnehöpöä. Ei jää rasitteita, kun naisensa voi ostaa palvelemaan.
Tietenkin, arvostaen heitä ihmisinä, naisina ja ammattilaisina... Näinpä. - 67-v
ei oikein vakuuta kirjoitti:
Aloittaja puhui bordellista. Suomessa niitä ei ole. Melkoista yksinkertaistamista. Kiva että olet tavannut vain kotimaisia, ja sitten ajattelepa asiaa hieman laajemmin, kokemuksesi ei todellakaan anna mitään yleismaailmallista tietoa asiasta. Suomessa on moni muukin asia paremmin, miksei myös prostituoidun asema. Katuprostituutiossakin voi olla itsenäisiä ja toisaalta, jopa kotiinsa voi tuoda parittajan "työläinen" etkä sinä tiedä sitä mistään. Raiskauksilta sinä et suojaa yhtäkään, ja se riski on suuri, ja prostituoidut hyvin suojattomia. Bordellit tuovat alueilleen muita lieveilmiöitä, kuten pimeää kauppaa, huumekauppaa ja rikollisia: rikollisia siis ylipäätään, koska he ovat iso asiakaskunta.
Älykkäitä mitenkään suuremmin ne naiset tuskin ovat. Sillä älykäs ihminen arvostaisi omaa intiimielämäänsä ja keksisi kyllä paljon parempiakin tapoja ansaita rahaa, sellaisia, millä voisi päästä elämässä oikeasti eteenpäin eikä saada muutaman satasen pikavoittoja. Laita huoraaminen CV:n osaksi, jos se niin hieno ansio on ja todiste älykkyydestä ja harkitsevuudesta. Niinpä, ei siitä paljon pysyvyyttä jää.
Mutta kyllä, asiansa osaavia he voivat olla ja prostituutio heidän harkinta kyvyllään oikein harkittukin asia. Niin... Ja tietty, älykäskin voisi olla, jos itsetunto olisi niin lyntätty, että kuvittelee olevansa tyhmä tai kykenemätön muuhun. Mikä jälleen kerran tekisi asiakkaista hyväksikäyttäjiä, joten sitähän me emme varmaan sitten myönnä?
Arvostukseesi en ihan usko, mutta hyvä, jos näin on.
Itse en ymmärrä, miksi kaikki asian kritisoiminen/kyseenalaistaminen on heti "hilseilyä", eikö oma kanta olekaan oikein varma, se ei siis kestä mitään kyseenalaistamista? Se täytyy heti yrittää leimata "naisten hilseilyksi". Miksi asiasta ei saa esittää edes asiallisia kommentteja jos ne ei puolla asiaa ja esittäjä on nainen? Onko pakko itsensä takia saada kuvitella ns. normaalien naisten olevan jotenkin mustasukkaisia tms.? Ikävä tuottaa pettymys, mutta jos vaivautuisi lukemaan asiallisia perusteluja, huomaisi, ettei asia ole näin: kyseessä ei ole turha keuhkoaminen eikä mustasukkaisuus. Jos kyseessä ei olisi oma etusi, pystyisit ehkä sinäkin näkemään asian huonot puolet.
Älä pilkkaa vammaisia ja käytä heitä hyväksesi omaa etuasi tavoitellessasi: hyvin monella vammaisella on ihan oikeita, rakkauteen perustuvia suhteita. On todella rumaa ja ihmisarvoa alentavaa heti kuvitellla, että vammaisille seksitukea koska eihän se säälittävät reppanat muuten saa! Olet harvinaisen väärässä muuten, ikävä kertoa.
Miesten ei kuulu saada seksitukea penniäkään, eikä naistenkaan. Itseään voi kehittää ja itsetyydytys on seksiä, jota saa jokainen. Jos taas prostituutiota haluaa tukea, sen voi tehdä omilla rahoillaan, ja läheisyyteen ja rakkauteen hyvinkin monimuotoisesti taas on mahdollisuus vaikkei seksi siihen kuuluisikaan.
Ai niin, mutta todellakin, sehän oli kiva kun ei jää tunnepohjaista taakkaa: voit siis vain tyhjentää pussisi ja käyttää toista esineenä. Ei tarvitse välittää! Kun on ostanut seksin ja pimpin, ei sen kantajaan jää todella mitään tunnehöpöä. Ei jää rasitteita, kun naisensa voi ostaa palvelemaan.
Tietenkin, arvostaen heitä ihmisinä, naisina ja ammattilaisina... Näinpä.Miten laaja ja monipuolinen on ammattilaistuttaviesi joukko?
Tekopyhää moralisointia!
Parituksen, ihmiskaupan ja vaikkapa huumeiden hankinnan pakottavat piirteet saavat ansaitusti kielteistä julkisuutta.
Omaa bisnestä itsenäisesti pyörittävät tytöt ovat toinen juttu.
He voivat myös valita asiakkaansa.
Olkaamme tuomitsematta heitä!
Olen jututtanut ko. ammatin harjoittajia muuallakin.
Tanskassa katutyttöjä.
Hollannissa hyvän näköisiä Amsterdamin punaisten lyhtyjen sulottaria.
Hampurissa Eros-Centerissä ja Herbertstrassella.
Firenzessä katuyrittäjiä. Myös Comolla.
Samoin Budapestissä ja Kezkemetin lähellä rekkojen pyytäjiä.
Kaikki ovat suhtautuneet minuun asiallisesti vaikka en ole kauppaa hieronutkaan.
Johtunee osittain siitä että olen liikkeellä ennen parasta bisnesaikaa, usein päivänvalossakin ja aina selvin päin.
On osa elävää elämää.
- 67-v
Asia ja ilmaisu!
Itse asiassa ei ole mitään häpeämistä mutta minua mietityttää se miksi ukkosi on puhunut siitä!
Vaikka oltaisi jätkäporukassa niin tuo on niitä harvoja asioita joista en keskustele vaikka toiset aloittaisivatkin.
Minusta se on hemmetin lapsellista ja jonkun asian todistelua.
Vähiten ymmärrän ko. aiheen ottamista puheeksi kenenkään naisen kanssa.
Jotain on vinksallaan!?
Tuo uhkaaminen tai kiristäminen tarpeen ilmetessä olisi viimeinen naula!
Ei muistuta normaalia!
Jokin, paha hiertymä on. - en itse huolisi
Toi on aika vaikee, kun ei muuten tunne miestä. Eikä tiedä bordellia. Siis että... Bordellissa usein on siis parittaja, eli onko se hyväksikäyttöä? Vai miten mies voi tietää onko naiset/tytöt siellä vapaaehtoisesti: aina eivät ole. Vai välittääkö hän edes siitä? Prostituutiolla on ikäviä piirteitä, kuten ihmiskauppa, mikä rehottaa ulkomailla, köyhien hyväksikäyttö, mitä se on kyllä Suomessakin osallaan, alaikäisiä, neitsyen myyntejä (yleensä 5 kertaan), raiskauksia, rikollisuutta ja niin edelleen. Ja siis, näistähän se aika paljon riippuu. Että en mitenkään voisi kuvitella olevani suhteessa miehen kanssa, jota asia ei edes kiinnosta: häntä ei siis kiinnosta ihmisoikeudet, hän ei välitä naisten raiskaamisesta ja ihmiskauppa on hänelle ihan okei, kunhan hän saa nylkyttää pussinsa tyhjäksi. Ei kiitos. Sellaiset miehet (ja naiset) ovat enemmän kuin itsekkäitä, he ovat kuvottaviaja idiootteja.
No, ajattelematon, jos ei tiedä. Ei ehkä ilkeä tai paha, mutta ajattelematon. Silloin hän olisi vain tyhmä. En pidä tyhmistä ihmisistä, joten jättäisin hänet myös siihen. Minua ei kiinnosta mies, joka ei osaa edes ajatella. Pili siis todistetusti toimii, mutta yläpäässä on aika köyhää. Minua ei kiinnosta miehen alapään toiminta, jos yläpää ei toimi.
Niin, sitten tietty riippuen maasta, miten hän paikan tuntee, voisihan olla mahdollista että ne prsotituoidut olisivat ihan itse ja vapaaehtoisesti valinneet seksialan, ja hän maksaisi reilusti, siis oikean hintatason mukaan, eikä yrittäisi säästää köyhien kustannuksella jne...
No niin. Varmaan.
En oikein jaksa uskoa, että yhtäkään prostituoitujen käyttäjää kiinnostaa ihan oikeasti paskaakaan oman käytettävänsä hyvinvointi, tai oikeudet. Siinä ihminen etsii helppoa ratkaisua rahalla, ja myy itsekin, myös ostaessaan, oman intiimielämänsä. Eikä varmaan kukaan oikeasti maksa edes reilusti, sitä vartenhan miehet, joilla olisi ihan oikeasti varaa olla reilu, matkustavat köyhempiin maihin, että voivat päästä itse halvalla, eli ei edes kunnioitusta rahan muodossa. Heille nainen on käyttöesine ja jos ihminen suostuu itse, sille saa tehdä mitä vaan. Näinhän se ei ole yhdelläkään moralia, ajatusta ja eettisiä arvoja omaavalla.
Että siis... Vaikka mä miten yrittäisin ymmärtää, ja ihan epätoivoisten kohdalla oikeastaan hieman ymmärränkin, niin... En silti ymmärrän.
Mutta ehkä kannattaa keskustella kuitenkin, hänellähän voi olla ihan toinen näkökanta asioihin. - rahalla saa
Mä ostan yheltä naiselta säännöllisesti seksipalvelua. Paneskellaan kerran viikossa yleensä. Sinkku olen ja olen varmaan niin ruma että muuten en naista saisi. Mut onneks rahalla saa kaikkee. Ja teen tätä sen takia et naiset ei vaan tykkää minusta eikä halua tutustua minuun. Olen kato just sellanen kiltti joka ei saa ikinä muuten naista. Maksulliset naiset on yleensä vielä kauniita ja hyväkroppasia et tuskin sellasta muuten saisin ikinä.
- Munassa yllätys
Saitko selville mistä syystä miesystäväsi ei vaivautunut
hankkimaan seksiä ilman rahakorvausta ?
Mitä tarkoitti jos vastedes tulee tarvetta ?
Tarvetta mistä syystä ?
Jututtaisit vähän enemmän miesystävääsi hänen seksitarpeistaan
jos voit .
Hän on avautunut sinulle näissä arkaluonteisissa
asioissa mutta mistä syystä ?
Etsiikö hyväksyntää asialleen ?
Vaikuttaa siltä että miesystäväsi on saattanut
harrastaa maksullisia naisia teidän yhdessäolonne aikana .
Olikohan tunnustus tarvetta puhdistaa omaatuntoa ?
Aikamoisen pommin paukautti teidän seksielämänne väliin
jos olette seksiä harrastaneet.
Mites nyt meinaat edetä kun miesystäväsi liikkuu eri piireissä
joita et hyväksy ?
Tällainen tunnustus saa kyllä naisen niskavillat pystyyn
ja miettimään usempaan otteeseen jatkoa mitä kaikkea
tauteja maksullisten naisten kanssa vehtaaminen
varsinkin ulkomailla on tuonut sukupuolitautitilastoihin.
Vähän aikaa serustelussa on etuisuus jos miehen toimet
ei miellytä vetaiset vain syvään henkeä ja poistu paikalta .
Hän kukaties hakee hyväksyntää tuleviin seksitarpeisiin
maksullisten naisten kanssa.
Sinua tapaamalla mies paikkaa seurustelutarvettaan.
ja seikkailut koetaan maksullisten naisten seurassa
Tämä mies tyydyttää ensin omat tarpeensa ja tämä jälkeen
vasta seuruselukumppanin toiveet .- ap
Miehen selityksiä:
"Saitko selville mistä syystä miesystäväsi ei vaivautunut
hankkimaan seksiä ilman rahakorvausta ?"
Kaverin huorissakäynti houkutteli kokeilemaan.
"Mitä tarkoitti jos vastedes tulee tarvetta ? Tarvetta mistä syystä ?"
Puute, eikä muuten saa tyydytettyä sitä.
"Hän on avautunut sinulle näissä arkaluonteisissa
asioissa mutta mistä syystä ?"
Asia on osa häntä, joka minun on hyvä tietää.
Minun ajatuksiani:
"Etsiikö hyväksyntää asialleen ?"
Uskoisin.
"Olikohan tunnustus tarvetta puhdistaa omaatuntoa ?"
Enpä usko. Olemme tunteneet vasta muutaman kuukauden.
"Mites nyt meinaat edetä kun miesystäväsi liikkuu eri piireissä
joita et hyväksy ?"
Pysähdyn miettimään jatkuuko suhteen eteneminen.
"Tämä mies tyydyttää ensin omat tarpeensa ja tämä jälkeen
vasta seuruselukumppanin toiveet ."
Näin olen ikäväkseni joissakin asioissa huomannut tapahtuvan.
Kiitos kysymyksistä ja kommenteista! Kova mietintä on käynnissä ja juttusi auttoivat prosessoinnissa..
- Perus-Pena
Nyt syytät väärää puuta! Eihän miesystäväsi ole "hyödyntänyt sukupuolielimiään kaupallisessa tarkoituksessa" vaan ne maksulliset naiset jotka siellä bordellissa työskentelevät.
Mielestäni olisi oikeudenmukaisinta jos kaikki voisivat saada seksiä ilman maksua mutta maailma ei ole kovin oikeudenmukainen paikka.- 67-v
Ammattilainen vs satunnaiset suhteet.
Seksi on niiiin mooonitahoinen aaasiaa että ammattilaisen kanssa pystyy aina sopimaan mitä ja miten.
Tilanne on molemmille selvä heti alussa eikä huteja tule,
Itse en voi kehua vastaavalla menestyksellä, monipuolisuudella ja varmuudella satunnaisten kontaktien kanssa. - Perus-P/vastaus
Hän on välillisesti ollut hyväksymässä asian toteutumista rahoittamalla
"kaupallisia tarpeita" luovuttamalla omat sukuelimensä kaupalliseen
käyttöön "osana rahallista korvausta".
Molemmat hyödyntää omia sukuelimiään ostaja saa oikeuden
käyttää oman tahdon mukaan sukuelimiään nautintonsa toteutumiseen.
Useimmiten tällaista mahdollisuutta ei ole" seksikauppaan myydyn"
nuoren tytön oikeutena sillä valintamahdollisuudet ovat rajalliset
Rahallinen korvaus on täysin riittämätön väline puhdistamaan tyttöjä
kohtaan tehdystä seksuaalisesta häpeästä.
Silloin kun on kyse valvomattomasta elinkaupasta(tässä tapaukseessa
elävän ihmisen sukuelimet ) toimintaan sisältyy pahuutta myös ostajan
taholta salliessaan tällaisen mahdollisuuden toteutumisen.
Köyhien maiden nuoret naiset joutuvat näin ollen varattomina
elinkaupan eteenpäin välittäjiksi sillä he kantavat sukuelimiään
joilla tuottavat rahaa elinkauppaan.
- tsaaaaaaaa
hyvä parisuhde muodostuu monesta eri asiasta yksi niistä on että arvomaailmat kohtaavat. tämä voi olla teille se syy miksi suhteenne kaatuu, jos kumpikaan teistä ei osaa joustaa niinkuin mikä muukin asia. koeta ymmärtää etteivät kaikki ajattele samalla tavalla kuin sinä itse ja oma näkemyksesi ei ole se ainoa oikea ja ehdoton... jos näin kuitenkin on voi olla ettet löydä ketään.
- njaaaah
Joo, mutta on myös asioita, missä saa olla ehdoton ja pitääkin olla. Ja jos ei huorissa käyvää miestä huoli, niin ei tarvitse pelätä heti, ettei löydä ketään. Kyllä löytää. Kaikkea ei tarvitse katsoa sormien läpi ja arvomaailman pitää kohdata riittävästi.
Seksiin ja ihmisten hyväksikäyttöön liittyvien mielipiteitten kyllä pitää kohdata aikalailla, mäkin ymmärrän hyvin, ettei kaikki ajattele samalla tavalla kun minä, mutta ei se tarkoita, että mun tarvitsee kaikkea hyväksyä, huolia kumppanikseni ja parisuhteeseen. - ap
Kaikissa arvomaailman asioissa ei ole joustovaraa. Joku on valmis tuhoamaan ja tappamaan kun taas toinen ei. Joskus asioissa on vain joko tai.
Minulla ei ole mitään ymmärryksen koettelemista siinä, että on muitakin ajatuksia, kuin päässäni liikkuvat ajatukset. Olen hyvin ymmärtänyt, että miesystäväni ajatukset ovat eri kuin omani, ja tästä juuri onkin kysymys. Hän saa vapaasti pitää ajatuksensa ja niin myös minä omat ajatukseni. Joidenkin ajatusten epäsuhtaisuus voi olla ratkaiseva tekijä suhteen päättymiselle, eikä siinä sen kummempaa, että suhde ei sitten vain jatku.
Ei minulla ole mikään pakko ns. "löytää ketään" suhteeseen kanssani. Olen vain oma itseni ajatuksineni ja jos joku haluaa olla tällaisen kanssa niin siitä vain ja jos ei halua niin se siitä sitten.
- relax now
Eikö ole vähän ylireagointia.. Mitä väliä sillä on mitä mies on tehnyt ENNEN kuin tapasi sinut? Täydellistä miestä tai naista ei ole olemassakaan, joten onnea etsinnöille..Itse en pitäisi tuota niin kamalana asiana, koska jos miehelläsi olisi aikeissa käydä maksullilsissa jatkossakin, niin hän ei pihahtaisikaan aiheesta sinulle.. Ihmisiä huoratkin vaan ovat, aivan samalla tavalla kun naiset jotka dokaavat illan miehen piikkiin ja kännissä antavat...
- ääääääääääääääääääää
Minä taas en voi kunnioittaa miestä, joka kertoo käyttävänsä prostituoituja. Minusta se kertoo yleensä suhtautumisesta naisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862