Siis siinä tapauksessa, vaikka olisi todella ihastunut tai jopa rakastunut, voiko mies olla niin ujo ja pelokas, ettei tee mitään? Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta?
"The Rules"-oppaan mukaan mies tekee AINA aloitteen jos on kiinnostunut tai on tunteita. Jos ei tee, niin ei ole kiinnostunut. Onko tämä totta?
Voiko mies jättää aloitteen kokonaan tekemättä?
18
1704
Vastaukset
- Teen aloitteet
""The Rules"-oppaan mukaan"
:D älä nyt jotain tuollaista the rules roskaopasta usko.
Mitä nyt noita "sääntöjä" olen lukenut niin siinä on kyllä sellaisa joilla nainen antaa itsestään todella itsekkään, narsistisen, prinsessamaisen ja vittumaisen kuvan miehelle.
Osa on ihan hyviäkin. Fiksu ihminen tunnistaa mitkä ovat hyviä ja ruokkivat VASTAVUOROISUUTTA ja mitkä ovat vain puhdasta "ole mahdollisimmaan passivinen ja anna miehen tehdä työ puolestasi" tyyppistä paskaa.
Jos mielestäsi miehen tulee olla sitten sellainen kuten kuvaillaan niin onnea vain yritykseen. Osa noista ajatuksista on niin sairaita että vain amerikkainen yhteiskunta sellaisia voi tuottaa.
Jos ajatuksena on löytää joku seksuaalis-aggressiivinen "otan sut tässä kohtapuoliin ja varmasti kun olen täydellinen" mies niin anna mennä vain.
Muut miehet jättävät sinut ihan rauhaan koska ovat vain yksinkertaisesti enemmän itseään arvostavia, eivät jaksa metsästää ja ovat FIKSUJA.
Joten jo siltä pohjalta kysymyksesi on täysin turha.
Mies voi olla ujo, pelokas, epävarma omista tai SINUN TUNTEISTA tai ylipäätään ei usko että olisit kiinnostunut / suhteesta tulisi mitään miksei tee lähestymistä.
Sitä paitsi tämä voi olla todella shokki mutta mies on yleensä ENEMMÄN varovainen kun hän on ihastunut ja jopa rakastunut.
Mikä tietysti voi saada miehen näyttämään ujolta, pelokkaalta ja epävarmalta jolloin nainen ei kiinnostu kun taas se EI ihastunut ja rakastunut mutta seksuaalistei kiinnostunut kylmäkiskoinen lurjus tekee naiseen vaikutuksen "itsevarmuudellaan" ja "varmoilla tunteillaan ja otteillaan".
Miten joku voi väittää että mies tekee AINA aloitteen olipa tilanne mikä hyvänsä?
Ehkä se on vihjaus siihen että mies joka ei tee AINA aloitetta ei ole näiden kirjoittajien mielestä mies ollenkaan tai ainakaan se oikea koska nainen on niin passiivinen ja pelokas itse että vain odottaa perse pystyssä niitä tuloksia tekemättä asialle itse mitään?
Siltä se ainakin kuulostaa. - Kyllä!
Itse olen 18v poika ja tutustuin netin kautta yhteen tyttöön. Piakkoin tämän jälkeen hän pyysi minua lenkille kanssaan, mutten todellakaan ole uskaltanut asiassa edetä vaikka olen todella palavasti rakastunut häneen. En vain pysty tekemään mitään.. :'( Käymme lenkillä mutta muiden asioiden (myös vastaavien) ehdottaminen on ylivoimaisen vaikeaa ja luulen hänen olevan pettynyt minuun... Tulen olemaan koko elämäni yksin, kukaan ei minua kaipaa vaikka katoaisin eikä minua koskaan löydettäisi...
- valitettavasti voi..
Kyllä voi. Olen itse elävä esimerkki tästä ja jälkikäteen jäi harmittamaan niin maan p**keleesti, kun tajusin että mahkut meni. Ja tää siis tapahtui tytön kanssa jonka kanssa pyörittiin ihan livenä muutaman kuukauden, kunnes aika juoksi ohi kun kumpikaan ei tehny aloitetta edetä seuraavalle "tasolle". Ikää tais olla sllon joku reilut parikymmentä.
- valitettavasti voi..
Lisäyksenä edelliseen läheisemmät ne välit oli varmaan melkeen kuukauden ajan, jolloin ois tietysti pitäny uskaltaa ottaa se ratkaiseva askel . Mutta mikäs olis helpompaa kuin olla jälkiviisas.
- Aivan sama
kumpi tekee aloitteen. Pääasia, että joku tekee. Jos tuntuu, että mies on ujo ja paniikissa, niin anna mennä vaan. Luota vaistoon mieluummin kuin kaiken maailman opuksiin.
- Älä sellasta lue
Kyllä voi. The Rules on pelkkää sontaa.
- 457468
Voi olla. Olen tehnyt tuota koko elämäni.
- mr_groove
Itse kuulun niihin, jotka tekevät aina aloitteen, jos nainen on kiinnostava ja oma elämäntilenne on sellainen, että haluan naisen elämääni. Teininä jätin ujouttani yhden aloitteen tekemättä ja kaverini ei. Sen jälkeen päätin voittaa ujouteni.
- dawfasd c
En ujouttani ole koskaan jättänyt aloitteita tekemättä, mutta aina tunteiden kohde tai oma elämäntilanne ei ole ollut sopiva.
- dawfasd c
Jaa miinustellaan. :D Elämä on joskus aika monimutkaista ja aidot tunteet eivät valkkaa tietoisesti kohdetta tai tottele joka kerta kiveen kirjoitettuja "sääntöjä".
- 4+7
Haluatko muka sellaisen miehen joka ei tee asioille mitään vaikka tarve vaatisi? Itse arvostan rohkeutta pistää itsensä likoon sellaisten asioiden vuoksi jotka merkitsee.
- 6+19
Miksei nainen voisi tulla yhtä askelta vastaan, jos mies on muuten kaikin puolin mukava?
- miehenkuvotus
Eipä ole totta. Itse en tee enään alotteita, kun olen opettellut "tappamaan" tunteet ja kiinnostuksen. Olen huomannut ettei kaltaiseeni kukaan nainen voi ihastua, joten alotteiden tekeminen on turhaa itsensä kiduttamista. Ei kukaan jaksa loputtomasti ottaa pakkeja ja halveksuntaa vastaan.
- 4+7
"Eipä ole totta. Itse en tee enään alotteita, kun olen opettellut "tappamaan" tunteet ja kiinnostuksen. Olen huomannut ettei kaltaiseeni kukaan nainen voi ihastua, joten alotteiden tekeminen on turhaa itsensä kiduttamista. Ei kukaan jaksa loputtomasti ottaa pakkeja ja halveksuntaa vastaan."
No sullapa ruusunen tulevaisuus. Tuskin tulet haluamaasi saamaan parisuhderintamalla. Käännä toi ajatus vaikka työnhakuun. Jätätkö hakematta työpaikkoihinkin sen takia että ne ei välttämättä valitse haastattelun jälkeen sinua töihin? Ei tolla asenteella hei pääse mihinkään! Naisia nyt vaan täytyy lähestyä. Minä en ainakaan jaksa kauaa olla kiinnostunut miehestä joka ei osoita kiinnostustaan minuun. Silloin oikeasti ajattelen "Häntä ei kiinnosta" ja ajan kanssa unohdan. Sitten voi käydä niin, että jostain yllättävältä taholta pyydetään treffeille ja osoitetaan kiinnostusta ja munkin kiinnostus herää ja homma rupee kulkemaan ja on tosi ilonen että tää tyyppi tajusi lähestyä. Näin nyt esimerkiksi. - miehenkuvotus
4+7 kirjoitti:
"Eipä ole totta. Itse en tee enään alotteita, kun olen opettellut "tappamaan" tunteet ja kiinnostuksen. Olen huomannut ettei kaltaiseeni kukaan nainen voi ihastua, joten alotteiden tekeminen on turhaa itsensä kiduttamista. Ei kukaan jaksa loputtomasti ottaa pakkeja ja halveksuntaa vastaan."
No sullapa ruusunen tulevaisuus. Tuskin tulet haluamaasi saamaan parisuhderintamalla. Käännä toi ajatus vaikka työnhakuun. Jätätkö hakematta työpaikkoihinkin sen takia että ne ei välttämättä valitse haastattelun jälkeen sinua töihin? Ei tolla asenteella hei pääse mihinkään! Naisia nyt vaan täytyy lähestyä. Minä en ainakaan jaksa kauaa olla kiinnostunut miehestä joka ei osoita kiinnostustaan minuun. Silloin oikeasti ajattelen "Häntä ei kiinnosta" ja ajan kanssa unohdan. Sitten voi käydä niin, että jostain yllättävältä taholta pyydetään treffeille ja osoitetaan kiinnostusta ja munkin kiinnostus herää ja homma rupee kulkemaan ja on tosi ilonen että tää tyyppi tajusi lähestyä. Näin nyt esimerkiksi.MInusta ei ole ollut yksikään nainen kiinnostunut vuosiin. Niiltä, joita olen lähestynyt, olen saanut vain halveksuntaa ja vittuilua. Yrityksiini ei ole koskaan vastattu asiallisesti kieltäytyen, on vain vittuiltu ja tylytetty. Joten olen tehnyt johtopäätökset, ettei minusta kukaan voi olla kiinnostunut. Eikä lähestymiseni ole olleet pelkästään hirveässä kännissä kauneimpia naisia kohtaan, vaan ihan normaalin näköisiä naisia kohtaan.
En työnhaussakaan hae paikkoja joihin, minulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta. Esim. en hae keskenreäisellä koululla johtajan paikkoja. Haen sellaisia paikkoja joihin voi olla jotain mahdollisuuksia, ja kesätöihin olen päässytkin ihan vastuullisiin hommiin.
Naisrintamalla minulla ei vain ole mahdollisuuksia mihinkään. Sillointällöin totuus unohtuu ja tulee yritettyä, mutta kun tulee aina paskaa niskaan, niin yritykset ovat käyneet jo todella harvinaisiksi. Käytännössä niitä en enään tee. - pakitettu tyttö
miehenkuvotus kirjoitti:
MInusta ei ole ollut yksikään nainen kiinnostunut vuosiin. Niiltä, joita olen lähestynyt, olen saanut vain halveksuntaa ja vittuilua. Yrityksiini ei ole koskaan vastattu asiallisesti kieltäytyen, on vain vittuiltu ja tylytetty. Joten olen tehnyt johtopäätökset, ettei minusta kukaan voi olla kiinnostunut. Eikä lähestymiseni ole olleet pelkästään hirveässä kännissä kauneimpia naisia kohtaan, vaan ihan normaalin näköisiä naisia kohtaan.
En työnhaussakaan hae paikkoja joihin, minulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta. Esim. en hae keskenreäisellä koululla johtajan paikkoja. Haen sellaisia paikkoja joihin voi olla jotain mahdollisuuksia, ja kesätöihin olen päässytkin ihan vastuullisiin hommiin.
Naisrintamalla minulla ei vain ole mahdollisuuksia mihinkään. Sillointällöin totuus unohtuu ja tulee yritettyä, mutta kun tulee aina paskaa niskaan, niin yritykset ovat käyneet jo todella harvinaisiksi. Käytännössä niitä en enään tee.Sama täällä! Aiemmin olen ollut hyvinkin rohkea naisihminen aloitteiden suhteen ja muutaman kerran on tullut sen verta "törkeät" pakit, että enää en ole aloitetta tehnyt. Näissäkin tapauksissa mies on todella aktiivisesti osoittanut kiinnostuksensa ja itse olen sitten vienyt asian "seuraavalle tasolle" ja saanut lopulta naureskelua päin naamaa tms. Pidän itseäni hyvänä ihmistuntijana, mutta näiden muutamien tapauksien perusteella en enää "uskalla" tehdä johtopäätöksiä miesten toiminnoista, onko siis kiinnostunut tms.
Varmasti moni mahdollinen ihmissuhde on mennyt tämän asian takia ohitse, mutta jotenkin sitä ei vaan viitsi aloitetta tehdä ja saada lokaa niskaan. Sen ettei ole kiinnostunut, voisi myös ilmaista kohteliaasti ja nätisti toiselle osapuolelle.
Kyllä omalle kohdallenikin on sattunut treffi- ja jopa kosintapyyntöjä, mutta näihin olen kyllä pyrkinyt vastaamaan mahdollisimman nätisti "ei kiitos".
Tälläkin hetkellä mielessä pyörii yksi mies, jonka olen tulkinnut olevan minusta kiinnostunut. Mutta...jokin pään sisällä laittaa hälytyskellot soimaan, että älä vaan tee aloitetta ja ota taas lokaa niskaan. Jotenkin sitä on vaan niin tyytynyt kohtaloonsa tulla aina "pakitetuksi", ettei sitä jaksa enää edes yrittää...
- plätkähiili
Onko olemassa joku The Rules, että
- "näin karkotat miehen tarkoituksella"
- "näin nainen antaa ymmärtää, että on kiinnostunut miehestä"
- "näin nainen rohkaisee miestä tekemän aloitteen"
- koskettaa kädellään miehen kättä kevyesti
- siirtyy hyvin lähelle miestä ja kevyesti "nojaa" miehen käsivartta vasten
- keksikää ite lisää - Mies 36v.
Minä en "uskalla" tehdä aloitetta jos huomaan, että nainen ei ole kovin kiinnostunut. Eli jos minä olen jatkuvasti se joka ottaa yhteyttä, kysyy josko nähtäis jne, katson tällöin, että nainen ei ole kovin kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770