Syön päivittäin noin 1300 kaloria ja laihduin sillä viimeviikolla 0,8kg neljässä päivässä. Nyt olen juonut paljon enemmän vettä kuin yleensä ja syönyt eilenkin pelkkää salaattia ja painoni silti nousee noin 0,3kg päivässä... Mistä johtuu? Ahdistaa kun vaaka näyttää 56 ja pitäisi näyttää noin 54. Perjantaiaamuna painoin 55kg ja sunnutaiaamuna 55,4. Huomenna luultavasti 55,6. Ällöttää jos totta puhutaan. Olen 170 pitkä.
Lihon 1300 kcal?
11
262
Vastaukset
- xl
Ihan ystävällisesti, olet väärällä palstalla. Paskanjauhanta keskustelut ihan muualla. Ja jos nyt todella olet ahdistunut hae ihmeessä apua.
- normimuskel
Joo, ahdistuneisuushäiriöön syömishäiriöstä puhumattakaan on ihan eri hoidot.
- Apua hei?
Anteeks ? :D Haluan vain vastauksen mistä johtuu.
- johtuu ja johtuu
Kokeile pakko-oireisten palstaa mielenterveys- ja masennussaitilta.
- ....................
ootko harrastanu liikuntaa? jos et ennen oo harrastanu ja nyt alottanu, nii lihaksia jos tullee lissää nii ne painaa...
- Apua hei ?
Joo oon nytte kyllä käyny just lenkeillä ja pyöräilly paljo : D
- painoindeksi:):):):)
Hei, laske oma painoindeksisi jotta saat tietää normaalipainosi, sen alle ei oikein kannata laihduttaa.
http://www.painoindeksi.org/- Apua hei ?
Joo... Ois normaali vielä siinä 54kg
- tyty___87
ihmisen painohan heittää päivän aikaan jopa melkei 5 kiloo.. aamusin kannattaa käydä vaa´alla jos meinaa painoaan tarkkailla.. mutta sekin riippuu että paljonko syöt iltaisin ja mihin aikaan. ite oon yrittäny ruveta välttämää syömistä klo 20.00 jälkeen ja yleensä vaaka sit aamusin näyttää samaa lukemaa ku edellisenä aamuna.. tosin joku ilta voi vähän repsahtaa ja syödä karkkia jolloin lukema taas eri
- Selvä tapaus
Siksi ei enää laske, koska olet jo niin laiha. Et kuluta enempää.
Vähennä syömisiä tai lisää reilusti liikuntaa, jos haluat sairaan näköiseksi. - just joo
Paino vaihtelee muustakin syystä kuin rasvan määrästä johtuen. On ihan luonnollista että peräkkäisten päivien välillä voi olla parinkin kilon ero ja johtuu suurmimmaksi osaksi elimistön nestetasapainosta.
Hakeudu hoitoon (psykiatriselle), sillä eihän sulla ole edes ylipainoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760