Mun mies on mahtava, rakastava, ahkera, hellä... mutta tuo olut ja viina. Muuttaa hänet katkeraksi sekopääksi. muutaman otettuaan hänen mielestä kaikki mitä teen on väärin. Ja hän juo usein. Se että lähtee poikamieskavereiden kanssa yökerhosta jatkoille muijien kanssa vaan siksi, koska ei halua/kestä mua. auts. Seuraavana päivänä kun kaadan pihanurmelta löytyneet oluet viemäriin ja mies herää ja luulee, että siinä menee viimeiset kaljat viemäriin saan tukkapöllyä. (kalja aukeaa perjantaina ja lopetetaan sunnuntai iltana)Tukkapölly taas on sitä että minua rievotaan hiuksista ympäriinsä niin, että huonekalut lentää ja niskat vääntyy (joskus tulee lekurikeikka ja ihmeellsiä selityksiä tohtorille toki). Mutta kun se ei ole oikeaa hakkaamista? ansaitsen sen koska nalkutan? kerran vedin saksilla tukan lyhyeksi episodin jälkeen. vittu että sattuu kun hiuksia revitään päästä. Kukaan ei tiedä. kaikki mun kaverit tietää, että olen vahva ja menestynyt nainen ja ei ikinä uskoisi. Olen alkanut kiristämään itsemurhalla miestäni; jos et tule yöksi kotiiin, tapan itteni. jne. tämän takia mies kuulemma taas juo. arg!
Miten ton tukkapöllyn saa loppumaan? en haluaisi menettää hiuksiani ja ennen-niin-hyvää miestäni. toista ei voi pakottaa hoitoon?
Tukkapöllyä vaan...
7
165
Vastaukset
- Keskustele tiukasti
Kannattaa ottaa "siskoihin" yhteyttä. Kyllä ne kohta ilmaantuvat sinua neuvomaan.
Nämä "siskot" tietävät kaikki asiat parhaiten... vaikka niiden neuvot ovatkin vähän yksioikoisia kuten; Eroa, jätä se. tee lähestymiskielto. hakeudu turvakotiin..... kyllä siskot tietää.... - mies 35vee
Mä oon mies, mut jos olisin nainen niin haastaisin oikeuteen pahoinpitelystä. Tukasta vetäminenkin on väkivaltaa ja sitä ei tarvii kestää. Siinä vaiheessa kun väkivalta alkaa niin loppuu rakkaus vaikka kuinka kauan olis yhdessä ollut. Näin tekisin jos olisin nainen. Mut olen kiltti mies ja minusta sun kannattaa lopettaa suhde jos arvostat tukkaasi. Pian voi miehes alkaa tekemään jotain muutakin kun repimään hiuksista.
- Bodariritariryssis
Jaa'ha siinä tulikin jo ensimmäinen "sisar" ! :DDD Tämä on se palstan ainoa "ritarisisko" sillä ei ole ollut naista ikinä......
- jos ei mustelmaa...
Niin, niin. Mutta rakastan ja haluan auttaa toista. Miten saan viinalla ja oluella läträämisen vähenemään, miten saan miehen vaikka "puhumaan ammattilaiselle"??? Kaikki mitä sanon on nalkutusta mun miehelle. Pitääkö mennä avautuun sen ystäville, jotka ei tiedä millaista on? Auttaako se jos miehen kaverit sanois kans? Haluan vielä lapsia, mutta en halua niitä turvattomaan perheeseen.
- auta itseäsi
Kuule, sinä et voi tehdä yhtään mitään. Et voi muuttaa toista vaikka kuinka haluaisit. Et edes silloin kun tarkoitat vain pelkkää hyvää ja toisen parasta.
Muutoksen täytyy lähteä miehestä itsestään! Jos hänellä ei ole tarvetta eikä halua vähentää juomistaan ja kohdella sinua ihmisenä niin sinä joko hyväksyt tilanteen sellaisena kuin se on nyt tai alat miettimään, mikä sinun itsesi kannalta on paras ratkaisu.
Kaikki suhteet ei vain toimi vaikka kuinka haluaisi.
Lapsia tuollaisen ihmisen kanssa ei pidä edes harkita.
Ei ole oikeaa hakkaamista??? Kyllähän tuo on ihan ilmiselvää pahoinpitelyä eikä sitä pidä hyväksyä.
- mies 35ve
Voisithan sä kertoo miehes kavereille et millainen se sun mies on. Ja siitä tukkapöllystä voisit kans kertoo. Tai sitten etit uuden miehen joka on turvallinen, kuten minä.
- Pekalle per......
Hehee.... Hyvä Pekka ! Ehkä sä onnistut joskus !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626087Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813636Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242761- 212239
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402185Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85129281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281185