ATM on todiste ettei lutkia ole olemassa

M.O.T.

1. premissi: Lutka on nainen joka antaa pillua kenelle tahansa miehelle.

2. premissi: ATM on mies joka ei saa pillua keneltäkään naiselta.

Johtopäätös: Lutkien ja ATMien olemassaolo sulkee toisensa pois, joten jompaa kumpaa tai molempia ei ole olemassa. Koska tällä palstalla on useita ATM:iksi tunnustautuneita, mutta ei yhtään lutkaksi tunnustautunutta, päättelemme, että lutkia ei ole olemassa tai nämä ns. ATM:t valehtelevat, eivätkä oikeasti ole ATMiä.

14

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Näin on!
      ATM:t ovat mielikuvitusolentoja.

• fdrgg

Jos lutkan määritelmä on se, että antaa todellakin ihan jokaiselle, niin siinä tapauksessa heitä on varmasti hyvin vähän olemassa. Ei ole kuitenkaan yhtään mahdotonta, että kaikille antavia lutkia ja ATM:iä voisi olla yhtä aikaa olemassa tällä planeetalla. Jos nimittäin ATM:iä on paljon enemmän kuin lutkia. Ei ole siis olemassa tarpeeksi montaa lutkaa täyttämään kaikkien ATM:ien tarpeet. Mutta se ei tarkoita etteikö lutkia olisi silti olemassa.

Itse koen että tietynlaisia valikoivia lutkia on kyllä olemassa suht paljonkin. Eli he antavat helposti niille miehille, jotka osaavat olla tarpeeksi röyhkeitä. Kun taas kohteliaasti lähestyvät miehet jäävät nuolemaan näppejään.

• en ole lutka, panen

"Itse koen että tietynlaisia valikoivia lutkia on kyllä olemassa suht paljonkin. Eli he antavat helposti niille miehille, jotka osaavat olla tarpeeksi röyhkeitä. Kun taas kohteliaasti lähestyvät miehet jäävät nuolemaan näppejään."

Valikoiva lutka? :D Anteeks mitä?
        Mun mielestä se menee niin että ne antavat helposti niille miehille joita he haluavat. Ja miksipä sitä pitäisi haluaan tukahduttaa, vai mitä?

Onko mies joka panee 25 eri naista kuukaudessa myöskin lutka?

• Suuri Isä
        en ole lutka, panen kirjoitti:

"Itse koen että tietynlaisia valikoivia lutkia on kyllä olemassa suht paljonkin. Eli he antavat helposti niille miehille, jotka osaavat olla tarpeeksi röyhkeitä. Kun taas kohteliaasti lähestyvät miehet jäävät nuolemaan näppejään."

Mun mielestä se menee niin että ne antavat helposti niille miehille joita he haluavat. Ja miksipä sitä pitäisi haluaan tukahduttaa, vai mitä?

Nainen joka juoksee pillu märkänä halujensa perässä on halpa lutka ilman ihmisarvoa.

Paljon paneva mies on kova panosonni ja juhlittu sankari.

• panosonnit
        Suuri Isä kirjoitti:

Nainen joka juoksee pillu märkänä halujensa perässä on halpa lutka ilman ihmisarvoa.

Paljon paneva mies on kova panosonni ja juhlittu sankari.

Mun mielestä mieslutkat (=panosonnit) on ihmishirviöitä.

• fdrgg
        en ole lutka, panen kirjoitti:

Valikoivalla lutkalla tarkoitin siis niitä, jotka seuraavat vain jalkovälinsä ääntä.

Eli siis jos ajatellaan vaikka kahta vaihtoehto maailmaa. Ensimmäisessä maailmassa Jussi lähestyy Lindaa kohteliaasti, Linda torjuu hänet ja Jussi jättää Lindan rauhaan.
        Toisessa maailmassa sama Jussi käyttäytyykin vähemmän kohteliaasti ja alkaa suudella ja hinkkaamaan itseään Lindaa vasten väkisin. Tällainen koskettelu herättää Lindassa väkisinkin seksuaalisia tunteita. Siispä Linda jonkin aikaa vastusteltuaan päätyy antamaan Jussille, koska Jussi onnistui herättämään Lindan seksuaaliset tunteet.

Koen heidät lutkiksi, sillä he suostuvat antamaan sellaisille miehille, joille he eivät ikimaailmassa antaisi jos he käyttäisisvät aivojaan. Mutta koska he ajattelevat vain alapäällään... No millä nimellä sellaista sitten pitäisi kutsua?

"Onko mies joka panee 25 eri naista kuukaudessa myöskin *****?"

No minun näkemykseni mukaan se riippuu täysin siitä kuinka paljon hän on alapäänsä orja. Jos hänellä on esimerkiksi hyvä syy miksei hän tahdo sitoutua, niin hänen käytöksensä voi olla jopa järkiperäistä.

• 40 pillun mies

huora/lutka = nainen joka on yli yhden miehen nussima.

runkkari = ei saa pillua ollankaan

ATM = saa vain rumia/taviksia tai/ja käytettyjä

YTM = korkkailee kauniita naisia

Laitahan termit kuntoon.

• Siskel & Ebert

Hmm. Siis yli yhden miehen nussima saa sulta täydet viisi tähteä. Ymmärrettävää, onhan sellaisella varmasti paremmat sänkytaidot kuin kokemattomalla.

• Lisää teoriaa

"Ei ole siis olemassa tarpeeksi montaa lutkaa täyttämään kaikkien ATM:ien tarpeet."

Mutta jos ATM saa pillua lutkalta, niin hän ei määritelmän mukaisesti ole koskaan ATM ollutkaan. Kysy vaikka palstan pääideologilta eATMe:lta.

Tästä voimme päätellä, että kukaan ATM ei ole oikeasti ATM, jos hänellä on edes teoreettinen mahdollisuus saada pillua.

=> ATM on mielikuvitusolento.

• Darth

Vanha kahden äärimmäisyyden ongelma. Soturilla on keihäs, jota yksikään kilpi ei voi torjua. Vihollisella on kilpi, jota yksikään keihäs ei voi lävistää. Mitä tapahtuu, kun keihäällä lyö kilpeä?

Äärimmäisyyksien olemassaolo ei välttämättä sulje pois toisiaan, mutta äärimmäisyyksien olemassaolo on harvinaista. Ehkä nämä kaksi soturia vain katsovat toisiaan silmiin, ja ymmärrettyään pelkästä katseesta, ettei kumpikaan voi voittaa taistelua, he kulkevat eri suuntiin toisiaan kohtaamatta XD.

• dfhkgdjk

ATM-soturi ja lutkasoturi?

• Löytäisinpä lutkani

Erotuksena tuohon kilpivertaukseen ja avainvertaukseen niin lutkalla ja ATM:llä on sama päämäärä, eikä vastakkainen kuten noissa muissa vertauksissa.

ATM haluaa saada munansa pilluun, lutka haluaa saada munaa pilluunsa.

Tehkäämme myönnytys. ATMiä voi olla olemassa, mutta vain siirtymäkategoriana. ATM lakkaa olemasta ATM sillä hetkellä kun kohtaa lutkan. Eli ATMyydestä voi "parantua" toisin kuin jotkut palstan ideologit (eATMe ja kump.) väittävät.

• Fatal error..z..zz..

Fatalisti joka lottoaa ei ole aito fatalisti.

• miksi :(

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1872
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      728
    Aihe