miten lähestyä naista rannalla

beachboy 31

mikä ois sellane luonteva tapa? naisten mielipiteet varsinkin erittäin tervetulleita.
eikös rannalla makaava sinkkunainen kans salaa toivo et kiva mies lähestyis?

72

2123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omanapa

Mistä tietää että se rannalla makaava nainen on sinkku?

Mä en kyllä keksi yhtään luontevaa tapaa lähestyä naista rannalla. Ei sillä etteikö se oikeesti ois ihan mukavaa jos itelle joskus niin kävis (pitää alkaa tosin ensin käymään rannalla)
      Naisen kroppaa on "pikkasen" riskaa mennä kehumaan ihan noin vaan. Voisithan sä kysyä vaikka vilvoittavalle uinnille, tai tarjoutua ostamaan jäätelön, limsan, siiderin tjt.

Rannalla iskemisen vaikeusaste on varmaan korkea. Onnea matkaan!

• Olis kyllä ihan huippu, jos mies tulisi kuumana päivänä tarjoamaan jäätelön (mehujää varmaan varmempi vaihtoehto). Olisi rohkeaa, huomaavaista ja romanttista!

• Mark Spitz

Kävele siellä tiukoissa speedoissa muna puoliheijarissa, ja jos tulee ihailevia katseita, niin käy jututtamaan.

• Muhun eivät ainakaan vetoa itseään täynnä olevat miehet. Että kai on kyse siitä, millaisiin naisiin haluaa vedota...

• sir_eino

Siinä vaiheessa voi kyllä jo näyttää munaa.

• Mark Spitz
        sir_eino kirjoitti:

Siinä vaiheessa voi kyllä jo näyttää munaa.

Tyylikkäämpää pitää tietty jännite yllä: siellä se nyt on puoliheijarissa, mutta kuitenkin piilossa.

• hjfaihg

Mulle tehois tyyliin" moi sä näytät olevan puutteessa, voinko olla avuksi"

• nemmabeib

Tavallisesti, ei mitään falskei iskureploi. "Terve, mitä kuuluu, voinko tulla tähän viekkuun, olet kivannäköinen blablaa"

Tosin eri naisiin tepsii varmasti eri metodit ^_^

Mutta yhdyn siihen, että sinkkunaiset todella toivovat -ei vain katseita- vaan myös toimintaa rannalla!!!

Kaikille hauskaa, aurinkoista ja _kuumaa_ rantakesää 2011!

• Varatut tietenkin torjuvat eli ei siltä voi välttyä...

• Toimii, jos mies on kohtelias eikä tungettele liian lähelle, vaan jutteluetäisyydelle ja silti voidaan lukea kirjaa tms. vaikaktoinen onkin siinä eli ei mitään kiusallista hiljaisuutta.

• Atm no 28
        N30Tre kirjoitti:

Varatut tietenkin torjuvat eli ei siltä voi välttyä...

Ei se nyt mikään niin tietenkin ole. Suomalaiset naiset tunnetaan, ja heille vieras uros kelpaa erittäin hyvin, jos on komeampi kuin kotona.

• ...
      • jhgj

toimis mulla ;)

• rohkenen olla eri mieltä, mutta ihmiset tykkääkin eri asioista :'D

• also_sprach_jungfrau

Kun minä olin n. 7-vuotias, minua ja äitiäni lähestyi rannalla pelkkään pitkään takkiin pukeutunut mies, joka sitten avasi takkinsa... muistaakseni tämä lähestymistapa ei ollut erityisen menestyksekäs, sillä äitini nappasi ison halon ja lähti raivoten tyypin perään.

Minusta voisi olla mukavaa jos joku vaikka pyytäisi pelaamaan sulkapalloa tai kysyisi mitä kirjaa olen lukemassa, mutta toisaalta en taida olla tässä ihan kohdeyleisöä.

• vrwrg

"Mulle tehois tyyliin" moi sä näytät olevan puutteessa, voinko olla avuksi""

Aina kiva kun joku ainakin yrittää auttaa, mutta tuollaiset neuvot eivät vain todellisuudessa auta yhtään, kun kuitenkin 90% naisista suuttuisi tuollaisesta kommentista.

Tuntuu, että kaikilla naisilla on erilainen ajatus siitä, miten miehen tulisi lähestyä naista. Juuri sen takia on niin typerää, että miesten on aina tehtävä se aloite. Kun todellisuudessa yksikään mies ei välitä tippaakaan MILLÄ TAVALLA nainen lähestyisi häntä, jos vain joskus joku nainen lähestyisi.

Eikö kukaan osaa antaa edes mitään arvaustakaan siitä, mikä lähestymistapa olisi oikeasti kaikkien naisten mieleen?

• sir_eino

"Kun todellisuudessa yksikään mies ei välitä tippaakaan MILLÄ TAVALLA nainen lähestyisi häntä, jos vain joskus joku nainen lähestyisi."

No ei toikaan ihan totta ole. Nimimerkillä entinen baarimikko. Kun DJ ei anna, seuraavaksi vongataan baarimikkoa ja lopulta pokea. Jos on töissä baarissa jossa ei ole DJ:tä, on ensimmäinen kohde. Jos siellä ei ole pokea, myös viimeinen. Ja vonkaaminen voi olla aika... no aika häiritsevää. Ja promillet kohdallaan. Känniset naiset ärsyttävät jos ei ole itse kännissä.

"Eikö kukaan osaa antaa edes mitään arvaustakaan siitä, mikä lähestymistapa olisi oikeasti kaikkien naisten mieleen?"

Mikään lähestymistapa ei toimi kaikkiin. Yleensä parhaiten naisiin on uponnut se, että on sopivan rento ja itsevarma ja hauska. Liian härskit läpät ei toimi, ei myöskään mitkään "käytkö täällä usein" heitot ellei sitten tee sitä ihan vitsillä ja oikein korosta että tämä on nyt vitsi. Joku joskus jäi jutuille kun kysyin siltä että käykö se täällä usein ja pyysin anteeksi että heitin niin huonon avauksen. Kerroin että se johtui siitä että en ole aikaisemmin jutellut tytön kanssa niin en tiedä miten keskustelu pitäisi avata.

• Kertakäyttönikki
        sir_eino kirjoitti:

"Kun todellisuudessa yksikään mies ei välitä tippaakaan MILLÄ TAVALLA nainen lähestyisi häntä, jos vain joskus joku nainen lähestyisi."

No ei toikaan ihan totta ole. Nimimerkillä entinen baarimikko. Kun DJ ei anna, seuraavaksi vongataan baarimikkoa ja lopulta pokea. Jos on töissä baarissa jossa ei ole DJ:tä, on ensimmäinen kohde. Jos siellä ei ole pokea, myös viimeinen. Ja vonkaaminen voi olla aika... no aika häiritsevää. Ja promillet kohdallaan. Känniset naiset ärsyttävät jos ei ole itse kännissä.

"Eikö kukaan osaa antaa edes mitään arvaustakaan siitä, mikä lähestymistapa olisi oikeasti kaikkien naisten mieleen?"

Mikään lähestymistapa ei toimi kaikkiin. Yleensä parhaiten naisiin on uponnut se, että on sopivan rento ja itsevarma ja hauska. Liian härskit läpät ei toimi, ei myöskään mitkään "käytkö täällä usein" heitot ellei sitten tee sitä ihan vitsillä ja oikein korosta että tämä on nyt vitsi. Joku joskus jäi jutuille kun kysyin siltä että käykö se täällä usein ja pyysin anteeksi että heitin niin huonon avauksen. Kerroin että se johtui siitä että en ole aikaisemmin jutellut tytön kanssa niin en tiedä miten keskustelu pitäisi avata.

Kaveri, joka oli pitkään hommissa baaritiskin takana kertoi myös, että sutinaa riitti ja nuorta naista oli tarjolla riesaksi asti. Oli sillä jotain työkuvioiden kautta hankittuja suhteentynkiäkin muutama. Sehän on juttelunhaluiselle naiselle aika ideaali kohde, miehen pitää työnsä puolesta olla mukava tai vähintäänkin korrekti, ei juokse karkuun ja on selvin päin ja yleensä ihmisten kanssa toimeen tulevaa tyyppiä.
        Toisaalta nimen omaan työroolissa se jutteleminen voi joskus olla vähemmän supliikillekin helpompaa, itsekin olen tehnyt aikanaan erilaisia myyntihommia ja totta kai silloin oli täysin vaivatonta keskustella vetävienkin naisten kanssa luontevasti, asetelma on ihan toinen kuin itse itseään markkinoidessa.

• sir_eino
        Kertakäyttönikki kirjoitti:

Kaveri, joka oli pitkään hommissa baaritiskin takana kertoi myös, että sutinaa riitti ja nuorta naista oli tarjolla riesaksi asti. Oli sillä jotain työkuvioiden kautta hankittuja suhteentynkiäkin muutama. Sehän on juttelunhaluiselle naiselle aika ideaali kohde, miehen pitää työnsä puolesta olla mukava tai vähintäänkin korrekti, ei juokse karkuun ja on selvin päin ja yleensä ihmisten kanssa toimeen tulevaa tyyppiä.
        Toisaalta nimen omaan työroolissa se jutteleminen voi joskus olla vähemmän supliikillekin helpompaa, itsekin olen tehnyt aikanaan erilaisia myyntihommia ja totta kai silloin oli täysin vaivatonta keskustella vetävienkin naisten kanssa luontevasti, asetelma on ihan toinen kuin itse itseään markkinoidessa.

Juu, työkavereita myös tuli kokeiltua silloin nuorena. Kuuluu työn hyviin ja huonoihin puoliin että naisia oli aina tarjolla. Huonoihin puoliin? No joskus oikeesti vitutti kun oli kiire ilta ja joku pimu kerää tiskillä ihan koko ajan huomiota eikä sille voi tietenkään sanoa töykeästi että katsotaanko myöhemmin uudestaan. Ja humalaiseen ei taas välttämättä muu toimi.

Sen verran moraalia mulla kyllä on etten edes nuorena koskaan roudannut himaan mimmiä joka oli tosi tukevassa humalassa vaan otin sitten vaan numeron vastaan ja soittelin myöhemmin. Tutustuin kyllä muutamaan tosi mieleenpainuvaan naiseen niiltä ajoilta. Eräs nykyäänkin hyvä kaverini on aloittanut keskustelun kanssani aikoinaan baaritiskillä kysymällä että lähdetkö nätti poika panemaan illan päätteeksi. Lähdin. No, vähän omanlainen nainen ja oli ihan selvä kun kysyi eikä illallakaan missään humalassa.

Ja joo, onhan se juttelu helpompaa kun työn puolesta on vähän pakko ja ne naiset on hyvin aloitteellisia.

• Oleellista on kai miettiä, millainen lähestymistapa on sellaisten naisten mieleen, joiden seuraa kaipaat. Naisten torjunta on hyvä asia, sillä seuraan hyväksytty mies tietää olevansa naisen mieleen.

• vwgwehg
        sir_eino kirjoitti:

"No ei toikaan ihan totta ole. Nimimerkillä entinen baarimikko. Kun DJ ei anna, seuraavaksi vongataan baarimikkoa ja lopulta pokea"

No joo, onhan noita poikkeustapauksiakin. Varmaan jotain rokkitähteäkin lähestytään sen verran usein ja aggressiivisesti, että se voi olla ärsyttävää. Mutta kuka tahansa perus mies kyllä on vain iloinen jos nainen lähestyy häntä., vaikkei tämä nainen mitenkään seksuaalisesti edes kiinnostaisikaan miestä.
        En usko että kukaan perusmies olisi töykeä kenellekään naiselle joka häntä lähestyy. Imartelevaahan se aina on.

"Yleensä parhaiten naisiin on uponnut se, että on sopivan rento ja itsevarma ja hauska."

Tuokaan ei harmikyllä auta yhtään. Mistä minä yhtäkkiä jotain hyvää läppää keskellä rantaa alkaisin tuntemattomalle ihmiselle vääntämään? Jotta se olisi luontevaa, tilanteen pitäisi olla juuri oikea. Esim. joku rannalla tekee jotain outoa, ja nainen sattuu olemaan juuri sopivalla etäisyydellä että voin sanoa siitä jotain hauskaa. Tuollaiset tilanteet ovat äärettömän harvinaisia.

Juuri tuo luontevuus on se suurin ongelma, miksi miehet eivät lähesty naisia. Koska luontevia tilanteita syntyy harvoin. Ainakaan omalla kohdallani kyse ei ole siitä, että luontevuus olisi itselleni tärkeää. Minä voisin aivan hyvin mennä naisen luokse ja kysyä suoraan ottko sinkku.
        Ongelma on, että suurin osa naisista vaatii sitä kirottua luontevuutta.

• sir_eino
        vwgwehg kirjoitti:

"No ei toikaan ihan totta ole. Nimimerkillä entinen baarimikko. Kun DJ ei anna, seuraavaksi vongataan baarimikkoa ja lopulta pokea"

No joo, onhan noita poikkeustapauksiakin. Varmaan jotain rokkitähteäkin lähestytään sen verran usein ja aggressiivisesti, että se voi olla ärsyttävää. Mutta kuka tahansa perus mies kyllä on vain iloinen jos nainen lähestyy häntä., vaikkei tämä nainen mitenkään seksuaalisesti edes kiinnostaisikaan miestä.
        En usko että kukaan perusmies olisi töykeä kenellekään naiselle joka häntä lähestyy. Imartelevaahan se aina on.

"Yleensä parhaiten naisiin on uponnut se, että on sopivan rento ja itsevarma ja hauska."

Tuokaan ei harmikyllä auta yhtään. Mistä minä yhtäkkiä jotain hyvää läppää keskellä rantaa alkaisin tuntemattomalle ihmiselle vääntämään? Jotta se olisi luontevaa, tilanteen pitäisi olla juuri oikea. Esim. joku rannalla tekee jotain outoa, ja nainen sattuu olemaan juuri sopivalla etäisyydellä että voin sanoa siitä jotain hauskaa. Tuollaiset tilanteet ovat äärettömän harvinaisia.

Juuri tuo luontevuus on se suurin ongelma, miksi miehet eivät lähesty naisia. Koska luontevia tilanteita syntyy harvoin. Ainakaan omalla kohdallani kyse ei ole siitä, että luontevuus olisi itselleni tärkeää. Minä voisin aivan hyvin mennä naisen luokse ja kysyä suoraan ottko sinkku.

"Mutta kuka tahansa perus mies kyllä on vain iloinen jos nainen lähestyy häntä., vaikkei tämä nainen mitenkään seksuaalisesti edes kiinnostaisikaan miestä."

Harva mies kiinnostuu umpikännissä olevasta naisesta joka alkaa duunissa roikkua hihassa ja vonkaamaan munaa kun on saatanallinen kiire.

"En usko että kukaan perusmies olisi töykeä kenellekään naiselle joka häntä lähestyy. Imartelevaahan se aina on."

Tuskin töykeä, mutta ei se aina kivaakaan ole.

"Tuokaan ei harmikyllä auta yhtään. Mistä minä yhtäkkiä jotain hyvää läppää keskellä rantaa alkaisin tuntemattomalle ihmiselle vääntämään?"

Ihan mistä vaan mitä tulee mieleen.

"Jotta se olisi luontevaa, tilanteen pitäisi olla juuri oikea. Esim. joku rannalla tekee jotain outoa, ja nainen sattuu olemaan juuri sopivalla etäisyydellä että voin sanoa siitä jotain hauskaa. Tuollaiset tilanteet ovat äärettömän harvinaisia."

Tai mitä jos vaan sanoisit jotain hauskaa?

"Juuri tuo luontevuus on se suurin ongelma, miksi miehet eivät lähesty naisia. Koska luontevia tilanteita syntyy harvoin."

Mikä tahansa keskutelutilanne on luonteva kun heittäytyy rennosti hommaan mukaan.

• vwgwehg
        sir_eino kirjoitti:

"Mutta kuka tahansa perus mies kyllä on vain iloinen jos nainen lähestyy häntä., vaikkei tämä nainen mitenkään seksuaalisesti edes kiinnostaisikaan miestä."

Harva mies kiinnostuu umpikännissä olevasta naisesta joka alkaa duunissa roikkua hihassa ja vonkaamaan munaa kun on saatanallinen kiire.

"En usko että kukaan perusmies olisi töykeä kenellekään naiselle joka häntä lähestyy. Imartelevaahan se aina on."

Tuskin töykeä, mutta ei se aina kivaakaan ole.

"Tuokaan ei harmikyllä auta yhtään. Mistä minä yhtäkkiä jotain hyvää läppää keskellä rantaa alkaisin tuntemattomalle ihmiselle vääntämään?"

Ihan mistä vaan mitä tulee mieleen.

"Jotta se olisi luontevaa, tilanteen pitäisi olla juuri oikea. Esim. joku rannalla tekee jotain outoa, ja nainen sattuu olemaan juuri sopivalla etäisyydellä että voin sanoa siitä jotain hauskaa. Tuollaiset tilanteet ovat äärettömän harvinaisia."

Tai mitä jos vaan sanoisit jotain hauskaa?

"Juuri tuo luontevuus on se suurin ongelma, miksi miehet eivät lähesty naisia. Koska luontevia tilanteita syntyy harvoin."

Mikä tahansa keskutelutilanne on luonteva kun heittäytyy rennosti hommaan mukaan.

"Tuskin töykeä, mutta ei se aina kivaakaan ole"

Tuo oli kai se pointti jota yritin tehdä. Voi olla kiireellisiä tilanteita, joissa naisen lähestyminen ei välttämättä ole juuri sitä mitä sillä hetkellä kaipaisi. Mutta ei kukaan mies reagoi naisen iskuyritykseen töykeällä painu vittuun tavalla. Tavalliselle perusmiehelle, naisten lähestymisyritykset ovat kuitenkin niin harvinaista herkkua. Siksi en ymmärrä mikseivät naiset lähesty miehiä useammin. Vastaanotto on kuitenkin todennäköisesti positiivinen.

"Tai mitä jos vaan sanoisit jotain hauskaa?"

Ei se toimi! Naiset pitävät minua mielenvikaisena kun teen niin. Sen hauskan on liityttävä jollain tavalla johonkin mitä rannalla tapahtuu tai vastaavaa, että suurin osa naisista pitäisi sitä luontevana lähestymistapana.

"Mikä tahansa keskutelutilanne on luonteva kun heittäytyy rennosti hommaan mukaan."

Niin se on luonteva minulle, mutta ei niille naisille. Kokemusteni perusteella suurin osa naisista pelästyy kun tuntematon mies tulee yhtäkkiä juttelemaan. He muuttuvat heti varautuneiksi. Sinulla on varmasti erilaisia kokemuksia baarimikko ajoiltasi, kun kaikki naiset olivat alkoholin vaikutuksen alaisina. Mutta tilanne on täysin erilainen jossain rannalla. Ei riitä että minä hyppään rennosti mukaan, jos he eivät hyppää.

• fklkglfhl
        N30Tre kirjoitti:

Oleellista on kai miettiä, millainen lähestymistapa on sellaisten naisten mieleen, joiden seuraa kaipaat. Naisten torjunta on hyvä asia, sillä seuraan hyväksytty mies tietää olevansa naisen mieleen.

Sellaisten naisten mieleen, joiden seuraa kaipaan, voi olla hyvinkin moni lähestymistapa. Ja jotkut naiset hyväksyvät miehen helposti seuraansa (ei kuitenkaan sänkyyn tai suhteeseen), kun taas jotkut eivät hyväksy kirveelläkään.

• sir_eino
        vwgwehg kirjoitti:

"Tuskin töykeä, mutta ei se aina kivaakaan ole"

Tuo oli kai se pointti jota yritin tehdä. Voi olla kiireellisiä tilanteita, joissa naisen lähestyminen ei välttämättä ole juuri sitä mitä sillä hetkellä kaipaisi. Mutta ei kukaan mies reagoi naisen iskuyritykseen töykeällä painu vittuun tavalla. Tavalliselle perusmiehelle, naisten lähestymisyritykset ovat kuitenkin niin harvinaista herkkua. Siksi en ymmärrä mikseivät naiset lähesty miehiä useammin. Vastaanotto on kuitenkin todennäköisesti positiivinen.

"Tai mitä jos vaan sanoisit jotain hauskaa?"

Ei se toimi! Naiset pitävät minua mielenvikaisena kun teen niin. Sen hauskan on liityttävä jollain tavalla johonkin mitä rannalla tapahtuu tai vastaavaa, että suurin osa naisista pitäisi sitä luontevana lähestymistapana.

"Mikä tahansa keskutelutilanne on luonteva kun heittäytyy rennosti hommaan mukaan."

Niin se on luonteva minulle, mutta ei niille naisille. Kokemusteni perusteella suurin osa naisista pelästyy kun tuntematon mies tulee yhtäkkiä juttelemaan. He muuttuvat heti varautuneiksi. Sinulla on varmasti erilaisia kokemuksia baarimikko ajoiltasi, kun kaikki naiset olivat alkoholin vaikutuksen alaisina. Mutta tilanne on täysin erilainen jossain rannalla. Ei riitä että minä hyppään rennosti mukaan, jos he eivät hyppää.

"Siksi en ymmärrä mikseivät naiset lähesty miehiä useammin. Vastaanotto on kuitenkin todennäköisesti positiivinen."

Hyvin todennäköisesti jos nainen käyttää edes jotain tilannetajua siinä missä ja miten lähestyy. Baarimikon näkökulmasta kiireinen lauantai-ilta kun tiskillä on 20 kännistä ihmistä joille piti tarjoilla juoma heidän mielestään jo heti... Kun pitää yrittää muistaa kuka on ollut jonossa pisimpään eikä kuka on kovin kiilaamaan... Kun juomatarjouksia ei välttämättä kuule tai ne ovat hyvin eksoottisia (johon pitää vastata ei oota)... Kun jengi ei muista kortin tunnuslukua... Kun pitäisi yrittää katsella voiko tuolle tarjoilla... Kun joku alkaa haastamaan riitaa koska on odottanut mielestään olutta jo kauan... Kaikki huutaa... Ja olet selvin päin... Ja sitten vielä joku nainen kahden promillen humalassa päättää että olet velvollinen pitämään seuraa ja antamaan munaa. Ymmärrät varmaan? Ei siinä naisessa ole vikaa, se tilanne on vaan kamala.

"Niin se on luonteva minulle, mutta ei niille naisille. Kokemusteni perusteella suurin osa naisista pelästyy kun tuntematon mies tulee yhtäkkiä juttelemaan. He muuttuvat heti varautuneiksi. Sinulla on varmasti erilaisia kokemuksia baarimikko ajoiltasi, kun kaikki naiset olivat alkoholin vaikutuksen alaisina. Mutta tilanne on täysin erilainen jossain rannalla. Ei riitä että minä hyppään rennosti mukaan, jos he eivät hyppää."

Kyllä mä ihan selvin päinkin juttelen selvin päin olevien tuntemattomien naisten kanssa. Kaikki ei tietenkään tykkää mutta useimmat suhtautuu ihan myönteisesti. Puhun kyllä muutenkin aika paljon ihmisten, myös vieraiden sellaisten kanssa.

Asiakaspalvelutyöstä on kuitenkin ollut siinä mielessä hyötyä että on tottunut höpöttämään vieraiden kanssa niitä näitä ja baarimikon hommissa todistanut sitä mikä toimii ja mikä ei. Heh.

• sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

"Siksi en ymmärrä mikseivät naiset lähesty miehiä useammin. Vastaanotto on kuitenkin todennäköisesti positiivinen."

Hyvin todennäköisesti jos nainen käyttää edes jotain tilannetajua siinä missä ja miten lähestyy. Baarimikon näkökulmasta kiireinen lauantai-ilta kun tiskillä on 20 kännistä ihmistä joille piti tarjoilla juoma heidän mielestään jo heti... Kun pitää yrittää muistaa kuka on ollut jonossa pisimpään eikä kuka on kovin kiilaamaan... Kun juomatarjouksia ei välttämättä kuule tai ne ovat hyvin eksoottisia (johon pitää vastata ei oota)... Kun jengi ei muista kortin tunnuslukua... Kun pitäisi yrittää katsella voiko tuolle tarjoilla... Kun joku alkaa haastamaan riitaa koska on odottanut mielestään olutta jo kauan... Kaikki huutaa... Ja olet selvin päin... Ja sitten vielä joku nainen kahden promillen humalassa päättää että olet velvollinen pitämään seuraa ja antamaan munaa. Ymmärrät varmaan? Ei siinä naisessa ole vikaa, se tilanne on vaan kamala.

"Niin se on luonteva minulle, mutta ei niille naisille. Kokemusteni perusteella suurin osa naisista pelästyy kun tuntematon mies tulee yhtäkkiä juttelemaan. He muuttuvat heti varautuneiksi. Sinulla on varmasti erilaisia kokemuksia baarimikko ajoiltasi, kun kaikki naiset olivat alkoholin vaikutuksen alaisina. Mutta tilanne on täysin erilainen jossain rannalla. Ei riitä että minä hyppään rennosti mukaan, jos he eivät hyppää."

Kyllä mä ihan selvin päinkin juttelen selvin päin olevien tuntemattomien naisten kanssa. Kaikki ei tietenkään tykkää mutta useimmat suhtautuu ihan myönteisesti. Puhun kyllä muutenkin aika paljon ihmisten, myös vieraiden sellaisten kanssa.

Asiakaspalvelutyöstä on kuitenkin ollut siinä mielessä hyötyä että on tottunut höpöttämään vieraiden kanssa niitä näitä ja baarimikon hommissa todistanut sitä mikä toimii ja mikä ei. Heh.

Ja sanon vielä että joku rauhallinen pubi maanantai-iltana on eri asia. Silloin jutteli ihan mielellään pidempäänkin asiakkaiden kanssa. Eikä asiakkaan tarvinnut olla 20v hehkee blondi vaan vaikka se paikan keski-ikäinen hieman alkoholisoitunut mies joka kävi siellä joka päivä. Kun arki-iltana ja etenkin pubissa voi mennä pitkiäkin aikoja ilman että kukaan tilaa mitään eikä välttämättä ole muitakaan hommia tai sit ne on jotain tiskin pyyhkimistä minkä aikana voi hyvin jutella jonkun kanssa.

• vwgwehg kirjoitti:

monet naiset (ja miehetkin) varmaan haluais sitä että toinen on luonteva, mutta vaatiihan se työtä molemmilta. itselleni tapahtui noin viikko sitten ihana ihme ja päivän pelastus, kun joku mies tuli vain "moi, voinko istua tähän?" jos/kun lupa on saatu niin voi jutella ihan mistä vain. "mokia" voi tulla ja varmaan tuleekin, mutta sitten vaan naurahdetaan ja jatketaan eteenpäin. small talkia pystyy aika moni kuitenkin harrastamaan eikös niin?? siitä ne jutunaiheet sitten lähtee kehittymään :)

• hjfaihg

hmm..no mutta jos 10 % innostuis niin eikös se ole jo aika hyvä marginaali? ;)
      jos mies on namu niin ihan sama mitä se sanoo, kyllä se naisia saa. jos on heikommin asiat ulkonäköpuolella niin sitten toki kannattaa miettiä enemmän mitä suustaan päästää.

rannalla kannattaa tarkkailla aika pitkään ennenkuin lähestyy, se puoliso voi olla hetken pois ja kun alat pokailee sen muijaa sillä aikaa niin voi käydä huonosti.

• dffafe

Sanoin, että 90% suuttuisi siitä kommentista. En osaa sanoa kuinka suuri osa innostuisi. Tiedän että niitäkin on, mutta 10% tuntuu kyllä aika rohkealta veikkaukselta.

Vaikka se olisikin se 10%, niin ei se kuitenkaan kovin houkutteleva marginaali ole. Kun naisia iskee rannalla, ei saa kovin montaa yritystä. Voi kokeilla ehkä yhtä tai kahta, mutta jos lähestyy sen enempää, alkaa jo näyttää aika epätoivoiselta ihmiseltä eikä kukaan sellaista huoli.

Ja tuo ulkonäkö pointti ei yksinkertaisesti vain ole totta. Suurimmalle osalle naisista ei ole oikeasti kovinkaan paljoa merkitystä sillä miltä mies näyttää, jos hän lähestyy väärällä tavalla.

Eikö naisista oikeasti tunnu yhtään tyhmältä odottaa, että mies tekee aloitteen, kun kerran naiset eivät itsekään tiedä millä tavalla miehen kuuuisi se aloite tehdä?

• Veikko Pano-Veikko

SUORA LÄHESTYMINEN ON PARAS TAPA!
      Jos ämmällä on hyvännäköiset tissit, hän varmasti ilahtuu, jos sanot: Moi, sulla on hyvännäköiset tissit."
      Jos taas eukolla on kivannäkönen perse, sano hänelle: "Moi, sulla on kivannäkönen perse."
      Sitten voit ojentaa hänelle pullon likööriä ja tarjota hänelle siitä kulaukset. Likööri on tärkeää, se saa ämmän hyvälle tuulelle ja suostuvaiseksi, kun ehdotat sukupuoliyhteyttä.
      Luota neuvooni - tämä tepsii varmaakin varmemmin!

• jackaroo

Jos otan rannalle mukaani esim. pullon kermalikööriä, niin voiko sitä tarjoilla lämpimänä (ruotsalaiseen tyyliin), vai pitääkö minun laittaa se pullo johonkin jääpussin sisälle että voisin tarjota sitä naisille kylmänä?

Entä juomalasit? Onko törkeää tarjota likööriä suoraan pullosta, vai pitäisikö minun ottaa liköörilasit mukaan rannalle?

Niin ja palsta tosikoille tiedoksi, tämä oli sitten vitsi...

• No totta kai
        jackaroo kirjoitti:

Jos otan rannalle mukaani esim. pullon kermalikööriä, niin voiko sitä tarjoilla lämpimänä (ruotsalaiseen tyyliin), vai pitääkö minun laittaa se pullo johonkin jääpussin sisälle että voisin tarjota sitä naisille kylmänä?

Entä juomalasit? Onko törkeää tarjota likööriä suoraan pullosta, vai pitäisikö minun ottaa liköörilasit mukaan rannalle?

Niin ja palsta tosikoille tiedoksi, tämä oli sitten vitsi...

suoraan pullon suusta sitä likööriä rannalla juodaan!

Ihan homojen hommaa kanniskella jotain jääpälapussissa olevaa pulloa kuumana kesäpäivänä hiekkarannalla. Tosi miehet juo kaljaa, ja kesällä ne juo lämmintä kaljaa!

• jackaroo
        No totta kai kirjoitti:

suoraan pullon suusta sitä likööriä rannalla juodaan!

Ihan homojen hommaa kanniskella jotain jääpälapussissa olevaa pulloa kuumana kesäpäivänä hiekkarannalla. Tosi miehet juo kaljaa, ja kesällä ne juo lämmintä kaljaa!

Ei oikein tuo kalja oikein uppoa, ei edes lämmin sellainen, joten pitää varmaan keksiä jotain muuta.

• rantanaikkonen..

Mä oon nainen.

Tällasista kommenteista voisin ilahtua:
      - "Mitä kirjaa luet?" (tästä pitäisin siksi että tykkään puhua kirjoista)
      - "Moi, mun nimi on [insert nimi here], mikäs sun nimi on?" (tämä siksi että on vaan niin kiva tapa esittäytyä, tulis hyvä mieli :)

Noi on vaan esimerkkejä.

Ne mistä EN pitäisi:
      - "Voisinko hieroa selkääsi aurinkorasvaa?" (heti noin intiimille tasolle että ihan kosketellaan, EI KIITOS!)
      - "Ootko sinkku?" (ei heti ekana lauseena)
      - "Mitäs mimmi?" (voi tehota moniin, mut ei minuun. En tykkää että mua sanotaan mimmiksi)

• nainen..

Oli hyvä vastaus!

• vrgrgw

Kiitos vastauksesta.

Toi mitä kirjaa luet olis hyvä jos sielä rannalla joskus joku lueskelis kirjaa. Suurin osa naisista vain ottaa aurinkoa ja juttelee kaverinsa kanssa.

Itsekin olen ajatellut, että ehkä tuo "mun nimi on... mikä sun nimi on..." juttu vois olla kaikkein yleispätevin lähestymistapa. Vaikka varmasti siitäkin jotkut rasittuisivat. Siihen sitten pitäisi vain keksiä jotain hyvää jatkoa. Eihän sekään olisi sopivaa että seuraavaksi kysyisin ikää ja sitten sitä ootko sinkku juttua.

Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta sekin minua mietityttää, että mikä olisi paras tapa niinku ihan konkreettisesti lähestyä naista. Siis nousenko vain omalta paikaltani ja menen istumaan toisen viereen ja sanon: Moi, mun nimi on..Mikä sun nimi on..."
        En todellakaan tiedä mitään naisten ajatusmaailmasta, joten kertoisiko joku nainen, onko tuo siis hyvä tapa lähestyä?

Minulla ei oikeasti ole mitään ongelmaa lähestyä naista, jos vain tietäisin miten sen teen.

• jackaroo
        vrgrgw kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

Toi mitä kirjaa luet olis hyvä jos sielä rannalla joskus joku lueskelis kirjaa. Suurin osa naisista vain ottaa aurinkoa ja juttelee kaverinsa kanssa.

Itsekin olen ajatellut, että ehkä tuo "mun nimi on... mikä sun nimi on..." juttu vois olla kaikkein yleispätevin lähestymistapa. Vaikka varmasti siitäkin jotkut rasittuisivat. Siihen sitten pitäisi vain keksiä jotain hyvää jatkoa. Eihän sekään olisi sopivaa että seuraavaksi kysyisin ikää ja sitten sitä ootko sinkku juttua.

Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta sekin minua mietityttää, että mikä olisi paras tapa niinku ihan konkreettisesti lähestyä naista. Siis nousenko vain omalta paikaltani ja menen istumaan toisen viereen ja sanon: Moi, mun nimi on..Mikä sun nimi on..."
        En todellakaan tiedä mitään naisten ajatusmaailmasta, joten kertoisiko joku nainen, onko tuo siis hyvä tapa lähestyä?

Minulla ei oikeasti ole mitään ongelmaa lähestyä naista, jos vain tietäisin miten sen teen.

Minustakin olisi kyllä kiva saada vähän enemmän sitä naisnäkökulmaa tähän rannalla iskemiseen. Sillä samanlainen paikkahan se on kuin jokin hämyinen yökerho tai bussipysäkkikin.

• Moi mun nimi on...
        vrgrgw kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

"Siis nousenko vain omalta paikaltani ja menen istumaan toisen viereen ja sanon: Moi, mun nimi on..Mikä sun nimi on..."
        En todellakaan tiedä mitään naisten ajatusmaailmasta, joten kertoisiko joku nainen, onko tuo siis hyvä tapa lähestyä?"

Mä oon nainen ja mun mielipide on, että tuo on erinomainen tapa lähestyä. Toki sitä voisi edeltää vielä muutama ohikävely, pitkä katse jne. eli jos nainen on yhtään hereillä, osaa jotenkin henkisesti varautua. Ja sen jälkeen sit istahat viereen jne.

Moi, mun nimi on.. Mikä sun nimi on..?

Toi on vaan niin ihanan simppeli ja reipas tapa esittäytyä, että ainakin itseeni se on tehonnut. Ei siis mitään valmiita iskulauseita tms. vaan ihan vaan esittäytyminen. :) Pitäisin tollasesta paljon enemmän kuin jostain "Käykö neiti täällä usein?" tai "Saisinko tarjota jäätelön?" tms.

• vrgrgw kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

just sellanen perus "moi mun nimi on (etc.) ..." tai sitten yksinkertaisesti "hei, voinko istua tähän?" (jos joku sanoo ei, niin sitten vaan jotain pahoittelen häiriötä ja joku pieni hymy päälle?)

( ja jos joku torjuu niin voihan olla että sillä on vaan huono päivä tai jotain (tai sitten ei vaan ole kiinnostunut jne.))

ja eiköhän sitä puheenaihetta keksi ;) mutta jepa, ei varmaan sellaisia "moi, käytsä usein täällä?" tai tällaista. sellanen perus ystävällinen lähestymistapa ilman ylimääräisiä egoiluja ja yliylpeää/-lipevää asennetta. pieni egoilu saattaa mennä, mutta vain jos sen ymmärtää todellakin vitsiksi.

• 9+3=12

Hidastettuna musiikin soidessa taustalla.

• sir_eino

Ota muna esiin ja heiluta?

No, eiköhän ihan tavallinen keskustelunavaus toimi. Mä rupeaisin vaan heittämään jotain läppää siinä lähellä olevien naisten tai naisen kanssa, jotain ihan perussettiä ja katsoisin reagoigo se miten. Tai siis noin olen tehnytkin. Mikään iskurepla ei välttämättä toimi rannalla. Mutta tuo on toiminut. Eipä ole ainakaan toistaiseksi kukaan hirveän ilkeästi suhtautunut. Ja sen nyt huomaa aika äkkiä jos nainen ei ole juttutuulella, sitten voi lopettaa juttelemisen.

• Douzeniläinen

Minulla on anoreksian takia erittäin huono uimataito sekä kellumiskyky.Samalla minulla on huono itsetunto koska mun EX-POIKAYSTÄVÄ mopotti ja simputti minua TYHMÄNÄ TOMAATTINA joten en edes uskalla kahlata kovin kauas rannasta.
      Uin aina rantaan päin kahlavedessä joten KESÄSTÄNI TULEE OIKEA SAASTAJUORU.
      KIVAT BIKINIT ON PERUSSINISET VALKOISELLA KUVIOLLA,JEE.

• No en makaa rannalla, vaan keikun sielä rantavedessä lasten perään katsomassa. Luontevaa olisi tulla siihen viereen juttelemaan ohimennen päivästä ja veden lämpötilasta.

• dericee once

Katsele naista vähän väliä. Sitten itse nainen vastaa katseeseen tai katsoo pois. Kiinnostuksen voi sillä mitata.

• dfwrgw

Paitsi jos naisella on aurinkolasit, niinkuin niin monella rannalla on.

• mä tiedän nää
        dfwrgw kirjoitti:

Paitsi jos naisella on aurinkolasit, niinkuin niin monella rannalla on.

ja ne pitää niitä aurinkolaseja vaan kyylätäkseen salaa, eli arskat päässä aurinkoa ottava nainen on todennäköisesti sinkku. laittaa itsekkin arskat päähän ja hymyilee sille naiselle. jos reagoi jotenkin niin on katsomassa sinua ja myös kiinnostunut

• 34+54

Paitsi jos nainen ajatteleekin "vieläkö se outo hyypiö kyylää minua" katsoessaan... mistäs sitä tietää.

• v6b7879bu7

Ennestään tuntematonta naista lähestyvää miestä pidetään automaattisesti pelkkänä epätoivoisena pillun vonkaajana. Ja jos lähestyy julkisella paikalla, niin sen lisäksi pidetään vielä jollain tapaa mielenvikaisena.

• jackaroo

Minullakin on kyllä vähän tuollainen samanlainen mielikuva tästä asiasta, mutta eihän se varmasti oikeassa maailmassa ihan noin julmaa ole. Eihän?

Jotenkin sitä vain pitäisi pystyä nousemaan näiden kaikkien omien ennakkokäsityksien yläpuolelle ja vain lakata välittämästä siitä mitä ne muut ihmiset oikein ajattelevat siitä että menee mies juttelemaan tuntemattomille naisille uimarannalla.

• gwrgr
        jackaroo kirjoitti:

Minullakin on kyllä vähän tuollainen samanlainen mielikuva tästä asiasta, mutta eihän se varmasti oikeassa maailmassa ihan noin julmaa ole. Eihän?

Jotenkin sitä vain pitäisi pystyä nousemaan näiden kaikkien omien ennakkokäsityksien yläpuolelle ja vain lakata välittämästä siitä mitä ne muut ihmiset oikein ajattelevat siitä että menee mies juttelemaan tuntemattomille naisille uimarannalla.

En ole v6b7879bu7, mutta täytyy todeta, että valitettavasti se on juuri noin. Minulla on tuosta julkisella paikalla lähestymisestä kokemusta hyvin paljon. Tai siis ainahan on poikkeustapauksia, mutta kuitenkin tuntematon mies joka lähestyy julkisella paikalla on useimpien naisten näkökulmasta mielenvikainen pillunvonkaaja.

• vai ettekö juttele
        gwrgr kirjoitti:

En ole v6b7879bu7, mutta täytyy todeta, että valitettavasti se on juuri noin. Minulla on tuosta julkisella paikalla lähestymisestä kokemusta hyvin paljon. Tai siis ainahan on poikkeustapauksia, mutta kuitenkin tuntematon mies joka lähestyy julkisella paikalla on useimpien naisten näkökulmasta mielenvikainen pillunvonkaaja.

No ei sitten varmaan kannata tehdä mitään tökeröitä "lähestynpä tässä" -aloitteita, vaan ihan van jutella mukavia, niin kuinihmiset voivat muutenkin tehdä.

• gwrgr
        vai ettekö juttele kirjoitti:

No ei sitten varmaan kannata tehdä mitään tökeröitä "lähestynpä tässä" -aloitteita, vaan ihan van jutella mukavia, niin kuinihmiset voivat muutenkin tehdä.

Ei voi jutella mukavia, jos ei ensin lähesty. Naiset usein torjuvat minut ennen kuin mitään keskustelua ehtii edes alkaa. Jos lähestyn miestä aivan samalla tavalla, siitä saattaa tulla mukava keskustelu. Mutta ei naisten kanssa, koska he olettavat, että olen mielenvikainen pillunvonkaaja.
        Se on karu totuus.

• v6b7879bu7
        gwrgr kirjoitti:

Ei voi jutella mukavia, jos ei ensin lähesty. Naiset usein torjuvat minut ennen kuin mitään keskustelua ehtii edes alkaa. Jos lähestyn miestä aivan samalla tavalla, siitä saattaa tulla mukava keskustelu. Mutta ei naisten kanssa, koska he olettavat, että olen mielenvikainen pillunvonkaaja.
        Se on karu totuus.

Miestä pidetään mielenvikaisena pillunvonkaajana vain jos hän lähestyy naista julkisella paikalla kuten rannalla, kadulla, kirjastossa, kuntosalilla tms. Baarissa tai yökerhossa on hyväksytympää ottaa kontaktia muihin ihmisiin, joten siellä naista lähestyvää miestä pidetään automaattisesti pelkkänä pillunvonkaajana, mutta sentään tervejärkisenä.

• jackaroo
        v6b7879bu7 kirjoitti:

Miestä pidetään mielenvikaisena pillunvonkaajana vain jos hän lähestyy naista julkisella paikalla kuten rannalla, kadulla, kirjastossa, kuntosalilla tms. Baarissa tai yökerhossa on hyväksytympää ottaa kontaktia muihin ihmisiin, joten siellä naista lähestyvää miestä pidetään automaattisesti pelkkänä pillunvonkaajana, mutta sentään tervejärkisenä.

Ehkä sitä pitää aloittaa sieltä hämyisestä yökerhosta ja sitten pikku hiljaa kokemuksen karttuessa tehdä niitä aloitteita yhä "epäsopivimmissa" paikoissa kunnes onnistuu.

• jackaroo kirjoitti:

Ehkä sitä pitää aloittaa sieltä hämyisestä yökerhosta ja sitten pikku hiljaa kokemuksen karttuessa tehdä niitä aloitteita yhä "epäsopivimmissa" paikoissa kunnes onnistuu.

myös lähestyttävät ihmiset ovat erilaisia (en sitten tiedä onko eri puolella suomea erilainen vastaanotto).

itse olen ollut erittäin iloinen siitä, kun joku on tullut juttelemaan ihan julkisella paikalla - vain juttelemaan. itse kehoittaisin teitä jatkamaan yrittämistä, kaikki naiset eivät voi olla niin tyhmiä että torjuvat kaikki miehet, jotka tulevat juttelemaan heille julkisella paikalla. :)

• kilotaat

Kaivaudu hiekkaan ja yllätä.

• Eewuli.....

En minä vaan toivo sellasia.

• vcdwe

Oletko varattu, lesbo, yksinäisyydestä nauttija, vai mistä kiikastaa?

• Eewuli.....
        vcdwe kirjoitti:

Oletko varattu, lesbo, yksinäisyydestä nauttija, vai mistä kiikastaa?

En ole varattu, enkä lesbo. Joskus on vain kiva olla itekseen rannalla ja lueskella hyvää kirjaa, miksi keskeyttää hyvä kirja?
        Olisin skeptinen miehen lähestymisen takia, tulisi mieleen, että tuskin tuo nyt minusta muuta haluaa kuin sitä yhtä asiaa. Mie ku olen helpon näkönen mutten ole sitä.

• Eewuli.....
        Eewuli..... kirjoitti:

En ole varattu, enkä lesbo. Joskus on vain kiva olla itekseen rannalla ja lueskella hyvää kirjaa, miksi keskeyttää hyvä kirja?
        Olisin skeptinen miehen lähestymisen takia, tulisi mieleen, että tuskin tuo nyt minusta muuta haluaa kuin sitä yhtä asiaa. Mie ku olen helpon näkönen mutten ole sitä.

En kertakaikkiaan osaa luottaa yhdenkään miehen vilpittömyyteen.

• vcdwe
        Eewuli..... kirjoitti:

En kertakaikkiaan osaa luottaa yhdenkään miehen vilpittömyyteen.

Oletko ylpeä omasta kyynisyydestäsi vai toivoisitko muuttuvasi avomielisemmäksi?

• Eewuli.....
        vcdwe kirjoitti:

Oletko ylpeä omasta kyynisyydestäsi vai toivoisitko muuttuvasi avomielisemmäksi?

En mie ylpeä ole, eihän se ole positiivinen piirre kenessäkhän ihmisessä. Mie vain pelkään luottaa miehiin. Pelkään, että ihastun tai että mies paljastuukin varatuksi.
        Mie olen ihastunu monesti ja juuri kun ajattelee, että tän kans voisi toimiakkin kaikki niin paljastuuki, et mies onki varattu ja ettii vain salarakasta.

• RemiTV
    • Nainen Espoosta

Täytyy sanoa, että ranta, uimahalli tai lääkärin vastaanotto ovat niitä harvoja paikkoja, missä en miesten lähestymisyrityksiä toivo lainkaan. Jotenkin noissa kaikissa yhteyksissä lähestymiset tuntuvat vain jotenkin niljakkailta.

• rantalukija

Olin pari vuotta sitten rannalla yksin ja mies tuli kysymään jotenkin näin: "saisikos neitokaiselle tulla juttelemaan?" En yleensä pidä siitä, että minua kutsutaan neitokaiseksi tai neidoksi. Sillon se ei ilmeisesti haitannut, sillä vietimme yhdessä aikaa siellä rannalla jotain pari tuntia. Vaihdettiin numeroitakin ja hän otti minuun yhteyttä parin päivän päästä, mutta minua ei kiinnostanut, oli vain mukavaa, kun rannalla oli seuraa (oli siis hyvää seuraa, en vain ollut kiinnostunut hänestä sen enempää).

Niin ja voitte varmaan arvata, että hänen seuraava repliikkinsä oli "mitä kirjaa luet?" kun satuin lukemaan silloin kirjaa.

• n23v.

Ei mitenkään. En minä halua että mua häiritään rannalla.

• egwgwg

Missä sitten saa häiritä? Vain baareissa ja yökerhoissa? Vai saako niissäkään? Oletko niitä ihmisiä jotka ovat tylyjä kaikille miehille jotka yrittävät lähestyä, ja näin pilaat ilon niiltä naisilta, jotka toivoisivat että joskus joku mies uskaltaisi lähestyä?

• älä tule lähelle
        egwgwg kirjoitti:

Missä sitten saa häiritä? Vain baareissa ja yökerhoissa? Vai saako niissäkään? Oletko niitä ihmisiä jotka ovat tylyjä kaikille miehille jotka yrittävät lähestyä, ja näin pilaat ilon niiltä naisilta, jotka toivoisivat että joskus joku mies uskaltaisi lähestyä?

Pitääkö heittäytyä tyhmäksi? Vai lopetatko syömisenkin jos joku viherpiipertäjä sanoo ettei se kannata enää?

• ----
        egwgwg kirjoitti:

"...ja näin pilaat ilon niiltä naisilta, jotka toivoisivat että joskus joku mies uskaltaisi lähestyä?"

Onko sellaisia naisia olemassa?

• voi voi

kylä naiset oikeasti haluaa että heitä lähestytään rannalla. se että miten niin en osaa sanoa. ylipäätään aika tyhmää että miehet sitten joutuvat miettimään tälläisiä, koska kuten ylempänäkin oli osuvasti mainittu: ei ole mitään väliä miten nainen lähestymisensä hoitaa kunhan lähestyy niin mies kuin mies on siihen tyytyväinen. miehet sit saa täläsiä pähkäillä ku naisilla nykyään jo niin paljo valinnanvaraa et voivat jo lähestymistavan perusteella alottaa karsinnan. huhhuh.

onhan auringon ottokin ulkonäöstään huolehtimista ja kuka nainen sitä muka vain itseään varten tekisi? ei kukaan. he haluavat siitä palautteen mutta senkin varmaan täytyy tulla jonkun runon muodossa.

• Sulo Vilenin pipa

Naiset tykkää siitä, että miehet arvuuttelee oikeaa lähestymistapaa, ja vain se itsevarmin ja sosiaalisin (lue: eniten harjoitellut) mies tietää miten lähestyä sopivalla tavalla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      118
      4907
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      223
      3914
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1394
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1384
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      586
      1279
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1165
    Aihe