Mitä helluntai-päivääsi kuului? Oliko heilaa helluntaina?
Miten meni helluntai?
15
95
Vastaukset
- xbabe
Just pääsin tänne. Varttitunti toivoa jäljellä, vai kuin vakavasti nää pitäis ottaa :)
mää en edes tienny et on helluntai,
mut heila on, se riittää
oli mikä päivä hyvänsähyvin meni godzilla päivä karmeeta jättihirviötä seuratessa
- 02 05
Oli kaksikin. Tuli petettyä ja nyt mietin sen seurauksia, tajusin etten rakasta puolisoani ollenkaan. En aio kertoa pettämisestä, mutta aion jättää hänet kunhan saan asiat järjestettyä. Vähän paska fiilis, mut olihan hyvä herätys todellisuuteen.
- anti-curious
No minun arkipäivän viettohan ei kuulu teille.:) Että sellainen vastaus kyselyyn.
- zdfgh.
Sun arkipäivässäsi ei tapahdu yhtikäs mitään. Eikä viikonloppuisinkaan. Samaa sontaa tuutin täydeltä oli arki tai pyhä.
Ps. Tulipa käytyä uimassa.
Pääsin nauttimaan ensimmäistä kertaa (viimeisestä?:D) hellepäivästä :)
Tuli heitettyä talviturkki ja grillailtua..
Joo, taispa olla :)En voi vastata, koska kertoisin itsestäni. Ja itsestä kertominen on paha asia. Aina sanotaan, että puhu puolestas eläkä kaikkien puolesta. Jos puhuu puolestaan kertoo itsestään. Jos puhuu yleisellä tasolla ei voi tietää, koska ei kerro et mäkin tiedän kokemuksesta jotain. Ja jos kertoo et kokemuksesta tietää jotain, kertoo taas itsestään. Ja se ei ole sallittua. Se on narsistista ja egoistista ja siitä tulee muille paha mieli.
Pitäs pysyä aiheessa, mutta aihe on liian henkilökohtainen.Heh.. Mitä täällä on ollut meneillään? Onko joku anonyymi rekisteröimätön henkilö ollut kriittisenä? :)
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Heh.. Mitä täällä on ollut meneillään? Onko joku anonyymi rekisteröimätön henkilö ollut kriittisenä? :)
Anonyymi joo, mutta sen tarkemmin en osaa enkä voi sanoa kuka. :-)
Olen kertonut liikaa itsestäni, eikä ole sallittua kertoa itsestään tällaisilla palstoilla. Kuka järkevä nyt haluaisi kertoa itsestään, sillä kaikki itseen liittyvä on pyhää ja salaista. Eikä ole sallittua oikaista vääriä käsityksiäkään, vaikka ne olisivatkin valetta tai johtaisivat harhaan. On parempi antaa ihmisten valehdella sinusta ja olettaa mitä tahansa, kun oikaista. Koska jos kerrot itsestäsi, teet muille pahan mielen ja olet narsisti.
Pitää antaa muiden olla oikeassa ja itse täytyy olla väärässä, vaikka et olisikaan. Mielipiteitä ei saa olla, jos ne eivät noudata valtavirtaa tai yleistä hyvää käsitystä tukien. Tai jos ne on erilaisia, kun vaikkapa aloituksen tehneellä ketjussa johon vastaat.
Ei myöskään ole sopivaa vastata jokaiseen ketjuun, vaikka ne kiinnostaisivatkin. Menee muiltakin mahdollisuudet vastata fiksusti, jos sinä satut vastaamaan ensin fiksusti. Vääristää kilpailua palstan älykkäimmän tittelin jahdissa.
Jos et ymmärrä olla samaa mieltä, kun muutkin olet väärällä palstalla. Täytyy pitää turpa kiinni ja vähintään suuttua jokaisesta kommentista. Mielellään poistaa nimimerkki ja kadota siperiaan.
Ajanhenki. :-)tinka_tiger kirjoitti:
Anonyymi joo, mutta sen tarkemmin en osaa enkä voi sanoa kuka. :-)
Olen kertonut liikaa itsestäni, eikä ole sallittua kertoa itsestään tällaisilla palstoilla. Kuka järkevä nyt haluaisi kertoa itsestään, sillä kaikki itseen liittyvä on pyhää ja salaista. Eikä ole sallittua oikaista vääriä käsityksiäkään, vaikka ne olisivatkin valetta tai johtaisivat harhaan. On parempi antaa ihmisten valehdella sinusta ja olettaa mitä tahansa, kun oikaista. Koska jos kerrot itsestäsi, teet muille pahan mielen ja olet narsisti.
Pitää antaa muiden olla oikeassa ja itse täytyy olla väärässä, vaikka et olisikaan. Mielipiteitä ei saa olla, jos ne eivät noudata valtavirtaa tai yleistä hyvää käsitystä tukien. Tai jos ne on erilaisia, kun vaikkapa aloituksen tehneellä ketjussa johon vastaat.
Ei myöskään ole sopivaa vastata jokaiseen ketjuun, vaikka ne kiinnostaisivatkin. Menee muiltakin mahdollisuudet vastata fiksusti, jos sinä satut vastaamaan ensin fiksusti. Vääristää kilpailua palstan älykkäimmän tittelin jahdissa.
Jos et ymmärrä olla samaa mieltä, kun muutkin olet väärällä palstalla. Täytyy pitää turpa kiinni ja vähintään suuttua jokaisesta kommentista. Mielellään poistaa nimimerkki ja kadota siperiaan.
Ajanhenki. :-)Okei :D Joku narsistin metsästäjä taas liikkeellä?
Eiköhän jokainen voisi vain itse määritellä itselleen omat rajat, mitä kertoo ja mitä ei, ja antaa toisten olla rauhassa, jos ovat omat rajansa erilailla määrittäneet.. Näin itse ajattelisin.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Okei :D Joku narsistin metsästäjä taas liikkeellä?
Eiköhän jokainen voisi vain itse määritellä itselleen omat rajat, mitä kertoo ja mitä ei, ja antaa toisten olla rauhassa, jos ovat omat rajansa erilailla määrittäneet.. Näin itse ajattelisin.Niin, minä en uskalla ajatella. Koska ajattelin ennen noin, mutta niin ei saakkaan ajatella. :-D
Eikun joku kilpailuhenkinen. Voi se narsistejakin metsästää.tinka_tiger kirjoitti:
Niin, minä en uskalla ajatella. Koska ajattelin ennen noin, mutta niin ei saakkaan ajatella. :-D
Eikun joku kilpailuhenkinen. Voi se narsistejakin metsästää.Noh, urheiluhulluja maailmaan mahtuu. Paras antaa pitää vaan ihan omat skabat :)
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Noh, urheiluhulluja maailmaan mahtuu. Paras antaa pitää vaan ihan omat skabat :)
Niin, en minäkään koskaan ole osannut ajatella, että olisin uhka jollekin. Missään asiassa. x')
Nomut juu, eiköhän tämä tästä. Mun pitää nyt olla loukkaantunut edes tää päivä, että saan toiselle paremman mielen. :-)
Pyysin kaveria heittämään mut yhelle huoltsikalle, mikä on täällä pääkaupunkiseudulla. Se miksi sinne halusin, niin olin kuullut, että siellä on yksi RAY:n pokeri automaatti mikä antaa aina. Siinnä samalla tuli tehtyy parille muijalle oharit, joille olin jo aikaisemmin luvannut, että vien ne syömään johkin vitun Chez Dominique:iin. Ai niin 40 egee tuli netto siitä koneesta.
Ens helluntaina sama kuvio!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286