On ihmisiä, jotka eivät vähääkään piittaa, vaikka loukkaavat ja satuttavat toista. Moni pettäjä pettää ihan silkasta itsekkyydestä kumppaniaan tai kostaakseen sen, ettei kumppani tanssi hänen pillinsä mukaan. Myös moni kakkonen nauttii siitä, että jotakuta satutetaan hänen avullaan. Heitä suorastaan kutkuttaa kilpailutilanne ja se, että tuntevat olevansa "parempia" kuin joku muu.
Miksi ei uskalleta sanoa suoraan, että tämmöisiä ilkeita ja sikamaisia ihmisiä on oikeasti olemassa ja valitettavan paljon. Miksi pettämistä aina yritetään selitellä ja kaunistella eikä sanota suoraan, että jotkut ihmiset oikeasti ovat vaan helkutin itsekkäitä ja ilkeitä. Ei siihen sen kummempia selittelyjä tarvitse.
Turhaa kaunistelua
9
219
Vastaukset
- AIkuinen Nainen..,_
uskalletaanhan se sanoa, teithän itsekin juuri näin. On aivan totta, että jotkut eivät vain ole kasvaneet sellaisiksi, että osaisivat tai ymmärtäisivät mitä parisuhteessa olo tarkoittaa, On ihmisiä, joita tunteet ja tuntemukset, tai se tietty tunne, ohjaa ja he käyttäytyvät kuin pikkulapset, mielihyvän periaatteella ja usein vielä vastuuttavat käyttäytymisensä jollakin toisella ihmisellä. Näitä on, kyllähän se tiedetään"
- Niinpä..
Näkeehän sen tälläkin palstalla, kuinka jotkut pettäjät ja kakkoset suorastaan elvistelevät tekemisillään. Vaikka varmasti tietävät satuttavansa sillä palstalle kirjoittavia petettyjä ja hylättyjä, joilla on tarpeeksi vaikeaa muutenkin. Selvää ilkeyttähän se on.
- TexWillerinklamydia
Karman laki onneksi toimii... Uskon näin, oikeasti.
- Fiftariii
Enemmän täällä mun mielestä on kakkosten haukkujia kuin tekemisillään elvisteleviä kakkosia. Itse asiassa kehuvia kakkosia on aika vähän ja varmaan niistäkin suurin osa provoja.
- Simmut auki
Vähän???! Luetko ketjuja silmät kiinni??
Ihminen on itsekäs. Aina ja kaikissa suhteissa. Ilkeys taas on oman naaman paskaan työntämistä.
- numero vaihtui
Valehtelu on itsekästä.
Miehenikin jäätyään kiinni "housut nilkoissa", myönsi kyllä suhteen, mutta kaikki muu sitten olikin shittiä (selvisi myöhemmin). Perusteluna valehtelun jatkamiselle oli, että halusi suojella minua, just. Oli totuus mikä tahansa, niin parempi sekin kuin valehtelun jatkaminen, jolla vain loppujen lopuksi suojellaan itseään.
Tämä kakkosrouva on sitten oma juttunsa. Kertoi omaa tarinaansa todella sievistellen, aivan kuin ei olisi ollutkaan mieheni kanssa suhteessa. Tämän shitin päälle kuitenkin kehui heidän suhdettaan. Minusta hänen kehumisensa oli sitä ILKEYTTÄ parhaimmillaan/pahimmillaan. Hänestä oikein huokui itsekehu, mutta....pistepirkonhan pitää saada pisteitä aina.
Ehkä hän sai sen hyvän olon itselleen, kun jo lyötyä löi.
Pikkasen olen takaisin antanut, mutta 99% siitä on mieheni saanut. Jokaisessahan meissä pieni piru asuu ja esille tulee kun oikein rassataan ; )- oulurules
Kuinka voi mies tunnustaa valehdelleensa molemmille, ja antaa toivoa vielä kakkosellekin kun on kiinni jäänyt.
Kakkonen tai viitonen ei suostunut keskustelemaan kanssani, valitti sitten miehelle kuinka häntä syyllistetään, kun on tieten tahtoen käyttänyt miehen hölmöyttä tarjota matkoja, ym. tavaroita kotiinsa.
Valittaa kun ei mies ota yhteyttä häneen selvittääkseen miksi mies jätti hänet.
Kärvistelköön itse, on sen vuoro elää pahassa olossaan, mitäs läksi aviossa olleen miehen kanssa olemaan.
Sitä saa miten tilaa.
- Näinkulutanaikaa
Olen ymmärtänyt...etten 18 v avioliiton jälkeen edes halua suhdetta...mukavampaa tavat erilaisia ihmisä..tutustua..ja..ja..voi tehdä mitä haluaa...kun kertoo avoimesti..eipä tarvitse kärvistellä huonon omantunnon tuskia
aika monet naiset joita tapailen ovat naimisissa ja kihloissa...joten naiset eivät häviä yhtään miehille tässäkään...tasa-arvoahan sekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756