Miehet ja rakastuminen?

ovi raollaan?

Miten miehet koette rakastumisen tärkeyden suhteen aloituksessa.Venaatteko että tuleeko sitä vai ei?

31

610

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomakunnan kruunu

      Ei luomakunnan kruunun kuulu rakastua .
      Kuninkaana hän pyrkii valitsemaan parhaimmat naaraat haaremiinsa huolehtii lemmikkinaaraaistaan hyvin ja kunniottaen sukunsa jatkajaa ja jalostajaa.
      Naaraan tulee huolehtia The Kuninkaan kaikista tarpesita ja sulostutta Kuninkaansa elämää.
      Kaikille ämmillä ei ole kykyjä sellaiseen , ahnetisavata vain sitä, mikä Keisarille kuuluu ja alkavat femuilemaan katkerana, kun eivät miehille kelpaa..

      Yksi malliesimerkki minäläinen naisen tulisi olla:
      http://www.youtube.com/watch?v=p1HgeNouO8w

    • *_*

      Tuo videon nainen ei ikinä suostuisi suomalaisen The lapatossun kanssa mihinkään;)

      • Jaa'ah

        Suomalainen the lapatossu olisi tuolle naiselle iso askel sosiaalisella asteikolla ylöspäin kaihoten laulamastaan ajat sitten kuolleesta, mädäntyneestä ja matojen syömästä monimurhaajasta.


      • *_*
        Jaa'ah kirjoitti:

        Suomalainen the lapatossu olisi tuolle naiselle iso askel sosiaalisella asteikolla ylöspäin kaihoten laulamastaan ajat sitten kuolleesta, mädäntyneestä ja matojen syömästä monimurhaajasta.

        Tyypillinen suomalaisen miehen ajattelutapa tuo sosiaalisen hyvinvoinnin korostaminen himoitessaan köyhien maiden naisia.


      • Natalie Cardone

      • Suomalainen valkoine
        *_* kirjoitti:

        Tyypillinen suomalaisen miehen ajattelutapa tuo sosiaalisen hyvinvoinnin korostaminen himoitessaan köyhien maiden naisia.

        .

        mies suorittaa jatkuvasti sosiaalisia tulonsiirtoja itseltä pois päin ja saa vain haukut päällensä

        .


      • Höhhhh
        *_* kirjoitti:

        Tyypillinen suomalaisen miehen ajattelutapa tuo sosiaalisen hyvinvoinnin korostaminen himoitessaan köyhien maiden naisia.

        Tyypillinen suomalainen ja ulkomainenkin kana pyrkii miehen kautta nousemaan sosiaalisella arvoasteikolla, jotta toiset lehmät kadehtisivat häntä ja ois enemmän pullaa penskoille. Mies hankkii "arvonsa" itse, jos sellaisesta välittää.


    • Munsta kuitenki tärk

      Ainaki kondomit on hyvä olla valmiina, jos tulee.

    • Ei liity mulla ainakaan mitenkään suhteen aloittamiseen, koska rakastumista ei kuitenkaan ensi kuukausina tapahdu, kun toista ei edes tunne.

      • duza

        Millä perusteella aloitat suhteen, ellet ole rakastunut = ??? Oletko kuullut rakkautta ensisilmäyksellä? Teoriasi on väärä. Rakastuminen voi tapahtua hetkessä toista edes tuntematta siihen riittää jopa pelkkä katse tai ääni tai jokin muu seikka, joka vetoaa vastapuolen kemiaan...


      • duza kirjoitti:

        Millä perusteella aloitat suhteen, ellet ole rakastunut = ??? Oletko kuullut rakkautta ensisilmäyksellä? Teoriasi on väärä. Rakastuminen voi tapahtua hetkessä toista edes tuntematta siihen riittää jopa pelkkä katse tai ääni tai jokin muu seikka, joka vetoaa vastapuolen kemiaan...

        Tämä nyt on tällaista termeillä kikkailua, mutta minusta tuo "ensi silmäys"-juttu on ihastumista. Minusta kun rakkaus on toisen syvällistä hyväksymistä ja kunnioittamista vikoineen päivineen. Ja ensisilmäyksen takana ei ole muuta kuin oma mielikuva ventovieraasta ihmisestä.

        Muutenhan sitä yhtenään rakastuisi ties mihin pedofiileihin, väkivaltaisiin, narkkareihin, mustasukkaisiin ja pettureihin, joiden kanssa ei kuitenkaan voisi päivääkään olla yhdessä. Minusta tässä on oleellinen ristiriita.


      • duza
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Tämä nyt on tällaista termeillä kikkailua, mutta minusta tuo "ensi silmäys"-juttu on ihastumista. Minusta kun rakkaus on toisen syvällistä hyväksymistä ja kunnioittamista vikoineen päivineen. Ja ensisilmäyksen takana ei ole muuta kuin oma mielikuva ventovieraasta ihmisestä.

        Muutenhan sitä yhtenään rakastuisi ties mihin pedofiileihin, väkivaltaisiin, narkkareihin, mustasukkaisiin ja pettureihin, joiden kanssa ei kuitenkaan voisi päivääkään olla yhdessä. Minusta tässä on oleellinen ristiriita.

        Jos kerran rakastuminen on hyväksymistä vikoineen päivineen, niin miksi se ei kestäisi myöskin mustasukkaisuutta, petturuutta, narkkaria, väkivaltaista jne,,,?? Minusta taas tässä on ristiriita, sillä juuri ihastuneena ei tälläisten kanssa voisi olla päivääkään ydessä, mutta rakastuneena sitä sallii ja kestää kaikenlaista.

        Ihastumisia tulee ja menee ja joka päivä saisi olla aloittamassa suhteen sen perusteella, että on ihastunut. Minusta tärkeä on tuntea ihastumista voimakkaampaa tunnetta rakastumista ennen kuin aloittaa suhteen jonkun kanssa,,


      • duza kirjoitti:

        Millä perusteella aloitat suhteen, ellet ole rakastunut = ??? Oletko kuullut rakkautta ensisilmäyksellä? Teoriasi on väärä. Rakastuminen voi tapahtua hetkessä toista edes tuntematta siihen riittää jopa pelkkä katse tai ääni tai jokin muu seikka, joka vetoaa vastapuolen kemiaan...

        Mä taas en usko rakkauteen ensisilmäyksellä, mutta mä uskon että ensinäkemältä voi luoda mielikuvan joka miellyttää. Ja tämän kuvan pohjalta herää halu tehdä tuttavuutta. Aistit kemioiden olemassaoloa. Tai haluat kemioita.

        Joku voi käyttäytyä henkeäsalpaavasti ja näyttää henkeäsalpaavalta. Ihastuttaa ensinäkemältä, tuntuen unelmien kympiltä. Se on se HAAA vaihe ja vasta sen jälkeen tulee esiin se totuus tutustumisen myötä. Joka jos sekin miellyttää, rakastutaan. Se alku HAAA vaihe on vasta ihastumista näkyvään osuuteen.

        Itse rakkaus vaatii kokonaisuuden ymmärtämistä ja hyväksymistä.


      • duza kirjoitti:

        Jos kerran rakastuminen on hyväksymistä vikoineen päivineen, niin miksi se ei kestäisi myöskin mustasukkaisuutta, petturuutta, narkkaria, väkivaltaista jne,,,?? Minusta taas tässä on ristiriita, sillä juuri ihastuneena ei tälläisten kanssa voisi olla päivääkään ydessä, mutta rakastuneena sitä sallii ja kestää kaikenlaista.

        Ihastumisia tulee ja menee ja joka päivä saisi olla aloittamassa suhteen sen perusteella, että on ihastunut. Minusta tärkeä on tuntea ihastumista voimakkaampaa tunnetta rakastumista ennen kuin aloittaa suhteen jonkun kanssa,,

        Jäis aika vähälle mun suhteet sitten, kun en ole, kuin pari kertaa rakastunut. Mä en välttämättä vaadi edes ihastumista suhteen aloittamiseen, mut jos on ensin ihastunut, niin luultavasti haluaa aloittaa suhteen.
        Ihastumisia tulee välillä kuukausittain ja joskus voi mennä vuosia, ettei ihastu kehenkään.
        Joskus voin ihastua ensisilmäyksellä ja sitten myöhemmin huomata, ettei se nainen olekaan ollenkaan ihastuttava.


      • duza kirjoitti:

        Jos kerran rakastuminen on hyväksymistä vikoineen päivineen, niin miksi se ei kestäisi myöskin mustasukkaisuutta, petturuutta, narkkaria, väkivaltaista jne,,,?? Minusta taas tässä on ristiriita, sillä juuri ihastuneena ei tälläisten kanssa voisi olla päivääkään ydessä, mutta rakastuneena sitä sallii ja kestää kaikenlaista.

        Ihastumisia tulee ja menee ja joka päivä saisi olla aloittamassa suhteen sen perusteella, että on ihastunut. Minusta tärkeä on tuntea ihastumista voimakkaampaa tunnetta rakastumista ennen kuin aloittaa suhteen jonkun kanssa,,

        Minusta asiassa ei ole mitään ristiriitaa, koska minun rajani menee niissä. Minä en suostuisi jatkamaan suhdetta moisten harmien ilmettyä. Ja ne kyllä ilmenevät jo ennen kuin ollaan liian pitkällä.

        Tosin minä en edes ihastu joka päivä. Viime kerrasta on jo toistakymmentä vuotta. Toisekseen minulle seurustelun aloittamiseen on riittänyt ihastuminen ja vasta seurustellessa on opittu toinen tuntemaan niin hyvin, että on voitu huomata, syveneekö se rakkaudeksi vai loppuuko omaan mahdottomuuteensa.


      • frost-free
        duza kirjoitti:

        Jos kerran rakastuminen on hyväksymistä vikoineen päivineen, niin miksi se ei kestäisi myöskin mustasukkaisuutta, petturuutta, narkkaria, väkivaltaista jne,,,?? Minusta taas tässä on ristiriita, sillä juuri ihastuneena ei tälläisten kanssa voisi olla päivääkään ydessä, mutta rakastuneena sitä sallii ja kestää kaikenlaista.

        Ihastumisia tulee ja menee ja joka päivä saisi olla aloittamassa suhteen sen perusteella, että on ihastunut. Minusta tärkeä on tuntea ihastumista voimakkaampaa tunnetta rakastumista ennen kuin aloittaa suhteen jonkun kanssa,,

        "Minusta tärkeä on tuntea ihastumista voimakkaampaa tunnetta rakastumista ennen kuin aloittaa suhteen jonkun kanssa"

        -samaa mieltä.

        Tapailu muuntuu usein salakavalasti suhteeksi, suhde parisuhteeksi, parisuhde vauvoiksi jne.


    • luomakunnan kruunu

      Kuvaan "rakastuminen" tyttöjen mielikuvitusmaailmaa.Ne "kemiat" on oikeasti biokemiaa.

      Eräässä tutkimuksessa anettiin saunapuhtaille naishenkilöille paita pidettäväksi päällä päiväksi ja annettiin mieskoeryhmälle haisteltavaksi.
      Yllätys oli se, että paidat, joka miehet pitivät hyväntuoksuisina olivat olleet kauniimpien naisten päällä...............feromoneja

      • Mitäs mielikuvitusta se on, jos joku uros saa sut onnelliseksi omalla läsnolollaan? Feromonit vaan kertoo vetovoimasta. ;-) Ilman vetovoimaa ei kauheesti nappaa kyllä. Se on ihan tosi.


      • :D:D:D
        tinka_tiger kirjoitti:

        Mitäs mielikuvitusta se on, jos joku uros saa sut onnelliseksi omalla läsnolollaan? Feromonit vaan kertoo vetovoimasta. ;-) Ilman vetovoimaa ei kauheesti nappaa kyllä. Se on ihan tosi.

        Ne miähehn haisut saa tinkan seksitiikeriksi:)
        Eläpä anna älveelle hapanta hernesoppaa


      • :D:D:D kirjoitti:

        Ne miähehn haisut saa tinkan seksitiikeriksi:)
        Eläpä anna älveelle hapanta hernesoppaa

        Kyllä sekin paikkansa pitää. Mä tykkään nuuskutella kultaani, niin puhtaana kun ei puhtaanakin. Onhan hänessä rakas tuoksu. :-) Kunnon pitkä ja syvä nuuhkaisu iholta ja taas on pää sekaisin.


      • Maa Tuska

        Mikä minussa sitten vetää miehiä puoleensa? Niin paljon, että kirjaimellisesti saa hätistellä niitä pois. En ole kaunis, vaan ihan tavallinen lyhyenläntä, hieman pyöreä, tumma aikuinen nainen. Itse olen kyl miettinyt, että mulla täytyy olla nuo feromonit kohdillaan, koska mikään muu ei selitä tuota vetovoimaa :D


      • <3
        tinka_tiger kirjoitti:

        Kyllä sekin paikkansa pitää. Mä tykkään nuuskutella kultaani, niin puhtaana kun ei puhtaanakin. Onhan hänessä rakas tuoksu. :-) Kunnon pitkä ja syvä nuuhkaisu iholta ja taas on pää sekaisin.

        Tuttua tohinaa......
        Kerran olin tasan kuukauden reissussa ja ämmä oli valmiiksi siivonut läävämme vihtyisäksi kotiintuloni kunnniaksia.......
        Mutta ei vahtanuta lakanoita ollenkaan
        Vienosti tunnusti, että lakanoissa oli vielä minun haisuta ja tuntui mukavammalta nukkua, ku oli edes miehen haisuta petikaverina

        Ne Naiset, Ne Naiset


    • typerä femu

      Eikö rakastumisella todella ole merkitystä miehille?olen erittäin pettynyt ja surullinen en taida kelpuuttaa sitten miestä tunteiden vaan maallisen mammonan perusteella, joo otan rikkaan ukon.Sama se kunhan natsaa jotenkin. :)

    • mr_groove

      En usko, että normaali aikuinen mies rakastuu suhteen alkumetreillä. Ihastua voi, mutta rakastuminen vaatii sen, että tuntee toisen ja on nähnyt huonojakin puolia. Jos rakastut tuntemattomaan, niin et oikeasti rakastu häneen vaan omaan illuusioosi hänestä. Teinit, jolle elämän karu todellisuus ei ole paljastunut, saattavat rakastua nopeastikin, samoin tunnehäiriöiset, mutta tuskinpa sulla on kumpikaan kohderyhmä haussa.

      • mitä seuraavaksi?

        Miten käyttäydyt kun olet vihdoin rakastunut?


      • mr_groove
        mitä seuraavaksi? kirjoitti:

        Miten käyttäydyt kun olet vihdoin rakastunut?

        Tähän saakka olen käyttäytynyt tyhmästi, antautunut manipuloitavaksi ja luottanut naiseeni.


    • Reippaasti vaan sara puolelta sisään ja vaatteet pois päältä yhdellä käden liikkeellä. Kyllä rakkaus tulee, jos sitten yleensä on tullakseen.

      Naisen rakkaus syntyy siitä, että ei anna miehen elää omaa elämäänsä.

      Naisen rakkaus syntyy halusta evätä muita olemaan onnellisia (ilman itsekkäitä syitä taustalla). HAH!

      Rakkaus on rohkeutta olla oma minänsä (feikata muita) ja alistaa kumppani oman tahtonsa alle.

      Minusta rakkaus syntyy siitä tunteesta, että viihtyy jonkin ihmisen/asian kanssa.

      • pusipusikulti

        ei ainakaan itselläni synny mutta kiva kun kerroit huonoista kokemuksistasi niin voin koettaa iskeä traumoihisi ja sen jälkeen alapäähäsi ;)


    • Anonyymi

      En tiedä koskaan rakastuneeni enkä edes halua sanoa sitä sanaa missään muodossa koska siinä on kirpeitä ja korvaa riipovia kirjaimia k,r,s. Muissa kielissä on kaikea kivoja sanoja sijalle: dear, love, älska. Tietenki voisi sanoa rakaksen sillaan pyöröärrällä ja vaihtaa aat äiksi

    • Anonyymi

      Minulla ainakin rakastuminen kestää kauan. Tai no olen rakastunut vain yhteen ihmiseen, jonka olen tuntenut jo vuosia, joten otanta on tässä kyllä todella pieni. Siinä mielessä paha ihastuminen riittää kyllä suhteen aloitukseen, mutta se on taas eri asia, kuin pitkään kestänyt halu olla toisen kanssa koko loppu elämänsä (rakastuminen minun määritelmälläni).

      Ennen kuin kukaan tunnistaa väärin, niin sain häneltä pakit, joten en ole etsimänne henkilö.

    • Anonyymi

      "Venaammeko"?

      Häh?

      MIehet tekevät asioita. Mies toimii ja aikaansaa. Me emme "venaile" yhtään mitään vaan teemme rakkautta jos olemme tehdäksemme, onnistuu tai ei onnistu niin mikään turhanpäiväinen hengailu ei asioita muuta.

      Sellainen passiivinen fiilistely ja odottelu ja mittailu on naisten juttu, ihmekkös että teillä on aina kaikenlaisia vaikeuksia tässä asiassa. Venailijat voi mennä jonnekin hevonhiiteen tieltä kun kääditään hihat ylös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe