Miehen entisten seksikumppaneiden määrä?

Yankee.

Kysyisin naisilta että miten orastavaan suhteeseen vaikuttaa miehen entisten kumppanien määrä? Jos kyseessä ei ole kuitenkaan mikään playeri vaan mies joka haluaa sitoutua.

Myöskin mikä olisi teidän ehdoton ei (määrä?) 23-28 vuotiaalle miehelle..

17

914

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jflbksdjbnlk

Ei ole mitään ehdotonta eitä. Tapasin tuon oman puoliskoni hänen ollessaan 23-vuotias, ja hänellä oli ennen minua 5 seksikumppania, minusta se oli ihan riittävästi siihen nähden että olin itse neitsyt. Tuskin suurempi määrä olisi ollut suhteelle este, mutta ihan mukavaa ettei kaikkea pane mikä liikkuu. Sillä myös on merkitystä, onko kyseessä seurustelusuhteet vai kännipanoja...

• nuorenasaahullutella

Näin yleisesti ajatellen, ei tunnu hyvältä jos vastapuolella kymmenittäin, saati sadoista puhumattakaan, iästä riippuen tietenkin. Mutta jos paljon seksikumppaneita niin parasta olisi olla kertomatta. Historia tietenkin vaikuttaa myös asiaan, jos nuorena ollut paljon ja sitten vanhemmiten selvästi rauhoittunut, se pelastaa paljon, ellei vallan korjaakkin tilanteen :)

• Mun kommenttini

Väärä, Jumalan tahdon vastainen seksuaalinen kanssakäyminen jakaantuu Raamatussa nimenomaan näihin kahteen päähaaraan: esiaviollinen seksi ja aviorikos.

Tätähän hulluttelulla tarkoitat. Kaltaisesi ihmiset saavat minussa kuvotusta aikaan ja arvaa Kenessä Toisessakin?

Kuvottavaa tekstiä, täysin moraalitonta ja kuvottavaa.

• ...

Naisten mielestä se on vain positiivinen asia, jos miehellä on ollut useita seksikumppaneita.

Miehen kokemattomuus on naiselle suurempi turnoff kuin se, että mies on ollut kymmenien naisten kanssa.

• joopa joo

Sinäkö naisena tiedät tämän? Vai oletko katkera ja kokematon mies joka tekee omia olettamuksiaan? Minun mielestäni on ällöttävää jos mies on painanut koko kaupunkia, en itsekään tee niin joten en halua että miehenikään on. Kokemattomuus ei ainakaan minulle ole mikään ongelma, jos molemmat välittävät toisistaan niin asiat voi oppia yhdessä.

Tuo käsite, että kokemattomuus olisi joku kauhea haitta, on vain miesten omaa keksintöä. Samoin se, että joku pitkin kyliä paneskeleva äijä olisi jotenkin haluttava kumppani.

Ainakaan minun piireissäni nuo mieshorot eivät ole kovin korkeassa asemassa..

• näin meilläpäin

Hmm... mä tapasin nykyiseni kun hän oli 30. Hän oli ollut sinkkuna aika pitkäkin aikoja välillä, ja kavereidensa puheista päätellen joitakin naisia iskenyt noina aikoina yksiksi illoiksi kerrallaan, mutta en ole koskaan jaksanut tentata että kuinka monta kaiken kaikkiaan. Ei se mulle oikeastaan kuulu. Tärkeämpää on se että ei tullut ei-suunniteltuja lapsia eikä tauteja.

Positiivinenkin puoli löytyy, mies ei ihmetellyt sitä että mitenkäs naista nyt hyväilläänkään (tosin tämä on enemmän kiinni miehen asenteesta asiaa kohtaan kuin kumppanien varsinaisesta määrästä), ja osasi kortsuakin näppärästi ja hyvällä asenteella käyttää kun me aloitettiin petipuuhat, ennenkuin testeillä varmistettiin että muu ehkäisy oli ok (oikeasti ensimmäinen armastelemani mies joka ei ole nurissut kortsun käytöstä yhtään, päättelin että on tottunut asiaan aiempien naisten kanssa). Omat kokemukset muista miehistä kalpenivat hänen rinnallaan, ja miksi olisin tehnyt ongelmaa hänenkään entisistään, kun ei hänkään niitä juttuja ole märehtinyt yhtään?

• Luuletko

sä että noilla sun lutkitteluilla on jotain merkitystä, oikeasti? Mä ainakin nussin jokaista miestä ketä haluan, sä olet vaan kateellinen kun sua ei huoli kukaan.

• dfgdfh

Tollasta mieshoroa ja huorpukkia en katselisi ikipäivänä :). Kummallista että jotkut käppänät vieläkin ajattelevat noin, että miehen maine muka jotenkin kohoaa sillä että paneskellaan ja samaa tekevät naiset on lutkia. Ikävä rikkoa harhakäsityksesi mutta se miesten kokemus ei ole yhtään sen parempi asia kuin naistenkaan kohdalla..

• Kyllä.
        Luuletko kirjoitti:

sä että noilla sun lutkitteluilla on jotain merkitystä, oikeasti? Mä ainakin nussin jokaista miestä ketä haluan, sä olet vaan kateellinen kun sua ei huoli kukaan.

Kannattaa muisqta että mustasta makkarasta tulee enemmän täyteen kuin prinssinakista.

• uusiosinkkumies
        dfgdfh kirjoitti:

Tollasta mieshoroa ja huorpukkia en katselisi ikipäivänä :). Kummallista että jotkut käppänät vieläkin ajattelevat noin, että miehen maine muka jotenkin kohoaa sillä että paneskellaan ja samaa tekevät naiset on lutkia. Ikävä rikkoa harhakäsityksesi mutta se miesten kokemus ei ole yhtään sen parempi asia kuin naistenkaan kohdalla..

Itsellä ei ole kovin montaa suhdetta takana, vaikka ikää on jo lähemmäs 40. Uskoisin kuitenkin että seksiä on tullut monin kerroin enemmän harrastettua kun useimmat 200-400 yhden yön suhteen jätkät, koska vakaissa suhteissa olen ollut yhteensä yli 12 vuotta.

En pidä itseäni kokemattomana seksissä, iskemisessä kylläkin. Sitä paitsi yhden illan jutuissa ei mitenkään voi oppia kovin paljon, ainakaan oman kokemukseni mukaan. Kaikki avoimuus on kuitenkin näennäistä.

• suup.elle

Hah,,ilmankos olet puutteessa jatkuvasti :-)

• Kuusi.

Kuusi on erään kyselyn mukaan enimmäismäärä minkä naiset sulattavat ihannemiehellä.

• eihaittaapaljous

Mun aviomieheni oli kova häntäheikki ennen mua. Hän on komea, joten ei ole ihmekään. Alkuun hän kielsi, että on ollut paljon naisia. Kun suhteemme vakiintui ja kerroin hänelle, että arvostan enemmän rehellisyyttä, kuin sitä, että mulle valehdellaan, hän kertoi avoimesti historiastaan. Se tuntui pahalta, mutta, kun hän vakuutti, ettei ne entiset olleet mitään minuun verrattuna ja että minä olen ainoa kenen kanssa hän voisi vakavissaan olla, niin se korvasi ehdottomasti historian :) Ei haittaa, että on monta kumppania, kunhan tekee selväksi nykyiselle, että tämä on tärkein ja arvokkain kaikista

• salli mun nauraa

Sinulla ei ole kokemusta yhdestäkään panosta. Joten ole jo hiljaa.

• On sillä hiukan merkitystä. Jos itse ei hypi sängystä sänkyyn ja kumppanilla on ennen kolmatta kymmenettä ikävuotta ollut kymmenittäin kumppaneita, niin tuskin haluaisin ryhtyä moisen häntäheikin kanssa suhteeseen. Eihän sellaista voi ottaa tosissaan.

• Ajatuksia määristä

Ei vältämättä mitenkään. En kysele enkä kerro. Mielestäni seksikumppaneita kyselemällä kerjää vain verta nenästään, nyt on nyt ja sillä mennään mitä on.
      Enemmän vaikuttaa, miten hän kohtelee nyt, mistä hän keskustelee, mitä hän osoittaa teoillaan ja miten hän nyt osoittaa haluavansa suhteessa edetä. Siis miten se halua sitoutua tulee ilmi, onko se roikkumista vai sitoutumista, painostusta heti-mulle-kaikki-tänne, vai luottamusta siihen, että nyt oikeasti ollaan yhdessä ja aikaa on, koska olen tosissani.

En ymmärrä sitä utelua ja vanhojen ruotimista, jos todellista tarvetta ei ole. Itseäni ei ihan pienet haittaa, jos ihminen on oikeasti mukava, tykkään hänestä, hänen käytöksensä vastaa puheita (enkä tarkoita nyt liioiteltua liehittelyä) ja muutenkin tuntuu mukavalta.
      Tietenkin jos on joku pysyvä sukupuolitauti, se täytyisi kyllä kertoa, sillä ilmihän se kuitenkin tulee ja silloin valehtelu ei kyllä olisi kannattanut... Kokemusta löytyy tästä ja se on sellainen asia, että en tuomitse, jos kertoo rehellisesti, eikä minua säikytellä tosiaan ihan pienillä asioilla, mutta valehteleminen ja toisen terveydellä leikkiminen on kyllä väärin.
      En siinäkään siis ole kiinnostunut siitä, miten moka on käynyt, mutta siitä kyllä, pystyykö sen suhteen olemaan rehellinen. Enkä sen takia jättäisi suhdetta, jos sen kertoo, mutta valehtelusta kyllä.
      (Joten etenkin, jos niitä kumppaneita paljon on, on kyllä velvollinen käymään testeissä säännöllisesti ja ehkä myös herpeksen verikokeet sopii otattaa, jos aikoo olla vastuullinen)

Joten eihän se kumppanien määrä välttämättä mitään sen kummempaa kerro, mutta kaikki muu kyllä.
      Niin... Olen muuten kerran myös törmännyt mieheen, jonka mielestä se määrä ja entisistä kertominen (leuhkiminen) jotenkin nostaa hänen arvoaan, tai ehkä saa minut yrittämään enemmän. Ei sitten muuten saa.

Ihminen voi kyllä aina muuttua, mutta sen pitää lähteä itsestään, eikä odottaa, että tulee muka suhde ja ihminen, joka voi muttaa "ulkopuolelta". Eli sen pelimiehenkin pitää itse haluta muuttua ja muuta ja tehdä se jo ennen sitä vakavaa suhdetta!

• Häntyrit ei kiinnost

Jos toinen paljastuu kovaksi pelimieheksi heti alkuun, ei sellaisesta tietenkään mitään kumppania suunnitella. Ihan kiva kaverina tai vakipanona, mutta luottamus voi olla kiven alla jos joka kulmassa tietää toisen naisia vonkaavan.

Ei niistä ole hyvä kertoa. Paitsi jos on parantumaton pettäjä ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe