Näin siis kävi.Yhden illan juttu pyysi heti seuraavana päivänä minua leffaan.Itse olen todella kiinnostunut hänestä,ja luultavasti hänkin on minusta?
Voinko kuitenkaan olla varma että tämä mies on kiinnostunut minusta?Tosin jos hän pelkkää pano seuraa etsis niin ei kai se mua leffaan pyytäis?
yhden yön juttu pyysi ulos
3
761
Vastaukset
- 5+2
Emt. Kai se tuntuu luontevammalta pyytää johonkin ja siirtyä "jatkoille" panemaan kun sanoa suoraan etä tuuks illall taas panee?
Leffa on mun mielestä aika neutraali paikka käydä treffeillä. Jonossa jutellaan hetki, sit katotaan leffa ja sit joko siirrytään yhessä jatkamaan johonkin tai ei. Eli periaatteessa ollaan samassa paikassa, muttei juurikaan tutustuta toiseen ihmiseen.
Mun mielestä varmaan kannattaa mennä ehdottomasti mukaan kun kerta olet kiinnostunu. Jos mies on vonkaamassa leffan jälkeen heti taas seksiä, niin varmaankin olet hänelle pelkkä hyvä pano.
Jos ei niin koita vaikka kysyä tulisko hän vaikka istastamaan kahvikupposen ääreen, että voisitte tutustua paremmin tai mikä paikka nyt itsestäs tuntuu luontevalta tutustua mieheen syvemmin kuin seksin merkeissä.
Tai sit vaan teet asioista yksinkertasen ja sanot miehelle suoraan että hän vaikuttaa kiinnostavalta ja kysyt etsiikö hän pelkkää panoa vai onko hän oikeasti kiinnostunut tutustumaan sinuun. Tämä tietysti vaatii enemmän rohkeutta, mutta ei jätä mitään epäselvyyksiä (ellei mies valehtele).
Kuitenkin hyvä selvittää missä mennään jotenkin ennenkuin kerkeää mitään ihastusta syvempiä tunteita syttymään. Siinä vaiheessa ei oo kovin kiva kuulla, että toinen onkin pelkän seksin perässä. - Hyi olkoon
Kuinka riemullista onkaan, että sittenkin tässä maailmassa on myös niitä, jotka ottavat Sanan vastaan ja uskovat (Joh 1:12-13).
Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
Rumaa elämää ja rumaa tekstiä monilla riittää. Enpä tiedä onko kiinnostunut vai ei sinusta, mutta esiaviollisesta seksistä tunnutte kumpainenkin olevan kiinnostuneita. - Ei jakorasia..
Voi se oikeesti olla kiinnostunut. Itse haluan uskoa, että myös yhteen iltaan alunperin suunnitellut jutut voivat poikia jotain kaunista kahden ihmisen välille.
Ei jokainen yhdenillan ihminen ole jakorasia, joskus vain tunne vie mukanaan. Elämäntilanne voi olla juuri siihen ajava voima. Tarve läheisyyteen ja nauttia hetkestä. Halu puhua, tulla kulluksi ja nähdyksi. Itsekkin ikävöin yhdenillan juttua...teki vaikutuksen jollain tasolla ja olisi ollut kiva katsoa tavoittaisiko sen olotilan vielä yhdessä, mutta taisin olla niin tyrmistynyt itsekkin että en osannut puhua fiksusti. Sinne taisi mennä, mutta jäi ikävä ja mies mielessä pyörii...Olisi kiva ollut kulla vielä ja jutustella paremmin, mutta tokkopa ajatteli toinen niin vaikka lupaava tyyppi olikin...Pidin.
Kiitos Uusikaupunki aarteestasi, Kuopio kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750