Kannattaako kokeilla?

Mitäteen?

Olen 20v nainen ja hieman yli vuoden ollut sinkkuna. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, en oo halunnut. Periaatteen vuoksi. Ajattelen niin että seksiä vasta suhteessa. Nyt kuitenkin kun näinkin kauaa (minulle tarpeeksi pitkä aika..) ollut yksin niin kaipaan älyttömästi läheisyyttä miehen kanssa. Mulla tekee niin mieli, ei pelkästään seksiä vaan eniten juuri sitä läheisyyttä. Kun saa kosketella toista ja tuntea kun toinen koskettelee mua. Se on niin ihana tunne! Mutta välillä tuntuu että periaatteeni ei anna periksi. Mietin vain että entä jos kadun jälkikäteen? Tiedän ettei sellasissa touhuissa tunteita ole ja se kalvaakin mieltä. Seksi ja koskettelu on ihanaa kun on tunteita mukana mutta kun miettii että kyseessä vain seksikumppani/yhden illan juttu niin.. Ääh.. En tiedä mitä tehdä. Tuntuu että tulee hulluksi kun ei saa tuntea toista lähellä.

Mulla on yksi mies tiedossa, ollaan pari kertaa aijemmin tavattu ja nyt vähän mietiskelty tuota että tavattais ja harrastettaisiin seksiä, saisin siitä sellasen vakikumppanin seksiin jos haluaisin. Oon kahden vaiheilla, annanko vaan mennä vai en?

Neuvoja, mielipiteitä? Entä jos ihastuisi? Sillon se tekis kipeetä jos toinen ei vastaa tunteisiin vaan haluaa vaan seksiä.

4

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha olen

Kuka tuollaiseen nyt mitään ohjeita voi oikeastaan ulkopuolelta antaa?

Ihmetyttää kyllä hieman miten paljon erilaisia periaatteita ja pelkoja nykyään vaikuttaa ihmisillä olevan. Eikö pelkkä rakkauden periaate riittäisi tuohonkin? Mitä pelkäämistä siinä oikeastaan on jos ihastuisitte toisiinne puolin ja toisin?

• +?x)

Eipä tässä viitsi neuvoa. Parasta että teet niinkuin itsestä oikealta tuntuu. Kaikkien itse omat virheensä tehtävä. Tyhmistä tyhmimmät ei tajuu edes omista virheistään ottaa opiksi.

Harvassa on ne, jotka osaa ajatella. Mieti sitten tilanetta, että löytäisit miehen joka on sinulle sopiva. Mitä haluat kertoa tälle miehelle. Olevasi kokematon vai olevasi kylän jakorasia. Mieti sitten kumpaa haluat: sitä että sinulle ollaan rehellisiä vai sitä ettei sinulle kerrota totuua.

• Hi-Hopper86

Pistä silmät kiinni ja kuuntele sitä miltä itestäsi tuntuu. Haluatko sä oikeasti sitä tyyppiä ja onko teillä kivaa yhdessä, tuutteko toimeen ja pidätkö siitä?

Jos vastaus on "Kyllä, kyllä ja kyllä" niin siitä vain, jos siltä tuntuu. On ihan OK jos ajatus ei tunnu hyvältä vaikka "periaatteessa" kaikki olisi sitä myöten.

Jos sua kaduttaa myöhemmin niin muista, että

- Kukaan ei kärsinyt sen takia
      - Kukaan ei kuollut
      - Se ei ollut keneltäkään pois
      - Se oli teistä molemmista kivaa.

Turha katua sitä, että tekee sellasia asioita, joita haluaa ja jotka ei tee mitään vahinkoa kenellekään.

• ikisinkku35

M panekelen silloin tällöin yhtä maksullista naista koska olen kans yksinäinen ja tykkään kans läheisyydestä. Mä vaan joudun maksamaan siitä koska kukaan ei halua tutustua mukavaan ja naisia hyvin kohtelevaan mieheen, eli minuun. Ei mulla ole edes kavereita kun yhen käden sormien verran. Nais kamuja mulla ei ole yhtään. Siks mä paneskelen huoraa silloin tällöin ettei tarttis aina yksin olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5940
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3369
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2581
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2145
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2095
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1649
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1242
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe