olisi ollut mahdollisuus

lady in red

Olisi ollut tässä taannoin mahdollisuus olla uskoton..olen perheellinen nainen ja niin oli tämä komea ja mukava mieskin..hänellä oli vielä pieni lapsi joten ajttelin heti että en aio mitään "tuhmuuksia" tehdä mutta hän olisi ollut kyllä valmis ..mutta minulla on selkärankaa..olsiinko halunnut vaimona jolla pieniä lapsia niin kohdetavan..en tietenkään..mukava ja viaton ilta! Kaikki eivät ole uskottomia..

11

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota, miksi sinä perheellinen nainen vietät iltaa kahdestaan perheellisen miehen kanssa, jota kohtaan tunnet selvästi intohimoa?

olen ehkä tiukka, mutta jos miehesi ja tuon miehen vaimo eivät olleet tietoisia asiasta ja mukana, olet jo pettänyt henkisesti.

• lady in red

No olin työkavereiden kanssa reissussa ja kaikki kamut oli kuka missäkin...niin mies lähestyi ja alkoi juttelemaan ..emmekä aluksi olleet kahdestaan vaan isommassa seurueessa...mahdollisuuksia on aina jos sillä silmällä katselee...tämmöistä tämä elämä..valintoja täynnä..jokainen elää niiden omien valintojen mukaan:)

• Okei, oikein teit, mutta kerroitko miehellesi?
        silloin vasta rehellisyys punnitaan.
        Mahdollisuuksiahan on jos tieten tahtoen antaa tilanteen edetä siihen pisteeseen, itsekkin olisit päässyt taatusti halutessasi pois tuosta, mutta kuitenkin päätit jäädä.
        askel nro. 1 pettämiseen päin.
        noh pidä kiinni siitä, että et pidemälle mene, niin nostan hattua.

• muuten lady in red, itse olen pysytellyt uskollisena 22 vuotta.

• ertgaergt

Taidat olla pikkuisen yksinkertainen, kun tuollaista viitsit käydä edes kirjoittamassa palstalla, jossa ihmiset purkavat arkojakin tuntojaan suuntaan jos toiseenkin.
      Hei, mäkin kävin äsken kaupassa - mutten varastanut mitään, vaikka oli sellainen pieni puoti, jossa ei mistään valvontakameroista ole puhettakaan! Mutta sellasta se, kun on tätä selkärankaa, juu....

• ikävä tyyppi

ja höpönhöpöä..ei tuo aloittaja vaikuta ollenkaan yksinkertaiselta-päinvastoin! Toimi fiksusti..ja saahan tänne kirjoitella muutkin kun ne jotka ovat siipeensä saaneet...eipäs tuomita ketään...

• Näin on

Lähinnä tulee mieleen, että aloittaja kirjoittaa, koska oikeasti ottaa pannuun, ettei tarttunut tilaisuuteen. Kirjoituksellaan hän yrittää vakuuttaa itselleen kuinka erinomainen onkaan :D

• sivustaTUKEA

Eiks tosta saa olla ylpeä ettei sortunut? Tietää että vientiä olis joten eipä tartte käydä testaamassa enempiä.

• Tsiisus sentään

Merkillinen viesti. Jokaisella on mahdollisuuksia uskottomuuteen, luuletko olevasi ainoa ja erikoinen siinä suhteessa? Suurin osa ihmisistä seisoo näitä viettelyksiä vastaan. En ymmärrä miksi siitä täytyy nostaa numero ja tänne kirjoitella. Sehän on osa elämää. Kun minä erosin niin varatut ukkomiehet seisoivat jonossa mutta saipa jokainen luikkia tiehensä häntä koipien välissä. Enkös olekin hyvä ja mainio ja erikoinen. LOL

• Vihitty vaimo

Samaa mieltä, vaikka olen ihan se vihitty vaimo. Joka ainoalla naisella, joka kotinsa ulkopuolelle astuu, tulee tilaisuuksia olla uskoton. Aina on joku vonkaamassa, varattu tai vapaa, kun viihteelle lähtee. Se pitää vaan kuitata huumorilla eikä siitä tarvitse mitään numeroa tehdä. Se on aivan normaalia.

• mukava lapsuus

Hah haa..kateus vie kalatkin vedestä! Näin sanoi mummuni aikanaan ja oikeassa olikin! Ja toinen hänen sanonta oli: Jokainen uskollaan autuaaksi tulloo...meitä on moneksi..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe