Onko yb:n elämä helpoa ja keveää koska hän saa niin paljon huomiota miehiltä toimimassaan ammatissa eikä yksinkertaisesti tarvitse miettiä ihmissuhdekiemuroita katkeran, kaikki miehet kun haluaisivat hänet pelkän ulkonäön vuoksi
yb.n elämän helppous?
5
57
Vastaukset
- joo,
kyllä.
- .
Kannattaisiko sulkea se korkki, kun helteetkin loppuivat?
Joo.. Mulla on nyt yhtä tuskaa, koska olen lomalla :(
Mistäköhän tää legenda mun "kauneudesta" on saanut alkuunsa, olis mielenkiintoista tietää :D
Ööh, jos olisin tuo mainitsemasi nainen, niin eikö mun silloin pitäis miettiä just kamalasti ihmissuhdekiemuroita? :o
Joo, mut taitaapa hän olla se Isabella Möttönen-y.b- kateellinen femu
älä viitsi kierrellä päivän selvää asiaa.blondius tyylinä jo riittää yleensä kuvitteleen että nainen on kaunis joten myönnä asia ja se että ainoa ongelma miessuhteissasi on se etteivät ne kestä kovin kauaa koska et uskalla avata sisintäsi ettei vain paljastu tragedia SIELLÄ EI OOKKAAN MITÄÄN
- kjdkljdfe
kateellinen femu kirjoitti:
älä viitsi kierrellä päivän selvää asiaa.blondius tyylinä jo riittää yleensä kuvitteleen että nainen on kaunis joten myönnä asia ja se että ainoa ongelma miessuhteissasi on se etteivät ne kestä kovin kauaa koska et uskalla avata sisintäsi ettei vain paljastu tragedia SIELLÄ EI OOKKAAN MITÄÄN
muitaki hulluja täällä kuin zisel-dazu-genio...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770