Pysähtyneisyyden aika?

eteenpäin!

Onko elämäsi ikäänkuin pysähtynyt ja polkee paikallaan.

kauanko tilanteesi on ollut " jumissa" ja onko minkäänlaista korjaustoimenpidettä asian kuntoon saattamiseksi suunnitteilla tai peräti aloitettu?

Pyrkimys on oltava eteenpäin!

33

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF

Ei ole.

• Jätkä 18 haluu N29

FF, miten niin ei ole?
        Missä sun lapset, missä avioliitto ym. Sulla ei ole mitään aikaansaannoksia

• Hälymiehen aamu

Mistä tämäkin juttu on saanut alkunsa?

• White wolf
        Hälymiehen aamu kirjoitti:

Mistä tämäkin juttu on saanut alkunsa?

Siitä kun FF on sanonut joskus, että hän on harrastanut seksiä 18 vuotiaan nuoren miehen kanssa ollessaan 29 vuotias.
        Palstan köpöjen mielestähän se on pedofiliaa mutta jos saman ikäinen mies harrastaa seksiä 18 vuotiaan nuoren naisen kanssa niin sehän on normaalia eikä lainkaan pedofiliaa..

• Ettäs tiiät!
        White wolf kirjoitti:

Siitä kun FF on sanonut joskus, että hän on harrastanut seksiä 18 vuotiaan nuoren miehen kanssa ollessaan 29 vuotias.
        Palstan köpöjen mielestähän se on pedofiliaa mutta jos saman ikäinen mies harrastaa seksiä 18 vuotiaan nuoren naisen kanssa niin sehän on normaalia eikä lainkaan pedofiliaa..

Asetelma 18/29 ei ole normaali kumminkaan päin.

• pedon 2 moraalia
        White wolf kirjoitti:

Sehän lähti siitä liikkeelle, että FF haukkui 23-25v älymiestä/naisasialuuseria/mies1985 teinien kuvien katselusta ja mesettämistä jälkeenjääneeksi yms. neitsythaaveilijoiksi jonka jälkeen paljastui, että täti itse oli NUSSINUT 29 vuotiaana - 18v pojan kanssa. Siis ehkä alaikäisenkin.

Selityksenä oli: mutta se oli vain seksiä eikä vakavaa jonka takia miehet eivät saa tehdä samaa :D

• suojellaanNeitsyyttä
        White wolf kirjoitti:

Tälläkin palstalla (kuten uutisissa joita naiset kirjoittavat) 18v pojat ovat vähintään nuoria miehiä.

18v naiset taas teinejä tai lapsia.

• White wolf
        Ettäs tiiät! kirjoitti:

Asetelma 18/29 ei ole normaali kumminkaan päin.

No en toki tarkoittanut, että se olisi normaalia mutta miksi se ei olisi pedofiliaa miestenkin kohdalla (nainen 18v ja mies 29v) miksi se olisi vain toisin päin pedofiliaa?

• 14+3
        pedon 2 moraalia kirjoitti:

Sehän lähti siitä liikkeelle, että FF haukkui 23-25v älymiestä/naisasialuuseria/mies1985 teinien kuvien katselusta ja mesettämistä jälkeenjääneeksi yms. neitsythaaveilijoiksi jonka jälkeen paljastui, että täti itse oli NUSSINUT 29 vuotiaana - 18v pojan kanssa. Siis ehkä alaikäisenkin.

Selityksenä oli: mutta se oli vain seksiä eikä vakavaa jonka takia miehet eivät saa tehdä samaa :D

FF on sisältä mätä!

• Ettäs tiiät!
        White wolf kirjoitti:

No en toki tarkoittanut, että se olisi normaalia mutta miksi se ei olisi pedofiliaa miestenkin kohdalla (nainen 18v ja mies 29v) miksi se olisi vain toisin päin pedofiliaa?

Se on pedofiliaa miestenkin kohdalla.

• White wolf
        Ettäs tiiät! kirjoitti:

Se on pedofiliaa miestenkin kohdalla.

Ei palstan teinirakastajien mielestä.

• Älyn haamu

Samaa shittiä jo vuodesta 2007. Minkäänlaisia oikeita toimia ei ole aloitettu eikä edes oikein suunnitteilla.

• eteenpäin!

Kiitos rehellisestä vastauksesta!

Tuo on jo hyvä alku että itse tiedostat tilanteesi.
        Uskotko että mukavan naisen kohtaaminen saisi sinuun vauhtia?

• Älyn haamu
        eteenpäin! kirjoitti:

Kiitos rehellisestä vastauksesta!

Tuo on jo hyvä alku että itse tiedostat tilanteesi.
        Uskotko että mukavan naisen kohtaaminen saisi sinuun vauhtia?

Kyllä varmasti saisi.

• alea_iacta_essi

Olen jumittanut hyvin kauan. Olen viime aikoina polkenut pyörällä, eteenpäin... no joo. Mutta onhan sekin parempi kuin vaikka täällä roikkuminen, ja ehkä aivoni ohjelmoituvat pyöräillessä uudelleen, sellaisiksi eteenpäin polkeviksi... Ainakin vaihtuvat luonnonmaisemat tuntuvat hyviltä, samoin nääntymys, se ettei jaksa edes ajatella miten paskasti asiat ovat.

Kesä saattaisi sujahtaa pyöräillen ja kirjoja lukien. Syksyksi olen miettinyt että tarttis tehdä jotain siitäkin huolimatta, että en uskalla ja ettei tekemisilläni ole mitään väliä. Syksy hieman kammottaa.

• Mies 40v.

Minä olen jumittanut varmaan vielä pidempään kun sinä.

Kesä tulee menemään lähinnä pyöräilyn ja ulkoilun merkeissä, mutta syksyllä
        on tarkoitus aloittaa ensi kevääseen asti kestävä ammatillinen kurssi ja toivonkin että tuo kurssi on elämäni käännekohta - suunta uuteen aikakauteen.

• Anonyymi

Aloita kirjoittamaan blogia. Vaikutat sujuvasanaiselta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä, jonka kirjoituksia olisi hauska lukea jossain muussa kontekstissa kuin täällä "rumalla naisella ei tee mitään" -palstalla.

Kirjoista, kissoista, pyöräilystä, yksinäisyydestä - niistähän riittää juttua, ja jos löytyy joku kameran tapainen niin kuvat on aina tosi jees.

Ja kaiken tuon voi tehdy anonyymisti.

• alea_iacta_essi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloita kirjoittamaan blogia. Vaikutat sujuvasanaiselta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä, jonka kirjoituksia olisi hauska lukea jossain muussa kontekstissa kuin täällä "rumalla naisella ei tee mitään" -palstalla.

Kirjoista, kissoista, pyöräilystä, yksinäisyydestä - niistähän riittää juttua, ja jos löytyy joku kameran tapainen niin kuvat on aina tosi jees.

Ja kaiken tuon voi tehdy anonyymisti.

Mielessä on välillä pyörähdellyt blogi, kun minulla on kuitenkin tarve kertoa olennaisia kuulumisia jännittävästä elämästäni tai jotain. On minulla kamera. Anonyymius mietityttää eniten, haluaisin pysyä anonyymina.

• also_sprach_jungfrau
        alea_iacta_essi kirjoitti:

Mielessä on välillä pyörähdellyt blogi, kun minulla on kuitenkin tarve kertoa olennaisia kuulumisia jännittävästä elämästäni tai jotain. On minulla kamera. Anonyymius mietityttää eniten, haluaisin pysyä anonyymina.

Olisi mukavaa jos aloittaisit blogin. Minä lukisin tietysti mielenkiinnolla, kuten moni muukin, mutta se olisi mukavaa myös sosiologisena kokeena... kuinka paljon seuraajia saisi jo heti lähdössä täältä palstalta.

(Itseäkin himottaisi kirjoittaa blogia, mutta kokemuksen mukaan olen siinä ihan Ö-luokkaa ja lopettaisin kuitenkin viikossa. Sitä paitsi pitäisi keksiä jokin tietty aihepiiri jossa pysyä, ja olen siinä vieläkin huonompi.)

• alea_iacta_essi
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

Olisi mukavaa jos aloittaisit blogin. Minä lukisin tietysti mielenkiinnolla, kuten moni muukin, mutta se olisi mukavaa myös sosiologisena kokeena... kuinka paljon seuraajia saisi jo heti lähdössä täältä palstalta.

(Itseäkin himottaisi kirjoittaa blogia, mutta kokemuksen mukaan olen siinä ihan Ö-luokkaa ja lopettaisin kuitenkin viikossa. Sitä paitsi pitäisi keksiä jokin tietty aihepiiri jossa pysyä, ja olen siinä vieläkin huonompi.)

Jee! Yksi lukija! On se blogi mielessä kuumotellut, katotaan.

• aslak84

Tuossa vuosi sitten olin sellaisessa tilanteessa, että olin ollut tulevaa koulutustani vastavassa työssä jo muutaman vuoden ajan ja opiskelut melkein paketissa. Lama teki suunnitelmiin vähän muutoksia ja siihen loppui työ ja alkoi paluu täyspäiväiseksi opiskelijaksi.

Muutama kuukausi oli ehtinyt kulua kun aloin miettimään vietettyä paria vuotta. Olin ollut tilanteessa johon olin oikeastaan koko elämäni pyrkinyt, mutta silti takaraivossa pyöri ajatus "tätäkö tämä sitten on?". Elämä pyöri enemmän tai vähemmän työn ympärillä ja sosiaalinen elämä kärsi todella rajusti. Iltaisin tuli vain palauduttua seuraavaan päivään ja viikonloppuisin hirveät suorittaminen päällä. Elämäntavoitteeni oli aika pitkään koulutuksen ja työpaikan hankkiminen. Muu tulisi sitten niiden jälkeen omalla painollaan. Oli aika kova paikka tajuta, että nyt ollaan vuosia menty aivan väärään suuntaan.

Paluu opiskeluiden pariin tuli siis todella hyvään paikkaan. Sosiaaliset ympyrät lähtivät taas kasvuun ja oli taas aikaa harrastaa. Olen myös aloittanut harrastuksen jota olen aina halunnut harrastaa, mutten saanut kavereita mukaan. Rahaa on tietysti vähemmän, mutta onneksi taas osaa iloita vähän pienemmistäkin jutuista. Urani suuntaa lähdin korjaamaan opiskelemalla asioita joista olin huomannut olevan hyötyä työelämässä. Tärkein oppi tässä kaikessa on ollut, että nyt enää ajattele työn olevan elämän keskipiste vaikka se tulee aina tärkeä olemaankin. Vielä pitäisi vaan oppia välttämään se etten ole parin vuoden päästä samassa tilanteessa...

• kello kallellaan

hienoa. Joskus kannattaa antaa virran viedä eteenpäin ja huomata, että uiminen vastavirtaan oli vain voimien tuhlausta, kun suuntaa vaihtaen pääsee kevyemmin ja nopeammin, vaikka ei alkuperäiseen suuntaan. ¨Jos aiemmat tavoitteet oli erilaiset, ja kun ne on saavuttanut, tulee tuo tässäkö tämä elämä nyt olikin seuraavat seitsemänkymmentä vuotta. Kun pääsee noista pakollisista "elämän täytyy olla tietynlaista"- ajatuksista pidemmälle, alkaa luovuus kukkimaan ja kenties pystyykin toteuttamaan itseään vähän uudella tavalla. Se mikä elämässä onkin hienoa, että aina voi löytää itsensä täysin uusista tilanteista ja löytää taas itsestään uusia puolia.

Itsekin työstä stressanneena ja parin puurtamisesta johtuneen loukkaantumisen ja sairasloman kautta liian nuorena olen ottanut opin työkaverilta, että työtä pitää tehdä sillä tahdilla, että jaksaa sen lopunkin elämän vielä siis kymmeniä vuosia ja että jaksaa vapaa-ajalla voimaantua jostain ihan muusta. Että se oma varsinainen elämä alkaa vasta neljän jälkeen ja se on johonkin muuhun tarkoitettu kuin vain toipumiseen seuraavaa päivää varten. Siinäpä sopiva työn tahti, mutta harvoimpa se valitettavasti onnistuu. Paljon on kysymys valinnasta, mitä asioita haluaa elämässään toteuttaa ja mitkä kokee tärkeiksi ja vähemmän tärkeiksi.

Yhä vieläkin lähes päivittäin ihmettelen sitä, missä välissä ihmiset ehtivät elää, kun tekevät 40 työviikkoa matkoineen. Sen lisäksi harrastavat, antavat aikaa perheelle, sukulaisille, vapaa-ajalle, asunnon ja sadan muun elämän pikkuasioiden hoitoon. Minä kun en oikein ehdi omiakaan asioitani hoitaa niin kuin haluaisin.

• 20+17

Jumissa joku 4-5 vuotta.

Ajatuksia ja yrityksiä on aina silloin tällöin, mutta toteutus on ainakin toistaseks jääny vajaaks.

• dericee once

Ei elämä voi pysähtyä. Päivät kulkevat ja aina eteenpäin mennään.

Väkisinkin.

• Jujujumittaja

"Onko elämäsi ikäänkuin pysähtynyt ja polkee paikallaan."

Joo

" kauanko tilanteesi on ollut " jumissa" "

Vuodesta 2002 jolloin siirryin jumittamaan koulusta työelämään.

• jackaroo

Tavallaan minulla se pysähtyneisyydenaika on jo takanapäin. Vuosien 2004-2010 välillä elämäni ei oikeastaan ollut mitään muuta kuin rutiineja, kaikki yliopiston kurssit tuli kyllä suoritettua ja kavereiden kanssa vietettyä "laatuaikaa", mutta se oma elämä ei oikein edennyt yhtään mihinkään. Kyllästyin sitten siihen ja muutin nopeasti tänne Helsinkiin, mutta melko lähellä oli kyllä etten jämähtänyt uudestaan tänne, onneksi löytyi nyt muutama kuukausi sitten sen verran motivaatiota että elämä tuntuu taas etenevän.

Korjaustoimenpiteet ja suunnitelmat on tehty jo 3kk sitten ja niitä on muuteltu jo useaan otteeseen, mutta onneksi on sentään jotain tuloksiakin jo syntynyt ja positiivista asennetta riittää varmaan vielä pitkälle syksyyn saakka.

• Mies 40v

Mistä päin muutit Helsinkiin ja oliko sinulla suuria odotuksia H:kiin muuton suhteen - siis odotitko että " Taivas aukeaa" kun Stadiin pääsen?

• jackaroo
        Mies 40v kirjoitti:

Mistä päin muutit Helsinkiin ja oliko sinulla suuria odotuksia H:kiin muuton suhteen - siis odotitko että " Taivas aukeaa" kun Stadiin pääsen?

Pohjois-Suomesta muutin. Eipä minulla nyt mitään kauheita odotuksia ollut Helsingin suhteen, mutta odotin työtilanteen olevan vähän parempi kuin edellisellä paikkakunnalla jossa oman alani aloitustason työpaikkoja oli hyvin vähän tarjolla.

Täällä Helsingissä noita työpaikkoja on kyllä auki paljon enemmän, mutta koska minulla ei ole käytännössä lainkaan alan työkokemusta hankittuna, niin en tahdo täällä päästä edes haastatteluihin.

• kilotaat

Yritän parhaani mukaan mennä koko ajan eteen päin, vaikka pitkäaikaistyöttömänä olenkin. Itseopiskelen tällä hetkellä ja koitan hakea kouluihin vuoden päästä.

• kilotaat

Tuli toisaalta jumitettua kuutisen vuotta, ennen kuin tajusin ryhtyä toimeen.

• olette jonossa...

Minulla jumitusvaihe päällä kolmatta vuotta, opiskelujen päättymisestä lähtien. Kaveripiiri kapeni melkoisesti työelämään siirryttäessä. Opiskelukaverit hajaantui eri kaupunkeihin, yhteydenpito väheni ja uudet työkaverit on enimmäkseen selvästi itseäni vanhempia. Nykyään kun minulla olisi aikaa mennä ulos ja pitää hauskaa, muut vaan hoitelee lapsiaan ja puuhailee perheensä kanssa. Yksin on toivotonta käydä baareissa. Sitten on nämä kumppaninsa löytäneet entiset hyvät kaverit, jotka kehuskelee kuumilla öillä ja naistensa uskomattomilla vartaloilla. Samaan hengenvetoon ovat täysin valmiita arvostelemaan minun saavutuksiani, jotka ovat enimmäkseen työelämässä ja taloudellisella puolella. Ikään kuin odotetaan että kaikki olisi tehty samasta muotista ja hakisi kumppaninsa samanlaisen toiminnan mukaan. Olen kyllä viime aikoina tavannut iloisia ja ystävällisiä naisia mutten yhtäkään baarissa. Kaikki arkipäivän luonnollisissa tilanteissa. Ne keskustelut antaa nykyään paljon, vaikka eivät toistaiseksi ole sen pitemmälle johtaneetkaan. Varsinaisesta eteenpäin menemisestä ei kuitenkaan voi puhua. Sen pitäisi olla kahdella toisiinsa tutustuvalla ihmisillä molemminpuolinen tavoite, jotta se toteutuisi.

• ArjessaAidoimmillaan

Molemmat voi haluata samaa: tutustua syvemmin. Molemmilla voi olla tunteita. Mutta, jotta toisen "konkreettinen löytäminen" voisi olla mahdollista, pitäisi jommankumman uskaltaa tehdä aloite treffimielessä tai ainakin kaverimielessä vapaa-ajalla ja toivoa, että tilanne vie itse itseään eteenpäin. Yhteistä tavoitetta on vaikea viedä eteenpäin, jos ei tiedä sen olevan yhteinen. Vain oman osuutensa voi tietää.

• Oon pistäny pyörät pyörimään mun elämässä, ajatuksen tasolla ja muutenki. Nyt odottelen tuloksia ja katton mitä tapahtuu...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5495
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2396
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1890
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1615
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      34
      1575
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1408
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1059
    Aihe