ilman mitään näkyvää syytä ja välttelee kontaktinottoa. Mitä ihmettä on voinut tapahtua...?
Mies lakkaa puhumasta
12
145
Vastaukset
- ihana valo
Nauti hiljaisuudesta! Kyllä se siitä ohi menee.
Joku puolinokkela kysyi, että mitä yhteistä on naisella ja autolla? Molemmissa on jotain vikaa, jos kuuluu jatkuvaa naputusta. Minusta molemmissa tapauksissa homma vielä toimii, mutta jos ei kuulu mitään, kannattaa huolestua...
- alv-liskot
Ratikkakuski kirjoitti:
Joku puolinokkela kysyi, että mitä yhteistä on naisella ja autolla? Molemmissa on jotain vikaa, jos kuuluu jatkuvaa naputusta. Minusta molemmissa tapauksissa homma vielä toimii, mutta jos ei kuulu mitään, kannattaa huolestua...
miten muuten on narinan laita? Buddyn auto natisee.
Se on saanut joltain mieheltä/naiselta elämänsä kyydit ja kokenut seksuaalisen heräämisen. Minulle kävi juuri noin, neljännen avioliitoni jälkeen kohtasin vasta "veronicani" joka vei ääneni ja voisin sanoa, että hän vei myös poikuuteni.
Hän on pettänyt, tai sitten olet ryssinyt jotain tosi pahasti.
- Luultavasti se mies:
.
on tällä hetkellä selvin päin
. - frost-free
Ei rakasta enää. Ei jaksa sua enää. Pettää. Aikoo kosia mutta empii. On mustasukkainen. Henkilökohtainen kriisi menossa. alkoholiongelma. paineita.
- sjgiorjgoirejgiote
ei saa suunvuoroa, lienet rasittava kälättäjä?
Mies ei ilmeisesti tiedä, että naiselle tuo mykkäkoulu on merkki siitä. Että nyt vasta naisen täytyykin alkaa kyselemään ja kälättämään sen myötä.
Se haluaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Kestosuosikki vastaus. Tää pätee aina kaikkeen, meillä lannistumattomilla. ;-D
Mä paan tähän mun kestosuosikin: Naapurin äijä osti uuden auton - lähde "Miesten standardikäyttäytymisen käsikirja".
- alv-liskot
sitä vituttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469