Moi.:) Mua kiinnostas tietää noista parissa pesussa lähtevisä vaahtoväreistä/sävytteistä. Käytetäänkö niissä PPD:tä (tai muita "myrkkyjä") ? Tekeekö pahaa hiuksille? Haluisin koittaa mun tummanvaaleeks värjättyihin hiuksiin tasottaan väriä ja vähän tummentaan, ku näissä ei noi kestovärit oikein tahdo pysyä.:/ Kannattaako kokeilla? nii ja viel tärkee: mitkä merkit on hyviä? :)
kiitos jo etukäteen :----)
vaahtovärit/sävytteet ?
4
473
Vastaukset
- alottaja___
ja näitä siis suoraväreiksikin kutsutaan, anyone ?
- isdb lo a
Itselläni hieman samatyyppistä kysymystä, itelläni värjäämättömät vaaleanruskeat hiukset, mietin onko kellään kokemuksia minkäväristä tulosta mahdollisesti ois saanut milläkin vaahtovärillä?
Ja sinulle aloittaja, nämä värivaahdot ainoastaan hoitaa hiusta, eli ei tuhoa. (näin ainakin kampaamotuotteilla). Toisaalta en usko kyllä niiden olevan terveyttäedistäviä, koska niissäkin on kemikaaleja. - vaahtovärit
tarttuu huonommin värjäämättömiin hiuksiin. Niillä on kuitenkin mahdollista saada kiiltoa ja jonkinlaisia vivahteita, riippuuen tosin tuotteesta ja sävystä.
tuolta löysin suoravärien aineluetteloita http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=121.0 - alottaja123
äää emmä osaa tulkita noita.:D osaaks kukaa sanoo mikä noista ois kaikista "terveellisin"? oon kuitenki just värjänny hiukset 3 viikkoo sit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576