Vakava sairaus johti avioeroon

joulumuori 1

Minulla on ollut rankka talvi ja kevät mutta nyt olen voiton puolella.
Sairastuin myeloomaan l. plasmasolusyöpään kaksi vuotta sitten. Mieheni ei osannut käsitellä sairauttani, joten yhtäkkiä vähän ennen joulua 2010 hän ilmoitti, että ei ole ollut onnellinen kanssani eikä rakastanut minua enää pitkään aikaan. Hän oli kuulemma netin kautta tutustunut toiseen naiseen ja hän halusi mennä ottamaan selvää siitä minkälainen tämä toinen nainen olisi.
Menin aivan shokkiin ja yritin itsemurhaa kaksi kertaa. Nyt en voi käsittää että edes tein niin. Toki meillä oli ongelmia kuten kaikissa avioliitoissa mutta kun en edes tiennyt niistä. Mieheni ei puhunut asiasta mitään ja pari viimeistä vuotta jouduin keskittymään itseeni sairauteni takia.
Olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte kokemuksistanne. Haluaisin kuulla myös miehisiä kannanottoja, kiitos.

4

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emma.

Eikös tuosta ole jonkunlaisia tutkimuksiakin, että miehet jättävät puolisonsa herkemmin kuin naiset vastaavanlaisessa tilanteessa (vakavampi sairaus). Jotenkin menee ihan yksiin sen käsityksen kanssa, minkä olen miehistä saanut...

Voimia ja tsemppiä tulevaan aloittajalle!

• Onnettomia

peräkylänerkkejä! Todella raukkamaista ja tunteetonta toimia noin, ei voi kun päätä pyöritellä!!!! Voimia sulle tulevaisuuteen. Toivottavasti sulla on ollut läheisiä auttamassa ja tukemassa ♥

• Minulla loppui sytostaattihoidot, toukokuussa kohdunpoiston ja muiden sivuelinten poiston jälkeen.
      Olen ollut sairaalassa ja milloin mistäkin syystä. Meillä on 3 alle 10 vuotiasta lasta, vanhin vasta 7. vanha.
      Varsin ikävää että mies pääsi satuttamaan sinua,, usko vaan että tuo mies ei ollut arvoisesi mies.
      Pääsittekö missään vaiheessa parikeskusteluun ja missä vaiheessa syöpä on nyt?

• joulumuori1

Hei Claudia.c!
        Kuinka itse voit nyt? Oli kiva kun kerroit itsestäsi ja sairaudestasi. Onko teillä ollut vaikeuksia? Jos on ollut niin kuinka selvititte ne? Kävimme mieheni kanssa keskustelemassa ammattiauttajalla mutta hän sanoi, että oli harkinnut eroa jo monta vuotta. Hän ei vain ollut maininnut minulle asiasta lainkaan enkä
        käsittänyt missä mennään. Sitten hän jätti minut kun eniten olisin tarvinnut häntä.
        Syöpäarvoni nousevat koko ajan mutta ihan vielä ei tarvitse aloittaa uusia hoitoja. Toivon, että päsisin syksyllä Lontooseen ennenkuin uudet hoidot alkavat:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe