hei oon 16 v tyttö ja 172cm/73kg. mitat: vyötärö 83cm ja lantio 100cm. voiks joku kertoo miten sais helpoiten lautavatsan, kiinteen perseen/reidet? en haluu laihtuu hirveesti koska läski lähtee mul eka rinnoist hiukset lähtee :( ja oon tyytyväine niihi joten kiinteytys olis parempi vaihtoehto... TOIVON ET JOKU VASTAIS JA OON TODELLA KIITOLLINEN KAIKISTA VASTAUKSISTA ! :)
apua kiinteytykseen!
7
169
Vastaukset
- no haloo
mässyt pois ja liikuntaa tilalle. mitä lapsille nykyään opetetaan koulussa, kun tuotakaan ei täällä yksikään teini tiedä?
helppoa keinoa ei olekaan. muutenhan kaikki olisi hoikkia. jollet sitten rasvaimua hanki jossain kolmannessa maassa jossa operoidaan lapsiakin. - min3344
Liikuntaa, liikuntaa...:)
Pöyräily on hyvää jos haluaa kiinteytyä..Ja kävely myös. Sitten voit kokeilla tehdä erilaisia jumppaliikkeita esim vatsaan vatsalihas-liike.
Ja sitten tietty terveellinen ruokavalio, ja kaikki epäterveellinen ruoka pois.. :) - alkuperäine..
ihanaa että vastasitte ja kiitos siitä! :) paljon suunnillee pitäs syödä ja miten usein? Entä voiks pitää karkkipäivän kerran viikos?
- ..
Aamupala - Lounas - Välipala - Päivällinen - Iltapala
Itse olen suhteuttanut kaikki ateriat aikalailla tasavertaisiksi, eli kaikilla aterioilla on ollut suurinpiirtein saman verran kaloreita.Tasainen energiansaanti on hyvä, aina liikuntasuorituksia ennen jotain pientä ja jälkeen jotain jossa olisi sopivasti hiilihydraatteja ja sopivasti proteiinia (2:1)
Sinun pitäisi nyt määritellä kuinka paljon liikut, se määrittää paljon sitä kuinka paljon intake pitäisi olla päivässä. Ajattele kuitenkin vähintään sitä 1500 kcal/vrk:ssa, vaikka et tekisi juuri mitään.
Lihaskuntoharjoitteluakin voi ajatella noihin alueisiin, aerobiset liikkeet antavat pitkiä linjoja, mutta täsmäharjoittelu kyllä juuri niitä ihonalaisia lihaksia kasvattaa - erottuu paremmin. Eli kun saat rasvaa pois, niin ehdottomasti kannattaa harjoittaa näiden alueiden lihasryhmiä. Silloin ne ovat kiinteät, eivät vain vähärasvaiset.
Crosstrainer, soutulaite salilla ja jalkaprässi. Jalkakyykky, askelkyykky ja noita aerobic -liikkeita painojen kanssa. Ja muista venytellä ja ehdottomasti lämmitellä ennen tositoimia. Tietenkin vastalihasliikkeet ja kierrot, niitä on monenlaisia. Netistä löytyy paljon tietoa treenaamiseen ja oikean ruokavalion muodostamiseen, älä eksy harhapoluille. Perinteisillä eväillä pääsee hyviin tuloksiin turvallisesti ja pysyvästi.
Suosittelen sinullekin palvelua; www.kiloklubi.fi Se auttaa terveellisen ruokavalion perustamisessa ja oikean painonpudotuksen hallitsemisessa. - min3344
Voit pitää tietty karkkipäivän :)Kyllähän joskus saa nauttia:)
- alkuperäine..
kiitos vastauksista, ne auttavat varmasti paljon :) vois tosiaa kokeilla ettii neuvoo kiloklubi.fi sivustosta. karkkipäivän pidän koska haluan pitää kamujen kanssa leffailtoja yms ilman että pitää koko aja kieltäytyy :)
- ?
tehooks trampoliinil pomppimine koko vartaloon ku eiks sen pitäs kiinteyttää aika kivast ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760