Mistä tällainen raitis mies joka kiertää kapakat kaukaa löytää lapsettoman, raittiin kiltin noin 35 vuotiaan naisen?
Mistä etsiä kiltti nainen?
4
172
Vastaukset
- Minä olen.
Mutta en etsi miestä.
- mölökky
Mutta en etsi miestä.
Kuspää.
- Tiedän tilanteen
Kyllä se on hyvin hyvin vaikeaa.
Moni varmasti ehdottaa jotain tanssikurssia tai seurakuntatoimintaa.
Ongelmahan on se ettei Suomesssa ole normaalia iskeä tuosta vain ketään, joten sinun täytyy miehenä tehdä jo aikamoinen vaikutus että vesiselvänä lähtee mukaasi esimerkiksi kahville.
Pitäisi siis olla ympäristö missä saa tutustua rauhassa ja sitä kautta heräisi ne kemiat, mutta se on vaikeaa.
Itselle kävisi nuorempikin kun en ole vasta kuin vähän päälle 30, muttei heitä oikein löydä mistään jos ei enää opiskele. väkisin jostain harrastuksesta ehkä hyvällä tuurilla. - kesähyvä
Jos ei käy kapakoissa, pitää olla itse paljon aktiivisempi, kuin odottaa säkän käyvän: Suomessa ei ole treffikulttuuria, kuten olet ehkä huomannut! Täällä ei siis kysellä ketään kahville tuosta noin vaan tai sitten ei lähdetä, täällä ihmiset ovat melko varautuneita ja ainoa vapautumisen paikka todella tuntuu olevan baari hyvin monelle. Myös selvinpäin. Koska siellä on ikäänkuin lupa. Ja on se nyt tyhmää tai ei, niin näin se on, ja miksi kukaan ei sitä ole lähtenyt muuttamaan.. No, niin, miksei.
Joten. On varmaan turhaa odotella sattumanvaraisia treffikutsuja, niitä ei tule. Nettideitit on yksi vaihtoehto, mutta sekin pitää osata ottaa oikealla tavallla, eikä odottaa liikoja, kuvan ja kirjoitukset pitää olla mainos: hyvä, iskevä ja mieleenjäävä. Muuten hukkuu massaan ja mörkillä kuvalla, jonka selkeästi itse on vielä ottanut, ei varmaan saa juurikaan vastauksia. Netissä liikkuu myös hörhöjä: mikä on tietty sopivaa, jos olet itse sellainen. Mutta netti on yksi vaihtoehto.
Kilttejä ihmisistä on suurin osa. Epätäydellisiä kyllä, mutta peruskilttejä. Joten mieti myös mitä kiltillä tarkoitat. Lapsettomiakin löytyy. Mietin vaan mikä kuvaus ihmisestä on "kiltti". Siis täydellistä et löydä, kotiin yksin jäänyttä et myöskään, sillä he ovat siellä, joten jos kotinysväys on kiltin määritelmä, ei onnistu. Neitsyestä tai mistään semmoisesta, mikä täällä tuntuu olevan joku kiltteyden määritelmä, on turhaa haaveilla ja katso, että itse olet samanikäinen. Joten, kannattaa miettiä omia kriteerejään edes sen verran että tietää, miten vaikeaa niillä on ketään löytää. Joillain kriteerit ovat mahdottomat.
Joten sitten. Mistä löytää: harrastukset, tanssipaikat, kesätapahtumat, konsertit, jne. sitten siellä pitää olla omaa rohkeutta olla sosiaalinen, jutella ilman epätoivoista etsimistä, tutustua, ja sitten myös uskaltaa kysyä kahville tms. Eli siis pitää olla valmis laittamaan itsensä likoon ja oikeasti olla aktiivinen! Ottaa myös se riski rukkasista ja turha käydä valittamaan "miksei naiset voi pyytää ulos", sillä tavoin jää yksin. Joko itse ottaa lusikan kauniiseen käteen tai sitten jäää yksin. Naiset eivät yleensä koskaan pyydä tuntematonta ulos, mutta jos hyvin tutustutte tai näätte jossain riittävän usein, silloin kyllä.
Joten, siis. Mieti kriteerit, voisiko joustaa ja olla rennommin liikenteessä ja onko se mitä etsit realistista. Sitten että voisiko muihinkin tutustua. Siitä seuraa se, missä tutustuu ihmisiin ylipäätään. Ja siellä myös niihin naisiin.
Kyllä paikkoja myös raittiille löytyy ja kapakoissakin saa käydä myös esim. kuuntelemassa keikkoja ihan selvinpäin.
Nyt vaan omaa aktiivisuutta peliin, ja menoksi. Jos sillä ei muuta saa, niin mielenkintoa ja väriä elämään, tapahtumia ja uusia tuttavuuksia joka tapauksessa. Sitten jonain päivänä ja vuonna varmaan sen naisenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394