Oon varmaan jo niin luovuttanu asian suhteen, et en enää edes viitsi etsiä mitään. En ihan oikeesti enää edes usko siihen, että minua varten olis joku ihminen. Tuntuu et kaikki pyrkii aina vaan muuttamaan asioita toisessa ihmisessä. Jos nyt on pari pikkuasiaa missä on kumppanin mielestä huono tai jotain josta hän ei pidä, niin siihen se sit kaatuukin.
Olen antanut itsestäni jo kaiken. Tuskin minussa on enää mitään annettavaa. Olen ollut mielestäni mukautuvainen ja antanut toiselle tilaa olla se kuka hän haluaa ollakin, joustanut ja joustanut, sanonut et kyllä minä odotan, uskonut et kyllä tulee minunkin vuoroni. Olen kuunnellut, olen seisonut kumppanini vierellä sillonkin kun on satanut puukkoja taivaalta ja olen nähnyt rakkaan ihmisen kasvavan.
Mulla ei ole ollut varaa olla heikko. Minä olen varmasti syntynyt toisten ihmisten tukipilariksi, ja olen niin kyllästynyt tähän. Aina on kun suhde on päättynyt ja palautetta tulee, niin sanotaan et olen niin helvetin kylmä ihminen. En ole oikeesti!! Kyllä minäkin haluan näyttää tunteeni, ne huonotkin hetket, itkee, antaa toisen lohduttaa, jakaa vähän omaa taakkaa. Olen aina vaan ajautunut sellaisiin suhteisiin, joissa olen alkanut epäillä toisen vahvuutta ja näin ollen säästänyt miestä omilta "turhilta" kiukutteluilta.
Minä halusin miehen, joka on mies, jonka takana seison mielelläni. Tehkööt hän uraa ja minä teen kaikkeni että hän jaksaa uraansa tehdä, mutta minä haluan olla se NAINEN joka saa joskus itkee vaikka ilman mitään syytä! Haluun miehen joka saa mut tuntemaan itseni naiseksi parisuhteessa!
Tätä minä en osaa. Minä luovutan.
Säälittävää valivali
11
94
Vastaukset
- fghfghf
Älä vielä luovuta. Ongelmaasi on keksitty ratkaisu. Kaveripoika 2.0. Kaveripoika 2.0 kuuntelee kaikki murheesi ja tarjoaa lohduttavan olkapään, kun tosimiehet kohtelevat sinua kaltoin. Mikä parasta, kaveripoika 2.0 ei vaadi mitään, eikä pyydä seksiä. Hänelle riittää, että hän saa hetken olla seurassasi ja haaveilla sinusta yön pimeinä tunteina, kun vietät laatuaikaa pelimiesten seurassa.
- sofijah11
No en minä tiedä miten käytettyjä te miehet olette, mutta minulla on ollut kolme pitkää suhdetta ja siinäpä ne. Suomalaiset miehet tuntuu olevan sellasia itkupillivässyköitä et ne hajoo käsiin pienimmänkin vastoinkäymisen eteen tullessa. Jaa-a, pitänee kokeilla sit vissiin jotain muslimii josko sellasesta olis johonkin.
- 40 pillun mies
Eipä kyllä kiinnosta kolmen miehen käyttämät ilmaishuorat.
Paitsi ehkä jos olet todella hyvännäköinen, mitä kyllä epäilen. - ankkurilapsi
Älä unohda rahan voimaa. Nainen toki vaihdetaan kunhan saadaan passi ensin.
- sofijah11
Hah:D No onneksi sulla on kokemusta siitäkin.
- wefef
Älä välitä noista kommenteista sofijah11. Kyllä meitä miehiä on, jotka annamme naisen itkeä ja osaamme lohduttaa. Minäkin olen sitä tyyppiä, joka seisoo kumppaninsa vierellä silloinkin kun puukkoja sataa.
Valitettavasti kukaan nainen ei vain anna minulle siihen mahdollisuutta, koska minut torjutaan aina töykeästi kun yritän naista lähestyä. Siitäkin huolimatta yritän jatkaa eteenpäin.
Yritä sinäkin.- muslim-macho
Tässä malliesimerkki suomalaisesta epätoivosesta pillua nuolevasti aisuri-ATM:stä.
Eikä sinulla ole enää mitään itsekunnioitusta? Tuo on varmasti jo naistenkin mielestä säälittävää.
Aloittaja ei siis hakenut kaltaisiasi vässyköitä. - vitun kuuppa
"Valitettavasti kukaan nainen ei vain anna minulle siihen mahdollisuutta, koska minut torjutaan aina töykeästi kun yritän naista lähestyä. Siitäkin huolimatta yritän jatkaa eteenpäin."
Ei tietenkään, ei ap:n kaltaiset naiset kuitenkaan halua sinunlaistasi miestä kumppaniksi, vaan jonkun tunnevammaisen urpon tai ihanan itsevarman narsistin, joka saa pikkupöksyt kastumaan. Kaveripojaksi varmasti kelpaat!
Olet oleellisen asian kynnyksellä. Kirjoitat itse, että suhteissasi miehet ovat aina sitä ja tätä ja sinä tulkitset asian siten, että sinun pitää olla vahva, vaikka et halua, mutta ET OSAA. Tästä sun on hyvä lähteä eteenpäin. Kyse on siitä, että et itse osaa ja uskalla olla haavoittuva. Este on siis sinussa itsessäsi eikä minkäänlaisen miehen löytäminen anna sinulle mahdollisuutta olla haavoittuva, jos et itse opettele sallimaan sitä itsellesi. Voit jopa olla niin vahva tukijan roolissasi, että pakotat toisen tiettyyn rooliin.
Kaikki olisi voinut mennä huonosti, vaikka osaisit. Minä osaan olla haavoittuva ja vaatiakin, mutta enpä ole silti tukea saanut. Moni poika / aikuistuva mies (kokemusta itselläni alle 30-vuotiaista) on itsekäs eikä osaa ottaa muita huomioon. Jos et ole kylmä olet hullu tai mikä nyt sitten sopiikin selitykseksi sille, että mies _ei vaan osannut arvostaa_ naistaan.
Huomaan, että et jaksa ja sinulla on nyt vaikeaa. Se on merkki siitä, että nyt sinä kasvat ihmisenä. On lopultakin sinun vuorosi. Osaatko antaa rakkautta ja tukea itsellesi?- leijonaUros
"eikä osaa ottaa muita huomioon"
Tarkoitat varmaan äpärääsi. No se on ihan luonnollista se.
Luuletko nyt ihan oikeasti, että itsesi ikäiset saati nuoremmat miehet katselevat yh:ta yhtään kauemmin kuin on pakko saadakseen pillua.
- ymmärrän sinua
sofiah, aivan sama ongelma. Minä olen myös tahtomattani samanlaisessa tilanteessa. Ei mullakaan ole koskaan mahdollisuutta olla heikko, se kun kääntyy aina itseä vastaan, ei niin että tulis tukea, vaan niin, että sillä vielä lyödään. Ymmärrän sinua, sellaset miehet on harvassa, jotka todella kestää heikon hetken toisella. Toisiin naisiin miehet reagoi tosi suojelevasti, toisiin tosi vihamielisesti ja siten, että mitä valitat ja pillität, vaikka tuntuisi miltä. Eräänkin kerran ärrälle kävelleenä hakenut sieltä suklaahyllyltä sen lohdun, mitä ei mistään saa. Ärrän täti kohta tuntee mut, noloa tai sit se ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475325Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "571920Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381713Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella161643- 141405
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41280No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol27127581-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771038Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877