Kuulkaas pojat.

zisel

Raiskaus kuten pahoinpitelykin on asianomistajarikos joten kukaan muu ei voi tehdä rikosilmoitusta raiskauksesta kuin uhri itse. Jos syyte todetaan perättömäksi niin voitte nostaa kanteen perättömästä ilmiannosta.

41

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

Sikäli jos on teitä kohtaan nostettu SYYTE eikä tutkintapyyntö.

• xbabe

Miksi sinä dazu kirjoittelet fantasioitasi julkiselle palstalle?

Olet ehkä todettu syyntakeettomaksi mielenterveysongelmiesi takia ja siksi et pelkää mahdollisia lakitoimia?

• Kuules tyttö(?). Jos oletettu raiskaus on tapahtunut kykenee asianomistaja esittämään todistusaineistoa, jonka perusteella väitetty tekijä kyetään identifioimaan (tuntomerkit, erityispiirteet, silminnäkijät, tele-tunnistetiedot, jne.) jos tutkintakynnys ylittyy. Silloinhan homma on paketissa ja tekijä selvillä.

Se taas, että joku ilmeisen häiriintynyt nettipersoona suoltaa seksuaalisia kieroutumiaan jatkuvalla syötöllä apinan raivolla netissä ei ole hyvän tavan mukaista. Onko teillä sama lääkitys tai jotain?

• -

Ne EIVÄT ole asianomistajarikoksia

• Totta.

Aloittaja ei tiedä mistä puhuu.

• Totta. kirjoitti:

Aloittaja ei tiedä mistä puhuu.

Kyllä zisel puhui ihan totta.

• dumarix
        dazu kirjoitti:

dazu aloitti juristin hommat ,kun pykiatrina ei pärjännyt

Kyllä syyteharkinnassa päätetään asianomistajuus.
        Julkisella paikalla pahoinpitely on aina syyteherkintaan menevä.

Kotona tapahtunu vaimon lievä pahoinpitely vanhenee 4kk:ssa

• dazu kirjoitti:

Seisooko sulla?

• dumarix kirjoitti:

dazu aloitti juristin hommat ,kun pykiatrina ei pärjännyt

Kyllä syyteharkinnassa päätetään asianomistajuus.
        Julkisella paikalla pahoinpitely on aina syyteherkintaan menevä.

Kotona tapahtunu vaimon lievä pahoinpitely vanhenee 4kk:ssa

Raiskauksesta rikosilmoituksen voi tehdä vain raiskattu itse ja raiskaaja jää rankaisematta, ellei raiskattu ole välittömästi raiskauksen jälkeen mennyt poliisiasemalla näytteiden ottamista varten.

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Seisooko sulla?

Ei tunnu seisovan. Mitäköhän sinä tällä tiedolla mahdat tehdä? :|

• .
        dazu kirjoitti:

Raiskauksesta rikosilmoituksen voi tehdä vain raiskattu itse ja raiskaaja jää rankaisematta, ellei raiskattu ole välittömästi raiskauksen jälkeen mennyt poliisiasemalla näytteiden ottamista varten.

HÄIVY ESITTÄMSTÄ PÄTEVÄÄ ASIANTUNTIJAA, KU ET TIEDÄ YHTÄÄN MITÄÄN

• dazu kirjoitti:

Ei tunnu seisovan. Mitäköhän sinä tällä tiedolla mahdat tehdä? :|

Delegoin sen poliisille :D

Mä luulen, että se poliisi lukee tätä palstaa ja nauraa meidän jutuille. Jos delegoit tuollaisia asioita poliisille, saatan saada namia vielä joku päivä. *käsiraudoissa*

Ja onhan tuossa jutussa sekin, siis jos sellainen juttu on tapahtunut, että ette tainneet miettiä sitä, että kirpela on monisairas ihminen ja kirpelan sitominen puoleksi päivää nussitavaksi täysin kyvyttömänä kommunikoimaan millään tavalla, on vaarantanut hänen henkensä. Ettekä ottaneet huomioon varmaan sitäkään, että teko saattaisi tuhota tuon suloisen naisen seksuaalisuuden ja mielenterveydestä nekin rippeet, mitä siitä oli jäljellä.

Jos on käynyt niin, että raiskaus on tapahtunut ja, että se olisi ollut kosto kirpelalle siitä, että Genio luuli kirpelan olleen raskaana hänelle, on teko ollut todella surullinen, koska kirpela ei todellisuudessa halunnut käyttää Genioo hyväkseen, eikä tehdä lasta tämän kanssa, vaan kirpela pyrki raskaudesta valehtelemalla sitomaan Genion itseensä ja kompensoimaan motiivejaan seksisuhteesta. Kirpela on hieman omalaatuinen romantikko ja hän halusi saada seksisuhteen näyttämään romanttisemmalta(yrittää kaikkien kanssa samaa konstia). Hän, kun ei halua olla pelkkä pano kenellekään.
        Genion ei pitäisi olla kirpelan kanssa tekemisissä, koska hänellä ei itsetunto riitä tulkitsemaan kirpelaa oikein, minkä takia hän kohtelee kirpelaa mielivaltaisen julmasti.

• . kirjoitti:

HÄIVY ESITTÄMSTÄ PÄTEVÄÄ ASIANTUNTIJAA, KU ET TIEDÄ YHTÄÄN MITÄÄN

Pardon. Kerro toki mielipiteesi.

• frost-free
        dazu kirjoitti:

Ja onhan tuossa jutussa sekin, siis jos sellainen juttu on tapahtunut, että ette tainneet miettiä sitä, että kirpela on monisairas ihminen ja kirpelan sitominen puoleksi päivää nussitavaksi täysin kyvyttömänä kommunikoimaan millään tavalla, on vaarantanut hänen henkensä. Ettekä ottaneet huomioon varmaan sitäkään, että teko saattaisi tuhota tuon suloisen naisen seksuaalisuuden ja mielenterveydestä nekin rippeet, mitä siitä oli jäljellä.

Jos on käynyt niin, että raiskaus on tapahtunut ja, että se olisi ollut kosto kirpelalle siitä, että Genio luuli kirpelan olleen raskaana hänelle, on teko ollut todella surullinen, koska kirpela ei todellisuudessa halunnut käyttää Genioo hyväkseen, eikä tehdä lasta tämän kanssa, vaan kirpela pyrki raskaudesta valehtelemalla sitomaan Genion itseensä ja kompensoimaan motiivejaan seksisuhteesta. Kirpela on hieman omalaatuinen romantikko ja hän halusi saada seksisuhteen näyttämään romanttisemmalta(yrittää kaikkien kanssa samaa konstia). Hän, kun ei halua olla pelkkä pano kenellekään.
        Genion ei pitäisi olla kirpelan kanssa tekemisissä, koska hänellä ei itsetunto riitä tulkitsemaan kirpelaa oikein, minkä takia hän kohtelee kirpelaa mielivaltaisen julmasti.

olipa analyysi, toi vois noin juonellisesti olla uskottava...mutta älä silti viitsi väittää että se on totta?

• dazu kirjoitti:

No, sinä kun omien sanojesi mukaan olet todistajana tässä raiskaustapauksessa ja olet todisteitakin tapahtuneesta nähnyt ja pollisille ilmoituksen tehnyt, niin kerros nyt vielä miten ja missä allekirjoittanut ja GM tämän teon suorittivat? Vai loppuuko mielikuvitus siinä kohdin?

Ps. Mulla on alibi: olin palstalla:)

• ...
        dazu kirjoitti:

..ja sit sä heräsit?

• ha,ha.
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

Seisooko sulla?

Sulla ei ainakaan seiso kuin silmät päässä.

• frost-free kirjoitti:

olipa analyysi, toi vois noin juonellisesti olla uskottava...mutta älä silti viitsi väittää että se on totta?

Ei tossa ollut mitään analyysiä, vaan kommentti noille vittupäille, että ymmärtäisivät mokanneensa.

• Tapahtuman aika oli 1.11.2010 arviolta klo 10.30-15.00 ja paikka oli Tampereen keskustassa sijaitseva kerrostaloasunto...

• frost-free kirjoitti:

ps. mitä sä siitä saat, että vihjaat mun keksineen tuollaisen jutun?

• kuulostaa tutulta...

• soooriii:))

• Elämän kevät
        dazu kirjoitti:

ps. mitä sä siitä saat, että vihjaat mun keksineen tuollaisen jutun?

dazu 17.12.2010 01:21

Juu, kyllä se on hiljenemään päin ja kuten varmaan palstalta olet huomannut, niin sillä asialla, mitä sulta kyselin, ei niin kauheasti enää ollut väliäkään, kun aloin saamaan muuta kautta aika vahvaa evidenssiä. Tosin hiukka myöhään suhteen kannalta, mutta kuitenkin.
        Oikeasti aavistuksissa on kamala ja ahdistava elää ja kaipaa toista koko ajan jotenkin tukemaan sitä hyvää, epätietoista todellisuutta... mut, kun elää tiedossa, eikä aavistuksissa, ei ole ollenkaan ahdistava olo, eikä kaipaa. On ihana olo suorastaan verrattuna siihen suhteen aikaiseen ahdistavaan aavisteluun. Taidan olla vielä kaiken lisäksi rakastumassa uuteen naiseen, joten kirpelan suhteen homma alkaa oleen taputeltu.
        Harmi sinänsä, kirpela on kaikesta huolimatta ihanin nainen, mitä mulla on ollut, siis sen, mitä se oli mun. Sen, mitä se oli muiden, tavallaan pilas sitä ihanuutta.

• uytresdcvbnm,kuhyg
        Elämän kevät kirjoitti:

dazu 17.12.2010 01:21

Juu, kyllä se on hiljenemään päin ja kuten varmaan palstalta olet huomannut, niin sillä asialla, mitä sulta kyselin, ei niin kauheasti enää ollut väliäkään, kun aloin saamaan muuta kautta aika vahvaa evidenssiä. Tosin hiukka myöhään suhteen kannalta, mutta kuitenkin.
        Oikeasti aavistuksissa on kamala ja ahdistava elää ja kaipaa toista koko ajan jotenkin tukemaan sitä hyvää, epätietoista todellisuutta... mut, kun elää tiedossa, eikä aavistuksissa, ei ole ollenkaan ahdistava olo, eikä kaipaa. On ihana olo suorastaan verrattuna siihen suhteen aikaiseen ahdistavaan aavisteluun. Taidan olla vielä kaiken lisäksi rakastumassa uuteen naiseen, joten kirpelan suhteen homma alkaa oleen taputeltu.
        Harmi sinänsä, kirpela on kaikesta huolimatta ihanin nainen, mitä mulla on ollut, siis sen, mitä se oli mun. Sen, mitä se oli muiden, tavallaan pilas sitä ihanuutta.

On se kumma kun ei voi antaa asioiden vaan olla.

Ne ajat on eletty, ja muistoissa on monta hyvää hetkeä. Ja huonoja ei tarvi muistaakkaan.

• uytresdcvbnm,kuhyg kirjoitti:

On se kumma kun ei voi antaa asioiden vaan olla.

Ne ajat on eletty, ja muistoissa on monta hyvää hetkeä. Ja huonoja ei tarvi muistaakkaan.

Miksi sitten et anna olla, vaan vastailet jollekin privaviestien levittäjälle, kuin se olisin minä?

• svjkhasdfjy
        dazu kirjoitti:

Miksi sitten et anna olla, vaan vastailet jollekin privaviestien levittäjälle, kuin se olisin minä?

Koska sä et anna asioiden olla?

• uytresxcvbnmlkfd
        svjkhasdfjy kirjoitti:

Koska sä et anna asioiden olla?

No kiva kun vastasitpuolestani, mutta älä koita kylvää riitaa, siihen minä en lähde.

• Palstan väki
        uytresxcvbnmlkfd kirjoitti:

No kiva kun vastasitpuolestani, mutta älä koita kylvää riitaa, siihen minä en lähde.

Tämä kaikki on julkista eikä dazun riidanhaastaminen näytä hyvältä:(

• uytresxcvbnmlkfd kirjoitti:

Köhöm... sulla on taas lääkkeet ottamatta. Kukahan tässä ei osaa antaa olla. Olet musta passiivisesti riippuvainen syytöksilläs ja koitat provosoida mua hermostumaan, tai puolustelemaan itseäni, koska et mokies jälkeen enää osaa suhtautua muhun tasavertaisesti.

Sä et ole kehittynyt viime syksystä edelleenkään mihinkään suntaan, vaan suollatte tuon Genion kans edelleen harhojanne fantasioiden jostain asioista, joita ei koskaan ole ollut, eikä ole.

• Palstan väki
        dazu kirjoitti:

Köhöm... sulla on taas lääkkeet ottamatta. Kukahan tässä ei osaa antaa olla. Olet musta passiivisesti riippuvainen syytöksilläs ja koitat provosoida mua hermostumaan, tai puolustelemaan itseäni, koska et mokies jälkeen enää osaa suhtautua muhun tasavertaisesti.

Sä et ole kehittynyt viime syksystä edelleenkään mihinkään suntaan, vaan suollatte tuon Genion kans edelleen harhojanne fantasioiden jostain asioista, joita ei koskaan ole ollut, eikä ole.

Miksi sitten sotket pmd:n mukaan kuvioihin? Sillä ei ole mitään tekemistä teidän kanssa.

• Palstan väki kirjoitti:

Miksi sitten sotket pmd:n mukaan kuvioihin? Sillä ei ole mitään tekemistä teidän kanssa.

Mitä järkeä on muuten syyttää minua jostain asiasta, missä olen täysin ulkopuolinen?

• Palstan väki
        dazu kirjoitti:

Mitä järkeä on muuten syyttää minua jostain asiasta, missä olen täysin ulkopuolinen?

Sä ootkin hulu.

• kjasdjkady,
        dazu kirjoitti:

Ei mitään joten voisit tarkistaa väitteitäsi.Toi on törkeä kunnianloukkas mitä harrastat palstalla.

• kjasdjkady, kirjoitti:

Ei mitään joten voisit tarkistaa väitteitäsi.Toi on törkeä kunnianloukkas mitä harrastat palstalla.

En mä ole tehnyt mitään kunnianloukkausta, mutta tuollaiset syytökset kunnianloukkausesta ovat kyllä kunnianloukkauksia mua kohtaan, joskaan en ota niitä siten, kuin on tarkoitettu, eli loukkauksina.

Miettikää jotain muita aiheita välillä, kun tää asia ei mitenkään kuulu tänne palstalle, eikä sitä kuulu täällä selvitellä.

• selityksen makua
        dazu kirjoitti:

En mä ole tehnyt mitään kunnianloukkausta, mutta tuollaiset syytökset kunnianloukkausesta ovat kyllä kunnianloukkauksia mua kohtaan, joskaan en ota niitä siten, kuin on tarkoitettu, eli loukkauksina.

Miettikää jotain muita aiheita välillä, kun tää asia ei mitenkään kuulu tänne palstalle, eikä sitä kuulu täällä selvitellä.

Nyt yrität tehdä itsestäsi marttyyriä vielä. Etkö osaa hävetä?

• selityksen makua kirjoitti:

Nyt yrität tehdä itsestäsi marttyyriä vielä. Etkö osaa hävetä?

Väärä diagnoosi, lentää vaan laatta tuosta aiheesta.

• dazu kirjoitti:

Tapahtuman aika oli 1.11.2010 arviolta klo 10.30-15.00 ja paikka oli Tampereen keskustassa sijaitseva kerrostaloasunto...

Aha.

• frost-free

sinusta tulee koko ajan näsäviisaampi tyttö :)

*ylpeänä*

• sjutton också

Kumpikaan näistä ei ole asianomistajarikos!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe