niin onko mitään tuotteita pakko käyttää, jos on hyvä iho?
onko ihonhoito tuotteita pakko käyttää?
4
81
Vastaukset
- äklhgrz
Eipä kai, mutta UV-suoja olisi hyvä ja se pitää myös putsata pois illalla.
- dsddsdsdf
Onks pakko syödä jos ei oo nälkä
Mut ei oo pakko käyttää, eikä edes kannata koska yleensä ihosta tulee vaan huonompi jos on jo valmiiksi hyvä iho :)- ...
kiitti vastauksista!
- Isoäiti 46
Ei tietenkään. Ei kannata totuttaa ihoa mihinkään kalliisiin tuotteisiin, sillä iho vaatii enemmän ja enemmän, jos on totuttanut oman ihon turhiin tuotteisiin.
Minä en käytä mitään esim. silmänympärysvoidetta ja pakko kertoa, että todella vähän on "ryppyjä" joita ei heti näe.
Lisäksi olen opetellut nukkumaan selällään, niin ei aamulla ole naama turvoksissa ja mitään viiruja ei ole tullut tyynystä naamaan.
Minä käytän yleensä perusvoidetta, jossa ei ole alkoholia, sillä alkoholi kuivattaa minun ihoni ja saan siitä punaisia läikkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859