tubulaari rintojen nännien korjaus?

ei jaksa enään :(

Ne jotka ovat käyneet korjauttamassa tubulaariset rinnat, onko kenelläkään tehty niin, että on vain nostettu tai pienennetty nännipihaa, eli siis ei pistetty mitään implantteja?

Entä onko tunto hävinnyt nännistä? omani ovat erittäin seksuaaliset herkät, en missään tapauksessa haluaisi menettää tuntoa, mutta alan miettimään tosissani meneväni jonkinlaiseen leikkaukseen.

Alan olla siinä pisteessä, että en kestä enään, hyppään kohta katolta alas, ellen saa tehtyä näille lärpäkkeille jotain.. En todellakaan haluaisi siis isompia, A-kuppi käy vallan mainiosti, KUNHAN MUOTO olisi eri..

Missä ovat kaikki muut asian kanssa painivat?

23

3524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata

Kannattaako tuollaisesta välittää, kun muuten täyttävät tehtävänsä? Eiköhän sinussakin ole jotain tärkeämpää kuin rintojesi lärpäkkeisyys? Jos joku katsoo vain rintojasi, eikä näe sinussa muuta, niin ei hän ole välittämisen arvoinenkaan.

• viestin aloittaja

en olekaan puhunut toisten hyväksymisestä vaan täysin omasta itsestäni. Sitäpaitsi ei näillä hyvin todennäköisesti imettämäänkään pysty, jos sellainen tilanne tulevaisuudessa tulee (nyt 26 v.)

• rinnaton imettäjä

Olen jo keski-ikäinen viiden lapsen äiti. Minullakin on jossain määrin tubulaariset, erittäin pienet rinnat.
      Nänni ei ole valtavan suuri, mutta rintakudosta on todella vähän. Jos olen ilman rintaliivejä (AA- tai A--kuppikoko), niin vain nännit nököttää inhottavasti paidan läpi.

Olen kuitenkin jo tottunut elämään olemattomien rintojeni kanssa, ja käytän push up-rintsikoita. Yleisissä saunoissa enkä uimahalleissa juurikaan käy,

Usein tulee kuitenkin mieleen, että olisi ihanaa, jos olisi edes kunnon A-kupilliset rinnat, niin vaatteet istuisivat paljon paremmin päällä.

Mieheni on tottunut rintoihini, enkä ole hänelle koskaan puhunbutkaan, että olisin koska tahansa valmis ottamaan siklikonit, ellei se olisi niin kovin kallista. Itsekseni olen asiaa pyäritellyt päässäni kymmeniä vuosia.

Se täytyy kuitenkin sanoa, että kaikkia lapsiani olen umettänyt noin vuoden, ja maitoa on tullut riittämiin,eikä korvikkeisiin ole tarvinnut turvautua. Imetysaikana olin jopa tyytyväinen rintoihini. Silloin niissä oli muotoa, kun olivat täynnä maitoa. Ehkä alitajuisesti senkin vuoksi imetin niin kauan...

Vauvat saivat tosi hyvin nännistä kiinni, kun se sojotti niin pitkänä..

Olen pitkä, kauniskin nainen, enkä peittelisi upeita rintojani, jos sellaiset omistaisin, vaikka näilläkin olen saanut miesten päät kääntymään (tai en varmastikaan rinnoillani, vaan ulkonäölläni.)

• ällötissi

Täällä kans eräs ilmottautuu..

Mulla on toinen rinta "tavallinen" ja toinen tubulaarinen. SE jos mikä onki vasta hirveetä, olis edes sitte molemmat samanlaiset!
      Vaatteiden pukeminen ja ylensäkkin niiden löytäminen on hankalaa, ei mitään sellaisia tyköistuvia vaatteita joista huomaisi että toinen rinta on topattu täyteen. eikä missään tapauksessa paitoja missä olisi kaulaaukkoa!! Rintaliivien osto kun ei sellaisia löydy, kavereiden saunaillat joihin en koskaan osallistu, uimahallit joihin niin kovasti haluaisin muttei kehtaa, vaatteet joita haluaisin käyttää mutta näytän kummajaiselta..niin AHDISTAVAA!!
      Mitään muuta en niin paljon toivoiskaan ku että näyttäis ihan normaalilta ihmiseltä-sais tehä asioita häpeämättä, ja jos joku nyt sanoo että älä häpeä niin EI se ei todellakaan ole asia mitä joku voi kehottaa tai käskeä olla tekemättä. ei kehtaa niin ei kehtaa!
      Kaksi ihanaa lasta olen saanut, ja kolmatta toivon, sitten menen ottamaan silikonit. Haluaisin ehkä enemmänkin lapsia mutta olen päättänyt että kolme saa riittää ja sitten alan "elämään itselleni", otan ne 10vuotta haaveilemani silikonit. Voi kuinka toivoisinkaan että saisin ~samanlaiset~ ja KAUNIIT rinnat, että voisi ajatella että on ihana olla nainen!

• :(

JOO, ei todellakaan yleisiä saunoja tai suihkuja.. mikä painajainen.

Rinnat nyt vaan sattuvat olemaa tässä yhteiskunnassa niin vahvasti esillä, että sitä oletetaan automaattisesti, että niiden täytyy näyttää hyvältä. Lisäksi tämä on asia, josta ihan varmasti yli puoletkaan maailman väestöstä ei tiedä mitään, koska kyseiset rinnat omaavat koittavat peitellä niitä parhaansa mukaan, tai he eivät tiedä vaivalleen tätä nimeä. Itse olen nyt 26, ja vasta vuosi sitten sain tietää olevani oikeesti kehityshäiriöinen, mitä olin jotenkin epäillytkin viimeiset 10 vuotta.

• viroonvaiei

Onko kukaan käynyt korjauttamassa tubulaaririntoja tallinnassa?

itse olen pohtinut juurikin hinnan vuoksi.. mutta kuitenkin leikkaus on vaativampi kuin tavallisesti, niin en tiedä uskallanko ottaa riskiä..

• ex tubu

Pyydä firmalta nähtäväksi ennen-jälkeen kuvia tapauksista jotka vastaavat omaasi.Ja varmista että kuvien tulokset ovat sen kirurgin leikkaamia jolle olisit menossa.

• elämänlaatu
        ex tubu kirjoitti:

Pyydä firmalta nähtäväksi ennen-jälkeen kuvia tapauksista jotka vastaavat omaasi.Ja varmista että kuvien tulokset ovat sen kirurgin leikkaamia jolle olisit menossa.

Rohkeasti vaan jos rinnat kiusaa noin paljon.

• näyttö..
        ex tubu kirjoitti:

jees,pyydä ehdottomasti kuvia nähtäväksesi .

• nännitön

Täälläkin kaivattaisiin tietoa tuosta pelkkien nännien korjauksesta? tekevätkö Helsingissä julkisella puolella? voinko mennä opiskelijana esimerkiksi kouluterveydenhoitajan puheille, vai nauraako se mut ulos samantien?

• jokutolkku

Kouluterveydenhoitajan tietämys noista asioista on samalla tasolla kuin lähisuutarillasi.

Mene nyt ensiksi konsultaatioon, ne on yleensä ilmaisia eikä velvoita mihinkään.

• Vasilisa

Käsitykseni mukaan tubulaariset rinnat saa korjautettua myös ihan julkisellakin puolella...?

Itselläni toinen rinta "normaali" (tyhjä roikkuva lapanen kahden lapsen jäljiltä) ja toinen rinta putkilomainen ja ainakin pari kuppikokoa isompi. Ja minä olen leikkausjonossa - siis julkisella.

Itsellä ei olisi koskaan ollut varaa yksityiselle puolelle, mutta onneksi mainitsin vaivastani koululääkärille, sieltä sain lähetteen sairaalaan plastiikkakirurgille, joka totesi heti, että pääsen korjaukseen.

Eli minä suosittelisin kysymistä ihan julkiselta, ellei sitten välttämättä halua yksityiselle omalla rahalla.

• JAneUUI

Onko julkisella ja yksityisellä paljonkin hintaeroa? Itse olisin menossa mutta vasta kun on varaa moiseen. Minuakin haittaa rintojen eripaisuus ja ketunnokamaisuus : (

• Vasilisa

Eli julkisella maksetaan vaan niistä sairaalapäivistä -samanlai jos joutuisit jonkun muun vaivan takia leikkaukseen. Hintaa tulee ehkä n. 100e , jos kaikki menee hyvin. Sitte jos meet yksityiselle nii hinnat on ehkä alkaen 5000e noin...

Eli onhan siinä hintaeroa. :D

..jos rinnat katsotaan tarvitsevan korjausta, niin kela korvaa sen. Niinku mun tapauksessa kun on niin iso eriparisuus.

• JaaDGH

No en tiedä onko nämä niin pahat jotta julkisella haluaisivat leikata mutta mahdollisuus on. Eli menen siis varaamaan julkisesta ajan jollekkin "tissilääkärille" ja siellä sitten mietitään?

Miten te olette toimineet julkisessa ja toimiiko se nopeasti että millon pääsee itse leikkaukseen?

• epäilyttää

Itsellä on melkoinen kynnys käyttää julkisia...ei vaan usko riitä että taitoa ja viitseliäisyyttä riittää..

• Vasilisa

No mun kirurgi ainaki leikkaa sekä julkisella, että yksityisellä sektorilla - eli tässä tapauksessa ainakin luotan osaamiseen. Enkä mää nyt usko että sielä julkisella muutenkaa mitään huonoa jälkeä tehtäis! Kyllä uskon että kirurgit oikeasti on kiinnostuneita siitä mitä jälkeä ne tekee.

Ja kaikki siis lähtee siitä, että menet lääkäriin. Vaikka ihan terveyskeskukseen. Kerrot siellä ongelmasi. Tämä lääkäri laittaa sulle lähetteen plastiikkakirurgille. Plastiikkakirurgi tekee lopullisen päätöksen, pääsetkö leikkaaukseen. Ja nykyisin on hoitotakuu 6kk. Eli jos sut laitetaan leikkausjonoon, 6kk:n sisällä viimestää leikataan. Jonot vähä vaihtelee kuin pitkiä ovat missäki kaupungissa ja milloin.

Tietysti aina voi mennä myös yksityiselle puolelle konsultaatioon.

Mutta käsitykseni on, mitä olen kuullut, että tubulaariset rinnat - niiden korjaus - kuuluu julkiselle puolelle.
      Että kannattaa ainakin kysästä. Eihän siinä mitään menetä.

• JJAAuUUUGh

Varasin ajan ja menen huomenna hakemaan lähetettä. Aijon itse kirurgilta kuitenkin kysyä eri asioita liittyen leikkaamiseen ja jos saisin nähdä kuvia tämän käden jäljestä. ( Ainakin yksityisellä ne näyttävät) Ja tosiaan jos aikaa menee enemmän kuin 3 kk saan rahani kasaan ja menen yksityiseen Helsinkiin. Minulla tubulaarisuus on hieman pienempää johtuen vain suurista nännipihoista mitkä vetävät ne muodostaan pois löysiksi ketunnokiksi. : ( Ihan hullun näköiset lörtsyt mutta kun käsillä pienennän nännipihoja niistä tulee sellaiset mitkä haluan joten teen kaikkeni että niitä pienennettäisiin : ( !!

• sama täällä

moikka JJAAuUUUGh,
        Täällä on varmasti monia samanongelmaisia jotka lukevat tätä, mutta eivät kirjoita. Kertokaa pliis... mihin tulokseen olette ongelmanne kanssa tulleet TAI varsinkin jos olette ongelman käyneet hoidattamassa. Itse mietin menemistä vaan nännipihan muotoiluun ja sitä kautta saan vähän itse rintaa ryhdikkäämmäksi ja ei niin riippuvan näköiseksi. JA kuvia myös. Kiitos!

• nethha

haluaisin myös kuulla kokemuksista! onko kukaan käynyt tallinnassa laatukirurgian kautta leikkaamassa tubulaarisia nännejä?

• lörpöttäjä

oma mielipiteeni omista rinnoista vaihtelee melkein päivittäin. toinen pv mietin vaan sitä kun pääsisin leikkaukseen ja toisena mietin että kai näiden kanssa pitäisi vain oppia elämään ja hyväksymään.

Häpeä istuu vain niin syvällä ja tuntuu etten edes lääkärille näitä kehtaisi esitellä. Kaipaan vain sitä että voisin olla näiden kanssa normaalisti ja pääsisin siitä kamalasta häpeän tunteesta pois. Roikkuu ja läpsyy. Välillä ajattelen että onnen avaimet olis pienet nännipihat joka ei nyt kumminkaan ehkä ihan niin mene..

• hppy

Lörpöttäjä: mene leikkaukseen jos kykenet. Itselleni tehtiin sekä kohotus että silikonit ja olen tyytyväinen. Arvet tulevat näkymään aina, mutta tunnen itseni paljon kauniimmaksi kuin entisten a-kupin roikkutissien kanssa, joita ei kehdannut näyttää kellekään.

• Anonyymi

Mulla korjattiin a-kupin imetyksestä tyhjentyneet rinnat niin että nännipihaa pienennettiin ja samalla nänni nostettiin kohommalle. Täytettä ei laitettu. Entisistä roikkuvista ja suipoista rinnoista, joissa ei juuri nänni noussut koholle, tuli pyöreät ja pirteät, tosi kauniit tissit. Maksoi 1500€. Sain hinnasta kela-hyvityksen (n250€), koska oli hieman sisäänpäin vetäytyneet nännit. Otan näihin ehkä myöhemmin vielä rasvansiirron. Mutta nämäkin jo tosi kivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe