Sanokaa viimeinen sana ja lopullinen tuomionne, jos menee sänkyyn eka iltana, tuhoaako se kaikki toiveet muusta kuin seksisuhteesta?
Vaikuttaako asiaan se, jos ollaan ennestään tuttuja, mutta ensimmäisen kerran tilanteessa, jossa kiinnostus herää muuhunkin? Onko heti sänkyyn meneminen sillon niin paha?
Jos seksi oli mielettömän hyvää kummankin mielestä ja molemmat haluaa tavata toisenkin kerran, onko se hyvä merkki?
Onko se totta vai tarua, että miehet eivät huoli vakavaan suhteeseen naista, jonka kanssa pääsee sänkyyn heti?
En mä kaikille anna, mutta tätä miestä todella halusin ja haluan, mutta mietin nyt, että olisiko sittenkin pitänyt pihdata. :(
Antaminen eka iltana
27
135
Vastaukset
- Minun mies..
anto heti ekana yönä ja tässä sitä vieläkin ollaan. Kaikesta päätellen miehen kokemukset on samanlaiset.
- luomakunnan kruunu
ANNAT???
Nainenhan on saava osapuoli ja jos ensimmäisellä tappamisellla huoli
Ei toista kertaa tulekaan - mr_groove
Ei todellakaan ole ongelma. Mun kanssa pihtaaminen on isompi ongelma.
Eiköhän seksi kuitenkin ole molemminpuolista antamista ja saamista. Jos se on jotain muuta, niin se vasta ongelma onkin. Sanokaa viimeinen sana ja lopullinen tuomionne, jos menee sänkyyn eka iltana, tuhoaako se kaikki toiveet muusta kuin seksisuhteesta? - ei tuhoa, toivoa saa mitä vaan, mutta pitää varoa mitä toivoo, se voi toteutua
Vaikuttaako asiaan se, jos ollaan ennestään tuttuja, mutta ensimmäisen kerran tilanteessa, jossa kiinnostus herää muuhunkin? Onko heti sänkyyn meneminen sillon niin paha? - voi vaikuttaa, aika äkkiä kaveruus kärsii, jos siihen sotketaan seksi, muutenhan sillä ei ole suurtakaan merkitystä jatkon kannalta
Jos seksi oli mielettömän hyvää kummankin mielestä ja molemmat haluaa tavata toisenkin kerran, onko se hyvä merkki? - no eiks näin vois tulkita jatkon kannalta, että on hyvä merkki, en tiedä miksi kukaan vaivautus jos ei halua
Onko se totta vai tarua, että miehet eivät huoli vakavaan suhteeseen naista, jonka kanssa pääsee sänkyyn heti? - osan kohdalla totta ja osan kohdalla tarua
En mä kaikille anna, mutta tätä miestä todella halusin ja haluan, mutta mietin nyt, että olisiko sittenkin pitänyt pihdata. :( - kysy siltä mieheltä, me ei voida tietää, me voidaan vaan arvailla ja veikkailla. mikä on aika turhaa sun kannalta.- mr_groove
Jälleen kerran todella hyvä vastaus sulta Tinka!
Mitäpä tuohon on muuta kommentoimista, kuin omakohtaisia kokemuksia ystävyydenriskeerauksesta, jos seksi ei toimikaan. Pystytäänkö pakittamaan takaisin platooniseen ystävyyssuhteeseen. Itselläni on käynyt näin kerran ja pystyttiin lopulta pakittamaan. Pitihän sitä kokeilla muutama kerta, että onko todellakin näin ja vastaus oli, että valitettavasti joo. Vaikka henkisellä puolella synkkaa, niin ei välttämättä fyysisellä. Parisuhde vaatii molemmat. Sellainen tilanne pitää vaan pystyä hyväksymään ja olla onnellinen siitä mitä on.
antaa ihmisten nukkua sängyissä ei siinä mitään pahaa ole
Riippuu sängystä. Voihan siinä saada vaikka selkänsä kipeeksi. Ajattele jos mimmi vaatis sua sänkyyn nukkumaan vaikka patja on lattialla - eikö muka olis este pidemmälle suhteelle?
Seksi on saastaista ja rumaa - ja lapsiakin on liikaa. Koska se mikä pätee yhteen pätee kaikkiin voimmekin vetää johtopäätöksen, että sun olis pitänyt pihdata.
- AnnanM
Kannattaako näitä miettiä sen kummemmin,kyllä jos toisistaan tykkää niin tunteet on mukana ja kaikki tulee luonnostaan sieltä pussailusta alkaen.
mitä ootte mieltä antamisesta viimeisenä iltana
- *_*
Mikäpä siinä. Ellei se viimeinen ilta ole ensimmäinen...
Eroseksiä? No ei käy. Jos on päätetty erota, niin vehkeitä ei enää sen koomin sovitella yhteen. Jos edes hetkeen ennen sitä päätöstäkään enää.
tinka_tiger kirjoitti:
Eroseksiä? No ei käy. Jos on päätetty erota, niin vehkeitä ei enää sen koomin sovitella yhteen. Jos edes hetkeen ennen sitä päätöstäkään enää.
miul on jatkunut lähes jokaisen naisystäväni kanssa seksi suhteen jälkeekin, yleensä loppunut siinä vaiheessa vasta ku jompi kumpi aloittaa seurustelun.
no ok nuorena eiloppuneet edes uusiin seurusteluihin ku olin niin heikko lihan edessä, onneks vanhetessa oon muuttunu vahvemmaks, miun heikkous oli hiuksissa eli käänteinen simson oonmonte24 kirjoitti:
miul on jatkunut lähes jokaisen naisystäväni kanssa seksi suhteen jälkeekin, yleensä loppunut siinä vaiheessa vasta ku jompi kumpi aloittaa seurustelun.
no ok nuorena eiloppuneet edes uusiin seurusteluihin ku olin niin heikko lihan edessä, onneks vanhetessa oon muuttunu vahvemmaks, miun heikkous oli hiuksissa eli käänteinen simson oonMjuu poikkeus vahvistaa säännön sanotaan. Onhan niitä tosiaan ihmisiä joilla seksielämä jopa vilkastuu ja paranee exän kanssa, vasta kun on erottu. Jännää sikäli et miks noin? En halua tuomita kuitenkaan, vaikka usein töksäyttelen asiat vaan papapapaaa omasta näkövinkkelistä. On mulla silti mielessä useampikin erilainen käsitys asiasta, kun asiasta.
Tästäkin asiasta tulee mieleen monenmoista, muttei viitsi alkaa kauheesti selostaa kaikkia ajatuksia tähän.
Mää joteki (nykysin varsinkin) ajattelen sen sillain, että mikä loppuu se loppuu. Kirjaimellisesti. Tekee sen erosta tulleen mahdollisen surutyön heti kunnolla, eikä sirottele suolaa haavaan. Ja alota aina uudestaan sitä prosessia eroo ja päätyy yhteen, eroo ja päätyy yhteen. Huonoja kokemuksia tollasesta jojoilusta.
Oon kyllä kuullut, että joillekkin tuo seksi exän kanssa erottua on myös eräänlaista erotyötä. Ihan en ehkä kyllä pääse ajatukseen sisään.tinka_tiger kirjoitti:
Mjuu poikkeus vahvistaa säännön sanotaan. Onhan niitä tosiaan ihmisiä joilla seksielämä jopa vilkastuu ja paranee exän kanssa, vasta kun on erottu. Jännää sikäli et miks noin? En halua tuomita kuitenkaan, vaikka usein töksäyttelen asiat vaan papapapaaa omasta näkövinkkelistä. On mulla silti mielessä useampikin erilainen käsitys asiasta, kun asiasta.
Tästäkin asiasta tulee mieleen monenmoista, muttei viitsi alkaa kauheesti selostaa kaikkia ajatuksia tähän.
Mää joteki (nykysin varsinkin) ajattelen sen sillain, että mikä loppuu se loppuu. Kirjaimellisesti. Tekee sen erosta tulleen mahdollisen surutyön heti kunnolla, eikä sirottele suolaa haavaan. Ja alota aina uudestaan sitä prosessia eroo ja päätyy yhteen, eroo ja päätyy yhteen. Huonoja kokemuksia tollasesta jojoilusta.
Oon kyllä kuullut, että joillekkin tuo seksi exän kanssa erottua on myös eräänlaista erotyötä. Ihan en ehkä kyllä pääse ajatukseen sisään.mie taas aattelen niin et mikä miun on ollut joskus tulee se tavalla taikka toisella olemaan miun aina :)
en siis kuitenkaan vainoa ketään, enkä vaadi mitäänmonte24 kirjoitti:
mie taas aattelen niin et mikä miun on ollut joskus tulee se tavalla taikka toisella olemaan miun aina :)
en siis kuitenkaan vainoa ketään, enkä vaadi mitäänHrm. Minä taas ajattelen, että mistä päätän kerran luopua se olkoon jatkossa jonkun muun ongelma. Voi se toki olla jonkun muun elämän sulostuttajakin. Kivahan sekin on tietysti. Jos ei mun kanssa, niin jonkun toisen kanssa ehkä löytyy oikiat pelinappulat ja peli kulkee. Hyvä niin. :-D
tinka_tiger kirjoitti:
Hrm. Minä taas ajattelen, että mistä päätän kerran luopua se olkoon jatkossa jonkun muun ongelma. Voi se toki olla jonkun muun elämän sulostuttajakin. Kivahan sekin on tietysti. Jos ei mun kanssa, niin jonkun toisen kanssa ehkä löytyy oikiat pelinappulat ja peli kulkee. Hyvä niin. :-D
miul on isäni viimeinen puuro purkissa, yli vuoden ollut.
mie kerään muistoja ihmisistä
- cs
Autokauppiaskin antaa itse tehdä koeajolenkin kiinnostuneelle ostajalle ja neuvottelee kaupasta koeajon jälkeen.
Kukapa ämmän säkissä ostaisikaan?- Estupido Mente
Voisin ap:sta ottaa yhden sulan lisää hattuuni
mutjoo jos sulla on jotain vikaa, emmää sit rupee
http://www.youtube.com/watch?v=mAAW7_sY-fQ&feature=related
Yleinen harhaluulo on, että miehet pitävät naisista, jotka antavat ekojen treffien päätteeksi.
Pidämme?!? Me heitellään yläfemmoja tuntemattomien kanssa yöbussissa.monte24 kirjoitti:
uskaltaako nykyään yöbussissa liikkua??? tiällä ei uskalla ees yöbussit liikkua
No ei ainakaan olettaen että yläfemmoihin vastataan avokämmenellä.
Annoin Rouva Ratikalle ensimmäisenä iltana ja silti päädyimme naimisiin. Todella outoa...
- Ratikkakuski ´
tinka_tiger kirjoitti:
Kumpikohan se mahtoi antaa? ;-)
Kyllä minä annoin ensin 10€
tinka_tiger kirjoitti:
Kumpikohan se mahtoi antaa? ;-)
No minähän jo sanoin. Se on sitä uutta tasa-arvoa. Sitä paitsi nainen sopii jo fysiikkansa puolesta enemmän passiiviseksi vastaanottajaksi. Älä ole noin kaavoihin kangistunut. ;-)
Huoli pois, niinku Ratikkakuski sanoo. Olen kaikissa pitemmissä suhteissani päätynyt vällyjen väliin jo ensimmäisenä iltana. Samat mahdollisuudet sulla on onnistua, teit niin tai näin. Arpapeliähän se aina on...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760