Mikä on pisin ajan jakso jonka olet ollut selibaatissa?

statistically

Kauan olet ollut yhteen menoon saamatta orgasmia, laukeamatta, masturboimatta tai harrastamatta seksiä?
Sekä miehille, että naisille..

60

1777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

Intissä meni kerran kaksi viikkoa vetämättä handuun.

• sir_eino

Vähän vajaat pari viikkoa ihan ilman mitään.

Ilman seksiä olin tuossa viime vuonna pari kuukautta kun onnistuin telomaan itseni eikä yhdyntä olisi oikein onnistunut. Munassa ei ollut mitään vikaa mutta ainoa asento mihin olisin pystynyt olisi ollut makaaminen selällään, muija päällä, mä en tee mitään. Ei niin paskaa seksiä viitsi harrastaa. Ennemmin runkkaan.

• hawk_

Kolme viikkoa olin selipaatissa ennen inttiin menoa, koska sehän tunnetusti antaa rohkeutta. No joo, arvatkaa mitä tapahtui ekana yönä intissä kun olin ilmeisesti nukahtanut pariksi tunniksi.? Olin lauennut sänkyyni ja voi jumalan tähden kuinka älyttömän spermalammikon sitä ihminen voi tuottaa.
      Sitä kuule kesti viikon peitellä ja yrittää pedata sänky sillätavalla normaalia ylemmäs se peite, että sai tuon lammikon piiloon.:))))) Vielä pesulaankin viedessä sai hävetä, kun se muija levitteli sitä lakanaa siinä nenänsä edessä. D:) Ei ikinä enää selipaatteja.

• Jaa..

Kyllä se taitaa olla intissä aikoinaan ja n. kuukausi.

Kaksi viikkoa "talvilomalla" Rukajärven metsissä, sitä ennen viikon valmistautumisleiri ja viikon verran kasarmilla ennen kuin pääsi lomille. Kotona odotti tosin vain "handu".

• Eewuli.....

Vuoden..

• Eewuli fan

Et muka hiperrellyt kertaakaan?

• Eewuli.....
        Eewuli fan kirjoitti:

Et muka hiperrellyt kertaakaan?

Mieli on joskus tehnyt mutta sitten kuitenkin keksin muuta tekemistä. Miksi pitäisi hiperrellä..

• hhhhhhhhh'
        Eewuli..... kirjoitti:

Mieli on joskus tehnyt mutta sitten kuitenkin keksin muuta tekemistä. Miksi pitäisi hiperrellä..

Tuo kertoo kyllä jo jotain sun seksuaalisuudestasi. Aikasta hiljaista on.

• Eewuli fan
        Eewuli..... kirjoitti:

Ei kai miksikään, jos et irtosuhteitakaan harrasta siitä huolimatta. Olet ihana nainen

• Eewuli fan
        Eewuli fan kirjoitti:

Ei kai miksikään, jos et irtosuhteitakaan harrasta siitä huolimatta. Olet ihana nainen

Niin lisättäköön, että en tarkoita että nainen joka ei harrasta seksiä olisi ihana. Vaan siis Eewuli on ihana, koska hänen himonsa selkeästi heräävät vain jos on joku sopiva mies, jonka kanssa Eewuli haluaa seurustella. Harvinainen nainen

• fglkhlfkhl
        Eewuli fan kirjoitti:

Niin lisättäköön, että en tarkoita että nainen joka ei harrasta seksiä olisi ihana. Vaan siis Eewuli on ihana, koska hänen himonsa selkeästi heräävät vain jos on joku sopiva mies, jonka kanssa Eewuli haluaa seurustella. Harvinainen nainen

Tätä taustaa vasten naisten pitäisi ymmärtää, että miehiä panettaa ihan pirusti enemmän. Panetus on miehillä pääasiassa ajan funktio, eikä sopivuuden.

• hhhhhhhh'
        Eewuli fan kirjoitti:

Himot joko on tai ei ole. Ne ei ole niinkään ihmisriippuvaisia.

• Eewuli fan
        fglkhlfkhl kirjoitti:

Tätä taustaa vasten naisten pitäisi ymmärtää, että miehiä panettaa ihan pirusti enemmän. Panetus on miehillä pääasiassa ajan funktio, eikä sopivuuden.

Miten sitten selität ne lukemattomat naiset, jotka lähtevät kännissä joka toinen viikonloppu uuden miehen matkaan tai päästävät vakipanon viikonloppuyönä kännisenä kotiinsa panemaan?

• cmnbmcv,
        Eewuli fan kirjoitti:

Miten sitten selität ne lukemattomat naiset, jotka lähtevät kännissä joka toinen viikonloppu uuden miehen matkaan tai päästävät vakipanon viikonloppuyönä kännisenä kotiinsa panemaan?

No ehkä olisi pitänyt sanoa "monien naisten / keskimääräisen naisen pitäisi ymmärtää"

• Mies1985
        Eewuli fan kirjoitti:

Naisilla on omat motiivinsa seksiin. Naiset voivat paistatella jumalattarena ja saada seksistä itseluottamuksen kohotusta tai kiihottua tuhmana olemisesta (eli miehen likaisuudella huvittelemisesta).

"Hihhih, katsokaa miten voin käyttää tavaraani muuhunkin kuin pissaamiseen!"
        "Hih, minulla on miehen hirveä mulkku suussa, miten tuhmaa!"

• Eewuli.....
        hhhhhhhh' kirjoitti:

Himot joko on tai ei ole. Ne ei ole niinkään ihmisriippuvaisia.

No sano mitä sanot, minulla vain sattuu olemaan ne sellaiset, että himot herää vasta sen rakkaan kohdalla, jos sellainen on. Tarvitsen seksiin molemmin puolista tunnetta. Että se on kuule ihan ihmiskohtaista.
        Ihan normaali olen, jos en halua seksiä sinkkuna ollessa. Se ei ole mulle tärkeää juuri yhtään.

• Eewuli.....
        hhhhhhhhh' kirjoitti:

Tuo kertoo kyllä jo jotain sun seksuaalisuudestasi. Aikasta hiljaista on.

No eipä ole seksi ensimmäisenä listalla kun listataan elämän tärkeimpiä asioita. Sitä paitsi, seksiä kun on joka puolella ja siitä läpissään koko ajan ja eka ex oli addikti niin kieltämättä seksi on aika helvetin tylsä aihe.
        Ei se sinkkuna kiinnosta paskan vertaa.

Vasta suhteessa haluttaa kun rakastaa jota kuta ja se joku rakastaa minua, tunnetta tartten.

• utfjkkjhkhkj
        Mies1985 kirjoitti:

Naisilla on omat motiivinsa seksiin. Naiset voivat paistatella jumalattarena ja saada seksistä itseluottamuksen kohotusta tai kiihottua tuhmana olemisesta (eli miehen likaisuudella huvittelemisesta).

"Hihhih, katsokaa miten voin käyttää tavaraani muuhunkin kuin pissaamiseen!"
        "Hih, minulla on miehen hirveä mulkku suussa, miten tuhmaa!"

XD Ei.

• violet.

N. 5-8kk. En ole ihan varma ajasta enkä siitäkään olinko koko aikaa kokonaan ilman, mutta suurinpiirtein noin.

• kettu'

Koska te naiset olette miniseksuaaleja. Otan osaa. Jokainen kokematonkin mies on saanut jo 17vuotiaana enemmän orgasmeja kuin te kattila päät koko elämänne aikana.

• Eewuli.....
        kettu' kirjoitti:

Koska te naiset olette miniseksuaaleja. Otan osaa. Jokainen kokematonkin mies on saanut jo 17vuotiaana enemmän orgasmeja kuin te kattila päät koko elämänne aikana.

Paitsi, että on olemassa naisia, jotka saavat monta orgasmia yhdellä yhdyntäkerralla. Te miehet saatte vain yhden tai hyvällä tuurilla kaksi.

• Karvanopanheittäjä
        Eewuli..... kirjoitti:

Paitsi, että on olemassa naisia, jotka saavat monta orgasmia yhdellä yhdyntäkerralla. Te miehet saatte vain yhden tai hyvällä tuurilla kaksi.

Mutta saamme melkein varmuudella sen yhden! Ja usein.

• kettu'
        Eewuli..... kirjoitti:

Sit nää sunkinkaltaiset naiset vielä pitää itteensä kokeneena ja tulee tänne selittään, ollu vittu vuoteen mitään pillussa,tamppooni.
        Pojat panee tekopilluja ympäri vuoden, kyllä ne vaan kokeneempia on järkejään.

• Eewuli.....
        kettu' kirjoitti:

Sit nää sunkinkaltaiset naiset vielä pitää itteensä kokeneena ja tulee tänne selittään, ollu vittu vuoteen mitään pillussa,tamppooni.

Olenko sanonu, että piän itteeni kokeneena?
        En todellakaan ole.

Älä vääristele äläkkä levitä valheita.

And by the way, en käytä tampooneja.

• violet.
        kettu' kirjoitti:

Ja "te miehet" olette apukoulutasoisia pannu_aivoja. Otan osaa.

Tilapäistä haluttomuutta esiintyy joskus niin naisilla kuin miehilläkin, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä "miniseksuaalisuuden" kanssa.

• violet.
        kettu' kirjoitti:

Eli miehet ovat seksuaalisesti kokeneempia kuin naiset, koska runkkaavat enemmän? Samalla logiikalla keskiverto neitsyt-ATM on siis erittäin kokenut panomies.

• hjgkhgkhghkjg
        kettu' kirjoitti:

XD Mitä ihmettä? Kyllä nainenkin orgasmeja saa. Jotkut erittäin helposti ja toiset vähän vaikeammin. Etkö tiennyt että nainenkin voi masturboida?

• kettu'
        violet. kirjoitti:

Eli miehet ovat seksuaalisesti kokeneempia kuin naiset, koska runkkaavat enemmän? Samalla logiikalla keskiverto neitsyt-ATM on siis erittäin kokenut panomies.

Olen pannu sekä laadukasta tekopillua, että aitoa pillua ja voin kertoa,että laadukas tekopillu antaa paremman tunteen kuin aito römpsä.
        Älä puhu runkkaamisesta mitään. Tekopilluja voi nussia monesta asennosta ja on ihan samaa reikään painamista kuin naisenkin kans, sillä erolla, että nainen saattaa jopa liikahtaa itse, tahi ottaa huonosti poskeen.

• kettu'
        hjgkhgkhghkjg kirjoitti:

XD Mitä ihmettä? Kyllä nainenkin orgasmeja saa. Jotkut erittäin helposti ja toiset vähän vaikeammin. Etkö tiennyt että nainenkin voi masturboida?

Lue tuosta alempaa kuinka nainen sai ekat orgasmit 28v. Mulla oli tuohon ikään tuhansia orgasmeja.

• violet.
        kettu' kirjoitti:

Olen pannu sekä laadukasta tekopillua, että aitoa pillua ja voin kertoa,että laadukas tekopillu antaa paremman tunteen kuin aito römpsä.
        Älä puhu runkkaamisesta mitään. Tekopilluja voi nussia monesta asennosta ja on ihan samaa reikään painamista kuin naisenkin kans, sillä erolla, että nainen saattaa jopa liikahtaa itse, tahi ottaa huonosti poskeen.

Onko tekopillun paneminen tehnyt sinusta hyvän rakastajan? Jos näin on, niin käy jakamassa vinkkisi tuossa Käytetty vai käyttämätön -ketjussa.

• 2 viikkoo max
        kettu' kirjoitti:

Lue tuosta alempaa kuinka nainen sai ekat orgasmit 28v. Mulla oli tuohon ikään tuhansia orgasmeja.

Niin no olen nainen ja aloin saamaa orgasmeja siinä 14 vuotiaana. Siitä asti olen hommaillut yleensä useamman kerran viikossa itsekseni tai kumppanin kanssa. 2 viikkoo on ihan max olla ilman, koska sitten on jo niin hirvee kutina :D .

• Olisikohan joskus ollut täysi viikko...

• kaktuskukkii

Kaksi kuukautta gynen leikkauksen jälkeen oli pakko pitää taukoa dildoilussa ja vibrahommissa. Mutta jos lasketaan ns. oikea seksi, pisin selibaatti on ollut yli 40 vuotta.

• yuklhjm

Muutama kuukausi synnytyksen jälkeen.

• jhgjhjhgjhgjgjgj

Viikko.

(olen nainen)

• soooloeläjä

Sain ekat orkkuni vasta n.28-vuotiaana, rakastuneena, miehen kanssa.

Suhde kariutui, mies otti nuoremman naisen, olen ollut n.15 vuotta ilman yhdyntöjä mutta orkun saan joko unissani nukkuessa tai itse hinkaten n. kerran kuussa.

Miehiä en ole kaivannut siihen hommaan, joskin tosin oikeaksi kumppaniksi ensisijaisesti.

Onkohan niin että miehet etsii pariutuessaan juuri varmaa saantia seksin saralla, naiset etsii ns. parasta ystävää ja vielä ihastumisen tunnetta siinä lisäksi.

• kettu'

Haista paska.
        Käy lukemassa tuo kokematon mies ketju.
        Naiset pelkää että kokemattomalla miehellä on pieni kalu !
        Naiset etsii vain ja ainoastaan suurta kalua koska oma vittu on ämpäri.
        Mulla on keskivertoa suurempi, mutta empäs annakkaan.

• ..dido...
        kettu' kirjoitti:

Haista paska.
        Käy lukemassa tuo kokematon mies ketju.
        Naiset pelkää että kokemattomalla miehellä on pieni kalu !
        Naiset etsii vain ja ainoastaan suurta kalua koska oma vittu on ämpäri.
        Mulla on keskivertoa suurempi, mutta empäs annakkaan.

Kukahan nyt puhuu paskaa?

Ei naiset eti suurempaa penistä eikä kaikkien naisten pillu ole kuin ämpäri.

Minua ainaki kammottaa suuret kalut.

• kettu'
        ..dido... kirjoitti:

Kukahan nyt puhuu paskaa?

Ei naiset eti suurempaa penistä eikä kaikkien naisten pillu ole kuin ämpäri.

Minua ainaki kammottaa suuret kalut.

Tuu sanoon tuo myös toiseen ketjuun aina välillä.
        Mikä se vika sitten on mitä naiset etsii seurustelemattomista miehistä, kerrotko.?
        Kuitenkin se on siinä niinku ihan silmien edessä nähtävillä se tyyppi ,et mikä se on.
        En minä ainakaan näiden palstojen perusteella mitä olen naisten sielun maisemaa tutkinut, ole saanut kovinkaan empaattista kuvaa näistä lutkista.

Esim. valtava ristiriita tulee tässä ,kun toisessa ketjussa naiset sanoo ettei niinku viitsi opettaa enää aikuista miestä ja muuta paskaa ja sitten esim tässä ketjussa tuntuu,että seksi ei merkitsekkään naisille yhtään mitään, niinku ihan hällä väliä. Ollaan vuosikin ilman mitään tyydytystä ja sit ei viitsitä parin viikon panokoulua järjestää mahdolliselle kumppanille, siis mitä vittua tämä on????????????Näetkö ristiriidan.?

• ..dido...
        kettu' kirjoitti:

Tuu sanoon tuo myös toiseen ketjuun aina välillä.
        Mikä se vika sitten on mitä naiset etsii seurustelemattomista miehistä, kerrotko.?
        Kuitenkin se on siinä niinku ihan silmien edessä nähtävillä se tyyppi ,et mikä se on.
        En minä ainakaan näiden palstojen perusteella mitä olen naisten sielun maisemaa tutkinut, ole saanut kovinkaan empaattista kuvaa näistä lutkista.

Esim. valtava ristiriita tulee tässä ,kun toisessa ketjussa naiset sanoo ettei niinku viitsi opettaa enää aikuista miestä ja muuta paskaa ja sitten esim tässä ketjussa tuntuu,että seksi ei merkitsekkään naisille yhtään mitään, niinku ihan hällä väliä. Ollaan vuosikin ilman mitään tyydytystä ja sit ei viitsitä parin viikon panokoulua järjestää mahdolliselle kumppanille, siis mitä vittua tämä on????????????Näetkö ristiriidan.?

Tainnu vain tuo eewuli sanoa, ettei vuoteen ole seksiä harrastanut eikä se tietääkseni ole maininnut halaistua sanaa siihen kokemattoman miehen opettamiseen.
        Toisissa ketjuissa vain yksi nainen sanonu ettei viitsi opettaa, so what, se on sen naisen murhe.

Ei kai kokemattomissa sinkkumiehissä mitään vikaa ole. Ainakaan minun silmissäni. Eihän sille mitään voi, jos ei ole flaksi käynyt. Eikä se ainakaan este olisi seurustelussa.

Ja kelle sillä seksillä ei ole merkitystä tässä ketjussa?

• yu0786

3kk, aika pitkä aika tosiaan :D

• mällään usein

Intissä tullut pisin pätkä, veikkaisin noin viikkoa.

• kaukanatäydellisestä

Neljä päivää vetelemättä käteen on pisin aika jonka jälkeen en enää kestänyt vaan piti helpottaa oloa :D

Miehillä kättely usein on sitä paitsi terveellistä koska se pienentää eturauhassyövän riskiä, eli pois selibaatista hus hus.

• Oisko 0-7-vuotiaaseen? Eli 7 vuotta. En ihan tarkalleen jaksa muistaa.

• Polle Koninkaulus

Saitko ensimmäisen orgasmin 7-vuotiaana? Tapahtuiko se ratsastustunnilla hevosen selässä?

• 15-vuotta, sen jälkeen pisin aika on ollut kuukausi.

• 8 + 13

Monenko kanssa oot ollu "sillai"?

• 8 + 13 kirjoitti:

Monenko kanssa oot ollu "sillai"?

Liittyy asiaan miten?

• 2 + 6
        gloriana_demeter kirjoitti:

Liittyy asiaan miten?

Kerro vaan.

• 2 + 6 kirjoitti:

Kerro vaan.

Kerro ensin miten se liittyy asiaan...En jaksa kokoajan asiasta jankuttaa.

• 19 + 20

Kerro ensin miten se liittyy asiaan...En jaksa kokoajan asiasta jankuttaa.

Mihin asiaan? Mihin asiaan tuo aloituksen kysymys liittyy kun siihen vastasit? Kerro nyt kun kysytään.

• 19 + 20 kirjoitti:

Mihin asiaan? Mihin asiaan tuo aloituksen kysymys liittyy kun siihen vastasit? Kerro nyt kun kysytään.

Seksiin ja masturbaatioon mutta miten niiden tiheys liittyy sairaanloiseen kiinnostukseesi petikumppanieni määrästä (jonka olen jo kertonut aiemmin muuten).

• 2 + 17

Seksiin ja masturbaatioon mutta miten niiden tiheys liittyy sairaanloiseen kiinnostukseesi petikumppanieni määrästä (jonka olen jo kertonut aiemmin muuten).

Sori kun en ole niin fani, että olen seurannut kaikkea kirjoitteluasi. Ei kiinnostukseni ole sen sairaalloisempi kuin aloittajankaan kiinnostus runkkailuusi.

• 2 + 17 kirjoitti:

Sori kun en ole niin fani, että olen seurannut kaikkea kirjoitteluasi. Ei kiinnostukseni ole sen sairaalloisempi kuin aloittajankaan kiinnostus runkkailuusi.

Aloittaja ei ole minulta vaatinut mitään, toisin kuin sinä. Kuinka monen kanssa olet itse ollut "sillai". Ehkäpä se kertoo miksi olet niin kiinnostunut asiasta.
        Minä en kehtaa petikumppanieni vähyydellä kauheasti kehuskella.

• 13 + 8

Aloittaja ei ole minulta vaatinut mitään, toisin kuin sinä. Kuinka monen kanssa olet itse ollut "sillai". Ehkäpä se kertoo miksi olet niin kiinnostunut asiasta.
        Minä en kehtaa petikumppanieni vähyydellä kauheasti kehuskella.

En minä mitään vaadi vaan kysyn.

• 13 + 8 kirjoitti:

En minä mitään vaadi vaan kysyn.

Et kuitenkaan itsekään vastannut, joten eiköhän lopeteta kun kummalakaan ei ole kehuskelemistä.

• 19 + 1

Et kuitenkaan itsekään vastannut, joten eiköhän lopeteta kun kummalakaan ei ole kehuskelemistä.

Anna pillua.

• 19 + 1 kirjoitti:

Anna pillua.

En voi antaa kun tarvitsen sitä itse.

• 14 + 3

En voi antaa kun tarvitsen sitä itse.

Antasit nyt vaan.

• Johnny ATM

Viikon verran riparilla koska en halunnut jäädä tumputtamisesta kiinni.

En tee tästä laulua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4732
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      205
      3774
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1224
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1193
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      33
      942
    Aihe