Mistä poikaystävä?

maalaistyttö.

Olen maalta hiljattain Helsinkiin muuttanut ihan söpö tyttö. En ole tähän mennessä käynyt baareissa, eikä minulle ole kokemuksia miehistä muuten kuin muutaman vuoden takaa pikkuserkkuni kanssa sormipelistä yhden kerran. Nyt olen ajatellut muutosta elämääni ja päättänyt etsiä poikaystävän kesän iloksi. Neitsyyskin olisi korkea aika menettää, mutta en halua antaa sitä kenelle tahansa. En kuitenkaan tunne Helsinkiä, koska en ole täällä aikaisemmin vieraillut kuin äitin kanssa pikkutyttönä. Mistä kannattaisi lähteä etsimään poikaystävää, joka olisi sporttinen ja hyvärunkoinen. Lisäksi olisi mukava, jos hän ei olisi hirveän kokenut, sillä kuten jo mainitsin, olen itse melko kokematon näissä asioissa. Ikää saisi olla siinä 20-25 vuotta, sillä minua ei todellakaan kiinnosta mitkään vanhat irstaat äijät, jotka kuulemma vaanivat täällä 'kokemattomia maalaistyttöjä.

12

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei varmaan täältä

Palstan vakkareista jakkaroo taisi olla ainoa 25 vuotias hesalainen, muut ovat sitten vanhempia tai asuvat muualla. Mutta ei tämä palsta kyllä mikään hyvä seuranhakupaikka taida olla, ei ainakaan jos kirjoittelee sormipelistä pikkuserkkunsa kanssa heti ekassa viestissä.

Minä suosittelisin jotain nettideittejä tai sitten ihan sitä perinteistä baariin menemistä. Nettideitillä saat sen 100 viestiä päivässä joten hyvät hermot ja aikaa pitää olla. Baareissa kannattaa ottaa itse kontaktia miehiin, niin vältyt ainakin niiltä pahimmilta playereiltä.

Helsinki tulee tutuksi kun alat tutustumaan siihen. Kesä on parasta aikaa tutustua uuden kaupungin tarjontaan. Ei sitä omaa maalaisuuttaan tai tietämättömyyttään kaupungista kannata hävetä. Tee siitä jokin vahvuus itsellesi. Etsi sellaista miestä joka on itsekin vasta muuttanut kaupunkiin ja haluaa tutustua siihen yhdessä tai sitten sellainen mies joka tuntee kaupungin hyvin ja haluaa esitellä sitä sinulle. Siinähän sitä riittää mielekästä tekemistä koko kesäksi.

• ....................

Jackaroo on 26, eli ei sovi ap:n vaatimuksiin

• jackaroo
        .................... kirjoitti:

Jackaroo on 26, eli ei sovi ap:n vaatimuksiin

Jep, turha yrittää naittaa minua täällä tuntemattomille ihmiselle, varsinkaan jos en edes osu heidän etsimäänsä ikäryhmään.

• höpön....

Täällä syötetyt uskomukset jylläävät. Helsinki on ihan just niin mahtava kaupunkin kuin haluat ja uskot sen olevan. Varmasti löytyy sellaisia tyyppejä, joiden kanssa viihdyt ja haluat viettää aikaasi.

Ja kuka sua pakottaa hyppäämään heti sänkyyn, vaikka joku olisi jossain 'vaanimassakin', kuten asian ilmaisit? Siihenkin hommaan tarvitaan kaksi.

Tää ei ole todellakaan pelkkää pintaliitoa, mitä se sana ikinä tarkoittaakaan. Jokainen tekee omasta elämästään omannäköisen jollaista on kiva elää. Ulkoapäin ei ole pakko ohjautua vaan tee niin kuin itsestä tuntuu parhaalta..

• Ei ainakaan täältä

Ei täällä ole miehiä vaan ATM.iä

• Kannattaa etsiä

netistä ja vastata vain kuvansa lähettäneille

• protesti

Vaadimme parempia provoja!

• gfgsdfgdfgs

Toi sormipeli ja lopun vanhat irstaat äijät paljasti tän provoksi :)

• Tässä neuvoja

Ymmärrän miksi viestiäsi pidetään provona, mutta vastaan nyt siltä varalta, että oletkin tosissasi.

Eihän poikaystävän löytäminen ole temppu eikä mikään Helsingissä. Mene vaikka keskustaan. Kysy jokaiselta sopivalta vastaantulijalta onko hän sinkku ja sovi sitten treffit.

Mutta oletan että jätit mainitsematta sen, että tahdot hänen tekevän aloitteen. No siinäkin tapauksessa voit mennä Helsingin keskustaan vaikkapa nojailemaan seinään jonnekin missä kulkee suht paljon väkeä. Luulisi, että joku tulee sinulle jonkin ajan päästä juttelemaan.

Tai sitten voit mennä baariin/yökerhoon yksin ja hae katsekontaktia sopivan tuntuisten ihmisten kanssa.

Korostan tuota yksinäsi olemista, koska on paljon helpompaa lähestyä itsekseen olevaa henkilöä, kuin ryhmää.

Jos haluat saman tien löytää poikaystävän, niin oikeasti helpoin tapa olisi tutustua vaikkapa minuun. Voin luvata, että olen tosi mukava ihminen ja täytän kaikki nuo toivomasi kriteerit, paitsi että olen 26 vuotta. Jos kiinnostaa, voin antaa sähköposti osoitteeni.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Vanhalla (26 v) miehellä ei tee mitään.

• M 20

Hmm muuten vastaisin vaatimuksiasi, mutta en ole sporttinen ja hyvärunkoinen (aloitin kyllä punttiksella käynnin vähän aikaa sitte) enkä myöskään asu Helsingissä vaan Vantaalla. Noh, pk-seudulla kummiskin. Mitä muita vaatimuksia löytyy kuin vain nämä, ehkä asuisin niissä vähän paremmin maaliin. :P

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe