Moniko VHH:lainen on ihannepainossa?

Balleriina Lutuunen

kädet ylös! Juu, ei kukaan. Miksi sitten väitätte, että VHH laihdutta ja pitää laihana.
Eräällä exällänikin maha roikkui roikkumistaan, taitaa roikkua vieläkin iloisemmin, kun vuosia syönyt aamiaiseksi siankylkeä.

No, tapansa kullakin...

11

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjmattiIa

kaunis on luokseni kaipuu, muuta kun jäljell ei oo.

jos on tuollainen ystävätär mikä tahansa kenellä tahansa rupee roikkumaan

• tapanimullakin

No minä painan tällä hetkellä 49,5kg lähdettiin 62 kilosta, että revippä siitä!:P

• Balleriina Lutuunen

ooo, olet sitten 127 cm pitkä, sekä reilusti ylipainoinen

• kj.mattiIa

En koske enää yli 130 senttisiin. Myös pellavapää oltava. Nimim. tositarkoituksella.

• tapanimulla

Hehehheh! No, mutta melko lähelle kyllä osuit, olen vaivaiset 157 cm pitkä!;) En tosin ylipainoinen.

• kj.mattiIa

Hei Tapani. Olet vähän liian pitkä, muuten saattaisi kiinnostaakin.

• normiruoalla laihd

Mun duunissa yli puolet akoista vouhkaa hiilareista. Joku on vähän laihtunutkin, mutta on sitä läskiä ja lotinaa ähkyyn asti. Minä syön normiruokaa, mutta talvella kyllästyin palleamakkaroihini, 163 cm, 78 kg. Vähensin syömistä kauttaaltaan, välillä pidin pari 5 - 6 pv:n nutrilettitehostusta ja nyt 70 kiloo häämöttää. Aikaa on mennyt useampi kuukausi. Ja siihen 7o kiloon saa jäädä, on jo hyvä olo ja vanhat vaatteet alkavat mahtua päälle, verenpaine on laskenut ja lääkitystä voi vähentää. Ruisleipää en ole koko aikana pois jättänyt, perunaa olen syönyt vähemmän kuten muutakin. Sokerisia ruokia ja pullaa yms en muutenkaan syö. Ja näin jatkuu syöminen edelleen, hyvää mutta vähemmän kuin ennen,.

• VHH-hippi

Ihannepainossa? Olen ihannepainossa, BMI on hieman alle 25, mutta en tiedä nostanko käden ylös?

Tosin kliinisesi validoitu nelipisteimpednassimittari näyttää rasva%:ksi alimmillaan alle 9, normaalin ja alhaisen rajoilla. Sitävastoin lihasmassa% 44, joka on taas vastaavasti normaalia korkeampi.

Joten nostanko käden ylös, kun olen ihannepainossa, mutta nuo muut lukemat eivät täsmää?

• 696969696

Molemmat kädet ylös, ikää 41v, pituus 167cm ja paino 62kg. 5kg lähtenyt vhh:lla

• Lettukin.

Nostan minäkin kädet ylös. Vajaa vuosi VHH:lla.
        Pituus 167 cm paino 59,5 kg. Lähtöpaino 72,5 kg.
        Nainen 57 v. Näin on hyvä ja kevyt olo. Labra-arvot ok.

• fiii

Ihannepainon alle olen. Normaalipainon sisällä kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe