runkopatjasänky yritti tappaa minut!

Pikku-Murri

onnistui jo pahoinpitelemään vasemman jalkani kaksi pienintä varvasta!
enhän minä muuta halunnut kuin viedä sen makkariin vanhan tilalle
ihan epäreilua et mieheltä tuollasten mööpeleiden siirtely sujuu niin kevyen näköisesti,

vanhasta sängystä revin aamulla kankaat ja pehmusteet
nyt se perkele irvistelee mulle ruosteisilla jousillaan tuossa,
kunhan vain löytäisin työkaluja..

mur

19

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotan pikaisia toimia tämän epätasa-arvon poistamiseksi - esim. valmistaa 37% painavampia miestensänkyjä joita miesten on pakko ostaa (myös naiset voivat vapaaehtoisesti valita painavamman sängyn).

• eihän mun tietenkään mikään pakko olis ollut sitä yksin siirtää
        olisinhan mää voinu vaan tyynesti viilailla kynsiä siihen asti ku ukkeli tulee kotia,
        mutkun se sänky pönötti kyljellään tuossa keskellä olohuoneen lattiaa
        ja rikkoi ikävästi tän tilan feng shuin, niinku

makkariin ei voinu viedä ennenku vanha sänky on alta pois,

missähän meillä säilytetään putkipihtejä..

mur

• Pikku-Murri kirjoitti:

eihän mun tietenkään mikään pakko olis ollut sitä yksin siirtää
        olisinhan mää voinu vaan tyynesti viilailla kynsiä siihen asti ku ukkeli tulee kotia,
        mutkun se sänky pönötti kyljellään tuossa keskellä olohuoneen lattiaa
        ja rikkoi ikävästi tän tilan feng shuin, niinku

makkariin ei voinu viedä ennenku vanha sänky on alta pois,

missähän meillä säilytetään putkipihtejä..

mur

Just joo. Siis naisen kuuluu istua sohvalla ja näyttää nätiltä. Tosin tässäkin yhteydessä syy on miehen, joka on jättänyt naisen ilman vahtia.

• ttuplai kirjoitti:

Just joo. Siis naisen kuuluu istua sohvalla ja näyttää nätiltä. Tosin tässäkin yhteydessä syy on miehen, joka on jättänyt naisen ilman vahtia.

just joo niinku,

näkisitpä mun kynnet niin ymmärtäisit tuon huumorin

mää oon tänään jo purkanut vanhan sängyn osiin
        kiristellyt ruuveja ja muttereita
        siirtänyt kaksi sänkyä, pessyt sohvan
        käyttänyt vaikka minkälaisia työkaluja
        ja täysin ilman vahtimatta

vielä on kaikki sormet ja varpaat paikallaan, seinät ehjänä, enkä edes tulipaloa saanut aikaan..

no tietty nuo varpaat vähän kärsivät, mut se on tuon sängyn vika :P

remonttireiskamurri

• kyse on

kyse on vain erittäin paljon kehittyneemmästä avaruudellisesta hahmotuskyvystä, voimakkaammista lihaksista, oikeasta asenteesta, vahvemmasta mielen hallinnasta, jonkin verran korkeammasta älykkyydestä ja muista miehisistä ominaisuuksista, kuten siitä, että mies ei ikinä valita, vaikka pari varvasta murtuisikin.

Naiset on naisia.

• no vähemmän voimaa ja pituutta, joo
        mut sitäkin enemmän sisukkuutta
        periksi en anna perkele!

eikä mun varpaat murtunu, vähän vaan nahkat lähti
        enkä mää siitä valittanut, vaan totesin et sänkyni on murhanhimoinen..

mur :P

• Se ei selvästikkään halunnut mennä sinne makkariin. Jos yhtään lohduttaa, niin mä tuossa äsken kasasin kasvikopin terassille. Ja tietysti sain syvän ja kipeän haavan tikusta. Siis sen kasvikopin ovenpielistä. :-(

Viekkö sää ne jouset metallinkeräykseen? Vai askarteletko jotaki niistä?

• siispä kasvikopitkin ovat murhanhimoisia.. :/

jo mää oon tovin verran tuijottanut tuota jousirunkoa
        jotenkin kovin hypnoottisen näköinen,
        modernia taidetta, niinku

mur

• Pikku-Murri kirjoitti:

siispä kasvikopitkin ovat murhanhimoisia.. :/

jo mää oon tovin verran tuijottanut tuota jousirunkoa
        jotenkin kovin hypnoottisen näköinen,
        modernia taidetta, niinku

mur

On ne! Saranoita tarttisi säätää viellä, mut kun ei uskalla mennä lähelle. Jospa se isäntä sitten helppaa sua siinä patjan tuhoomisessa. Minäkii vartun jotta tulis kottiin jo, ko tahtosin esitellä mitä oon saanu aikaan tänään. Hmmmmr, ikäväkin bruukaa taas tulla. :-)

Äkkiä jotain muuta mietittävää. :-)

• Mun sohvakalusto invalidisoi mun erään miestuttavani, se meni nostaa peräkärryä liian äkisti ja välilevy meni poispaikaltaan.
      Mutta mitä sänkyihin tulee mä köllin nyt upouudessa sängyssä ja patjassani eilen tulivat.
      Runkopatjaan en päätynyt, mutta ai että kun olen nukkunut sitten hyvin.

• Uus sänky on aina uus sänky. Kelpaa lötkötellä. :-)

• tinka_tiger kirjoitti:

Uus sänky on aina uus sänky. Kelpaa lötkötellä. :-)

Mietin pitkään millaisen hankin, sä varmaan tiedätkin niitä metallisia sohvantyyppisiä sänkyjä, periaatteessa ihan nättejä. Mutta mulle se olisi merkinnyt ikuista vanhaapiikuutta:) Jotenkin se malli sai kylmät väreet.
        Ja mä päädyin puiseen runkoon sitten. Joo uusi on kiva, ei ole mitään muistoja patjassa, voi aloittaa ihan puhtaalta pöydältä nyt.

http://www.messinshop.fi/images/Coral Daybed.jpg

• weawery kirjoitti:

Mietin pitkään millaisen hankin, sä varmaan tiedätkin niitä metallisia sohvantyyppisiä sänkyjä, periaatteessa ihan nättejä. Mutta mulle se olisi merkinnyt ikuista vanhaapiikuutta:) Jotenkin se malli sai kylmät väreet.
        Ja mä päädyin puiseen runkoon sitten. Joo uusi on kiva, ei ole mitään muistoja patjassa, voi aloittaa ihan puhtaalta pöydältä nyt.

http://www.messinshop.fi/images/Coral Daybed.jpg

Tuokin on ihan nätti sänky. Semmonen perinteinen ja siro. Joskus on ihan kivaa vaihtaa huonekaluja ja muutella kodin ilmettäkin. Sängyissä kans merkkaa se hyvän uunen saaminenkin aika paljon.

Itekkin vähän joutunu uusimaan kalusteita syystä jos toisestakin. :-)

Et sinä vanhaksipiiaksi tuu jäämään. Ellet itte taho jäädä.

• tinka_tiger kirjoitti:

Tuokin on ihan nätti sänky. Semmonen perinteinen ja siro. Joskus on ihan kivaa vaihtaa huonekaluja ja muutella kodin ilmettäkin. Sängyissä kans merkkaa se hyvän uunen saaminenkin aika paljon.

Itekkin vähän joutunu uusimaan kalusteita syystä jos toisestakin. :-)

Et sinä vanhaksipiiaksi tuu jäämään. Ellet itte taho jäädä.

Mä menen nyt tulevana sunnunttaina ihan ns. treffeille, en ole kaveria koskaan nähnyt livenä, mutta tämä on loistava harppaus multa eteenpäin....koska mä meen treffeille. Ihan vaan tuohon lähelle syömään ja jutellaan asioista meillä on paljon juteltavaa puhelimessakin juttu luistaa.

• weawery kirjoitti:

Mä menen nyt tulevana sunnunttaina ihan ns. treffeille, en ole kaveria koskaan nähnyt livenä, mutta tämä on loistava harppaus multa eteenpäin....koska mä meen treffeille. Ihan vaan tuohon lähelle syömään ja jutellaan asioista meillä on paljon juteltavaa puhelimessakin juttu luistaa.

Lisäys, ei ole palstalainen.

• Mie niin HALUISIN:.!
        weawery kirjoitti:

Lisäys, ei ole palstalainen.

.

kirjoittaa kaunokirjallisen teoksen "Palstalainen Kävi Talossa"

.

• weawery kirjoitti:

Onnistuneita treffejä sitten vaan sulle. Rapsutuksia tuolle koiralles, mikä tuossa kuvassa istuu. :-)

• frost-free

voi :D

• margariini :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe