Mä olen ollut piiitkäään ON-OFF-yökukkumissuhteessa sisäisesti aran ja pelokkaan miehen kanssa.Me heräilimme kerran kun oli Emergency-tilanne päällä ja yhdessä annoimme ensiapua uhreille jne.Sitten palasimme sänkyyni.
Sen yön jälkeen hän on lähetellyt vihaisia laskuja mulle joita en saa maksaa.Ne ovat bännereitä VIP-tilaisuuksiin ja yökerhojuhliin - Estocolmossa.
KOSKA hän on ulkoisesti lateksimustatukka kiiltoshampoolla ja iho ja musclesit ovat FERRARI - STUFF.
Hän osaa terveytensä puolesta jo golfata mut mulle on annettu kielto osallistua minigolf-tunneille Hesassa.Sen ois järkännyt yks poliklinikka Töölössä nimeltään Stensgård-Kivelä.
Mä suuntaan heti ASAP Swedeniin kunhan HIMBO-GIGOLONI ensin soittaa mulle.
Mä lähden Silja Symphonylla ja pakko saada HYVÄ HYTTI.
Angelo-Bold-Printer-Sprinter jag var den som gav dig currychilipasta när röken ur alarmet aldrig gick ur.Du hade blivit rökångad i lungorna annars så you owe me a boat ticket etc...Kärlek,kärlek! Heterosexuellt och -erotiskt
Gigolon logiikka.
CYNISKA RICHIE
1
<50
Vastaukset
- muruseni,
jätä se buddy jo rauhaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954