Myöhemmin kesällä olisi luvassa paljonkin kaikkea ohjelmaa ja tekemistä, josta voisi löytää kivan naisen. Olen kuitenkin niin masentunut pitkään jatkuneesta naisettomuudestani ja naisten tylyydestä, että en saa tehtyä loppuun paria tehtävää, jotka olisi äärimmäisen tärkeä saada loppuun tämän vuorokauden aikana. Tsempatkaa mua! Olen tosissani!
Tsempatkaa mua!
4
62
Vastaukset
- Älyn haamu
Mitä ne kiireelliset asiat ovat? Hankala auttaa kun ei tiedä.
- hjälpa mej
Yksi opiskelutehtävä, ja yksi yhdistystoimintaan liittyvä tehtävä. Jos en saa niitä tehtyä, niin niissä myöhemmin kesällä olevissa kesätekemisissä mukana olevat naiset saattavat suhtautua minuun vähemmän positiivisesti. Ne vähän kuin liittyvät yhteen, ne tehtävät ja ne myöhemmin kesällä olevat kesätekemiset.
- usko tätä
teet ne nyt etkä ajattele muuta
- Been there done that
Pystyn samaistumaan erittäin hyvin tilanteeseesi. Minullakin on ollut kiireellisiä töitä joihin on ollut vaikea keskittyä kun turhautuminen naisten tylsyyteen on ollut niin suuri.
En kuitenkaan oikein tiedä miten voin auttaa muuta kuin sanomalla Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862