Seksikäs kirjoittaminen

Pikku Kakkosen posti

Miten miehen pitäisi kirjoittaa deitti-ilmoituksensa tai täällä palstalla, että pitäisit häntä seksikkäänä ja haluaisit tavata?

10

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200 naitua pillua

Seuraa Sir Einon ja hahmotelman kirjoituksia. Pitää nuolla pillua, mutta pitää antaa vaikutelma, että tussua ja menekkiä naisten parissa riittää muutenkin. Hyvä kuva auttaa.

Näin toimii myös business. Siellä missä jonotetaan on hyvää tavaraa.

• eriueieti

Tärkeää on muistaa kirjoittaa tilannekuvia, joissa naiset kävivät ihan kuumina sinuun. Ei liian osoittelevasti, vaan se vain tulee sieltä rivien välistä esiin.

• ..........
        eriueieti kirjoitti:

Tärkeää on muistaa kirjoittaa tilannekuvia, joissa naiset kävivät ihan kuumina sinuun. Ei liian osoittelevasti, vaan se vain tulee sieltä rivien välistä esiin.

Nuo teidän kahden neuvot on aivan perseestä. Sir Eino nyt ei minua heilauta suuntaan eikä toiseen, ei ärsytä, mutta ei kiinnostakaan. Aika hajuton ja mauton tyyppi. Hahmotelma sen sijaan on symppiksen oloinen heppu, mutta ei ole ainakaan minun silmiini mitään mielistelyä tai naisien kaatamis kehuskeluja häneltä osunutkaan. Reilun oloinen kaveri ja se todennäköisesti vetoaa useimpiin.

• Rajaseudun spede
        .......... kirjoitti:

Nuo teidän kahden neuvot on aivan perseestä. Sir Eino nyt ei minua heilauta suuntaan eikä toiseen, ei ärsytä, mutta ei kiinnostakaan. Aika hajuton ja mauton tyyppi. Hahmotelma sen sijaan on symppiksen oloinen heppu, mutta ei ole ainakaan minun silmiini mitään mielistelyä tai naisien kaatamis kehuskeluja häneltä osunutkaan. Reilun oloinen kaveri ja se todennäköisesti vetoaa useimpiin.

Kyllä se Hahmotelma muistaa aina silloin tällöin mainita, miten naisilta tuli katseita, kun hän teki sitä tai tätä. Hyvin vedetty, jos et edes huomaa sitä. Ihan mukavan oloinen kaveri hän on tosin, ei siinä mitään.

• you got the point
        .......... kirjoitti:

Niin, et ole nähnyt vielä sir Einon kuvaa.

• homma hoidossa
        Rajaseudun spede kirjoitti:

Kyllä se Hahmotelma muistaa aina silloin tällöin mainita, miten naisilta tuli katseita, kun hän teki sitä tai tätä. Hyvin vedetty, jos et edes huomaa sitä. Ihan mukavan oloinen kaveri hän on tosin, ei siinä mitään.

Hajuton ja mauton verrattuna at-sieluihin kyllä. Mutta se nyt ei naisen saannissa auta ja siitä oli puhe.

Sir einon on vetänyt nuo pillujutut sille tasolle, että enää bimboja (jungfrau&essi) naurattaa ja vanhempia lorttoja alkaa jo väsyttää (pl. FF joka jaksaa).

Mutta alussa naiset kävivät einoon kuumana kun hän tuli palstalle valittamaan kuinkaa saa liikaa pillua eikä mikään enää tunnu miltään. Kuin paatunut pukumies ja uraohjus työttömien palstalla. Myöhemmin mukaan tuli nahkahousut ja tatuoinnit mitkä saa jokaisen lutkan hereillä. Selvä kontrasti rumiin AT-runkkareihin.

• FF

Kirjoittaa? Seksikkäänä?

En saa noita millään liittymään toisiinsa. Miten voi kirjoitetun tekstin perusteella pitää ihmistä seksikkäänä? Mielenkiintoisena, ehkä, mutta seksikkäänä... no ei kyllä tule mieleen.

• Setämiehiin kolisee!

Miten voi kirjoitetun tekstin perusteella pitää ihmistä seksikkäänä?

Kilttityttöimagoinen Essi tuhmine pikkupöksyjuttuineen suorastaan tihkuu seksiä!

• Rakkauden konerasva
        Setämiehiin kolisee! kirjoitti:

Miten voi kirjoitetun tekstin perusteella pitää ihmistä seksikkäänä?

Kilttityttöimagoinen Essi tuhmine pikkupöksyjuttuineen suorastaan tihkuu seksiä!

FF:n imago on ehkä vähän suoraviivaisempi "Me You --> sex".

• Sori pojat

Nettideitissä ainakin näyttää purevan huumori ja "mennään eikä meinata" asenne.

Suomalaiset tyttelit tykkää äijä ja jätkä asenteesta tai sitten sellaisesta kesäpoika-menossa meiningistä

Saman tietysti täytyy välittyä kuvastakin, joten tekstit ei paljon silloin auta.

Se mikä on myös hälyttävää niin jos mies vaikuttaa pinnan alta vittumaiselta ja rehentelevältä niin se näyttää kiinnostavan naista.

Se on sitä maskuliinistä energiaa se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      122
      7111
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4907
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4215
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3443
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      2241
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      270
      1663
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1445
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1418
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      57
      1366
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1336
    Aihe