Tällaiselle miehelle naiset antautuvat

tätä naiset haluaa

Vai mitä luulette? Onko naisilla jotain näkemystä asiaan?

* pelaa SM-liigassa lätkää
* kova taklaaja kaukalossa, tän jätkän kanssa ei leikitä
* kaukalon ulkopuolella pyörii liivimiesten kanssa ( Outlaw 1% moottoripyöräjengien kanssa siis)
* osallistunut rikoksiin, mutta sen verran pienissä rooleissa, että pysyy vankilan ulkopuolella
* ankara bailaaja, saattaa lähteä juhlimaan viikkokausiksi
* pelottavan näköinen, sellaisen näköinen, että naiselle tulee tunne että tuo lyö turpaan ketä tahansa, jos vain pyydän sitä lyömään
* ollut mukana rap-videolla ja rap-biisissä, ja siis uskottavien räppärien biisissä eikä minkään Cheekin

http://eva02.statkal.fi/plus/img/mega/20101215/mega_101215j151719i.jpg

34

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doris_

      No ei todella kelpais tuollainen.

      • tätä naiset haluaa

        Aivan varmasti kelpaisi. Taisi mehut herahtaa housuun jo lukiessa.


      • 20cmBodariBMW
        tätä naiset haluaa kirjoitti:

        Aivan varmasti kelpaisi. Taisi mehut herahtaa housuun jo lukiessa.

        Tämä on sitä samaa paskaa kun että:

        - no ei tosiaan kelpaa 20cm meisseli
        - no ei tosiaan kelpaa mikään kusipää
        - no ei tosiaan kelpaa mikään bodari
        j
        n
        e


      • Kyllä mulle
        20cmBodariBMW kirjoitti:

        Tämä on sitä samaa paskaa kun että:

        - no ei tosiaan kelpaa 20cm meisseli
        - no ei tosiaan kelpaa mikään kusipää
        - no ei tosiaan kelpaa mikään bodari
        j
        n
        e

        vaan kelpaa

        sitäpaitsi Jerestä on parempiakin kuvia olemassa kuin tuo, jossa hän näyttää jo liiankin kriminaalilta :)

        N38


    • FF

      Homoeroottinen fantasiasi?

      • tätä naiset haluaa

        Olen tarkkaillut naisia ja tuollaiset miehet ovat lähestulkoon suosituimpia mitä voi olla.


      • vn,bb,,cb,c
        tätä naiset haluaa kirjoitti:

        Olen tarkkaillut naisia ja tuollaiset miehet ovat lähestulkoon suosituimpia mitä voi olla.

        Entäs Pasi Nielikäinen?


      • tätä naiset haluaa
        vn,bb,,cb,c kirjoitti:

        Entäs Pasi Nielikäinen?

        Se ei ole kunnostautunut ulkokaukalollisessa riehumisessa yhtä paljon. Toki Nielikäisenkin läsnäollessa naisilta herahtaa mehut samantien, mutta Karalahti edustaa äärimmäistä esimerkkiä tässä asiassa. Kumma vaan etteivät naiset kehtaa myöntää sitä.


      • Toimii toimii
        tätä naiset haluaa kirjoitti:

        Se ei ole kunnostautunut ulkokaukalollisessa riehumisessa yhtä paljon. Toki Nielikäisenkin läsnäollessa naisilta herahtaa mehut samantien, mutta Karalahti edustaa äärimmäistä esimerkkiä tässä asiassa. Kumma vaan etteivät naiset kehtaa myöntää sitä.

        "Pasi Nielikäinen on naimisissa mallina ja missinä tunnetun Jenni Nielikäinen (o.s. Anttila) kanssa. Pariskunta jätti avioerohakemuksen Espoon käräjäoikeuteen yhdessä. Lopullista eroa Nielikäiset voivat hakea aikaisintaan 23. joulukuuta. Tällä hetkellä Nielikäinen on avoliitossa ex-missi Satu Tuomiston kanssa."


      • minna R..
        tätä naiset haluaa kirjoitti:

        Se ei ole kunnostautunut ulkokaukalollisessa riehumisessa yhtä paljon. Toki Nielikäisenkin läsnäollessa naisilta herahtaa mehut samantien, mutta Karalahti edustaa äärimmäistä esimerkkiä tässä asiassa. Kumma vaan etteivät naiset kehtaa myöntää sitä.

        Eihän kaikilla naisilla ole samanlainen miesmaku.
        Onneksi!


    • heh:

      Tässä avauksessa on reilusti huumoria mukana.

    • "* pelottavan näköinen, sellaisen näköinen, että naiselle tulee tunne että tuo lyö turpaan ketä tahansa, jos vain pyydän sitä lyömään"
      Mä oon pelottavan näköinen, monikin sanoo sellaista mulle. Viimeksi käydessäni baarissa joku tuli sanomaan että ne pelkää mua. Ihmekös tuo kun olen sellainen kammotus ;)

      • tätä naiset haluaa

        Sun pitää alkaa toimimaan yhtä pelottavasti kuin miltä näytät. Nostelet seinälle vähän jotain tyyppiä, ja baarin pöydässä hajotat tuopin otsaasi. Viinaa vedät baarin edessä kossupullollisen parilla huikalla ja röyhtäiset päälle. Sen jälkeen alat taatusti saamaan naisia.


      • It-konekivääri

        Sun pitää alkaa hokemaan täällä palstalla, että muut miehet ottaa etäisyyttä, kun katsotkin niitä vähän pahasti, niin jo alkaa naisten pöksyt kuumenemaan.


      • tätä naiset haluaa kirjoitti:

        Sun pitää alkaa toimimaan yhtä pelottavasti kuin miltä näytät. Nostelet seinälle vähän jotain tyyppiä, ja baarin pöydässä hajotat tuopin otsaasi. Viinaa vedät baarin edessä kossupullollisen parilla huikalla ja röyhtäiset päälle. Sen jälkeen alat taatusti saamaan naisia.

        Ehei, vaikka mun ulkonäkö antaakin sellaisen vaikutelman joillekin niin en mä riehumaan rupea. Muuten kuin pakon edessä eli itsepuolustukseen.


    • * pelaa SM-liigassa lätkää - yök, en tykkää lätkästä eli ei..
      * kova taklaaja kaukalossa, tän jätkän kanssa ei leikitä - edelleen ei..
      * kaukalon ulkopuolella pyörii liivimiesten kanssa ( Outlaw 1% moottoripyöräjengien kanssa siis) - joo ei tääkään...
      * osallistunut rikoksiin, mutta sen verran pienissä rooleissa, että pysyy vankilan ulkopuolella - ei todellakaan ei..
      * ankara bailaaja, saattaa lähteä juhlimaan viikkokausiksi - yök, en tykkää..
      * pelottavan näköinen, sellaisen näköinen, että naiselle tulee tunne että tuo lyö turpaan ketä tahansa, jos vain pyydän sitä lyömään - ei kelpaa kiukkuperseet....
      * ollut mukana rap-videolla ja rap-biisissä, ja siis uskottavien räppärien biisissä eikä minkään Cheekin - yök, en pidä räp musiikista

      Eli ei lainkaan sopiva mies tyyppi.

    • Violae-n

      NEVER EVER!

      Ei sopisi mulle, sillä...

      * pidän herkistä kundeista
      * pidän älykkäistä miehistä
      * en harrasta urheilua, mutta käyn mielellöäni esim. teatterissa, leffassa, kävelyllä jne.
      * en tykkää bilettää baareissa, olen mieluummin koti-iltaa viettämässä
      * en kuuntele räppiä
      * en halua miestä joka on lyönyt koskaan ketään

      Mulla ei ole koskaan ollu jäkiksenpelaajamiestä, enkä sellaista koskaan tule haluamaankaan.

      Tämänhetkinen mieheni on kulttuurihistorian opiskelija, ja aivan erilainen kuin tuo mitä aloittaja kuvaili. Olen onnellinen!

      • tätä naiset haluaa

        Tuollaisen naisen kuin sinä minäkin haluaisin löytää. Vaikka en kyllä tiedä uskoako että oikeasti haluat noita juttuja, joita kirjoitit... Se on vain vaikeaa. Useimmilla naisilla herahtaa mehut heti kun ovat jonkun Jere Karalahden seurassa. Minä en ole sellainen mies melkein ollenkaan. Ihmetellä täytyy, kun naiset eivät myönnä, mutta elävässä elämässä näkee koko ajan millaisista miehistä naiset kiihottuvat.


      • Sulla on hyviä tähtösiä siinä. Voisin kompata.


    • Vekkuli Vekottaja

      Minkäslaista se Karalahden naismenestys onkaan? Mun mielestä hauskempi esimerkki olis joku Petteri Ahomaa. Kaveri torspoilee jatkuvasti, mutta on ihan komea ja omistaa toimivan puppugeneraattorin.

      • tätä naiset haluaa

        Veikkaan, että Karalahden naismenestys on sen tyyppistä, että se ei kiinnosta juorulehtiä. Karalahti ei iske mitään missejä. Karalahti vaan kävelee sisään johonkin sedulaan, niin lukemattomia kauniita tai söpöjä, ei-julkkiksia naisia lakoaa jalkojen juureen.


    • Vastenmielistä

      Jos tuon ympärillä on baarissa yömyöhällä vaikka 20 typykkää kuolaamassa, niitä typyköitä on se 20 eikä enempää. Sinä tietysti näet ne 20 ja kuvittelet, että siinäpä ovat kaikki Suomen naiset, vai etkö muka?

      Jääkiekko on typerä peli, ei edes urheilua oikeastaan. Lätkänpelaajat eivät ole ihan junttiuden huippuja, koska niitä ovat lätkän katsojat. Minua semmoiset eivät kiinnosta edes setelinippu molemmissa taskuissa, koska minulla on seteleitä ja arvostelukykyä riittävästi omasta takaa.

      Minun huomioni kiinnittävät aivotyötä tekevät miehet, jotka harrastavat mielellään yksilö- ja kestävyyslajeja - jalkapallo on poikkeus, koska se on hieno urheilulaji (poislukien Suomessa pelaavat ulkomaalaisheikennykset). Pituutta ja leveyttäkin saa miehessä olla, mutta ei läskinsekaista lätkälihasta ja liikehdintää, joka muistuttaa erehdyttävästi vaippaikäisen harakävelyä liukkaalla parketilla sukat jalassa.

      P.S. "Räppi" on uskottavimmillaankin vain musiikin päälle kakomista. Sen kehittivät laulutaidottomat, joiden teki kamalasti mieli laulaa niin, etteivät kanssaihmiset kaadu henkihieverissä lattialle nauramaan.

      • Gordon Gekko

        Vaikka olenkin itse pelannut teininä futista, en kuitenkaan ymmärrä miksi futis olisi paljon hienompi laji kuin lätkä. Lätkästä löytyy kuitenkin vauhtia, vaarallisia tilanteita, taitoa, ja etäisesti jotain taktiikkaa muistuttavaakin.


      • FF

        Siinäpä se onkin, kun nämä palstan miehet ovat itse kiinnostuneita nimenomaan niistä sedulapissiksistä, jotka pyörivät karalahtien ympärillä. Sitten he kuvittelevat kaikkien naisten olevan samanlaisia.

        Veikkaan että aika monelle "atm:lle" löytyisi ihan ikioma nainen, jos he itse huomaisivat ne vaatimattomammat naiset, jotka eivät pyöri seduloiden parrasvaloissa.

        (Ja tässä kohtaa kuorossa, pojat: "Mutta kun rumalla naisella ei tee mitään")


      • Vastenmielistä
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Vaikka olenkin itse pelannut teininä futista, en kuitenkaan ymmärrä miksi futis olisi paljon hienompi laji kuin lätkä. Lätkästä löytyy kuitenkin vauhtia, vaarallisia tilanteita, taitoa, ja etäisesti jotain taktiikkaa muistuttavaakin.

        Olen varma siitä, että jotkut kehonrakentajat ja curlinginpelaajat ovat sitä mieltä, että onpa heillä siinä hieno urheilulaji. Mielipidehän saa olla kullakin omansa.

        Jalkapallossa vaaditaan kovaa kuntoa ja pelisilmää eri tavalla kuin kaukalon haisussa pyöriskelemisessä. Jalkapallo on ylivoimainen kunkku pelien joukossa. Tämä on se mielipide, joka juuri minulla on. Aloituksen linkin apina on takuulla toista mieltä monestakin asiasta.


    • Eewuli.....

      Vaikka Karalahti karun komea onkin niin ei kaikki sen näköset tyypit ole kuvaamasi kaltaisia.

      En mielellään ite haluais miehellä olevan rikostaustaa, ei ankaraa bailausvimmaa ja ei mikhän lätkänpelaaja. Ei sellasella ole aikaa parisuhteelle.
      Toisin sanoen, ei kiinnosta julkkikset millään tavoin.

      Ja vaikka kuinka tarkkailisit naisia, niin ei kaikki halua yhtä tiettyä ja samaa.

      Vaikka isosiskollani kyllä on Karalahden kopio itsellään miehenä :) On kyllä niin näköinen mutta toimii rajavartijana eikä suinkaan törttöile kaukalossa eikä biletä kokat nenussa eikä se kyllä muutenkhan huumeita käytä.

    • fjfklds333333h54

      Kuulostaa isänpojalle tuollainen poika.

    • pallopäitä

      Eikös näitä Karalahtia on Suomi täynnä (Harmi)

    • olen samaa mieltä

      siitä että miehellä ei missään nimes saa olla RIKOSTAUSTAA! Viikkokausia juhliminenkin kuulostaa kyllä inhottavalta. Ei nyt mikään juoppo kuitenkaan saa olla :O

    • kyllästynyt nainen

      Miten voi joku ajatella niin mustavalkoisesti, että meinaa kaikkien naisten tykkäävän SAMANLAISISTA miehistä?

      Ite olen sellanen ns. runotyttö-tyyppinen, en siis todellakaan mikään pissis- tai missityyppinen. Joten tollanen jäkiksenpelaaja olis kyllä mulle todella epäsopiva.

      Naisia on erilaisia, makuja on monia.

      Eikö miehet tajua tota..?

      Ja onko pakko iskeä silmänsä niihin pissiksiin jotka lätkänpelaajia kuolaa? Kun niitä seinäruusuja ja hiukan rahallisempiakin naisia on tarjolla pilvin pimein. Te vaan ette heitä huomaa, ette sitten millään. :(

    • SagiaC

      Rupee sellaseks sitten. Mitäs siinä odottelet.

      • tätä naiset haluaa

        Ehkä säkin voisit alkaa Jaana Pelkoseksi? Mitäs siinä odottelet.


    • kiuytdsdfd

      Ei sytytä nämä mutteivät ole esteitäkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      378
      1925
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1627
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1310
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1076
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      965
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      938
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      792
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      105
      743
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      726
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      670
    Aihe