Mikä on miesten ihanne pituus?
Siis minkä pituinen miehen täytyy teidän mielestä olla?
Olen itse 182 cm pitkä :o)
Ämmille kysymys
19
128
Vastaukset
- sopivan pieni
Olet ihannepituinen :)
- xbabe
Ainakin 180 senttinen pitäsi olla ettei näytä liian lyhyeltä läsnäollessani.
- supermurmeli
Ei pituudella väliä kunhan jäbä on muijaa pidempi ;)
- paxuus plussaa
16,5 cm olis aika minimi muuten en saa orkkua
- alv-liskot
ei millään pahalla, mutta tälle aloitukselle annoin miinusta
silleen sopiva et yltää pussaamaan ilman että kummankaan tarvii nousta tuolille,
murOlis se aika hauskaa, jos mä saisin päättää minkä mittanen miehen pitää olla. Tänään se vois olla 160 cm jotta mä kävellä sen yli ja huomenna 219 cm, jotta mä voin piiloutua sen syliin. :-)
No ehkä se mies kuitenkin on se tärkein. Joojoo mä tiedän mitä olen aikaisemmin sanonut, pitääkö ottaa aina niin saatanan pikkutarkasti mut ja mun jutut. Ihan etukäteen sanoin vaan jo...silt varalt et joku alkaa taas mussuttaan, sä olet sanonut jne.
Mut idea on, et syliin pitää mahtua piiloon siltikin. Mun pitää olla se naisen kokoinen ja miehen miehen kokoinen, eikä toisin päin. Päätelkää siitä.- :-)
Voi rassua, missä pilvihötössä elät.. Toisaalta,jos itse siihen oikeasti jollain tavoin uskot, niin, mikäs siinä. Silloin voit olla onnellinen :-)
- ...
Ei pahalla, mutta sinusta saa aika onnettoman kuvan, vaikka sinusta pitäisikin. Olen yrittänyt muuttaa mielikuvaani, muttei onnistu.
:-) kirjoitti:
Voi rassua, missä pilvihötössä elät.. Toisaalta,jos itse siihen oikeasti jollain tavoin uskot, niin, mikäs siinä. Silloin voit olla onnellinen :-)
Elä sinä mua sääli, mulla on kaikki ihanasti. Paremmin, kun ikinä. :-)
... kirjoitti:
Ei pahalla, mutta sinusta saa aika onnettoman kuvan, vaikka sinusta pitäisikin. Olen yrittänyt muuttaa mielikuvaani, muttei onnistu.
Mä olen ollut onneton. Mutten enää. :-)
Mä otan ton tosta pois, koska jollekki tulee taas pahamieli. Ja äityy säälimään mua. Hassua et joku luulee rakastamisessa olevan jotain säälittävää. :-) Sehän on ihanaa!!!
Halutuin miesten pituus on noin 182cm
Eli miehissä siis 180-185 ja naisissa 165-170
Lienee heijastelevat keskipituuksia. Tämän perustan tietenkin itse tekemääni galluppiin, joka kestää skeptisen tarkastelun tottakai.
- testaaja ämmät
Me ämmät tutkimme kysymyksen perusteellisesti testaamaalla 16v miehentaimelle
hyvin tärkeään pulmaan.
Testattujen nimiä emme tässä kaksoissokkotutkimuksessa tiedä, mutta ylivoimaisesti
parhain JÖJÖ on eräällä turkulaisella seilorilla, joka Intiassa ollessaan graduoitiin
10 dan musta vyö Kamasutrassa
http://www.buzzfeed.com/peggy/the-authentic-womens-penis-size-preference-chart- salaperäinen ämmä
Yx testaajaämmä videolla
http://www.youtube.com/watch?v=Kh0dz-IdnfQ&annotation_id=annotation_638224&feature=iv
Ehkä siinä 10cm minuu pidempi eli 175cm ja sitten olisi hyvä jos ne kädet olisivat pidemmät kuin minulla.
Aina saa pyytää apua kun lamppuja vaihtaa, nyt olen sen huomannut.- trewsdfghjkloiuytr
Minuu pidempi, ja mitä enempi, sen parempi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877