ASUUKO HÄN KENTIES SELLASESSA PAIKASSA MISSÄ ON VAIN NAISIA!
VAI MIKSI PITÄÄ KUTSUA VENTOVIERAITA HIPPEJÄ HIMAAN!?
NIIN!
HAHA! :D
MIKSI MARIAMANIA KUTSUU MIEHIÄ LUOKSEEN!
15
83
Vastaukset
- ruiskuttaja
Taytyyhän naisen tienata rahaa...
- niin?
harhoja vai mustasukkaisuutta havaittavissa?
- huolesta kankeana
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Veikkaan molempia MMiehen tapauksessa.
miksi hän on niin omistushaluinen eikai seuraamme ole muodostumassa toista yhtä kateroitunutta hippiä???
Äh... Antaisitte jo olla. Sitä te ette tiedä ja minä kerro.
- ihan miten vain
ei vai?
ihan miten vain kirjoitti:
ei vai?
Katsosku palsta ja palstaimago on joillekin yksinäisille sieluille jonkinlainen henkireikä. Jotkut tykkää palstasta ja palstalaisista enemmän kuin ihmisistä palstan ulkopuolella.
Toki myönnän itsekin tykästyneeni useampaankin palstalaiseen tässä palstahistoriani aikana. Jotkut olivat sitä, mitä täällä itsestään näyttivät(ja kumma juttu, olen kaikkien niiden kanssa edelleen väleissä) ja toiset sitten taas ei(ja heidän kanssa sitten jostain kumman syystä en ole). Mistä lie sellainenkin johtuu...? Joo... Vika on tietenkin minussa. Niinkuin aina...
Enkä muista oikeastaan tehneeni ainuttakaan "sellaista" aloitetta yhdellekään palstan naisista. Saatan toki muistaa senkin väärin, saa tulla korjaamaan erehdykseni. Se sitten johtaa kysymykseen, että onko minulla mitään syytä olla katkera? Toki palstalla on kaikki mahdollista...Genio on palstan suurin vonkaajakin. Yksikään palstan nainen ei ole ikinä vongannut Geniota...- niin varmaan
Genio.Mente kirjoitti:
Katsosku palsta ja palstaimago on joillekin yksinäisille sieluille jonkinlainen henkireikä. Jotkut tykkää palstasta ja palstalaisista enemmän kuin ihmisistä palstan ulkopuolella.
Toki myönnän itsekin tykästyneeni useampaankin palstalaiseen tässä palstahistoriani aikana. Jotkut olivat sitä, mitä täällä itsestään näyttivät(ja kumma juttu, olen kaikkien niiden kanssa edelleen väleissä) ja toiset sitten taas ei(ja heidän kanssa sitten jostain kumman syystä en ole). Mistä lie sellainenkin johtuu...? Joo... Vika on tietenkin minussa. Niinkuin aina...
Enkä muista oikeastaan tehneeni ainuttakaan "sellaista" aloitetta yhdellekään palstan naisista. Saatan toki muistaa senkin väärin, saa tulla korjaamaan erehdykseni. Se sitten johtaa kysymykseen, että onko minulla mitään syytä olla katkera? Toki palstalla on kaikki mahdollista...Genio on palstan suurin vonkaajakin. Yksikään palstan nainen ei ole ikinä vongannut Geniota...ensimäinen osa tekstiäsi on hyvin pitkälle totta mutta loput pelkkää skeidaa.
ei sinulla ole palstalla yhtään ystävää ja olet vieläpä erittäin huonoluoneinen joten en ymmärrä miten kukaan voi sinua kunnioittaa , edes palstalaisena niin varmaan kirjoitti:
ensimäinen osa tekstiäsi on hyvin pitkälle totta mutta loput pelkkää skeidaa.
ei sinulla ole palstalla yhtään ystävää ja olet vieläpä erittäin huonoluoneinen joten en ymmärrä miten kukaan voi sinua kunnioittaa , edes palstalaisenaEi mun ystävät olekaan palstalla. Palstalaiset ovat palstalla ja ystäväni ihan jossain muualla...
Genio.Mente kirjoitti:
Ei mun ystävät olekaan palstalla. Palstalaiset ovat palstalla ja ystäväni ihan jossain muualla...
ai ei ole kukaan vongannut? :) No ehkä väähän olen, mut en ole ottanut asiaa niin vakavasti, niin kuin et sinäkään. Tästä rekastusta et voin nyt enää erehtyä.
Moi Genio :) Kamala palsta, mut joku paikka pitää olla jos voin olla enimmäkseen nonsense...Sxthsense kirjoitti:
ai ei ole kukaan vongannut? :) No ehkä väähän olen, mut en ole ottanut asiaa niin vakavasti, niin kuin et sinäkään. Tästä rekastusta et voin nyt enää erehtyä.
Moi Genio :) Kamala palsta, mut joku paikka pitää olla jos voin olla enimmäkseen nonsense...Aha... Ok... En mää vaan ole mitään huomannut...
- se on"kotiin"
yritätkö vääntää slangiii poju???
eikö nyt ollut puhe geniosta eikä miehistä???
Miehiä vai hippejä? Siis kumpiako tarkoitat? Seireeneillä on jekkunsa molemmille.
- vihlova ujellus
mitä tarkoitat seireeneillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865