Yrittääkö mies iskeä?

A restless soul

Hei,

Kyselisin miehiltä, että onko isku meneillään?

Mies katsoo minua lähes aina pitkään ja hymyilee, usein myös hymyilee. Lisäksi mies kiusottelee hauskasi minulle. Joskus säikyttelee. Lähes aina hänen täytyy sanoa minulle jotain hauskaa, kun hän ohitseni kävelee.

Joskus seuraan häntä salaa ja huomaan kuinka hän katselee minua. On hänellä myös huonot päivänsä joten mitään ei välttämättä tule.

Kyllä minä vastailen hänelle iloisesti ja hauskasti.

Hänen kaverinsa on ihan toista maata, välttelee katseita ja ei sano paljon mitään, kuin olisin "vihamies" hänelle.

Kyseessä siis aikuinen mies eikä mikään nuorimies tai teini ja hän on minua muutaman vuoden nuorempi.

Tykkääkö yo. mies minusta muuten vaan, kun vielä viimevuonna hän ei minulle sanonut paljon mitään ja tänävuonna koko kevät tammikuusta lähtien on ollut hauska ja kiinnostava aika.

12

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies34231

Kyselisin miehiltä, että onko isku meneillään?

Kyllä on..

• A restless soul

Entäpä jos mies on varattu, niin mistä johtuu tuo käyttäytyminen?

Mitään rivoa hän ei ole sanonut minulle.

Pahoittelen kirjoitusvirheitä. ;)

• välillä flirtti m

Luultavasti mies ajattelee että olet hyvä tyyppi, mukava, huumorintajuinen, piristätä hänen päiväänsä olemuksellasi...
      ja jos hyvin käy, hän on nyt vapaa ja voisi olla kiinnostunut lähemmästä tuttavuudestakin. Koetapa siis selvittää hänen suhdetilanteensa. Jos ei ole vapaa, niin kyseessä voi olla vaan kevyt piristysflirtti. Toisaalta hän ei välttämättä myöskään tiedä oletko sinä vapaa eikä siksi mene sen pidemmälle vaikka itse olisikin.

• A restless soul

Kyllä hän tietää, että olen vapaa.

Voi jestas sentään tänään mitä hän taas teki minulle. Kyllä minua huvitti ja taisi minun posket mennä punaiseksi. ;))...hän jopa oli niin lähellä minua, että vahingossa olisi tullut pusut. ;)

Jos tuo mies on kiinnostunut minusta, niin miksei hän vihjaa paremmin vai riittääkö hänelle pelkästään, että pidän hauskaa hänen kanssaan ja hymyilen hänelle jne. kuten sanoit. :)

Katsotaan miten käy ennen heinäkuuta, sillä minua ei silloin näy kuukauteen.

Kiitos hyvistä vastauksistanne. ;)

• SOFISTIKOITUNUT
        A restless soul kirjoitti:

Kyllä hän tietää, että olen vapaa.

Voi jestas sentään tänään mitä hän taas teki minulle. Kyllä minua huvitti ja taisi minun posket mennä punaiseksi. ;))...hän jopa oli niin lähellä minua, että vahingossa olisi tullut pusut. ;)

Jos tuo mies on kiinnostunut minusta, niin miksei hän vihjaa paremmin vai riittääkö hänelle pelkästään, että pidän hauskaa hänen kanssaan ja hymyilen hänelle jne. kuten sanoit. :)

Katsotaan miten käy ennen heinäkuuta, sillä minua ei silloin näy kuukauteen.

Kiitos hyvistä vastauksistanne. ;)

Teehän nyt jo selväksi että et ole iskuetäisyydellä heinäkuussa ja jos olet jo tehnyt, niin muistuta siitä taas jollain tavalla: tämän pitäisi tehota häneen siinä määrin, että alkaa ottaa ohjaksia tiukemmin käsiinsä.

Voit tietysti itsekin yrittää tehdä tikusta asiaa kahden kesken. Silloin saattaisit onnistua johdattelemaan keskustelua alueelle, jolla tapaamisen ehdottaminen kävisi itseltäsikin luontevammin.

Summa summarum: jos mitään ei tapahdu ennen heinäkuuta, niin sinun on viisainta itse alkaa toimia päättäväisesti melko pian...! Sanomattakin on selvää, että olet tässä omilla vietsteilläsi osoittanut ainakin itse olevasi hyvinkin kiinnostunut...

• A restless soul
        SOFISTIKOITUNUT kirjoitti:

Teehän nyt jo selväksi että et ole iskuetäisyydellä heinäkuussa ja jos olet jo tehnyt, niin muistuta siitä taas jollain tavalla: tämän pitäisi tehota häneen siinä määrin, että alkaa ottaa ohjaksia tiukemmin käsiinsä.

Voit tietysti itsekin yrittää tehdä tikusta asiaa kahden kesken. Silloin saattaisit onnistua johdattelemaan keskustelua alueelle, jolla tapaamisen ehdottaminen kävisi itseltäsikin luontevammin.

Summa summarum: jos mitään ei tapahdu ennen heinäkuuta, niin sinun on viisainta itse alkaa toimia päättäväisesti melko pian...! Sanomattakin on selvää, että olet tässä omilla vietsteilläsi osoittanut ainakin itse olevasi hyvinkin kiinnostunut...

Niin ajattelin

Tänään todellakin mietin miten sanoisin hänelle, että kohta on se aika, ettemme näe toisiamme kuukauteen.

Pohdin myös sitä, että emme olen koskaan juteltu oikeata asiaa, vaan aina jutut menee "flirtille"

Pakko sanoa, että hän itse aloitti sen flirttailun ja minulle se oli yllätys. Minä vain olin toista mieltä kun mietin, että hän on muutamien vuoden nuorempi minua. Mutta aika muutti mieltäni ja olen pikku hiljaa kiinnostunut hänestä, mutten tiedä mitä se käytännössä tarkoittaa.

Hän aina yllättää minut, vaikka yritän olla siten etten huomaa häntä.

• popopå

Jatketaanpa samaan aiheeseen.

Tavatiin työpaikan virkistyspäivässä. Juteltiin ja vaihdettiin puhelinnumeroita - minä ajattelin, että työmielessä.

Pari viikkoa tästä oltiin samassa koulutuksessa ja käytiin ennen koulutuspäivää kahvilla kaksisin. Koulutuspäivä oltiin yhdessä, kun ei muita sieltä tunnettu.

Nyt mies on soittanut ja tekstannut mulle pari kertaa kysellen niitä näitä. Tänään taas soitti ja kertoi olevansa tulossa v-loppuna käymään kaupunkiin, jossa minä asun.

Mitä sanotte - yrittääkö mies iskeä?

• ,

Yrittää.

• Varoituksen sana
        , kirjoitti:

Yrittää.

Todennäköisesti...
        Onko aloittajalla tietoa, onko mies varattu? Saattaa nimittäin olla salainen seksisuhde oman kullan selän takana hänellä mielessä...

• x-x-x-hormooni

"Joskus seuraan häntä salaa ja huomaan kuinka hän katselee minua. On hänellä myös huonot päivänsä joten mitään ei välttämättä tule."

Ehkä se oletkin sinä, joka olet kiinnostunut hänestä?

"Hänen kaverinsa on ihan toista maata, välttelee katseita ja ei sano paljon mitään, kuin olisin "vihamies" hänelle."

Tai ehkä tämä vaikeasti tavoiteltavaa tylympi kaveri on enemmän mieleesi?

Oikeasti molemmat saattavat olla sinusta kiinnostuneita,ilmaisevat sen vain eri tavoin.

Tai sitten tämä ensimmäinen helppoheikki nyt vain on luonteeltaan tuommoinen. Ihastunut mies, järkeväkin, voi kyllä lähteä tekemään pellen itsestään.

• A restless soul

Niin pakkohan se on seurata, sillä pitäähän minun tietää onko hän todellakin tosissaan. Ehkä olen pikkasen kiinnostunut, mutten ole varma. Hän aloitti itse tämän jutun.

Se tylympi mies ei kiinnosta minua, vaan olen yrittänyt jutella hänen kanssaan ihan oikeista asioista. Voihan olla että hän on ujo, koska hänkin on minua nuorempi ehkä saman ikäinen kuin tuo toinen.

Mua järkyttää kyllä ikäeromme jotain hieman alle 10v.

Meitä oli muutama paikalla kun vitsailtiin toisillemme ja minä kyselin sitä ja tätä ja olen kuulemma hänen "suosiossa". Meinasin nielasta kieleni, kun kuulin mitä hän vastaili minulle ja minulle taisi tulla puna poskiin. ;))...voi jestas sentään. ;D

• SivustaseuraajaXC

Ei kannata unelmoida kovin pitkälle ... nääs nuita heppuja on joka työpaikkaan jotka kulkee naurattamassa varsinkin vähän vanhempia naisia. Ei se tarkoita että hän olisi sinusta silmittömästi kiinnostunut enempikin vain yksi harrastuskohde muiden joukossa.

Kummasti nuiden pelimiesten omanikäiset naiset tuntuu pitävän niitä mulkkuina. Mustasukkaisuutta huomiosta kenties ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe