mariamanian ja genion suhdedraamaan? Mitä asia sille kuuluu?
Miksi yb sekaantuu
22
<50
Vastaukset
- y.b ulos kirj.
Sori. Laitoin tosiaan yhden lauseen. Meni niin huvittavan överiksi Genion jutut. Mut nyt lähden, moro. Ei kuulu ei.
- pööh!
Vielä jatkat sekaantumista? Pitäisit nokkasi ummessa!
- se on
pööh! kirjoitti:
Vielä jatkat sekaantumista? Pitäisit nokkasi ummessa!
topakka täti, tämä y.b. Ja hyvä niin, että joku täällä komentoa pitää edes joskus.
- palstakyylä
se on kirjoitti:
topakka täti, tämä y.b. Ja hyvä niin, että joku täällä komentoa pitää edes joskus.
täti tosiaankin ja siksi mustis Mämmistä joka on tätä nuorekkaampi mutta silti omistushaluinen
- miten on?
älä viitsi kerjäät vain munaa täällä kuten muutkin palstan ämmät mitä eikä Mämmi huolinut sinusta?
No mäkin laitoin just yhden lauseen siihen ketjuun. Sen verran tunnustan sekaantuneeni. Eilen yöllä kun lueskelin näitä, niin ajattelin et on pakko alkaa käyttää rekattua jottei mua övereihin palstadraamoihin enää sotketa. Moikkis myös sinulle ybis :)
Sxthsense kirjoitti:
No mäkin laitoin just yhden lauseen siihen ketjuun. Sen verran tunnustan sekaantuneeni. Eilen yöllä kun lueskelin näitä, niin ajattelin et on pakko alkaa käyttää rekattua jottei mua övereihin palstadraamoihin enää sotketa. Moikkis myös sinulle ybis :)
On nou. Ei tullut oikeaan ketjuun. Aina menee väärin. Siis tarkoitin y.b:lle :)
- Hywät Rouwat:.!1%#+?
palstakyylä kirjoitti:
täti tosiaankin ja siksi mustis Mämmistä joka on tätä nuorekkaampi mutta silti omistushaluinen
.
rauhoittukaa älkääkä sekaantuko
. - kyläkäräjät
Hywät Rouwat:.!1%#+? kirjoitti:
.
rauhoittukaa älkääkä sekaantuko
.me vaadimme selvitystä heidän suhteensa tilasta
- vai tuunko hullux
koska Mämmi on mustis ja Yb puolestaan tivaa huomiota Mämmiltä eikä voi käsittää mitä Mämmi näkee siinä sutturassa, hei oikeasti kaikki tääl panee??
- häh,
kuka on mämmi?
monte24 kirjoitti:
pääsiäisen serkku
Minä olen aina pitänyt enemmän pashasta kuin mämmistä.
- pelottaako?
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä olen aina pitänyt enemmän pashasta kuin mämmistä.
miksi puolustelette ja peittelette Mämmin toimintaa
pelottaako? kirjoitti:
miksi puolustelette ja peittelette Mämmin toimintaa
Pelottaan niin maan perkeleesti, muttei tässä silti mitään puolustella.
- oot helppoheikki
Ratikkakuski kirjoitti:
Pelottaan niin maan perkeleesti, muttei tässä silti mitään puolustella.
ai niin melkein unohdinlähdet aina mukaan helppoihin leikkeihin
- ihan ok
Puolusti vänksyä ja mariamaniaa. Mitä ihmeellistä siinä on?
- ihmispyskologi
se ei olut pulustamista se oli yb:lle tyypillistä kieroa asian vähättelyä jolla saa taas huomion itseensä
- kylä näi o
ihmispyskologi kirjoitti:
se ei olut pulustamista se oli yb:lle tyypillistä kieroa asian vähättelyä jolla saa taas huomion itseensä
.
kehtaavatkin tulla tänne kunnon ihmisiä vähättelemään
. - Hehheh ;)
ihmispyskologi kirjoitti:
Pulustaminen alkaa vasta elokuussa.
- itse paavali tässä
Hehheh ;) kirjoitti:
Pulustaminen alkaa vasta elokuussa.
mitäs silloin tapahtuu?
Kukapa siihen ei sekaantuisi?
*huokaus*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750