Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa..Tai onko kukaan ollut vastaavassa? Tuntuu kyllä aika turhalta huolelta, mutta kuitenkin...
Miehellä on Naamakirjassa satoja kavereita, mutta ei ota minua kaveriksi. Exät kyllä ovat ja heidän lähisukulaisensa. Kummallinen tilanne, kun omat hänen tuntevat kaverini ovat kysymässä häntä kaveriksi,mutta minua ei huoli. Olemme tunteneet kohta vuoden verran. Aika lapsellistahan tämänlainen touhu molemmin puolin, jos tämän takia katkaisisin suhteen ja taas toisaalta lapsellista se, ettei minua katso sinne kaverikseen. Mitäpä mieltä ihmiset olette tästä?
Mies ei huoli FB-kaveriksi!
27
5696
Vastaukset
- Lasder
Kysy että onko hänellä jotain salattavaa?
- Totuudenlaukoja 3
Täh. Kuka nyt exiään kavereiksi kutsuu? Edes facebookkiin?
- kgh
Mikäli on erottu sovussa, aikuinen ja kypsä ihminen voi pitää exiään kavereina.
- Exät ei ole mörkö
kgh kirjoitti:
Mikäli on erottu sovussa, aikuinen ja kypsä ihminen voi pitää exiään kavereina.
Mustakin vähän sairaalloiselta mustasukkaisuudelta haiskahtaa jos pitää exiä aina uhkana, eikä voi edes facebookissa olla kaveri (=tuttava). Kypsät ja fiksut ihmiset tosiaan osaavat eron jälkeen käyttäytyä hyvin ja jopa olla ystäviä jos ihmisinä synkkaa. Mutta huoh, en kyllä jaksais ikinä katsella mitään mustasukkaisuusdraamaa..
- Exät ei ole mörkö
Exät ei ole mörkö kirjoitti:
Mustakin vähän sairaalloiselta mustasukkaisuudelta haiskahtaa jos pitää exiä aina uhkana, eikä voi edes facebookissa olla kaveri (=tuttava). Kypsät ja fiksut ihmiset tosiaan osaavat eron jälkeen käyttäytyä hyvin ja jopa olla ystäviä jos ihmisinä synkkaa. Mutta huoh, en kyllä jaksais ikinä katsella mitään mustasukkaisuusdraamaa..
Ai niin ja siis joo, loukkaantuisin kanssa jos ei huoli facebook-kaveriksi. Miksi?? Monethan laittavat statukseenkin että in a relationship with .... Jotenkin kamalaa, ihan kuin häpeäis toista tai sitten tosiaan on jotain salattavaa (haluaa esittää sinkkua tms.)
- Pettäjät tatamilla
Kun parisuhteessa oleva mies salaa ystävänsä FB on taatustii pettäjä. Miulle kävi niin ja sit olikin jo enämpikin naisia kierroksessa, muka kaverien ystäviä
- sama huoli
Sama huoli. En edes yritä pyytää kaveriksi. On laittanut salaa minulta facebook-profiilin. Siellä on naista jos jonkin laista. On ulkomaalaisia ja kotimaisia, on isorintaisia rinnanesittelijöitä, sinkkuja. Yksi tekijä näitä naisia yhdistää: kaikki ovat kauniita ja enemmän tai vähemmän minua nuorempia. Kyllä minäkin joka päivä pohdin, kannattaako enää eleskellä yhdessä, jos mies kumminkin haikailee jotain nuorta ja kaunista. Tai kyllä minä ihan kaunis olen, mutta en tietty pärjää parikymmentä vuotta nuoremmille typyköille. Sitä paitsi, on kummallista, että minä en saisi liikkua ulkosalla liian paljastavassa, mutta sitten facebookissa kyllä kaveerataan sellaisten naisten kanssa, joilla on ihan riittämiin paljasta pintaa miljoonien ihmisten ihmeteltäväksi.
Kertokaa nyt viisaat tosiaan: pitääkö tällainen suhde lopettaa? ja miksi? tarkoittaako facebookin naiset aina sitä, että mies on pettäjä? miten voin todentaa asian, siis sen onko hän pettäjä vai ei?
Kyllä minä tosiaan monesti mietin, miten hän esittelee itsensä noille naisille. Sinkuksi? Missä hän kertoo asuvansa? jne... - Selvät sävelet
Mies ei halua, että saat tietää, mitä hän tekee netissä. Oma avomieheni hyväksyi minut FB-kaveriksi, mutta sieltä näin, että hän oli (ennen seurusteluamme) ottanut yhteyttä FB:n kautta nuoriin, kauniisiin tyttöihin. Tämä oli OK, koska se oli tapahtunut ennen seurusteluamme, MUTTA mies oli kertonut minulle, että oli yhteydessä näihin tyttöihin, koska HE olivat ottaneet yhteyttä häneen ja kyselleet hänen kuulumisiaan. Todellisuudessa mies oli siis ottanut ensin yhteyttä tyttöihin. Kun ihmettelin tätä, mies poisti koko FB-profiilinsa. Myöhemmin huomasin, että hän on liittynyt muihin sosiaalisiin medioihin - kertomatta minulle... Ja selväksi on suhteen aikana tullut, etten ole tarpeeksi nuori, laiha tai haluttava, joten olen käskenyt miehen lähteä...
- 45623gh
HYI! Mikä mies sulla, hanki uusi.
- ...dido...
Minun kohdallani oli taannoin niin, ettei silloinen miesystäväni halunnut vaihtaa parisuhdestatustaan sinkusta parisuhteessa olevaksi.
Kaikki sukulaiset, yhteiset sekä omat kaverit tiesivät että olimme yhdessä mutta hän halusi pitää profiilinsa sinkkuna ja harkitsi jopa laittaa statukseksi "jotain pientä säätöä" . Eli mitä helvettiä?!!
Onneksi on nyt ex-mies..- mmmm,
Näin on, eli jos ei halua laittaa olevansa suhdestatustaan näkyville, niin haku on silloin päällä!
- terve ja menoa
mmmm, kirjoitti:
Näin on, eli jos ei halua laittaa olevansa suhdestatustaan näkyville, niin haku on silloin päällä!
Vaihtoehtoisesti haku ei ole päällä, mutta ei kuitenkaan ole sitoutunut ko. parisuhteeseen. Mun eksälläni näin. Olin kyllä kaikessa suhteessa hänen tyttöystävänsä, mutta koska en pystynyt saamaan lapsia, mies piti takaporttia itselleen auki, kunnes itse heitin miehen menemään.
taitaa, olla salattavaa.
- ertjklsdf
Kyllä minusta pariskunta on normaalisti keskenään FB-kavereita, jos molemmilla kerran siellä profiili on. Samoin on typerää esittää FB:ssä sinkkua, jos ei sitä ole - tosin jos ei halua ihan kaikkien esim. työtuttujen tietävän, kenen kanssa on parisuhteessa, musta on ihan ok laittaa suhdestatukseksi vain "parisuhteessa", ilman että laittaa toisen nimeä siihen näkyviin.
Ongelmasi ei ole nolo. Sosiaaliset mediat on monella nykyään iso osa sosiaalista elämää. Herää kysymys, häpeääkö miehesi sinua, yrittääkö salailla jotain vispilänkauppaa, onko itse asiassa mustasukkainen "omista" ystävistään...
Mun ainoa ex on muuten mun kaveri niin FB:ssä kuin livenäkin - siinä ei ole välttämättä mitään pahaa. Ikäluokassani (kyse -30-vuotiaista) monella näyttää olevan niin. Mutta jos nykyistä ei hyväksy osaksi verkkoelämäänsä, se on outoa. Jos ei valmistele pettämistä, niin yrittää pitää yllä jotain upeeta ja kadehdittavaa FB-identiteettiä, johon sinä et "sovi". Ja se on yksinkertaisesti naurettavaa. Selvä tapaus, jotain salattavaa.
- Haloo2
FB:ssä pystyy hyvät ihmiset muuttamaan asetuksiaan niin, että voi rajata ketkä ystävät näkevät mitäkin asioita. Eli jos haluat että joku näkee että seurustelet ja joku toinen ei, voit ihan itse sen määrittää. Ei ole siis mitään selitystä sille etteikö voisi vaihtaa statustaan sinkusta parisuhteeseen. On se niin rankkaa kun ei osaa.
- htryrgfjnyrghjytrdjy
hankkikaa elämä...
vai että oikein FB..oooooohhhh..
mitäs jos ap jättäsit nyt miehesi, alkaisit oikeasti ELÄMÄÄN elämääsi sen sijaan että nysväät tietokoneella kyttäämässä FB:ia.. - m
Eihän tuollaista nyt tarvi kenenkään sietää...Harmittaa sun puolesta :/ Jos hän haluaa esittää fb:ssa sinkkua, ei hän silloin tosissaan halua sitoutua! Sinuna tivaisin asiaa, kunnes saisin vastauksen ja sit sanoisin, että ota tai jätä (sama pätee netissä kun irl).
Tai sitten...tekisin feikki profiilin itselleni sinne, jossa esittäisin uskomattoman hyvännäköstä mysteeri naista, jos hän vaikka sellaisen hyväksyis kaverikseen...sittenpähän puuhat selviäisi ;D - mmmmmmmmmmmmmmmmm
Miehesi on aika tyly sinua kohtaan. En kyllä itse sietäisi ollenkaan jos tyttöystäväni käyttäytyisi noin. Ongelmahan tässä ei ole Facebook eikä muutkaan nettisovellukset vaan se, että hän sulkee sinut ulkopuolelle. Ei sellainen kuulu parisuhteeseen.
- vinkeli-79
en epäile pettämistä vaan eniten loukkaa muiden silmissä minun häpeäminen :(
- 6+20
Nono, ei se Facebook ole oikeasti niin tärkeä kun luulet. Mun kullalla ei ole mitään henkilökohtaisuuksia Facessa ja iteasiassa hoitaa bisnestäkin profiilinsa kautta. Sinkku siellä lukee eikä mua oikeastaan liikuta asia pätkääkään. Me kun eletään Facen ulkopuolella ihan oikeeta elämää. Tosin kulta ei ole tainnut vaan oasta rajata noita tieto-osioitaan. Siellähän ei tarttisi lukea parisuhdestatuksesta yhtään mitään, mutta kuka noita jaksaa ihmetellä kun on muutakin tekemistä?
- yksityisalue
En ota miestäni fb-kaveriksi, koska näemme ja juttelemme asiat jokapäiväisesti saman katon alla asuen. Olisihan se hassua kommunikoida netin kautta kun muutenkin ollaan yhdessä, vähän sama kuin laittaisin hänelle viestejä päivän sanomalehteen.
Toinen syy kieltäytymiseeni on, että kun ollaan hyvin paljon yhdessä, haluan että minulla on myös ihan oma yksityinen alue, jossa on muita ystäviä. Ystäville viesteillään kuitenkin vähän eri asioita kuin miehelle enkä halua että hän on ihmettelemässä miksi kirjoitan jotain hänen mielestään hölmöjä kaikkien luettavaksi. Se mitä kirjoittelen, on tosiaan oma asiani.
Aktiivisimmat fb-ystäväni ovat naisystäviä, joiden jutut tuskin miestäni kiinnostaisivatkaan.- Liliamy
Kyllä mullakin mieheni hyväksyi minut facebook kaveriksi meillä sattuu olemaan jopa samoja ystäviäkin facebook kavereina..... Aika outoo on jos mies ei
vaimoa huoli facebook kaveriksi kannattaa kysyä että miksi...
Ja voit itsekin kertoa miltä tuntuu kun ei huoli ... että epäilet jotain...
- vinkeli-79
Tässä kysyjä edelleen. Tilanne sama. Melkein. Ottaisi FB-kaveriksi,mutta ei päivitä statustaan, että parisuhde kanssani. Itselle vaan helpompi, että näkyy suhdetilanne kaikille. Ei tarvitse vastata ihailijoille ; ) Mä vaan olen - kaikki tai ei mitään ihminen, olen täysillä ja keskityn vain yhteen ja jos niin ei toinen ole samoilla linjoilla, luovutan mielummin...
- fdbgfvgf
Mies jota olen jo pidemmän aikaa tapaillut aika tiiviisti, ei hyväksy minua facebook-kaveriksi. Suhde on tilassa, josta en osaa sanoa seurustelemmeko vai emme, mutta tuntuu to fb-puoli vähän oudolta. Minulla on siellä todella paljon kavereita, ja paljon vähemmän läheisiä ystäviä, joten en käsitä mistä tökkii. Tuntuu että hänellä olisi jotain salattavaa. Haluaako salata muita naisia minulta vai minua muilta naisilta? Asia painaa jo jonkun verran, olen ottanut puheeksi, mutta hän ei anna kunnon vastausta vaan ns vaihtaa keskustelunaihetta tai ei van sano mitään.
- 20+5
muutama vaihtoehto miksi ei ota kaverikseen:
ei ota suhdettanne tosissaan
toinen(toisia) naisia
ja jos laittaisi "parisuhteessa" ja kohta tulisikin ero, ei sekään kivalta näyttäisi kun parisuhdetilanne vaihtuisi alvariinsa.
oletko kysynyt jos saisit edes miehen julkiset päivitykset?
- 8+t6
FB aiheuttaa paljon mielipahaa parisuhteissa, jotkut miehet kerää kaikki bikinimimmit-tyrkyt kavereikseen.
Tyhmät miehet ei vaan tajua, että kukaan normaali nainen ei itsestään mitään "tissikuvia" faceen laita. Ne on aina alan-naisia, ainakin jossain määrin "tanssijoita" yms naurettavia " viihdetaiteilijoita" tai jopa.............
Jos ei FB:ssä näytä olevansa parisuhteessa, niin jotain on vialla ja TODELLA pahasti. Itse en katsoisi päivääkään tollasta. Etsi itsellesi parempi mies, kyllä niitäkin vielä löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862