Ensi kiahnatahan jotaki naista ja sitteku saadaan siltä pakit niin sanotaan, että en mä siitä koskaan edes kiahnannu. Kaikki kiälletähä. Tuossa suhteessa genio ei ole poikkeus, minä en ole poikkeus, eikä kukaan muukaan mies ole poikkeus. Joka väittää olevansa poikkeus on sitte joko homo, tai valehtelee.
Ja naiset ei vielä tämänpäiväistäinkään palstan juttujen jälkeen oppinu miähistä mitää.
Sellaasta se on, miähen logiikka.
18
283
Vastaukset
Kuules, mettis. Minä en ollut se pitkäaikainen vonkaaja. Minä yritin pitää tyypin vaan kaverina. Toinen sai vaan eräänlaisen väsytys voiton. Kalastaja kun on, niin taitaa tietää mitä tekee. Heheh...
Mutjoo. Usko mitä haluat.- palstan naiset
Seli seli......
Kyllä se on sun jutut jo niiiiiiiiiiiin kuultu, gentsu palstan naiset kirjoitti:
Seli seli......
Kyllä se on sun jutut jo niiiiiiiiiiiin kuultu, gentsuMulla on hieman toisenlainen teoria. Ja liittyy naisiin.
Katsokaas, palstan naiset... Heh... Kun naisilla on niitä ihanteita ja kaikkea. Pitäähän niitä olla. Kuinkas muutenkaan? Noh. Naisten ihanteisiin ei kuulu pelimiehet, rentut, kukasta kukkaan lentäjät tai muuten vaan hiukan vilkkaampaa seuraelämää viettävät miehet. Silleen niin niinku lyhyesti kuvailtuna. Sellaiset miehet ovat naisille ehdottomia turn-offeja. Ja se on tehty ja sitä kai tehdään edelleen erittäin selväksi monilla eri palstoilla ja myös live-elämässä. Ja vituttaahan toki sellainen, että kaikista ihanteista huolimatta haksahtaa kuitenkin sellaiseen. Ei vaan voi vastustaa kiusausta tai mitä lie. Paskempi juttu, kun kaikki ihanteet mihin on uskonut, romahtaakin...
Nojoo.. Olkoon tämä taas kerran yksi minun vilkkaan mielikuvituksen tuote. Ei naiset oikeasti ole sellaisia. Eihän?
Öitä teille, palstan naiset. Toivottavastai olette viihtyneet palstalla tänään paremmin kuin hyvin...- hih hih
Genio.Mente kirjoitti:
Mulla on hieman toisenlainen teoria. Ja liittyy naisiin.
Katsokaas, palstan naiset... Heh... Kun naisilla on niitä ihanteita ja kaikkea. Pitäähän niitä olla. Kuinkas muutenkaan? Noh. Naisten ihanteisiin ei kuulu pelimiehet, rentut, kukasta kukkaan lentäjät tai muuten vaan hiukan vilkkaampaa seuraelämää viettävät miehet. Silleen niin niinku lyhyesti kuvailtuna. Sellaiset miehet ovat naisille ehdottomia turn-offeja. Ja se on tehty ja sitä kai tehdään edelleen erittäin selväksi monilla eri palstoilla ja myös live-elämässä. Ja vituttaahan toki sellainen, että kaikista ihanteista huolimatta haksahtaa kuitenkin sellaiseen. Ei vaan voi vastustaa kiusausta tai mitä lie. Paskempi juttu, kun kaikki ihanteet mihin on uskonut, romahtaakin...
Nojoo.. Olkoon tämä taas kerran yksi minun vilkkaan mielikuvituksen tuote. Ei naiset oikeasti ole sellaisia. Eihän?
Öitä teille, palstan naiset. Toivottavastai olette viihtyneet palstalla tänään paremmin kuin hyvin...Ai sellainenko sinä kuvittelet olevasi? Mukavia fantasia-unia sinulle vaan :D
- öitä vielä kerran
hih hih kirjoitti:
Ai sellainenko sinä kuvittelet olevasi? Mukavia fantasia-unia sinulle vaan :D
Pst!
Sellaiseksi minut kuvitellaan... Ääähh, ei sillä koskaan ole mitään väliä kuka vonkaa ja keneltä. Lemput merkkaa.
Minä kyllä ymmärrän sua.... Mutta ei se silti poista logiikkatosiasioita.hih hih kirjoitti:
Ai sellainenko sinä kuvittelet olevasi? Mukavia fantasia-unia sinulle vaan :D
Genio vetää roolia, josta fantasioi.
Tääl on vaa oppinu linkittään tuubeja, mut nii miehist ei kyl oo mitään oppinu. Shiis mitä ei tietäs jo. Eestigeel häläpälätinää. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=XzacGcaZf_M&feature=relatedNonii Enricolle kans. Tasapuolisuus tiettykin.
http://www.youtube.com/watch?v=0sCghw8QI0Y&feature=related
Mita mita sina sanoa...öitä.En tiedä heistä, tuli mieleen tuosta maria.manian kuvasta hyttynen, ei ole minua pistänyt vielä yksikään, kuten ei juuri viime vuonnakaan. Vereni ei kelpaa heille.
Tässä he iskee, toinen kupsahtaa.
http://www.youtube.com/watch?v=DMf6CNrve8A- ...
oonkohan sitte homo, ku koskaan en ole ketään naista kiehnannu?
Nyt mulla on elämäni ensimmäinen nainen noin niinku seurustelumielessä ja seki tuli kiehnaamatta, kerta rykäsyllä. Mä puolestaan oon aina kehuskellu niillä joilta pakit sain:
"Tuoltakin melkein kerran sain ja se on sentään missi ja maisteri."
LoL- kanerva-iita
jaa niin että kuin mies on kuin kettu...
" Kettu löysi pihlajapuun, ja halusi syödä marjoja. Hän yritti napata niitä puusta, mutta ne ovat liian korkealla. Jonkin aikaa turhaan yritettyään kettu totesi: ”Ne ovat kuitenkin happamia”, ja lähti murheissaan pois. Tarinan opetus on, että ihmiset tapaavat haukkua sellaisia asioita, joita he eivät saa.
-aisopos-"
Ja eikös se niin mene, naiset haluaisivat ymmärtää miestä, mutta eivät halua uskoa kuulemaansa ja näkemäänsä. ;)>Ja eikös se niin mene, naiset haluaisivat ymmärtää miestä, mutta eivät halua uskoa kuulemaansa ja näkemäänsä. ;)
Kyllä se kuule menöö justihi nuan. Sitteku löytää sellaasen akan jokei nii välitä miästen pölläälyystä, niin sitte se o justihi.
- kanerva-iita
Onko sellaisiakin naisia olemassa? XD En usko. Semmonen nainen on Taruolento ! Mut ehkä se voi olla sellainen, että se nainen ei välitä muuttaa sitä miehen sisäistä-pöllöä vaan saattaa jopa pitää siitä.
Oot kyllä munaton ukko, ei voi muuta sanoo. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
