Miks miehistä ei kuulu mitään tapaamisen jälkeen, vaikka juttu olis luistanut hyvin, on suudeltu ja naurettu jne.. kaikin puolin on tunne että molemmilla on ollut mukavaa, puhelin numerot on vaihdettu ja sitte se mies katoaa. Sillä on se sun numeros mut mitään ei enää kuulu.
Onko se niin että jos mies ei soita/txt enää perään nii se ei ole vaan kiinnostunut?
miks miehet ei soita?
12
1031
Vastaukset
- odottavan aika on pi
tkä:Hei: Olen tullut siihen tulokseen, että ovat vain hitaita. Yksikin kommentoi tekstiviestiini vasta kolmen viikon päästä. Tyttöaverini sanoi samaa. Ja miehet kun tehtiin vertailevaa tutkimusta. ELi ne vain unohtaa . Ilmeisesti ei vielä olla mielessä "sillä" tavalla. No voihan osa olla niitäkin, joita ei loppupelissä kiinnostakkaan.
- valintojax10
ja ne mihet jotka ovat tavalla tai toisella varattuja -ei yleensä ota yhteyttä vaikka mieli teksikin..kun panoksena on parisuhde ja kiinnijäämisen pelko...joskus vaan miestä ei kiinnosta..ja toisinaan haluaa setviä oman päänsä..ja ottaa sitten yhteyttä!
- poorsson
Riippu monesta asiasta. Mies voi olla varattu tai sillä on säpinää jonkun muun kans. Nämä syyt yleisimmät. Voi johtua kuitenkin muista syistä.
Itsellä ois voinu olla jotain muutaman kanssa,, mutta en ole kehdannut ottaa yhteyttä. Syynä ollut se, että vaikka kuljenkin akateemisissa piireissä ja kohtuu sivistynyt olen, niin olen silti köyhä. Tulen köyhyydestä ja elän köyhyydessä. En vain pysty hurmaamaan 'rikkaan' perheen tyttöjä. Juttu ei vain voi kehittyä pitkälle.
Naiset kyllästyisi kulkemaan minunlaisen kanssa. Se ei ole mitään alemmuudentunnetta, vaan kylmää faktaa. Se on rankkaa olla köyhä, joka ei voi kuitenkaan renttuilla, sillä samalla yrittää luoda parempaa tulevaisuutta itselleen.
Eli vastaus kysymykseen. Todennäköisesti pettäjä, mutta voi olla myös jotain muuta taustalla. Jos elämä ei ole mallillaan, niin vaatii mieheltä paljon kerätä rohkeutta tutustua naiseen. - ExPinp
"Onko se niin että jos mies ei soita/txt enää perään nii se ei ole vaan kiinnostunut? "
Ei vaan se on niin, että jos mies soittaa, niin nainen ei enää ole kiinnostunut siitä, mikä on liian helposti saatavilla.
Kyllä miehet soittaa....
Sä et vain huomaa niitä, koska sinua kiinnostavat vain sellaiset miehet, jotka eivät soita.
Kannattaa tosiaankin muistaa, ettei soittele niille naisille kuin arvaamattomin väliajoin, joiden kanssa kiinnostaa olla., Se vaan toimii!- 5+7
Tää on totuus. Kannattaa antaa naisen kärvistellä ainakin päivä-pari ennen yhteydenottoa ja silloinkin tehdä se mahdollisimman rennosti, niin nainen on ikionnellinen ja halukas tapaamaan uudestaan. Liiallalla innokkuudella ja yhteydenpidolla todellisuudessa vain pilaa mahiksensa, vaikka moni tyttö sitä itse luuleekin kaipaavansa.
- markkina-arvosi
Et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Rumalla naisella ei tee mitään.
- iralumo
Ne kiinnostavat miehet (renttuja useimmat) ei vaan soita ja se puhelin ei soi vaikka sitä kuinka tuijottaisi..
Olen ihmetellyt tätä samaa asiaa monen monta kertaa. Onko miehillä aina niin kiire kavereiden kanssa? Ja mitä ne ajattelee jos nainen soittelee, tajuaako ne edes silloin että toinen on kiinnostunut? Eivät taida.. - Mix ei sex ei?
Mikset itse soita?
- yksin aina
Miks naiset tykkää miehistä jotka lyövät ja haukkuvat huoraksi? Tää on ehkä maailman suurin arvoitus mulle joten haluaisin saada vastauksen? Tunnen ihan liikaa naisia joiden mies lyö.
- Mies21212
ootko varma että annoit aivan oikean numeron???ettet vaan olis antanut tahallasi väärää numeroa???????
- Kaunis ja älykäs
Miehet ovat itskkäitä, eivät osaa asettua toisen asemaan. Pelkureita, eivät uskalla keskustella asioista suoraan. Miettivät vain kaikenlaista omassa pikku päässään ja tulevat sitten siihen tulokseen, ettei kannata tavata. Sen sijaan, että keskustelisivat asioista oikeasti ja tultaisiin yhdessä johonkin tulokseen. Saavat naisesta vääränlaisen kuvan, kun eivät kysy. Pettäjiä, ovat vain pillua vailla, muulla ei niin väliä. Laiskoja, eivät viitsikään sitten vaivautua soittamaan, vaikka ovat luvanneet. suhde vain jää. Ihmissuhde kun vaatii vaivannäköä etenkin alussa. Tyhmiä, eivät tajua hyvän päälle vaan tykkäävät enemmän tyhjänpäiväisistä bimboista kuin kauniista ja tasokkaista naisista, koska se on helpompaa. Ei ole liikaa haastetta.Tällaisiin tuloksiin olen viimein tullut, valitettavasti.
- mummopupu
Tässä tapasin muutama viikonloppu sitten hauskan ja tanssitaitoisen miehen, puhelinnumeron annoin koska seuraavana iltana järjesti juhlat jonne pyysi minut ja ystäväni. Hän kyllä yritti soittaa seuraavalla viikolla , en vastannut koska en ollut varma olenko kiinnostunut hänestä. Kaverin luonne oli hauska ja seurallinen, ja mielestäni hänessä oli sitä jotain, vaikkei naisten päitä käännäkkään. Seuraavana viikonloppuna hän soitti ja viestitteli, minä vastarannankiiski lämpenin ja tavattiin, haki mut autolla 40 minuutin ajomatkan päähän, vietettiin ilta kimpassa, kiinnostuin hänestä ja meillä oli hyvä olla yhdessä kuin sukulaissieluja, ja olo sellainen että ollaan kotona toistemme seurassa. Rakasteltiin, hän sanoi vitsikkäästi että nai mun aivot pihalle, minä epäilevästi ajattelin , että jopas on miehellä iso ego, mutta oli kyllä uskomaton rakastelija.Me kuuluttiin yhteen ja koimme molemmat ihanan yön. Seuraavalla viikolla hän lähti reissuun, jossa oli Juhannuksen. Lupasi soittaa ja ei kuulunut vielä keskellä viikkoakaan soittoa, minä lähdin kaverin kans iltaa viettämään ja kesälomaa juhlistamaan. Olin muutamat päivät menettää hermoni kun ei vaan sitä soittoa kuulunut. Ajattelin, että sillä on perhettä ja elämä muualla, että olin hälle vain yhden illan huumaa...Eräs ilta tuli uusi mies kuvioon, jonka kans lähdin jatkoille.Siellä jatkojen sohvalla tunnelma lämpeni ja kello tuli 3 yöllä,sitten soittaa hän. Onneksi ei sen ihmeempää ehtinyt tapahtumaan. Kärsimätön kun olen ja haluan heti vastakaikua ja vastauksia tunteilleni, haluaako hän minut vai ei...sitä odotellessa ja puhelua odottaessa viikko pilalla monessakin mielessä. En tiedä haluaako hän olla kimpassa joskus tai mitä hän haluaa. Kokoajan epäilevä ja epätietoinen olo ja se syö minua naisena. Olen eronnut, 3 lasta, haluan suhteen, kenties lapsen, koska äitiys on parasta maailmassa. Jos hän ei vastaa minun puheluihin eikä soita tai tekstaa,ei anna mitään ulos itsestä mitä voin . Eräässä ensimmäisistä viesteistä hän kirjoitti "... liittoon mun kanssa? " Kysyin :" Haluatko mun kans seurustella?" Hän vastasi " joo" . Sen yhteisen yön jälkeen hän laittoi minulle kauniin viestin, jossa sanoi, että "oli ihana yö ja sinun kanssa on hyvä olla". Näin nopeasti osaan jo sanoa, että haluan hänet, mutta missä hän on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730