Häirikköjen ei tarvitse tätä ees lukea....
Olisin kysynyt, että miten selviätte siitä, kun mies lomailee perheensä kanssa? Mua repii ihan hirveesti tää kesä.
Tää suhde on alkanut maaliskuussa oikeesti ihan vahingossa, mutta sen virheen oon tehny, että menin ja rakastuin. Mies vakuuttaa, ettei hänellä ole vaimonsa kanssa ollut yli kymmeneen vuoteen muuta yhteistä kuin asuntovelka ja lapset. En tiedä uskoako vai en. Ollaan kuitenkin koko kevät oltu aika tiiviisti yhdessä ja nyt hän lähti reisuun perheensä kanssa. Ovat kuulemma jo viime vuoden puolella tätä suunnitelleet. Sanoo, että perheen lapset lähtevät mukaan reissuun. Tuntuu, että sekoan tän muutaman viikon aikana. Vakuutti, että ottaa heti yhteyttä kun ovat palanneet. Nyt pelkään, että tää oli tässä. Yritän keksiä kauheesti tekemistä, siivoan hullun lailla, käyn treffeillä, harrastan, oon omien lasten kanssa, teen töitä ja kuitenkin koko ajan vaan mietin tätä juttua. Näin viime yönä tästä jo painajaistakin. Miten te muut selviätte??
Tarkoitettu vain kakkosille
124
625
Vastaukset
- Oon muuten häirikkö
Vahingossa alkanut suhde.......?kylläpäs sulle ihme vahinkoja sattuu.
Onko muuten kaikki miehen lapset alle kymmenvuotiaita??????? - toinen häirikkö
Oot kyllä aika hyväuskoinen, jos uskot ettei miehellä ole mitään yhteistä vipinää vaimonsa kanssa. Höpöhöpö! Klassinen valhe, jolla saadaan hövelö kakkonen ruotuun. Ja yleensähän lomalla juuri herkistellään ja herkutellaan ihan kaikin tavoin. Lapset viihtyy kyllä hetken omillaankin tai niille hankitaan hoitaja ja sitten voivat vanhemmat vähän namitella toisiaan ihan kaikessa rauhassa. Tottakai he viettävät lomansa perheenä, et kai oikeasti kuvittele, että mies viettäisi lomansa horonsa kanssa. Olet muutenkin vain hetken huvi. Kun alat jotain enempää vaatimaan, niin kenkää tulee.
- Deoka
Älä missään tapauksessa rakenna elämääsi tämän suhteen varaan. Voit jatkaa suhdetta, jos pää kestää, mutta muista elää myös sitä "toista" elämääsi, jotta et tipahda tyhjän päälle, jos / kun salasuhde loppuu. Ihan kuten normisuhteissakin, muutakin elämää täytyy olla. Jos tämä mies on sinuun rakastunut, hän tuskailee nyt ihan samalla tavalla kuin sinä, lisäksi tuntee syyllisyyttä, jos on inhimillinen olento.
Keskity nyt johonkin ihan muuhun, ja jos suhteenne ei muutamassa kuukaudessa etene johonkin, jätä se mies. Tiedän, ettei nyt siltä tunnu, mutta maailma on täynnä miehiä!! ;) Niinno, kakkosiahan ne kaikki naiset on joiden kanssa pelataan. Myös se ns. ykkönen on ikuinen kakkonen, koska miehelle ei riitä yksi eli ykkönen. Uusi nainen on rinnalla, vanhemman kanssa. Ja vuorotellen ne vaihtaa ykkösen ja kakkosen paikkaa.
Mies pettää kumpaakin ja itseäänkin. Sillä erotuksella, että toinen nainen ehkä vaan tietoisesti antaa käyttää itseään "kakkosena" ja toinen tietämättään.
Ehkäpä uskotellen itselleen, että tämä tästä hyväksi muuttuu. Ei se muutu, ennen kun mies konkreettisesti on eronnut. Sittenkin voi vielä tulla eroahdistus ja kaikenlaista tuskailua vanhan perään. Olen ns. ykkösenä, vanhana naisena nähnyt tämän kuvion. Miten uuden perään tuskaillaan, kun sen joutuu jättämään ja livahdetaan takaisin.
Olen nähnyt senkin kuinka uuden naisen luota mies itkee päästä mun luokse, joka olen hänen exänsä eli se vanha nainen. Aika karua kyytiä tiedossa.- #
Kyllä sen kestää kun sitä ei ajattele. Paljon vaan kaikkea muuta tekemistä, kyllä se siitä. Sinuna pohtisin sitä miten tärkeä sinä lopultakaan olet miehelle. Jos hän ei keksi mitään keinoa pitää sinuun yhteyttä loman aikana, jos kerran on luvannut ottaa yhteyttä vasta kun on palannut. Kyllä hän jotain keksisi jos haluaisi.
- oikea nainen
Kantsis kuule vähän miettiä ennenkuin alkaa varatun miehen horoksi.Kärsi ja unhoita:)
- ...m...
Ylempänä oli hyvä vinkki (Voit jatkaa suhdetta, jos pää kestää) ja älä rupea vaatimaan mitään tai saat kenkää. Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että näin on. Mies on aloittanut näköjään jo ihan klassisella valheella sanoessaan ettei meillä ole ollut vaimon kanssa mitään muuta yhteistä kymmeneen vuoteen kuin lapset ja asuntovelka (sukunimi vissiin unohtui listasta). Jos suhteenne jatkuu etkä suostu rooliisi eli siis olemaan pelkkää huvia ja kyselet avioeron perään saat kuulla seuraavat klassikot: en voi erota vaimostani kun: hän uhkailee lapsilla siis vaatiin yksinhuoltajuutta, vie erossa rahat, juuri nyt ei voi eorta kun vaimolla on hankalaa yms......valheita,niitä riittää. Jos aiot jatkaa suhdetta sinun täytyy tajuta ja omaksua roolisi kakkosena ja siihen ei ikävä kyllä kuulu haikailu toisen perään kun hän on lomalla perheensä kanssa. Mies tapailee sinua silloin kun hänelle sopii ja sillä siisti.
Hyvin suurella todennäköisyydellä mies on tyytyväinen lomaansa perheensä kanssa ja kävelee käsikädessä vaimonsa kanssa ja leikkii lastensa kanssa. Tottakai hän ajattelee sinua jollain tapaa ja odottaa, että näkisitte. Olethan aika uusi lelu. Miehellä on kivaa kun on paljon leluja. Toisilla ne on autot, moottoripyörät yms. toisilla salarakkaat:)))- pää ylös
Odota kun mies palaa. Jos hän sinua OIKEASTI rakastaa, ei hän voi jättää sinua odottamaan,. Neuvo. näytä tälle miehelle, että sinullakin riittää vientiä, sovi treffejä muiden miesten kanssa, se on sinun oikeus. Silloin tuo mies huomaan, että perhana, sillä on muitakin, jos hän sinut oikeesti haluaa alkaa pian toimia.
Aivan niinkuin käy usein, myös julkisuuden henkilöille, Kapaset Kuopiosta tuore tapaus. Nainen treffaa edelleen nuorta kollia, niin mitä siinä enää yrittämään ja terapioimaan, pettämällä rikotaan rakkaus, paluuta samaan ei miehellä ole enää avioliitossaan, siinä on jotakin vialla kun kerran on suhteessa kanssasi.
Vaadi , ihan totta , mieheltä valintaa, itsesi kannalta. Se on karmee totuus, jos hän ei voi erota, on hänellä hölmö vaimo joka antaa anteeksi ja niin jää onnettomaan liittoon, sinä vaan porskutat eteenpäin pää pystyssä. Koskee tiedän kokemuksesta,mutta muista, sinä et ole pettäjä, ja voitat lopussa kunniasi, vaimo ei, ja mies on selkärangaton vieraissahyppääjä, ei enempää. Kysymys vian on, onko hän lupaillut sinulle jotakin, suuria, tai sanonut rakastavansa sinua? Jos ei, niin sitten ei sinun tarvitse muuta kuin näytt¨ää että sinulla on vientiä muuallakin, niin jos mies välittää niin hänen saalistusvaisto silloin kyllä herää! Usko. - En kestä..
pää ylös kirjoitti:
Odota kun mies palaa. Jos hän sinua OIKEASTI rakastaa, ei hän voi jättää sinua odottamaan,. Neuvo. näytä tälle miehelle, että sinullakin riittää vientiä, sovi treffejä muiden miesten kanssa, se on sinun oikeus. Silloin tuo mies huomaan, että perhana, sillä on muitakin, jos hän sinut oikeesti haluaa alkaa pian toimia.
Aivan niinkuin käy usein, myös julkisuuden henkilöille, Kapaset Kuopiosta tuore tapaus. Nainen treffaa edelleen nuorta kollia, niin mitä siinä enää yrittämään ja terapioimaan, pettämällä rikotaan rakkaus, paluuta samaan ei miehellä ole enää avioliitossaan, siinä on jotakin vialla kun kerran on suhteessa kanssasi.
Vaadi , ihan totta , mieheltä valintaa, itsesi kannalta. Se on karmee totuus, jos hän ei voi erota, on hänellä hölmö vaimo joka antaa anteeksi ja niin jää onnettomaan liittoon, sinä vaan porskutat eteenpäin pää pystyssä. Koskee tiedän kokemuksesta,mutta muista, sinä et ole pettäjä, ja voitat lopussa kunniasi, vaimo ei, ja mies on selkärangaton vieraissahyppääjä, ei enempää. Kysymys vian on, onko hän lupaillut sinulle jotakin, suuria, tai sanonut rakastavansa sinua? Jos ei, niin sitten ei sinun tarvitse muuta kuin näytt¨ää että sinulla on vientiä muuallakin, niin jos mies välittää niin hänen saalistusvaisto silloin kyllä herää! Usko.Kiitos "pää ylös" rohkaisusta. Näin olen itsekin ajatellut toimia. En muutenkaan halua jäädä odottelemaan. Yritän käydä treffeillä ja elää muutenkin omaa elämääni. Olen kyllä jo huomannut, että mies on mustasukkainen. En kyllä ole vielä ajatellut vaatia mitään häneltä. Kai mulla on se pelko, että tää juttu päättyy jos alan vaatimaan. En tiedä. Eikä ole mitään luvannut mulle, kun en kerran ole vaatinutkaan. Hän tietää kyllä, että mulla on tän loman johdosta paha olla. Vannoi, että soittaa heti kun on palannut. Ja suunitteli, mitä kesän aikana yhdessä tehdään. Tunteet mulla menevät vuoristorataa. Eilen olin kiukkuisella päällä ja ajatelin, että jos ei enää loman jälkeen ota lupauksista huolimatta yhteyttä, niin käräytän välittömästi vaimolle. En oikeesti tiedä tekisinkö niin, mutta välillä tuntuu siltä. Ja välillä on suuri pelko, että tää loppuu. Mies on kyllä tähän asti tehnyt aina juuri niin kuin on luvannut. Yritän nyt luottaa siihen.
- Onneksi kohta ero!!
Juu mun tuleva exä otti uuden ja nuoren.... eikä oo sille kuitenkaan kertonut että ei pelkästään NUKU samassa sängyssä mun kanssa edelleen.... kun ei oo vielä asuntoa saanut. Kaksi perhettä siinä meni sitten samalla, mutta oikeasti minä toivon että onnistuvat koska onhan se niin pirun sääli jos ihan turhaan pilasivat yhteensä 3 lapsen elämän.... oma lapsensa joutui kasvamaan yhdessä yössä lapsesta teiniksi.... ja ahdistus on valtava. Ja äiti kuskaa tytärtä psykologille purkamaan ahdistustaan....Ja lähtee meilläkin exä reissuun meidän kanssa kun oli jo matka maksettu. Mietin myös että luuletko todella ettei miehen vaimo ole asiaa tajunnut...minä ainakin tajusin jo ajat sitten mutta valehdeltiin ja väitettiin sairaaksi kuvittelijaksi.... joten tällaista sielläkin voi olla toisella puolella! SInähän tiedät vain sen mitä sinulle kerrotaan....
- pettäjän loma
Taas häirikkö vastaa.. Meillä yhteiset lomat olivat käsikädessä kulkemista, naurua, tanssia ja kuumia rakasteluita sen lisäksi, että perheenä oli muuten todella kivaa tutustua eri kohteisiin ja vain vietää rentoa aikaa yhdessä. Mies oli mitä ihanin aviomiehenä ja isänä, hellä ja huolehtiva kuten aina. Lomalla parhaat puolet tulivat esille, mutta sitten rävähti...
Mies kärähti, oli pidempi aikainen suhde selkäni takana. Useampaan kertaan olin suoraan kysynyt, mutta piti minua vainoharhaisena ja aina vakuutti myös sängyssä parastaan laittaen (siis ihanaa rakastelua)ettei ketään muuta ollut ja olinhan vakuuttunut, miksi en olisi ollut...
Mies on nyt ex ja itkee takaisin, tekisi mitä tahansa saadakseen vaimonsa perheensä takaisin. Kakkonen jäi saman tien mielestäni aika tylystikin, mutta se ei minua haittaa. Mies ei kuulemma missään tapauksessa minua olisi ollut kakkoseen "vaihtamassakaan".
Nyt lähdemme vielä perheenä lomalle, koska reissu on jo maksettu. Siltikin, että asumme eri osoitteissa eikä ole enää paluuta vanhaan.- drhydtrfjfg
... ja sitten sinä heräsit tyynysi kulmaa pureskellen...
- pettäjän loma
drhydtrfjfg kirjoitti:
... ja sitten sinä heräsit tyynysi kulmaa pureskellen...
Olit ilmeisesti olevinasi hauska, heh heh. Kumma, että tiedät muka elämästäni enemmä kuin minä! Ihan oikeaa elämää on eletty, sorry jos se ei sulle sovi. Ilmeisesti olet joku katkera kakkonen, jota käydään salaa panemassa. Se, että mieheni petti johtui ihan miehestä itsestään, mutta sitä sai minkä pilasi. Kuten ilmeisesti sinäkin olet saanut kakkosena kokea. Eikö se varattu mies kuitenkaan huolinut sinua, ei edes muiden näkyville kehdannut tuoda ja sinä jo rakensit pilvilinnoja. Uskon, että ex-miehenikin kakkosta kaivelee sama asia.
- rehyujtyrjtgmjkgtmkg
pettäjän loma kirjoitti:
Olit ilmeisesti olevinasi hauska, heh heh. Kumma, että tiedät muka elämästäni enemmä kuin minä! Ihan oikeaa elämää on eletty, sorry jos se ei sulle sovi. Ilmeisesti olet joku katkera kakkonen, jota käydään salaa panemassa. Se, että mieheni petti johtui ihan miehestä itsestään, mutta sitä sai minkä pilasi. Kuten ilmeisesti sinäkin olet saanut kakkosena kokea. Eikö se varattu mies kuitenkaan huolinut sinua, ei edes muiden näkyville kehdannut tuoda ja sinä jo rakensit pilvilinnoja. Uskon, että ex-miehenikin kakkosta kaivelee sama asia.
On se vaan ihmeellistä, miten noinkin viisaasta naista mies kusetti käsi kädessä kävelyineen ja kuumine rakasteluineen sata-nolla pitäen samaan aikaan rakastajatarta...? Ja yhä edelleen pidät ihanana rakasteluna sitä, kun miehesi pani kirjaimellisesti sängyssä parastaan sinun kanssasi, ettei vaan jäisi kiinni vilunkipelistä. Hyi hitto!
Sorry vaan, mutta jos oma tuleva exäni olisi tuollainen sika, en helvetissä lähtisi "perheenä lomalle" moisen pukin kanssa, en edes lasten vuoksi. No, sinua ilmeisesti kaiken tuon paskan jälkeenkin hivelee kovasti se, että mies vonkuu perään ja vakuuttelee sinun olevan ykkönen nyt ja aina ja aamen... - noin menee
Eli näin hyvin osaa pettäjä valehdella ja näytellä. HYvä esimerkki.Pettäjä on luonteenpiirre, ei valehtelijaan voi ikinä kukaan enää luottaa joka tyypin tuntee.
- ehyebneh
On todella sääli että ihmiset tuhlaavat elämäänsä tajuamatta että parempaa on olemassa. Niin kauan kun parempaa ei ole kokenut ei välttämättä sitä osaa vaatiakaan. Kuinka voi riittää "rakkaudeksi" sellainen että mies on vaimon kanssa jossain lomalla. Kun asiat on itsellä hyvin sitä ei ajaudu tuollaisiin tilanteisiin rakkauden kaipuussaan vaan arvostaa itseään niin että ei tee itselleen pahaa.
Kakkosen roolissa on vaan se että siinä tehdään oman itsen lisäksi pahaa kaikille muillekkin, tietämättömälle vaimolle, lapsille. Kuinka tuollaisen sopan voi käsittää rakkaudeksi?
Jos oikeaa rakkautta ei ole sillä hetkellä ei sitä voi tehdä itselleen tuollaisista tilanteista jotka sitä ei ole. Mies ei rakasta mikäli voi asettaa sinut tuollaiseen tilanteeseen. T- reallylove
Vaude! Kiva lukea fiksun ihmisen tekstiä:) Ei ole pajon lisättävää. Kumpa naisilta, jotka alentavat itsensä kakkoseksi löytyisi tuollaista järkeä!!
- just joo
EI MUUTEN MIES RAKASTA PÄTKÄÄKÄÄN VAIMOAANKAAN, eikä kunnioit perheen sääntöjä. Taas pettäjää joku onneton petetty vaimo puolustaa.
- avvaa simmut
Ja sinäkö vaimona tunnet itsesi rakastetuksi kun miehellä on suhde toisaalla? Halloota, silmät auki, sinähän tässä et itseäsi arvosta.
Tottakai vaimon kanssa mennään lomallae koska lapset mukana. Yritäppä ehdottaa lapsetonta lomaa kahdestaan, ei varmasti lähde sun kanssa.
- 2
Meillä toisin päin: mies reissaa lomansa kakkosen kanssa ja vaimo saa olla yksin kotona.
- näinpäs
Näin tein minäkin ukkomiehen kanssa. Olivat kesän ja syksyn parhaita viikonloppuja, odotimme niitä, mies vielä enemmän, ajoimme aina Helsinkiin,missä saimme olla rauhassa ja rakastaa julkisesti. Vaimo lähti vkloppureissuun, niin olimme heillä kotona. MIes iltalenkille...minunkanssa.
MIes rannalle lasten kanssa tai pelailemaan..tekstari ja minä myös lasten kanssa samaan paikkaan. Hirveetä oli vain pitää näppejä irti toisesta lasten edessä, jotka kyllä arvasivat.
Mies oikein janosi kiinnijäämistä. Olimme kyllä julkisesti yhdessä, ihmettelimme kun kukaan ei kertonut vaimolle, tai ei itse huomannut. aikaa sokee lyyli, vaikka varmasti luotti vaan liikaa. Mies kyllä ennenkin suhteillut, mutta tämä vaimo vielä oikein sanoi minulle että "ole hyvä ", kun piruuttani kiitin miehen "lainasta". Taitaa olla ihanaa perhe-elämää. - ällöttäää-ä-ä-ä
näinpäs kirjoitti:
Näin tein minäkin ukkomiehen kanssa. Olivat kesän ja syksyn parhaita viikonloppuja, odotimme niitä, mies vielä enemmän, ajoimme aina Helsinkiin,missä saimme olla rauhassa ja rakastaa julkisesti. Vaimo lähti vkloppureissuun, niin olimme heillä kotona. MIes iltalenkille...minunkanssa.
MIes rannalle lasten kanssa tai pelailemaan..tekstari ja minä myös lasten kanssa samaan paikkaan. Hirveetä oli vain pitää näppejä irti toisesta lasten edessä, jotka kyllä arvasivat.
Mies oikein janosi kiinnijäämistä. Olimme kyllä julkisesti yhdessä, ihmettelimme kun kukaan ei kertonut vaimolle, tai ei itse huomannut. aikaa sokee lyyli, vaikka varmasti luotti vaan liikaa. Mies kyllä ennenkin suhteillut, mutta tämä vaimo vielä oikein sanoi minulle että "ole hyvä ", kun piruuttani kiitin miehen "lainasta". Taitaa olla ihanaa perhe-elämää.Nautitko sä siitä että miespäs oli MINUN kanssa, siis minun. "Ah.... olen niin haluttava ja ihana kun mies haluaa juuri MINUT, ei mitään vaimoa!"
Ja ne lapset jotka rannalla arvasi..... mitä väliä joillain lapsilla!
Sä oot vaan niin ällöttävä! Ja et varmaan tajua itte olevas ällöttävä.
Välillä tulee sellainen olo että nämä kakkoset ovat jotenkin katkeroituneita omaan elämäänsä ja haluavat ihan tarkoituksella ärsyttää tällaisilla kirjoituksilla normaaleja ihmisiä tai heidän nimityksellään "vaimoja". Tietävät varmasti että yleiset normit eivät ole heidän puolellaan, tietävät että heidät tuomitaan ja tietävät sen että suurin osa ihmisistä pitävät heitä ällöttävinä ja siitä huolimatta tällaisilla palstoilla nimettömänä ylpeillään siitä kuin "vietin elämäni parhaita viikonloppuja ukkomiehen kanssa kun sen miehen lapset katselivat meitä". Toi on jotenkin niin sairasta, ilman sairaudentuntoa. - siis kuka ällö?
ällöttäää-ä-ä-ä kirjoitti:
Nautitko sä siitä että miespäs oli MINUN kanssa, siis minun. "Ah.... olen niin haluttava ja ihana kun mies haluaa juuri MINUT, ei mitään vaimoa!"
Välillä tulee sellainen olo että nämä kakkoset ovat jotenkin katkeroituneita omaan elämäänsä ja haluavat ihan tarkoituksella ärsyttää tällaisilla kirjoituksilla normaaleja ihmisiä tai heidän nimityksellään "vaimoja". Tietävät varmasti että yleiset normit eivät ole heidän puolellaan, tietävät että heidät tuomitaan ja tietävät sen että suurin osa ihmisistä pitävät heitä ällöttävinä ja siitä huolimatta tällaisilla palstoilla nimettömänä ylpeillään siitä kuin "vietin elämäni parhaita viikonloppuja ukkomiehen kanssa kun sen miehen lapset katselivat meitä". Toi on jotenkin niin sairasta, ilman sairaudentuntoa.Eiku hei, mies sanoi ja ehdotti ja aneli minua esim. rannalle, ei häntä haitanneet siinä omat eikä minun lapset. Tajustiko, hallooooo? HÄNTÄ ei haitannut, minua hieman kyllä, mutta pidimme ihmeen kaupalla näppimme irti toisista lasten läsnäollessa, paitsi silloin kun lapsoset nukkuivat omissa sängyissään..
Ymmärsitkö, capizzi? Se UKKOMIES, sinun aviomies kultamussukka ajatteli näin, sinä olit hänelle kuin ilmaa, ei enää merkityksellinen.
Etkö tajua että kuka tässä on ällöttävä? SInun pettävä miehesi, sinun kultamussukka.
Ja sinua vain kusetetaan. Eroa niin pääset kusetuksesta, minä hänestä jo pääsin. Usko, samat rakkauden luritukset olet saanut nyt kuulla ja ihana pimpsajutut niinkuin minäkin,,,minuun vaan ei enää uponneet.
Kun tuli päätöksen aika meni pupu pöksyihin. - tota noin
ällöttäää-ä-ä-ä kirjoitti:
Nautitko sä siitä että miespäs oli MINUN kanssa, siis minun. "Ah.... olen niin haluttava ja ihana kun mies haluaa juuri MINUT, ei mitään vaimoa!"
Välillä tulee sellainen olo että nämä kakkoset ovat jotenkin katkeroituneita omaan elämäänsä ja haluavat ihan tarkoituksella ärsyttää tällaisilla kirjoituksilla normaaleja ihmisiä tai heidän nimityksellään "vaimoja". Tietävät varmasti että yleiset normit eivät ole heidän puolellaan, tietävät että heidät tuomitaan ja tietävät sen että suurin osa ihmisistä pitävät heitä ällöttävinä ja siitä huolimatta tällaisilla palstoilla nimettömänä ylpeillään siitä kuin "vietin elämäni parhaita viikonloppuja ukkomiehen kanssa kun sen miehen lapset katselivat meitä". Toi on jotenkin niin sairasta, ilman sairaudentuntoa.Ja ei ole miehen lapset nähneet meitä yhdessä muuta kuin juttelevan, eikä mun. Enhän nyt mikään perverssi ole, vaikka miehen lapsen sängyssä rakastelimmekin kun ei olleet kotona. Mies sanoi, ei haittaa, en lähtenyt aviovuoteeseen, hyi. Sohvalla kyllä,jossa nyt istua napotat, ai niin ja lattialla, ja saunassa..
Ah, kuvittele näky silmissäsi edessäsi kun tulemme yhtäaikaa.
Ai kun tykkään tyhmää kiusata että silmöt aukeis. - wgvrrweger
tota noin kirjoitti:
Ja ei ole miehen lapset nähneet meitä yhdessä muuta kuin juttelevan, eikä mun. Enhän nyt mikään perverssi ole, vaikka miehen lapsen sängyssä rakastelimmekin kun ei olleet kotona. Mies sanoi, ei haittaa, en lähtenyt aviovuoteeseen, hyi. Sohvalla kyllä,jossa nyt istua napotat, ai niin ja lattialla, ja saunassa..
Ah, kuvittele näky silmissäsi edessäsi kun tulemme yhtäaikaa.
Ai kun tykkään tyhmää kiusata että silmöt aukeis.Voi hyvänen aika että sä olet tyhmä. Ensinnäkin mä en ole vaimo, ja mua ei ole petetty vaan ulkopuolinen kommentoija jota vaan ärsyttää suunnattomasti tollaset tunnottomat ihmiset.
Mä en tajua miksi teidän huoraavien kakkosten on koko ajan pakko siirtää se vastuu vain ja ainoastaan pettävälle miehelle, kukaan ei ole väittänyt että mies on syyllinen. Se ei poista sitä miten ällöttäviä tollaset kakkosnaiset on. Normaaleja ihmisiä puistattaa ajatus miehen lapsista rannalla, siis ei tule normaaleilla ihmisillä mieleen mennä edes lähistöllekään parin lapsia. Normaalit ihmiset ei edes ala panemaan samassa sängyssä missä mies panee vaimoaan, se .... siis nämä on niin itsestäänselviä asioita.
Se on vaan niin että ihmiset jakautuu kahtia näissä asioissa, on ne jotka kykenee tollaseen kuvottavaan toimintaan ja ne jotka ei kykene. Siis ihmiset joilla on vähänkään itsekunnioitusta tai mitään moraalinormeja, ne vaan EI PYSTY tollaseen.
Sä tiedät ittekkin että mä olen oikeassa, sä olet katkeroitunut ämmä joka haluaa vaan tahallaan ärsyttää ja sä tiedät että ympäröivä maailma ei sun toimintaa hyväksy, siksi sä huutelet täällä palstalla. - eagfesave
wgvrrweger kirjoitti:
Voi hyvänen aika että sä olet tyhmä. Ensinnäkin mä en ole vaimo, ja mua ei ole petetty vaan ulkopuolinen kommentoija jota vaan ärsyttää suunnattomasti tollaset tunnottomat ihmiset.
Mä en tajua miksi teidän huoraavien kakkosten on koko ajan pakko siirtää se vastuu vain ja ainoastaan pettävälle miehelle, kukaan ei ole väittänyt että mies on syyllinen. Se ei poista sitä miten ällöttäviä tollaset kakkosnaiset on. Normaaleja ihmisiä puistattaa ajatus miehen lapsista rannalla, siis ei tule normaaleilla ihmisillä mieleen mennä edes lähistöllekään parin lapsia. Normaalit ihmiset ei edes ala panemaan samassa sängyssä missä mies panee vaimoaan, se .... siis nämä on niin itsestäänselviä asioita.
Se on vaan niin että ihmiset jakautuu kahtia näissä asioissa, on ne jotka kykenee tollaseen kuvottavaan toimintaan ja ne jotka ei kykene. Siis ihmiset joilla on vähänkään itsekunnioitusta tai mitään moraalinormeja, ne vaan EI PYSTY tollaseen.
Sä tiedät ittekkin että mä olen oikeassa, sä olet katkeroitunut ämmä joka haluaa vaan tahallaan ärsyttää ja sä tiedät että ympäröivä maailma ei sun toimintaa hyväksy, siksi sä huutelet täällä palstalla.Ja mitä ihmeen väliä sillä on missä sä naiskentelet, sohvalla vai sängyssä. Itseään arvostavat ihmiset ei vaan lähtökohtaisesti lähde tohon. Oot vanha katkeroitnut luuska joka ei muuta saa. Ja kuinka säälittävää on tollanen
"Ah, kuvittele näky silmissäsi edessäsi kun tulemme yhtäaikaa.
Ai kun tykkään tyhmää kiusata että silmöt aukeis. "
Pakko tuottaa sulle pettymys, ei oo mulla tosiaankaan minkäänlaisia huolia pettämisestä ja olen seikkailuni seikkaillut enkä onneksi tartte tollasta itsetunnon kohotusta, mun itsetuntoa ei miehet määrää, sulla se taitaa olla määräävä tekijä sun itsetuntoa määrittämässä mitä miehet susta ajattelee tai kuinka monta ukkomiestä olet iskenyt. Onneks olen nuori ja mulla on asiat hyvin eikä ole tollasta paskaa tarvinnu ikinä katella, säälittää vaan ne jotka joutuu sitä katteleen. Ja varsinkin ne lapset säälittää. - Kysyyvaan
siis kuka ällö? kirjoitti:
Eiku hei, mies sanoi ja ehdotti ja aneli minua esim. rannalle, ei häntä haitanneet siinä omat eikä minun lapset. Tajustiko, hallooooo? HÄNTÄ ei haitannut, minua hieman kyllä, mutta pidimme ihmeen kaupalla näppimme irti toisista lasten läsnäollessa, paitsi silloin kun lapsoset nukkuivat omissa sängyissään..
Ymmärsitkö, capizzi? Se UKKOMIES, sinun aviomies kultamussukka ajatteli näin, sinä olit hänelle kuin ilmaa, ei enää merkityksellinen.
Etkö tajua että kuka tässä on ällöttävä? SInun pettävä miehesi, sinun kultamussukka.
Ja sinua vain kusetetaan. Eroa niin pääset kusetuksesta, minä hänestä jo pääsin. Usko, samat rakkauden luritukset olet saanut nyt kuulla ja ihana pimpsajutut niinkuin minäkin,,,minuun vaan ei enää uponneet.
Kun tuli päätöksen aika meni pupu pöksyihin.Tiedätkö mitä tehdään raivohullulle koiralle?
- hei på dig
wgvrrweger kirjoitti:
Voi hyvänen aika että sä olet tyhmä. Ensinnäkin mä en ole vaimo, ja mua ei ole petetty vaan ulkopuolinen kommentoija jota vaan ärsyttää suunnattomasti tollaset tunnottomat ihmiset.
Sä tiedät ittekkin että mä olen oikeassa, sä olet katkeroitunut ämmä joka haluaa vaan tahallaan ärsyttää ja sä tiedät että ympäröivä maailma ei sun toimintaa hyväksy, siksi sä huutelet täällä palstalla.En ole katkera, mutta on hyvä kertoa totuus, no, olimme molemmat moraalissa alhaalla.
Enempää kertomatta, tässä tapauksessa miehelle olivat nämä aivan sama, hän oli niin onnellinen että oli vihdoinkin rakastunut ja halusi näyttää ja huutaa sitä maailmalle,,aiva kuin teinipoika, ja ihanaahan se oli.
Katsoppa, me suunnittelimme tosissaan yhteistä tulevaisuutta, työkuviot, asuminen sun muut, siis ei kyse mistään panosuhteesta, tämä kaikki vaimon tietämättä. Siksi halusimme tutustua myös toistemme lapsiin, ei siinä ollut mitään pahaa. Olen lapsirakas, ja herranjestas jos kyse olisi ollut vain seksistä olisin tietenkin suhtautunut erilailla. Lapset ovat osa toista, enkä ikinä haluaisi ottaa mieheltä sitä aikaa pois minkä hän haluaa olla lastensa kanssa..
Normaalit miehet jotka rakastavat vaimoa ja nimenomaan kunnioittavat, eivät kyllä vie uutta rakastaankaan kotiinsa, vai mitä? Tai rakastele vaimon autossa tai esittele työkavereille ja parhaiille perheystäville "uutta vaimoaan"? Mitä tämä kertoo miehen suhteesta vaimoa kohtaan? Välillä oikien tuntui että mies halusi kostaa noita kaikkia myönnytyksiiän vaimolle näyttäen, että nyt hän saa rakastaa ja häntä oikeasti rakastaa näin upea nainen.
Hauskaa ja omenaista vkloppua kaikille petetyille vaimoille jotka ukkelia kotiin odottavat, sieltä hän kohta saapuu punaposkisena ja menee ensin vessaan tai suihkuun? Miksiköhän? - eagfesaved+
eagfesave kirjoitti:
Ja mitä ihmeen väliä sillä on missä sä naiskentelet, sohvalla vai sängyssä. Itseään arvostavat ihmiset ei vaan lähtökohtaisesti lähde tohon. Oot vanha katkeroitnut luuska joka ei muuta saa. Ja kuinka säälittävää on tollanen
"Ah, kuvittele näky silmissäsi edessäsi kun tulemme yhtäaikaa.
Ai kun tykkään tyhmää kiusata että silmöt aukeis. "
Pakko tuottaa sulle pettymys, ei oo mulla tosiaankaan minkäänlaisia huolia pettämisestä ja olen seikkailuni seikkaillut enkä onneksi tartte tollasta itsetunnon kohotusta, mun itsetuntoa ei miehet määrää, sulla se taitaa olla määräävä tekijä sun itsetuntoa määrittämässä mitä miehet susta ajattelee tai kuinka monta ukkomiestä olet iskenyt. Onneks olen nuori ja mulla on asiat hyvin eikä ole tollasta paskaa tarvinnu ikinä katella, säälittää vaan ne jotka joutuu sitä katteleen. Ja varsinkin ne lapset säälittää.Heh, minullakin on kaikki hyvin! Minua ei ole koskaan petetty, ja mies oli todella ensimmäinen varattu mitä minulla ikinä ollut.
- 23232
Kysyyvaan kirjoitti:
Tiedätkö mitä tehdään raivohullulle koiralle?
Tiedätkö mitä tehdään pettävälle aviomiehelle, jo monta kertaa sitä tehneelle, useita naisia?
- e45yeg
hei på dig kirjoitti:
En ole katkera, mutta on hyvä kertoa totuus, no, olimme molemmat moraalissa alhaalla.
Enempää kertomatta, tässä tapauksessa miehelle olivat nämä aivan sama, hän oli niin onnellinen että oli vihdoinkin rakastunut ja halusi näyttää ja huutaa sitä maailmalle,,aiva kuin teinipoika, ja ihanaahan se oli.
Katsoppa, me suunnittelimme tosissaan yhteistä tulevaisuutta, työkuviot, asuminen sun muut, siis ei kyse mistään panosuhteesta, tämä kaikki vaimon tietämättä. Siksi halusimme tutustua myös toistemme lapsiin, ei siinä ollut mitään pahaa. Olen lapsirakas, ja herranjestas jos kyse olisi ollut vain seksistä olisin tietenkin suhtautunut erilailla. Lapset ovat osa toista, enkä ikinä haluaisi ottaa mieheltä sitä aikaa pois minkä hän haluaa olla lastensa kanssa..
Normaalit miehet jotka rakastavat vaimoa ja nimenomaan kunnioittavat, eivät kyllä vie uutta rakastaankaan kotiinsa, vai mitä? Tai rakastele vaimon autossa tai esittele työkavereille ja parhaiille perheystäville "uutta vaimoaan"? Mitä tämä kertoo miehen suhteesta vaimoa kohtaan? Välillä oikien tuntui että mies halusi kostaa noita kaikkia myönnytyksiiän vaimolle näyttäen, että nyt hän saa rakastaa ja häntä oikeasti rakastaa näin upea nainen.
Hauskaa ja omenaista vkloppua kaikille petetyille vaimoille jotka ukkelia kotiin odottavat, sieltä hän kohta saapuu punaposkisena ja menee ensin vessaan tai suihkuun? Miksiköhän?On vaan jotenkin sairasta että sä tunnet jonkinlaista mielihyvää noista tapahtumista ja lesoitelet että niin öööh miksiköhän mies menee vessaan. Sulla on vaan tarve todistaa jotain. Missään kohtaa viesteissäsi en näe mitään katumusta. Itseään arvostavat naiset eivät ala suhteeseen miehen kanssa jos mies on samaan aikaan suhteessa toisaalla, se vaan on niin, halusit sitä tai et. Kun vaan jaksaisit alkaa ajattelemaan niin ei tarttis viettää yksinäisiä viikonloppuja retostellen tollasilla tekemisillä.
- hAUSKAA VKLOPPUA
e45yeg kirjoitti:
On vaan jotenkin sairasta että sä tunnet jonkinlaista mielihyvää noista tapahtumista ja lesoitelet että niin öööh miksiköhän mies menee vessaan. Sulla on vaan tarve todistaa jotain. Missään kohtaa viesteissäsi en näe mitään katumusta. Itseään arvostavat naiset eivät ala suhteeseen miehen kanssa jos mies on samaan aikaan suhteessa toisaalla, se vaan on niin, halusit sitä tai et. Kun vaan jaksaisit alkaa ajattelemaan niin ei tarttis viettää yksinäisiä viikonloppuja retostellen tollasilla tekemisillä.
Ai minä yksinäinen, en todella, ,menoa ja ihania ystäviä tiedossa, tulin juuri ulkomaan työreissulta...
Kadun ainostaan yhtä asiaa: että en antanut miehelle lupaa vaan vaadin häntä jäämään liittoon koska vaimo oli raskaana. Mies halusi välttämättä kertoa, sitä minä en halunnut, jotta lapsella ja äidille ei tapahdu mitään. Mutta minun olisi nimeomaan pitänyt antaa miehen silloin jo erota, olisi ollut reilumpaa kaikkia kohtaan kuin salata kuukausia.
Kadun myös että morkkasin tätä minulle niin ihanaa miestä ja minulle niin kilttiä, joka oikeasti halusi minut ja oikeasti...vieläkin..kaipaa minua. Petin luottamuksen, mutta miksi ja miten, jääköön se nyt kertomatta. Onnellinen ei mies ole, sen hän on sanonut, kaikella tapahtuneella on tarkoitus ja asiat kyllä järjestyvät. - elukka tai alempi
hAUSKAA VKLOPPUA kirjoitti:
Ai minä yksinäinen, en todella, ,menoa ja ihania ystäviä tiedossa, tulin juuri ulkomaan työreissulta...
Kadun ainostaan yhtä asiaa: että en antanut miehelle lupaa vaan vaadin häntä jäämään liittoon koska vaimo oli raskaana. Mies halusi välttämättä kertoa, sitä minä en halunnut, jotta lapsella ja äidille ei tapahdu mitään. Mutta minun olisi nimeomaan pitänyt antaa miehen silloin jo erota, olisi ollut reilumpaa kaikkia kohtaan kuin salata kuukausia.
Kadun myös että morkkasin tätä minulle niin ihanaa miestä ja minulle niin kilttiä, joka oikeasti halusi minut ja oikeasti...vieläkin..kaipaa minua. Petin luottamuksen, mutta miksi ja miten, jääköön se nyt kertomatta. Onnellinen ei mies ole, sen hän on sanonut, kaikella tapahtuneella on tarkoitus ja asiat kyllä järjestyvät.Ei voi muuta sanoa kuin, että olet halpamainen ja alhainen ihminen. Sinäkö ulkomaan työreissulta. Höh Höh. Olet kotona luuseeraava työtön tai mielenterveyspotilas sairaslomalla. Häpeä itsestäsi on suurin syysi mellastaa tällä palstalla. Jos nuo yleensäkään on tosia, epäilen, olet miehen lisäksi sinä todella tyhmä, arvostelukyvytön, röyhkeä, joka työntää nokkansa toisen kotiin ja nussii siellä ja vielä kehuskelee sillä. Todella paskakasa ihmiseksi. Tai sitten oikeasti sairas.
- tuo on pelottava
elukka tai alempi kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin, että olet halpamainen ja alhainen ihminen. Sinäkö ulkomaan työreissulta. Höh Höh. Olet kotona luuseeraava työtön tai mielenterveyspotilas sairaslomalla. Häpeä itsestäsi on suurin syysi mellastaa tällä palstalla. Jos nuo yleensäkään on tosia, epäilen, olet miehen lisäksi sinä todella tyhmä, arvostelukyvytön, röyhkeä, joka työntää nokkansa toisen kotiin ja nussii siellä ja vielä kehuskelee sillä. Todella paskakasa ihmiseksi. Tai sitten oikeasti sairas.
Tuo on takuulla ollut ulkomaan työreissulla siivoamassa Tallinnan tai Ruotsin laivalla :). Normaalit naiset ei mene miehen kotiin. Normaalit naiset häpeää tuollaista käytöstä. Tuossa ihmisessä ei ole mitään normaalia. Mies taisi tehdä ainoan oikean teon, kun jäi vaimonsa luokse. Mielenterveyspotilaiden paikka ei aina ole avohoidossa.
- suolaisenmakeaa
wgvrrweger kirjoitti:
Sä tiedät ittekkin että mä olen oikeassa, sä olet katkeroitunut ämmä joka haluaa vaan tahallaan ärsyttää ja sä tiedät että ympäröivä maailma ei sun toimintaa hyväksy, siksi sä huutelet täällä palstalla.Mitä ovat "normaalit ihmiset"? Miksi mun pitäisi huolehtia toisten ihmisten parisuhteista? Ja miksi SINÄ huutelet tällä palstalla?
Niin, en ole "kakkosnainen" vaan parisuhteessa elävä itse uskollinen nainen, joka tietää, että jos mies pettää on vika vain ja ainoastaan miehessä. Itse olen hurjassa nuoruudessa kerran tietoisesti ollut varatun miehen sängyssä. En tavannut miestä uudestaan, koska oma sydän ei olisi kestänyt. Mieshän tässä oli täysi sika, joka itsevarmuudellaan ja sikamaisuudellaan kiihotti 10 vuotta nuorempaa teinityttöä. - Kyllästynyt sinuun
siis kuka ällö? kirjoitti:
Eiku hei, mies sanoi ja ehdotti ja aneli minua esim. rannalle, ei häntä haitanneet siinä omat eikä minun lapset. Tajustiko, hallooooo? HÄNTÄ ei haitannut, minua hieman kyllä, mutta pidimme ihmeen kaupalla näppimme irti toisista lasten läsnäollessa, paitsi silloin kun lapsoset nukkuivat omissa sängyissään..
Kun tuli päätöksen aika meni pupu pöksyihin.Miten minusta tuntuu, että sinuakin ihan vähän kusetettiin?
- Uikuti uikuti
hei på dig kirjoitti:
En ole katkera, mutta on hyvä kertoa totuus, no, olimme molemmat moraalissa alhaalla.
Hauskaa ja omenaista vkloppua kaikille petetyille vaimoille jotka ukkelia kotiin odottavat, sieltä hän kohta saapuu punaposkisena ja menee ensin vessaan tai suihkuun? Miksiköhän?Vai vielä upea, tollanen mielisairaalasta karannut kirahvi.
- Ex- kakkonen, nyt 1
Miksi ihmeessa ukko lähti perheensa kanssa reissuun, jos perhe on samantekevä hänelle?? Haloo!! Entisenä kakkosena voin sanoa, että kaikki mitä kirjoitit kuullostaa erittäin tutulta. Minun kakkosena olemiseni loppui siihen, kun miehen vaimo tuli raskaaksia.
Jos et niin vimmatusti tuijottaisi omaan napaasi ja tunteisiisi, huomaisit että elämää on muuallakin kuin varatun ukon kanssa nurkissä nyhjäämistä. Herätys!!! - Paha(ko) mies
Pelkkiä häirikköjä on aloittaja saanut vastaajiksi, joten lienee asiallista, että joku ymmärtäjäkin löytyy. Olen varattu mies, jolla on ollut ns. kakkonen. Vietin yhteisiä lomia perheeni kanssa, ja vaikka oli ihan kivaakin, niin kuitenkin myös ikävöin salarakastani. Hänelle lomani oli kova paikka, mutta tapaaminen loman jälkeen oli sitten sitäkin ihanampi - molemmin puolin.
Tiedän ja tunnen tuskasi aloittaja. On loukkaavaa sanoa, että saat, mitä olet tilannut. Kyllähän sinä sen tiedät sanomattakin. Ikävää kuitenkin on se, että ns. salasuhteet useimmiten päättyvät tavalla tai toisella onnettomasti. Sen kun tiedostat ja siihen koko ajan varaudut, niin osaat ottaa hetkistä kaiken - ja vähän enemmänkin - irti.
Koita jaksaa. Mitään patenttiratkaisua ei ole. - En kestä...
Kiitos asiallisesta vastauksesta Paha(ko) mies. Kirjoitin tänne saadakseni jotain itselleni, että jaksan tän ajan odottaa ja vastaukset ovat olleet aikalailla katkeria ja negatiivisia. Kirjoittaakohan tänne vain katkerat kakkoset, koska onhan niitä tyytyväisiäkin. Omasta ystäväpiiristäkin sellaisia löytyy.
Tiedän hyvin mihin leikkiin olen ryhtynyt, mutta nyt on turha enää katsella takaisinpäin. Tehty mikä tehty. Toivon vain, että lomansa jälkeen mies vielä ottaa yhteyttä. Vaikka hän lupasi, niin eihän siitä mitään takeita ole..- ehkä asiaton vastaus
Mitäs jos jättäisit tuo perheen ihan rauhaan? Etkö tajua, miten pahasti loukkaat tuon perheen vaimoa ja lapsia? Olet todella itsekäs ja moraaliton. Ehkä teidän pikku ystäväpiirissänne on hyväksyttävää olla pikkukakkonen, mutta valtaosan mielestä olette pelkkiä horoja ja loisia. Sinä itse voit tehdä tuon valinnan, se ei ole riippuvainen tuon valehtelevan petturiukon tekemisistä.
Ja jos tuo mies joskus jättäisi vaimonsa ja perheensä, niin mitäs sitten. Luuletko tosiaan, että sinun kanssasi eläisi loppuelämänsä onnellisena, valehtelematta ja pettämättä. Salli mun nauraa!!! - Paha(ko) mies
ehkä asiaton vastaus kirjoitti:
Mitäs jos jättäisit tuo perheen ihan rauhaan? Etkö tajua, miten pahasti loukkaat tuon perheen vaimoa ja lapsia? Olet todella itsekäs ja moraaliton. Ehkä teidän pikku ystäväpiirissänne on hyväksyttävää olla pikkukakkonen, mutta valtaosan mielestä olette pelkkiä horoja ja loisia. Sinä itse voit tehdä tuon valinnan, se ei ole riippuvainen tuon valehtelevan petturiukon tekemisistä.
Ja jos tuo mies joskus jättäisi vaimonsa ja perheensä, niin mitäs sitten. Luuletko tosiaan, että sinun kanssasi eläisi loppuelämänsä onnellisena, valehtelematta ja pettämättä. Salli mun nauraa!!!Mikä sua tässä naurattaa? Homma voi toimia tai olla toimimatta. Kyseessä on aloittajan elämä. Mikä sinä "ehkä asiaton vastaus" olet ennustamaan.
Tai no...jos toisten murhe sua naurattaa, niin naura vaan. Mutta mieti samalla, oletko mahdollisesti hoidon tarpeessa. - hyvä asiaton vastaus
Paha(ko) mies kirjoitti:
Mikä sua tässä naurattaa? Homma voi toimia tai olla toimimatta. Kyseessä on aloittajan elämä. Mikä sinä "ehkä asiaton vastaus" olet ennustamaan.
Tai no...jos toisten murhe sua naurattaa, niin naura vaan. Mutta mieti samalla, oletko mahdollisesti hoidon tarpeessa.No jo pomppasi! Kato kato pettäjä ei kestä totuutta! Ei ole mikään yllätys.. On se kumma, jos jollain on järkeviä ja asiallisia kommentteja, niin tuollaiset luuserit älähtävät heti. Jos joku on hoidon tarpeessa, niin esimerkiksi tuollaiset pettäjänilviäiset kuten sinä!
- perheetön
ehkä asiaton vastaus kirjoitti:
Ja jos tuo mies joskus jättäisi vaimonsa ja perheensä, niin mitäs sitten. Luuletko tosiaan, että sinun kanssasi eläisi loppuelämänsä onnellisena, valehtelematta ja pettämättä. Salli mun nauraa!!!Eiköhän se ole se mies joka loukkaa perheen vaimoa ja lapsia?
- ---ais---
Täällä vastaa "aito" typerä ja sinisilmäinen salarakas.
Salasuhdetta on jatkunut nyt... No, vuosikausia. Alkuun päätimme pitää kemian henkisellä tasolla, mutta sitten fyysinen vetovoima teki temppunsa... Mies on alusta saakka sanonut, ettei lupaa minulle mitään ja aikoo pysyä vaimonsa ja lastensa luona. Kotona ei kuulemma ole mitään mainittavia ongelmia, tuttua ja kivan turvallista arkea elelevät. Olen itse eronnut ja sanonut hänelle, että en aio hänessä kynsi hampain roikkua, jos hänestä alkaa tuntua, että olen "liikaa" hänen elämässään. Yhteyttä pidämme lähes päivittäin, tapaamme harvemmin.
Ensimmäisenä vuonna kesäloma tuntui mielettömän pitkältä, vaikkei mies siitä viikkoa enempää perheineen reissannutkaan. Kaikkeen kuitenkin tottuu ja onhan minulla oma elämäni ; näkyvän elämän täyttää kahden teinin äitinä olo, kiireinen työ ja ystävien kanssa seurustelu - mies tekee hyvästä elämästä vielä vähäsen parempaa ja on minulle rakas ja luotettava ystäväkin. Tänä vuonna olemme salarakkaan kanssa samaan aikaan lomalla ja reissun päälläkin, kumpikin tietää, missä mennään. Kyllä minä sen ymmärrän, että kun mies viihtyy perheensä kanssa, ei hänen lomailunsakaan ole pelkkää itkua ja hammasten kiristelyä.
Mainittakoon vielä sellainen seikka, että miehen vaimoa on "varoitettu" minusta jokunen vuosi sitten, mutta hän kuulemma totesi silloin, että ei kiinnosta. - arvostakaa itseänne
Miksette te kakkoset halua oikeaa rakkautta vaan tollasta? Miten tollanen riittää teille? Kun on olemassa mahdollisuus saada oikea parisuhde niin miksi olette kakkosia. En vaan käsitä, en sitten millään. Onko kyse teidän puolelta pohjimmiltaan sitoutumiskammosta, te ITSE ette halua sitoutua joten olette suhteessa jossa ei tartte sitoutua. Mun on oikeesti vaikea kuvitella että oikeaa parisuhdetta edes haluaa jos ihan oikeasti haluaa olla salarakas. Se että voi lähtökohtaisesti itse hyväksyä sen että mies nukkuu yöt vaimon vieressä kertoo vaan siitä että kakkonen ei itse rakasta tuota miestä, kyse on jostain muusta, hyötymissuhteesta tai seksistä joka verhotaan "rakkaudeksi" vaikka kaikki tietävät että aito puhdas rakkaus ei ole panoja jossain hotellissa vaimolta salaa.
- tyytyväinen nainen
Eivät kaikki naiset halua sitoutua, eikä kyse ole mistään kammosta. Itse olen jo nuorena tiennyt etten koskaan halua mennä naimisiin. Kuitenkin jokainen ihminen kaipaa toisen ihmisen lämpöä ja kosketusta, ihokontaktia. Ukkomies on oiva tyydyttämään nämä tarpeet ilman ihmeempiä sivukiemuroita.
Missään hotelleissa me emme tapaa, yleensä minun kodissani, käymme yhdessä ruokaostoksilla, teemme yhdessä ruokaa ym. Käymme yhdessä myös kylässä, vuosien varrella yhteisiä tuttuja on ja jopa sukulaisissakin käymme ja lomareissuilla.
Väärinhän tämä on mutta kukapa tässä maailmassa ei joskus väärin tekisi?
Minulle ei ole mitään merkitystä kenen vieressä kukakin nukkuu, itsekin voin nukkua jos haluan. En omista ketään toista tai päätä toisten tekemisistä samoin ei kukaan omista minuakaan tai päätä minun asioista minun puolestani.- ällötää tollaset
Eli ihmisten hyväksi käyttöä, pahemmanlaatuista! Vapaista löytyy muita samanmoisia, jotka eivät tahdo sitoutua. Tuo on paskanjauhantaa, turha selitellä huoraamista! Ällö ämmä. Mitä ukkomiehen vaimo sanoo, eikö asia kuulu hänelle lainkaan?!
- 9988
ällötää tollaset kirjoitti:
Eli ihmisten hyväksi käyttöä, pahemmanlaatuista! Vapaista löytyy muita samanmoisia, jotka eivät tahdo sitoutua. Tuo on paskanjauhantaa, turha selitellä huoraamista! Ällö ämmä. Mitä ukkomiehen vaimo sanoo, eikö asia kuulu hänelle lainkaan?!
MItä hyväksi käyttöä tuossa kirjoituksessa oli?
Kaksi aikuista ihmistä tapaavat toisiansa yhteisestä sopimuksesta, harrastavat seksiä ja muutakin, tiettävästi kumpikaan heistä ei ole alaikäinen eikä holhouksen alainen.
Se mitä ukkomiehen vaimo sanoo on mielestäni pettävän miehen asia, ei tämän toisen naisen.
En ymmärrä miksi on vaikeata ymmärtää, että jotkut naiset/miehet eivät halua 24/7 parisuhdetta. MInäkään en halua sellaista, olen ollut naimissa (eli se on nähty), lapset ovat aikuisia, eikö silloin ole oikeus tehdä omia itsekkäitä päätöksiä ja tekoja?
Ja muistakaa jälleen, että mies tässä pettää vaimoaan ei toinen nainen. - ringring
9988 kirjoitti:
Kaksi aikuista ihmistä tapaavat toisiansa yhteisestä sopimuksesta, harrastavat seksiä ja muutakin, tiettävästi kumpikaan heistä ei ole alaikäinen eikä holhouksen alainen.
Se mitä ukkomiehen vaimo sanoo on mielestäni pettävän miehen asia, ei tämän toisen naisen.
En ymmärrä miksi on vaikeata ymmärtää, että jotkut naiset/miehet eivät halua 24/7 parisuhdetta. MInäkään en halua sellaista, olen ollut naimissa (eli se on nähty), lapset ovat aikuisia, eikö silloin ole oikeus tehdä omia itsekkäitä päätöksiä ja tekoja?
Ja muistakaa jälleen, että mies tässä pettää vaimoaan ei toinen nainen.Miksi sitten kakkonen haluaa että mies ottaa sormuksen pois kun liikkuu hänen kanssaa yhteisillä matkoilla joissa on kakkosen tuttavia?
- tyytyväinen nainen
ällötää tollaset kirjoitti:
Saapi aivan vapaasti ällöä, ei liikuta minua mitenkään mitä mieltä sinä olet minusta , ymmärrät sen varmaan kun ajattelet etteivät minunkaan mielipiteeni sinusta sinua kiinnosta. Mitä tässä käytetään hyväksi? Molemmat me vapaaehtoisesti tähän suostumme, myös vaimo tietää meistä. Se on hänen asiansa suostuuko katselemaan ja sietämään oman miehensä touhuja, se ei kuulu minulle mitenkään, on heidän välisensä asia. Vapaista en ole koskaan löytänyt samanmoisia, aina odottelemassa enemmän kuin mihin olen itse valmis tai halukas.
Mikä on paskanjauhantaa? Sitä en ymmärrä!
Jos huoraaminen tarkoittaa että rakastelee miehen kanssa josta pitää niin sitten olen mielestäsi huora. Silläkään ei minulle ole merkitystä. Elän omaa elämääni kuten itse haluan, se on kaikkien meidän oikeus. Sinunkin. - 9988
ringring kirjoitti:
Miksi sitten kakkonen haluaa että mies ottaa sormuksen pois kun liikkuu hänen kanssaa yhteisillä matkoilla joissa on kakkosen tuttavia?
Mulle on aivan sama onko miehellä sormus vai ei. Se ei muuta asioita suuntaan tai toiseen.
Sormus ei pidä miehen housuja jalassa eikä estä häntä muutenkaan pettämästä. Joten se ei merkitse mulle mitään. Kyllä teot ovat niitä asioita, jotka puhuvat puolestaan.
Sitä miksi joku haluaa, että se otetaan pois, en osaa vastata. - tyytyväinen nainen
ringring kirjoitti:
Miksi sitten kakkonen haluaa että mies ottaa sormuksen pois kun liikkuu hänen kanssaa yhteisillä matkoilla joissa on kakkosen tuttavia?
Minä en ainakaan vaadi sormusta ottamaan pois sormesta kun liikutaan kaupoilla ja matkoilla ja sukulaisissa. Miksi ihmeessä niin tekisin?
- kysynvuan
ringring kirjoitti:
Ai niinkö sinun miehesi on "pakko" tehdä, kun liikkuu salarakkaansa kanssa..?
- Ei ymmärrä
9988 kirjoitti:
Ja muistakaa jälleen, että mies tässä pettää vaimoaan ei toinen nainen.En minäkään ymmärrä miksi sitä löysää suhdetta ei voi hommata toisen samanhenkisen sinkun kanssa, miksi se täytyy olla varattu? Siihen ei voi olla muuta selitystä kun oman itsetunnon pönkittäminen kun luulee olevansa parempi kuin vaimo.
- tyytyväinen nainen
Ei ymmärrä kirjoitti:
En minäkään ymmärrä miksi sitä löysää suhdetta ei voi hommata toisen samanhenkisen sinkun kanssa, miksi se täytyy olla varattu? Siihen ei voi olla muuta selitystä kun oman itsetunnon pönkittäminen kun luulee olevansa parempi kuin vaimo.
Ei, sen todellakaan tarvitse olla varattu, ei , päinvastoin parempi kuin olisi sinkku.
Mutta se millaisen ihmisen kanssa viihtyy, kenen kanssa kemiat kohtaa jne. eivät ole riippuvaisia kenenkään siviilisäädystä. En ainakaan itse tahallani tähän mieheen tykästynyt koska oli varattu, itseasiassa en edes alkuun tiennyt sitä.
Mistään itsetunnon pönkittämisestä ei ole kyse tai luulosta olla parempi kuin joku toinen. Olen vain kohdannut toisen ihmisen jonka kanssa minun on hyvä olla. Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin sinkuista en ole vielä törmännyt kehenkään sopivaan. - sormus pois
tyytyväinen nainen kirjoitti:
Minä en ainakaan vaadi sormusta ottamaan pois sormesta kun liikutaan kaupoilla ja matkoilla ja sukulaisissa. Miksi ihmeessä niin tekisin?
Kyllä minun suhdemies otti sormuksen pois aivan vapaaehtoisesti, niin teki sitten se vaimokin, eroa alettiin valmistella. Lopetin itse kakkosena suhteen, vaadin päätöstä, ei todella kestänyt pää jakaa rakasta toisen kanssa vaikka kuinka vaimo lähti viikonloput pois koska ero vireillä.
Ei kukaan,ei vaimo, ei salarakas voi jakaa miestä jos oikeasti rakastaa. Jos ei, silloin on sama.
Siellä se mies on kotonaan, sanoo edelleen että tunteet vaimoa kohtaan eivät siis ole eivätkä tule niinkuin pitää, ei rakasta.
Mielenkiintoista olisi nähdä seinien sisälle, kulissit kyllä ulkopuolelle pidetään. En itse kestäis, en millään, luottamus nolla. Mielenkiintoista olisi myös nähdä onko sormus taas sormessa, se kun on luottamuksen merkki, aivan sairasta touhua, En edes ollut miehen ensimmäinen salasuhde pisin kyllä.
- IUGIUBI
Just joo. Onneks mun elämä ei ole tollasta ja onneks tollaisia loisia ei ole ollut lähistöllä. ONNEKSI.
- Paha(ko) mies
LOISTAVAA "TYYTYVÄINEN NAINEN"
Argumenttisi ovat päteviä. Se on vaan kumma, että joidenkin on niin vaikea tajuta, että on erilaisia ihmisiä, ja että jokaisella on vapaus elää haluamallaan tavalla.- vapaamatkustajille
Mitä ihailtavaa tuossa tyypissä on? Itsekeskeinen, toisen perheen kyljessä elävä loinen. Jos vaimo tietää kuvion, jota epäilen, täytyy hänen olla todella riippuvainen tuosta huoripukista.
No elämä ottaa ja antaa. Tuollainen ylimielinen ihminen vielä maksaa.
Outo on suku, jos avomielin hyväksyy ukkomiehen. Jos kuvio on , että puolisolta on lupa tälläiseen likaiseen toimintaan, olkoon se Ok.
Meillä, kun salasuhde paljastui, mies lensi kuin leppäkeihäs ulos. Talo ja mökki jäi avioehdon perusteella minulle. Miehelle jäi muutama sata euroa rahaa. Ja sittenpä lähti tämä tähtisilmäkin, joka oli sotkenut mökilläni. Käyttänyt uimapukuani ja tyhjentänyt pakastimen.
Mies ei kestänyt ja makaa nyt psykiatrisella osastolla. Että se siitä vapaasta toiminnasta salasuhde horot. - tyytyväinen nainen
vapaamatkustajille kirjoitti:
Mitä ihailtavaa tuossa tyypissä on? Itsekeskeinen, toisen perheen kyljessä elävä loinen. Jos vaimo tietää kuvion, jota epäilen, täytyy hänen olla todella riippuvainen tuosta huoripukista.
No elämä ottaa ja antaa. Tuollainen ylimielinen ihminen vielä maksaa.
Outo on suku, jos avomielin hyväksyy ukkomiehen. Jos kuvio on , että puolisolta on lupa tälläiseen likaiseen toimintaan, olkoon se Ok.
Meillä, kun salasuhde paljastui, mies lensi kuin leppäkeihäs ulos. Talo ja mökki jäi avioehdon perusteella minulle. Miehelle jäi muutama sata euroa rahaa. Ja sittenpä lähti tämä tähtisilmäkin, joka oli sotkenut mökilläni. Käyttänyt uimapukuani ja tyhjentänyt pakastimen.
Mies ei kestänyt ja makaa nyt psykiatrisella osastolla. Että se siitä vapaasta toiminnasta salasuhde horot.En kyllä mitenkään koe eläväni perheen kyjessä tai olevani loinen. Elän aivan omaa elämääni ja omillani tulen toimeen. Ja vaimo kyllä tietää kuvion kuten moni muukin. Vaimo ei ole riippuvainen miehestään mutta omaa periaatteen että erota ei jos on naimisiin menty. Hyväksy ei kyllä miehensä touhuja.
Minä kuten ystävänikin emme sekaannu toistemme asioihin. Olemme toistemme ystäviä koska pidämme toisistamme, emme hauku toisiamme tai arvostele toistemme tekoja.
Sukulaiseni myös kunnioittava toisten ihmisten tapaa olla ja elää vaikkeivat sitä itse ymmärtäisivätkään. Ei ole heidän asiansa arvostella minua kuten ei minunkaan heitä. Sanoisinpa jopa että nyt minua kutsutaan paljon enemmän avecin kanssa kaikkiin paikkoihin kuin ollessani yksin. - fiksua todella
En kyllä mitenkään koe eläväni perheen kyjessä tai olevani loinen. Elän aivan omaa elämääni ja omillani tulen toimeen. Ja vaimo kyllä tietää kuvion kuten moni muukin. Vaimo ei ole riippuvainen miehestään mutta omaa periaatteen että erota ei jos on naimisiin menty. Hyväksy ei kyllä miehensä touhuja.
Minä kuten ystävänikin emme sekaannu toistemme asioihin. Olemme toistemme ystäviä koska pidämme toisistamme, emme hauku toisiamme tai arvostele toistemme tekoja.
Sukulaiseni myös kunnioittava toisten ihmisten tapaa olla ja elää vaikkeivat sitä itse ymmärtäisivätkään. Ei ole heidän asiansa arvostella minua kuten ei minunkaan heitä. Sanoisinpa jopa että nyt minua kutsutaan paljon enemmän avecin kanssa kaikkiin paikkoihin kuin ollessani yksin.Tämä yhteiskunta on mennyt mahdottomaksi. Ennen tuollaista osattiin edes hävetä. Puistattaa tuollainen. Etenkin mies inhottaa, kahta naista nylkyttävä pukki.
Avec??? hehe, buahh! - kysynpähän vaan?????
Etkö voisi elää sitä elämääsi aivan yksin ja vapaana tekemään mitä nyt ikinä sitten haluatkaan tehdä? Miksi varastat vaimoltasi oikeuden olla onnellinen, onnellisessa parisuhteessa häntä oikeasti rakastavan miehen kanssa.
Miksi SINÄ kuvittelet olevasi oikeutettu päättämään vaimosi puolesta tässä asiassa? - .HUOM
fiksua todella kirjoitti:
Tämä yhteiskunta on mennyt mahdottomaksi. Ennen tuollaista osattiin edes hävetä. Puistattaa tuollainen. Etenkin mies inhottaa, kahta naista nylkyttävä pukki.
Avec??? hehe, buahh!Ja sinä olet aviovaimo jolle kelpaa huoraava ukkosi, ja jämät.HUOM:kakkonen ei ole tehnyt avioliittovalaa niikuin te!Siinä on iso ero
- hetkinen nyt
kysynpähän vaan????? kirjoitti:
Etkö voisi elää sitä elämääsi aivan yksin ja vapaana tekemään mitä nyt ikinä sitten haluatkaan tehdä? Miksi varastat vaimoltasi oikeuden olla onnellinen, onnellisessa parisuhteessa häntä oikeasti rakastavan miehen kanssa.
Miksi SINÄ kuvittelet olevasi oikeutettu päättämään vaimosi puolesta tässä asiassa?Oletko aivan seko? >Tuo mies ei rakasta pätkääkään vaimoaan nim.kysympähän vaan? Oletteko vaimot joiden ukot pettää aivan sekaisin?
- KYSYNPÄ VAAN?
hetkinen nyt kirjoitti:
Oletko aivan seko? >Tuo mies ei rakasta pätkääkään vaimoaan nim.kysympähän vaan? Oletteko vaimot joiden ukot pettää aivan sekaisin?
Ei rakasta, ei. Pointti olikin se että salaa vaimoltaan paneskelee jotain horatsua ja vaimo ei sitä tiedä. Jos vaimo sen tietäisi, siis jos ukossa olisi MIESTÄ, niin lähtisi lätkimään ja antaisi vaimolleen mahdollisuuden LÖYTÄÄ jostain sellainen mies joka häntä rakastaisi.
PITIKÖHÄN VÄHÄ VÄÄÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA SULLE HETKINEN NYT
- En kestä...
Tää on ihan uskomatonta...ilmeisesti näillä sivuilla pyörii samat naamat keskustelusta toiseen. Haukkuvat ja arvostelevat toisiaan. Kai se jollekin sitten jotain tyydytystä tuo..ei ymmärrä.
Omassa tapauksessani tiedän mihin olen ryhtynyt, enkä sitä etukäteen suunnitellut. Niin kuin "tyytyväinen nainen" totesi, niin joskus vaan kemiat kohtaa. Meillä on samat mielenkiinnon kohteet, mieltymykset. Emme pelkästään ole sängyssä vaan teemme sellaisia asioita joista molemmat nauttivat. Koen samanaikaisesti huonoa omatuntoa ja samalla pelkoa, koska tiedän, että jossain vaiheessa satutan itseni pahasti.
Kirjoitin tänne, koska oloni on huono em. syistä. Toiveenani oli, että ns. kakkoset vastaisivat miten he selviävät. Tarkoitus ei ollut, että täällä ihmiset haukkuisivat toisiaan. Odotan vielä, että saisin joltain täyspäiseltä naiselta vastauksen, miten hän selviää. Oman ratkaisun aion tämän suhteen kanssa tehdä näiden muutamien viikkojen aikana, kun mies on reissussa perheensä kanssa. Haluaisin löytää itsestäni voimaa lopettaa tää suhde, koska nyt mulla on tosi paha olo.- ei tuu vastauksia
On ihan oikein, että sinulla on paha olo. Arvaa vaan kuinka paha olo tuolla vaimolla ja lapsilla tulee olemaan sitten kun kärähdätte. Kemioiden kohtaaminen ja samanlaiset mielenkiinnon kohteet jne lässytys on vain tekosyitä millä yrität oikeuttaa tekemisesi. Kuvittelitko saavasi jotain kehuja täältä vai.
Etkä muuten tule saamaan mitään vastausta täyspäiseltä kakkosnaiselta, sillä kukaan täyspäinen nainen ei ala kakkoseksi. - keltasinitöyhtökääpi
ei tuu vastauksia kirjoitti:
On ihan oikein, että sinulla on paha olo. Arvaa vaan kuinka paha olo tuolla vaimolla ja lapsilla tulee olemaan sitten kun kärähdätte. Kemioiden kohtaaminen ja samanlaiset mielenkiinnon kohteet jne lässytys on vain tekosyitä millä yrität oikeuttaa tekemisesi. Kuvittelitko saavasi jotain kehuja täältä vai.
Etkä muuten tule saamaan mitään vastausta täyspäiseltä kakkosnaiselta, sillä kukaan täyspäinen nainen ei ala kakkoseksi.Ei lisättävää, siinä kaikki! Tunnevammaiset, itsekkäät ja huonon itsetunnon omaavat naikkoset alkavat kakkosiksi, ei todellakaan fiksut. Ei millään selityksillä!
- njiu8olio9
Vittu mitä skeidaa kemioiden kohtaamisesta. Itsetuntosi pönkittämistä. Toivottavasti sinuun sattuu ja lujaa, muuta et ole ansainnut. Olet osaltasi rikkomassa toisten perhettä!! Toivon todella, että edestäsi löydät, mitä taaksesi jätät.
- Äijä kynäilee
Keskustelunavauksesi herättää ihmisissä monenlaisia fiiliksiä ja sen mukana myös erilaisia reaktioita.
Joku näkee siinä salarakkaan pyytelemässä ohjeita toisilta varattuihin miehiin sekaantuneilta, että pysyisi valintoineen kasassa kun äijä lomailee "virallisen oikean" elämänsä kanssa lomakohteessa ja sinä salaisuus riudut jossain taustalla tuntemassa mustasukkaisuutta josta todennäköisesti myös koet lisäsyyllisyyttä. Inhimillinen fiilis, ei siinä mitään. Tuntea olevansa hylätty ja ettei ole "oikeassa parisuhteessa" vaan joku salaisuus jolle ei paljoa jää jos hanat lyödään kiinni sen toisen puolelta.
Hankala tilanne. Pääset lainaamaan jotain mikä ei ole sinun ja selvästi jo epäilet että tilanne ei tästä muuksi muutu. Itse en hyväksy pettämistä, sanotaan sekin. Olen saanut osani aiheesta ja nyt neljänkympin kynnyksellä olen tyytyväinen löydettyäni naisen johon luotan kaiken kokemani jälkeen ja joka luottaa myös puolestaan minuun. Hiton hieno juttu.
En aio tykittää moraalisaarnaa valinnoistasi, se kun ei mitään muuttaisi.
Kirjoitat että "et suunnitellut tätä", ok selvä pyy.. Kuitenkin "asioiden mukana meneminen" on myös eräänlainen valinta ja nyt sitten painit sen lopputuloksen kanssa.
Kansa täällä voi tykittää tähän ketjuun 600 Gigaa tekstiä siitä miten seukkaat salaa pettäjän kanssa, se ei vain muuta yhtään mitään ellet sinä, arvon Irmeli X siellä päässä ITSE tee valintoja jotka edesauttavat oman elämäsi onnellisuutta ja tasapainoisuutta mitä tulee parinmodostukseen. Kieltämättä uhraan myös ajatuksen pikkulapsiin joiden osa on ankea jos perhe hajoaa ja isä tai äiti häipyy elämästä. Syyttömiä joiden elämä järkkyy kun perhe hajoaa. "Pikkulapset" meinattu tarkoittamaan kaikkia snadeja ihmisiä mitkä avioeroista kärsivät, noin yleisellä tasolla.
Mietit että tuleeko tästä mitään ja halauaisit jo itsekin vetää heittoistuimesta mutta todennäköisesti sielun pohjalla kaihertaa joku lepatteleva kynttilä että "entäs jos kuitenkin..."
Vaikea mitään suhdetta rakentaa noin heikolle pohjalle, kukaan ei ala taloakaan pykäämään liejuiselle pellonreunalle ilman että alla on tukevaksi pohjustettu perustus jonka päälle rakenteita lisätä.
Mitä haluat? Miten sen voisit saavuttaa, ilman että hinta sinulle ja myös monelle muulle olisi kova.
Se mitä tunnet nyt, ei jää ainoaksi kerraksi. Lomia tulee lisää ja sinä jäät tätä menoa miettimään niidenkin ajaksi mitä tapahtuu ja tuijotat vähän väliä kännykkääsi joka ei soi.
"Odotan vielä, että saisin joltain täyspäiseltä naiselta vastauksen, miten hän selviää. Oman ratkaisun aion tämän suhteen kanssa tehdä näiden muutamien viikkojen aikana, kun mies on reissussa perheensä kanssa. Haluaisin löytää itsestäni voimaa lopettaa tää suhde, koska nyt mulla on tosi paha olo"
Jos tuon perkaa niin aika ristiriitaista, eikö vain. Jos ei tuosta jo näe mikä myllerrys käy Irmeli X :n sisällä niin ei ole ollut oikein äikäntunneilla aikoinaan hereillä.
Peräänkuulutat "kanssasisarelta" neuvoja/vinkkejä selvitäksesi tilapäisestä erosta josta haluaisit tehdä pysyvän kunhan löytäisit itsestäsi voimaa lopettaa suhteen kokonaan koska olosi on jo tosi paha.
Johan tuo paha olo tulee tuosta salailusta ja pään sisällä naputtelevasta tikasta joka takoo koko ajan että "tämä ei ole oikeaa". Tieto siitä että jos (sala)suhteenne kaatuu niin sinä kärsit oikeasti, sinä et vain voi paljoa purkaa oloasi että "se Holopaisen äijä sitten jätti minut vaimonsa takia ja minulla on paha olo".
Pitkäaikainen salailu on rankkaa, ihminen haluaa puhua siitä mikä on tärkeää ja mukavaa elämässä, syntax error syntyy siitä että vakuuttaa itselleen että joku asia on "tosi ookoo" mutta ei voi siitä puhua tai olla salailematta.
Seksi on kiva asia, sama aallonpituus keskusteluissa on kiva asia, yhdessä tekeminen on kiva asia, sielenkumppanuus toisen kanssa on erinomaisen kiva asia. Mutta jos tuo kaikki on vain hetkellistä ja on piilossa oven takana jossa lukee "Eihän kukaan nähnyt että hiivit tänne" niin ihminen tietää itsekin että ei elä aidosti noita edellä mainittuja hyviä juttuja.
Täällä ei nyt vastannut se "täysipäinen nainen", toivottavasti aika täysipäinen karvan vajaa nelikymppinen mies joka ainakin yritti nähdä moraalisen kuusiaidan läpi sen takana olevan ihmisen. - tack!
Äijä kynäilee kirjoitti:
Keskustelunavauksesi herättää ihmisissä monenlaisia fiiliksiä ja sen mukana myös erilaisia reaktioita.
Joku näkee siinä salarakkaan pyytelemässä ohjeita toisilta varattuihin miehiin sekaantuneilta, että pysyisi valintoineen kasassa kun äijä lomailee "virallisen oikean" elämänsä kanssa lomakohteessa ja sinä salaisuus riudut jossain taustalla tuntemassa mustasukkaisuutta josta todennäköisesti myös koet lisäsyyllisyyttä. Inhimillinen fiilis, ei siinä mitään. Tuntea olevansa hylätty ja ettei ole "oikeassa parisuhteessa" vaan joku salaisuus jolle ei paljoa jää jos hanat lyödään kiinni sen toisen puolelta.
Hankala tilanne. Pääset lainaamaan jotain mikä ei ole sinun ja selvästi jo epäilet että tilanne ei tästä muuksi muutu. Itse en hyväksy pettämistä, sanotaan sekin. Olen saanut osani aiheesta ja nyt neljänkympin kynnyksellä olen tyytyväinen löydettyäni naisen johon luotan kaiken kokemani jälkeen ja joka luottaa myös puolestaan minuun. Hiton hieno juttu.
En aio tykittää moraalisaarnaa valinnoistasi, se kun ei mitään muuttaisi.
Kirjoitat että "et suunnitellut tätä", ok selvä pyy.. Kuitenkin "asioiden mukana meneminen" on myös eräänlainen valinta ja nyt sitten painit sen lopputuloksen kanssa.
Kansa täällä voi tykittää tähän ketjuun 600 Gigaa tekstiä siitä miten seukkaat salaa pettäjän kanssa, se ei vain muuta yhtään mitään ellet sinä, arvon Irmeli X siellä päässä ITSE tee valintoja jotka edesauttavat oman elämäsi onnellisuutta ja tasapainoisuutta mitä tulee parinmodostukseen. Kieltämättä uhraan myös ajatuksen pikkulapsiin joiden osa on ankea jos perhe hajoaa ja isä tai äiti häipyy elämästä. Syyttömiä joiden elämä järkkyy kun perhe hajoaa. "Pikkulapset" meinattu tarkoittamaan kaikkia snadeja ihmisiä mitkä avioeroista kärsivät, noin yleisellä tasolla.
Mietit että tuleeko tästä mitään ja halauaisit jo itsekin vetää heittoistuimesta mutta todennäköisesti sielun pohjalla kaihertaa joku lepatteleva kynttilä että "entäs jos kuitenkin..."
Vaikea mitään suhdetta rakentaa noin heikolle pohjalle, kukaan ei ala taloakaan pykäämään liejuiselle pellonreunalle ilman että alla on tukevaksi pohjustettu perustus jonka päälle rakenteita lisätä.
Mitä haluat? Miten sen voisit saavuttaa, ilman että hinta sinulle ja myös monelle muulle olisi kova.
Se mitä tunnet nyt, ei jää ainoaksi kerraksi. Lomia tulee lisää ja sinä jäät tätä menoa miettimään niidenkin ajaksi mitä tapahtuu ja tuijotat vähän väliä kännykkääsi joka ei soi.
"Odotan vielä, että saisin joltain täyspäiseltä naiselta vastauksen, miten hän selviää. Oman ratkaisun aion tämän suhteen kanssa tehdä näiden muutamien viikkojen aikana, kun mies on reissussa perheensä kanssa. Haluaisin löytää itsestäni voimaa lopettaa tää suhde, koska nyt mulla on tosi paha olo"
Jos tuon perkaa niin aika ristiriitaista, eikö vain. Jos ei tuosta jo näe mikä myllerrys käy Irmeli X :n sisällä niin ei ole ollut oikein äikäntunneilla aikoinaan hereillä.
Peräänkuulutat "kanssasisarelta" neuvoja/vinkkejä selvitäksesi tilapäisestä erosta josta haluaisit tehdä pysyvän kunhan löytäisit itsestäsi voimaa lopettaa suhteen kokonaan koska olosi on jo tosi paha.
Johan tuo paha olo tulee tuosta salailusta ja pään sisällä naputtelevasta tikasta joka takoo koko ajan että "tämä ei ole oikeaa". Tieto siitä että jos (sala)suhteenne kaatuu niin sinä kärsit oikeasti, sinä et vain voi paljoa purkaa oloasi että "se Holopaisen äijä sitten jätti minut vaimonsa takia ja minulla on paha olo".
Pitkäaikainen salailu on rankkaa, ihminen haluaa puhua siitä mikä on tärkeää ja mukavaa elämässä, syntax error syntyy siitä että vakuuttaa itselleen että joku asia on "tosi ookoo" mutta ei voi siitä puhua tai olla salailematta.
Seksi on kiva asia, sama aallonpituus keskusteluissa on kiva asia, yhdessä tekeminen on kiva asia, sielenkumppanuus toisen kanssa on erinomaisen kiva asia. Mutta jos tuo kaikki on vain hetkellistä ja on piilossa oven takana jossa lukee "Eihän kukaan nähnyt että hiivit tänne" niin ihminen tietää itsekin että ei elä aidosti noita edellä mainittuja hyviä juttuja.
Täällä ei nyt vastannut se "täysipäinen nainen", toivottavasti aika täysipäinen karvan vajaa nelikymppinen mies joka ainakin yritti nähdä moraalisen kuusiaidan läpi sen takana olevan ihmisen.Äijä kynäilee: tosi hyvä teksti. Voi kun olisi enemmänkin avarakatseisuutta ja halua ymmärtää näillä palstoilla.
- ryhtrjtyfgj
tack! kirjoitti:
Äijä kynäilee: tosi hyvä teksti. Voi kun olisi enemmänkin avarakatseisuutta ja halua ymmärtää näillä palstoilla.
Sanopa muuta! Kirjoitus ilman sarvia ja hampaita, havainnointia ilman hirveää hinkua haukkua ja lytätä toisia.
Kun hät'hätää lukaisee kaikki kommentit läpi, täällä vierailee ihmeen paljon "täyspäisiä" naisia, joilla on ilmiselvästi pelko persiissä, että oma mies on luvattomilla teillä ja siksi pitää "ennaltaehkäisevästi" haukkua potentiaalisia uhkia... Lopultakin se on se luvattomilla teillä oleva mies, jos hänkään, joka tietää, missä mennään... Kakkonen on pelkkä patja - vai onko.... Senhän te haluaisitte tietää, hyvät rouvat...
Ja ennen kuin alatte heitellä kiviä perääni: en ole kakkonen, en ole ikinä ollut enkä uskoakseni koskaan tule olemaankaan. Sen verran pettäminen liippaa minuakin, että ex jäi siitä kiinni liiton ollessa muutoinkin kriisissä. Ehkä liittomme olisi jatkunut ilman pettämistä, ehkä ei... Hänen salarakkaansa oli vanha koulukaverini - täyspäinen ja fiksu virkanainen muuten... Tietysti olin vihainen ja pettynyt silloin - mutta nyt pystyn muistamaan naisen ihan mukavana koulukaverina ja exäni miehenä, johon olin kerran kovin rakastunut.
- oikea nainen
Ap:lle...toivon todella että saat toden teolla kärsiä ja itkeä ja ikävöidä.Lopulta huomata olleesi pelkkä patja niiku kaikki kakkoset horot on!
- ruikuttaja
Samaa mieltä. Ihmettelen, että nainen vielä miettii ratkaisua. Eikö riitä jo lumppuna olo. Älyätkö edes hävetä? Paha olo sinulla pitääkin olla. Toivottavasti tosi paha olo. Toivottavasti mieskin joutuu kokemaan samaa. Tosin sillä on heijastuksena siihen oikeaan perheeseen.
- just niin
Niin ja sitten kun tajuaa, että on ollut pelkkä patja, niin sitten ollaan taas täällä keräämässä säälipisteitä, kun häntä on niin pahasti huijattu ja käytetty hyväksi. Eihän nyt kakkoshoro mitään pahaa ole tehnyt kenellekään eikä ole vastuussa mistään. Kaikki vaan on sen miehen syytä ja ehkäpä vaimonkin, kun ei tajua väistyä ihanan kakkoskan tieltä.
- 9988
ruikuttaja kirjoitti:
Samaa mieltä. Ihmettelen, että nainen vielä miettii ratkaisua. Eikö riitä jo lumppuna olo. Älyätkö edes hävetä? Paha olo sinulla pitääkin olla. Toivottavasti tosi paha olo. Toivottavasti mieskin joutuu kokemaan samaa. Tosin sillä on heijastuksena siihen oikeaan perheeseen.
Taas on lauma petettyjä katkeria vaimoja kirjoittelemassa.
- kiuyuyyyyyyyyyyyy
9988 kirjoitti:
Täällä on kirjoittelemassa ihmisiä joilla ovat arvot kohdallaan. Jos sinulla ja muilla tietoisesti kakkosina roikkuvilla moraali on tuntematon käsite, se on havaittavissa. Se, että olet kakkonen ei tee sinusta mitenkään kenenkään yläpuolella olevaa, päinvastoin.
- niii-iin
9988 kirjoitti:
Niin, meillä petetyillä on varmaan täysi oikeus ja syy olla vihaisia, surullisia ja katkeriakin. Toivottavasti meidän kirjoitukset saa lampun syttymään edes yhdellä kakkosella. Varmasti ei ole kiva lukea petettyjen kirjoituksia, kun ei voi tuudittautua tunteeseen, että enhän minä kakkonen mitään väärää tee. Saattaa alkaa omatunto kolkuttaa...
- Paha(ko) mies
Uskomatonta mussutusta "oikealta naiselta". Sua ilmeisesti vedetty kölin alta ihan kunnolla, kun noin katkera olet?
Ja aloittajalle tsemppiä, minkä tahansa päätöksen teetkin. Olen käynyt vastaavia tunteita läpi eikä helppoja ratkaisuja ole. Se ei palvele ketään, jos käry kävisi. Vastauksena kaikille niille, jotka toitottavat, että pettävän miehen pitää erota vaimostaan sanon, että ette tiedä, minkälaisia kuvioita kussakin perheessä on, joten toitotuksenne perustuu olettamuksiin ollen siten arvottomia.
Kakkoset eivät ole patjoja. He ovat tuntevia, eläviä ihmisiä. Itse olin/olen rakastunut salatyttöystävääni. Ei rakkaus mihinkään loppunut kummaltakaan, vaikka otimme ns. järjen käteen ja lopetimme suhteen. Edelleen vihaan sitä järjen hetkeä reilu kaksi kuukautta sitten. - 9988
niii-iin kirjoitti:
Niin, meillä petetyillä on varmaan täysi oikeus ja syy olla vihaisia, surullisia ja katkeriakin. Toivottavasti meidän kirjoitukset saa lampun syttymään edes yhdellä kakkosella. Varmasti ei ole kiva lukea petettyjen kirjoituksia, kun ei voi tuudittautua tunteeseen, että enhän minä kakkonen mitään väärää tee. Saattaa alkaa omatunto kolkuttaa...
Jospa olisitte vihaisia sille (puolisolle) joka teitä on pettänyt, eikä toiselle naiselle.
Se toinen nainen ei ole vienyt teidän miestä väkisin, kuten varmaan tiedätte.
Kannattaisi ottaa teidänkin se järki mukaan, niin huomaisitte/tiedostaisitte tosiasiat. - ymmärrys??
niii-iin kirjoitti:
Ei niillä lamppu syty. Naurattaa kun täällä yksiskin lukihäiriöinen ( ainakin hirveästi kirjoitusvirheitä) yrittää kasvattaa ykkösiä milloin mihinkin tietoon perustuen eroamaan. On tyhmä kuin saapas. Epätoivoinen ihminen, joka huutaa isoin kirjaimin.
Sitten joku ( tässäkin ketjussa) kakkonen kirjoittaa kakkopsta puolustavan kirjoituksen miehen nimissä. Ikäänkuin se olisi painavampaa. - niii-iiin
9988 kirjoitti:
Jospa olisitte vihaisia sille (puolisolle) joka teitä on pettänyt, eikä toiselle naiselle.
Se toinen nainen ei ole vienyt teidän miestä väkisin, kuten varmaan tiedätte.
Kannattaisi ottaa teidänkin se järki mukaan, niin huomaisitte/tiedostaisitte tosiasiat.Ei taida olla yhtään petettyä joka ei olisi vihainen sille pettäjälle. Tämä keskustelu nyt vaan sattui koskemaan kakkoshoron tekemisiä.
Kyllä me tiedetään ettei ketään väkisin viedä. Tiedetään myös se, että on moraalittomia ja vastuuttomia lorttoja, jotka häpeämättömästi tyrkyttävät itseään varatuille. - 9988
niii-iiin kirjoitti:
Ei taida olla yhtään petettyä joka ei olisi vihainen sille pettäjälle. Tämä keskustelu nyt vaan sattui koskemaan kakkoshoron tekemisiä.
Kyllä me tiedetään ettei ketään väkisin viedä. Tiedetään myös se, että on moraalittomia ja vastuuttomia lorttoja, jotka häpeämättömästi tyrkyttävät itseään varatuille.Onko teidän miehet täysin aivottomia idiootteja, jos he itse eivät osaa sanoa EI, onko meidän muiden naisten tehtävä olla teidän miestenne moraalinvartijoita???
Kuulostaa hieman sairaalta. - Niii-iin
9988 kirjoitti:
Onko teidän miehet täysin aivottomia idiootteja, jos he itse eivät osaa sanoa EI, onko meidän muiden naisten tehtävä olla teidän miestenne moraalinvartijoita???
Kuulostaa hieman sairaalta.Jos te naikkoset nyt vaan keskittyisitte vartioimaan omaa moraalianne. Niin ja niitä ns. tunteitanne, joita en millään pysty kontrolloimaan ja sitten on ihan pakko levittää haaransa varatulle.
- hah mikä mies
Paha(ko) mies kirjoitti:
Uskomatonta mussutusta "oikealta naiselta". Sua ilmeisesti vedetty kölin alta ihan kunnolla, kun noin katkera olet?
Ja aloittajalle tsemppiä, minkä tahansa päätöksen teetkin. Olen käynyt vastaavia tunteita läpi eikä helppoja ratkaisuja ole. Se ei palvele ketään, jos käry kävisi. Vastauksena kaikille niille, jotka toitottavat, että pettävän miehen pitää erota vaimostaan sanon, että ette tiedä, minkälaisia kuvioita kussakin perheessä on, joten toitotuksenne perustuu olettamuksiin ollen siten arvottomia.
Kakkoset eivät ole patjoja. He ovat tuntevia, eläviä ihmisiä. Itse olin/olen rakastunut salatyttöystävääni. Ei rakkaus mihinkään loppunut kummaltakaan, vaikka otimme ns. järjen käteen ja lopetimme suhteen. Edelleen vihaan sitä järjen hetkeä reilu kaksi kuukautta sitten.Onpa uskottavaa , ihan kuin ylijäämä naisen kirjoittamaa.
- En kestä...
Paha(ko) mies kirjoitti:
Kakkoset eivät ole patjoja. He ovat tuntevia, eläviä ihmisiä. Itse olin/olen rakastunut salatyttöystävääni. Ei rakkaus mihinkään loppunut kummaltakaan, vaikka otimme ns. järjen käteen ja lopetimme suhteen. Edelleen vihaan sitä järjen hetkeä reilu kaksi kuukautta sitten.Kiitos Paha(ko) mies. Olet täällä niitä harvoja asiallisia kirjoittajia. Suurin osa jostain katkeria? Tunteet on merkillinen jutuu, niitä kun ei voi hallita. Omien tekojensa seuraukset täytyy kantaa. Onko se sitten oikein, että ihmiset pysyvät huonoissa liitoissaan, kuka mistäkin syystä. Eikö siinä mene elämä hukkaan?
Oletkohan aivan varma ratkaisustasi? Jotenkin viestiäsi lukiessa tuli sellainen olo, ettei sullakaan helppoa ole. Voitko kääntää selkäsi ihmiselle, jota rakastat? Onko ilmeisesti(?) huono liitto parempi ratkaisu. Jos syynä on lapset niin lapset kärsivät enemmän huonosta liitosta kuin erosta. Tämän tiedän jo ihan ammattini kautta, on tutkittua tietoa siitä, kuina haitallista lapsille on vanhempien huonot välit. Jos syynä on omaisuus, niin se on vaan omaisuutta. Onnellisuus ei ole siitä kiinni. Järkiratkaisut ovat hyväksyttävämpiä kuin tunteen perusteella tehdyt ja tämä on varmasti yksi syy ihmisten pahoinvointiin tätä päivänä.
Tiedän, että tämä viesti saa taas aikaan herätyksen häiriköissä, mutta on tarkoitettu vain sinulle Paha(ko) mies!! - katkera ämmä
En kestä... kirjoitti:
Kiitos Paha(ko) mies. Olet täällä niitä harvoja asiallisia kirjoittajia. Suurin osa jostain katkeria? Tunteet on merkillinen jutuu, niitä kun ei voi hallita. Omien tekojensa seuraukset täytyy kantaa. Onko se sitten oikein, että ihmiset pysyvät huonoissa liitoissaan, kuka mistäkin syystä. Eikö siinä mene elämä hukkaan?
Oletkohan aivan varma ratkaisustasi? Jotenkin viestiäsi lukiessa tuli sellainen olo, ettei sullakaan helppoa ole. Voitko kääntää selkäsi ihmiselle, jota rakastat? Onko ilmeisesti(?) huono liitto parempi ratkaisu. Jos syynä on lapset niin lapset kärsivät enemmän huonosta liitosta kuin erosta. Tämän tiedän jo ihan ammattini kautta, on tutkittua tietoa siitä, kuina haitallista lapsille on vanhempien huonot välit. Jos syynä on omaisuus, niin se on vaan omaisuutta. Onnellisuus ei ole siitä kiinni. Järkiratkaisut ovat hyväksyttävämpiä kuin tunteen perusteella tehdyt ja tämä on varmasti yksi syy ihmisten pahoinvointiin tätä päivänä.
Tiedän, että tämä viesti saa taas aikaan herätyksen häiriköissä, mutta on tarkoitettu vain sinulle Paha(ko) mies!!Ahaa, sua puolustavat kirjoitukset ovat vaan asiallisia, muut ovat sitten jotenkin katkeria tai häiriköitä. Älä sitten kirjoita keskustelupalstalle, jos et ole valmis ottamaan kaikkea palautettava vastaan. Varsinaista kaksinaismoraalia, että olet jonkinlainen "ammattilainen" mukamas ja sitten olet kuitenkin mukana tuhoamassa toisen perhettä. Hyvin on suakin sumutettu miehen "huonosta" liitosta, kun parhaillaan mies viettää lemmenlomaa vaimonsa kanssa.
- oikea nainen
9988 kirjoitti:
En ole kenenkään vaimo tai edes tyttöystävä...hyvä ihminen vain kuka on huolissaan kanssaihmistensä moraalista...onko sitä niin vaikea ymmärtää?Horoja täynnä tämä maailma....
- Paha(ko) mies
En kestä... kirjoitti:
Kiitos Paha(ko) mies. Olet täällä niitä harvoja asiallisia kirjoittajia. Suurin osa jostain katkeria? Tunteet on merkillinen jutuu, niitä kun ei voi hallita. Omien tekojensa seuraukset täytyy kantaa. Onko se sitten oikein, että ihmiset pysyvät huonoissa liitoissaan, kuka mistäkin syystä. Eikö siinä mene elämä hukkaan?
Tiedän, että tämä viesti saa taas aikaan herätyksen häiriköissä, mutta on tarkoitettu vain sinulle Paha(ko) mies!!Hyvä "En kestä",
Olet oikeassa, katkeruus noissa läpi paistaa. Surkeaa.
Tunteet ovat todella hankala juttu, mutta kun tietää niiden olemuksen ja että ne eivät välttämättä kunnioita normeja, niin niiden kanssa on hiukan helpompi olla. Toki on totta, että on oltava tietoinen niille antautuessaan, että seurauksia tulee; sellaisiakin jotka eivät tunnu hyvältä. Jotenkin niiden kanssa vain on tsempattava.
Ei mulla helppoa ole. Salarakkaastani luopuminen on ollut yksi kovimpia paikkoja elämässäni (ja niitä on kyllä ollut). En halua kääntää hänelle selkääni, mutta hänkin alkoi ajatella järjellään ja alkoi ottamaan etäisyyttä. Ymmärsin häntä, koska kaiken aikaa oli selvää, että menemme hänen ehdoillaan. Ei ihan pienestä (huom! mussuttajat) ikäerostamme johtuen en voinut olettaa, että tulisimme kulkemaan yhdessä loppuelämämme.
Olla onnellinen? Sitä olin hetkinä, jolloin olimme salarakkaani kanssa yhdessä. Muuten elämäni on varsin tylsää, joskus paskaakin, mutta pääsääntöisesti sellaista normaalin rauhallista.
Omituista on jotenkin, että en kaiken tämän keskellä kadu yhtään mitään. Katuminen ei muuta tapahtuneita asioita. Se on vain energian haaskausta. Tarvitsen kaikki voimani elääkseni tässä ja nyt.
Kunnioitan vaimoani, että hän jaksanut minua. Ei hän tiedä, että olen pettänyt, mutta kai hän aavistaa jotain. Olen henkisesti kypsytellyt itseäni myös siihen, että jään jonain päivänä kiinni. Sitten on hyväksyttävä siitä koituvat seuraukset. Taloudellisesti minulla sen enempää kuin vaimollanikaan ei olisi hätää. Omaisuudesta, jonka hankintaan ja ylläpitämiseen olen osallistunut en avioeron tullessa lähtisi tappelemaan. Pärjään omillani.
Voisin avata avioliittoni sisältöä, mutta en sitä tee, koska en jaksa lukea niitä vuodatuksia, jotka jotkut saavat kuvitellessaan keksineensä syyn tekemisiini. Ei näissä asioissa ole selkeitä syy-seuraus -suhteita. Jokainen suhde on erilainen.
Paljon kokeneena voin sanoa, että tunteet vievät, antavat ja ottavat. Järkeä käytämme selittääksemme, miksi olemme tehneet asioita, jotka ovat ns. tyhmiä. Minä en enää jaksa selittää. En ole selityksen velkaa kenellekään. Tämä on minun elämäni, jota elän tavallani.
(oikein näen sen sauhun, joka nousee normielämään jumiutuneiden mussuttajien päästä). - VOIKO OLLA NÄIN NAIV
niii-iin kirjoitti:
JA TAAS UNOHDETAAN KUKA SE TÄSSÄ VIERAISSA PANEE, SE OMA UKKOKULTA MUSSUKKA LAITTAA MULKKUNSA TOISEN PIMPSAAN, HÄNHÄN SINUA PETTÄÄ, KAKKONEN EI EDES VÄLTTÄMÄTTÄ AINA TIEDÄ MITÄ MIEHELLÄ ON , PERHE. SANOO VAIKKA ETTÄ ASUU ASUMUSEROSSA. SINÄ PETETTYNÄ VAIMONA: TE OLETTE LUVANNEET TOISILLENNE VIHKIVALAN JA USKOLLISUUTTA, OTA KUULE NYT PESÄPALLOMAILA KÄTEEN JA ANNA HUORAAVALLE UKOLLES KYYTIÄ HONOLULUUN.
- fyi fahn
Sä olet kyllä uskomaton raukkis ja itsekäs tyyppi ja ihmisten hyväksikäyttäjä. Olisit sitten tyytynyt niihin perheesi kuvioihin etkä olisi etsinyt itsellesi jotain salahoroa. Säälin syvästi vaimoasi ja perhettäsi. Jos vaimosi joku päivää saa tietää sikailustasi, niin sitten opit mitä katkera tarkoittaa ja miltä tuntuu kun kölin alta vedetään. Toivottavasti vaimosi jonain päivänä löytää itselleen kunnon ja oikean miehen. Sinä et perhettäsi ansaitse!
- Paha(ko) mies
:D:D uskomatonta mtien "fyi fahn" ja muut moralisoijat ampuu puskista tällaisia. Nämä ne tunteella elävät osaamatta elää reaalielämää, joka ei ole ollenkaan niin mustavalkoista.
On todella ala-arvoista ja salarakastani kohtaan loukkaavaa kutsua häntä salahoroksi, sillä hän on ihan normaali nuori nainen. Hän voi olla se sama, jota työpaikallasi salaa himoitset, hän joka asuu naapurissasi, hän josta et koskaan uskoisi, että hän on jonkun kanssa salaa. Hän voi olla jopa tyttäresi, tyttöystäväsi, vaimosi... ;) - fyi fahn
Paha(ko) mies kirjoitti:
:D:D uskomatonta mtien "fyi fahn" ja muut moralisoijat ampuu puskista tällaisia. Nämä ne tunteella elävät osaamatta elää reaalielämää, joka ei ole ollenkaan niin mustavalkoista.
On todella ala-arvoista ja salarakastani kohtaan loukkaavaa kutsua häntä salahoroksi, sillä hän on ihan normaali nuori nainen. Hän voi olla se sama, jota työpaikallasi salaa himoitset, hän joka asuu naapurissasi, hän josta et koskaan uskoisi, että hän on jonkun kanssa salaa. Hän voi olla jopa tyttäresi, tyttöystäväsi, vaimosi... ;)Taisi osua ja upota kommenttini :)
Monet meistä petetyistä ja "moralisoijista" täällä ovat nimenomaa joutuneet tutustumaan reaalielämään ja elämän nurjimpiin puoliin. Monissa asioissa elämä on nimenomaa mustavalkoinen: joko on selkärankaa olla pettämättä tai sitten ei ole. Turha selitella mitään muuta: "elämä ei ole mustavalkoista", "kerranhan täällä vaan eletään" jne. Tuskinpa sietäisit sitäkään, että vaimosi huoraisi jonkun muun miehen kanssa.
Todella ala-arvoista on valehtelu, salailu ja pettäminen tai salahoroksi ryhtyminen. Salahoroksi kutsuminen on pieni juttu eikä se sitäpaitsi ole mitenkään totuuden vastainen nimityskään. Tuskinpa tuo salahorosi on mikään tavallinen nuori nainen. Ehei, tavalliset nuoret naiset seurustelevat vapaiden nuorten miesten kanssa, eivätkä ala jakamaan pesäänsä jollekin luuseri aviomiehelle. Jotain vikaa on nuoressa naisessa ja hänen itsetunnossaan, joka tyytyy tuollaiseen ja haluaa olla mukana vahingoittamassa vaimoa ja perhettä. Fyi fahn sanon minä! - Paha(ko) mies
fyi fahn kirjoitti:
Taisi osua ja upota kommenttini :)
Monet meistä petetyistä ja "moralisoijista" täällä ovat nimenomaa joutuneet tutustumaan reaalielämään ja elämän nurjimpiin puoliin. Monissa asioissa elämä on nimenomaa mustavalkoinen: joko on selkärankaa olla pettämättä tai sitten ei ole. Turha selitella mitään muuta: "elämä ei ole mustavalkoista", "kerranhan täällä vaan eletään" jne. Tuskinpa sietäisit sitäkään, että vaimosi huoraisi jonkun muun miehen kanssa.
Todella ala-arvoista on valehtelu, salailu ja pettäminen tai salahoroksi ryhtyminen. Salahoroksi kutsuminen on pieni juttu eikä se sitäpaitsi ole mitenkään totuuden vastainen nimityskään. Tuskinpa tuo salahorosi on mikään tavallinen nuori nainen. Ehei, tavalliset nuoret naiset seurustelevat vapaiden nuorten miesten kanssa, eivätkä ala jakamaan pesäänsä jollekin luuseri aviomiehelle. Jotain vikaa on nuoressa naisessa ja hänen itsetunnossaan, joka tyytyy tuollaiseen ja haluaa olla mukana vahingoittamassa vaimoa ja perhettä. Fyi fahn sanon minä!Salarakkaani seurusteli ikäisensä nuoren miehen samaan aikaan, kun oli kanssani. Revi siitä fyi fahn :D
- fyi fahn
Paha(ko) mies kirjoitti:
Salarakkaani seurusteli ikäisensä nuoren miehen samaan aikaan, kun oli kanssani. Revi siitä fyi fahn :D
Tosi hienoo hei! Siinä löysivät huoripukki ja megalortto toisensa.
- Komppaan aloittajaa
fyi fahn kirjoitti:
Tosi hienoo hei! Siinä löysivät huoripukki ja megalortto toisensa.
Taisi Paha(ko) mies olla oikeassa: sauhua ilmassa.
- Plaaaaaah
Paha(ko) mies kirjoitti:
Salarakkaani seurusteli ikäisensä nuoren miehen samaan aikaan, kun oli kanssani. Revi siitä fyi fahn :D
Käry kävi, sä mikään mies edes ole. Vanha käytetty lapanen.
- Se on geeneissä
Paha(ko) mies kirjoitti:
On todella ala-arvoista ja salarakastani kohtaan loukkaavaa kutsua häntä salahoroksi, sillä hän on ihan normaali nuori nainen. Hän voi olla se sama, jota työpaikallasi salaa himoitset, hän joka asuu naapurissasi, hän josta et koskaan uskoisi, että hän on jonkun kanssa salaa. Hän voi olla jopa tyttäresi, tyttöystäväsi, vaimosi... ;)Toivon todellakin, ettei tyttäreni KOSKAAN halvenna itseään ryhtymällä jonkun naimisissa olevan guben panomatoksi. Onneksi tyttäreni on niin nätti ja fiksu, että saa vapaitakin miehiä.
- HERÄTYS
Tällä palstalla taitaa olla joku kakkonen keskenään miinustamassa ja plussaamassa tekstejä. Se että kakkonen lähtökohtaisesti on edes tällä palstalla kertoo siitä että hän vähintään alitajunnassaan miettii onko se mitä hän tekee oikein.
Jos tekisi oikein ei tarvitiSIsi päivästä toiseen roikkua palstalla mesoamassa kuinka OIKEIN KAKKONEN TEKEE HARRASTAESSAAN SEKSIÄ VARATUN MIEHEN KANSSA KUN VAIMO JA LAPSET ON AUTUAAN TIETÄMÄTTÖMIÄ ASIASTA.- HALOO HERÄTYS
Eivät kaikki vaimot ole suinkaan autuan tietämättömiä miestensä tavasta harrastaa seksiä muidenkin kuin vaimonsa kanssa!!!!
- herätys
Upeeta, sä siis olet ihan avoimesti kakkonen!
Mä voin olla väärässä mut jotenkin mulla tulee mieleen avoimesti kakkosena olevasta naisesta ja sen ukkomiehestä mieleen yli viisikymppiset pubiruusut jotka tapaavat toisensa lähiöbaarissa ja vaimo on kolmas pubiruusu jota ei kiinnosta miehen tekemiset kun itsekin on pubissa tai sitten voihan tuo vaimo olla vaikka sairaana kotona tai sitten ihan perus keski ikäinen nainen joka ei osaa puolustaa oikeuksiaan.
Mun on jotenkin ihan mahdoton kuvitella vaikkapa kolmekymppistä pariskuntaa jossa on kuvioissa kakkonen joka pyörii ihan avoimesti kuvioissa mukana. Ihan väkisin tulee mieleen nämä parasta ennen päiväyksen lähiöbaarissa menettäneet 50 ikäiset lähiötyypit joita ei paljon muutkaan asiat elämässä kiinnosta.- herätys
Korjaa jos olen väärässä :)
- tyytyväinen nainen
Voihan sitä toki noinkin ajatella asioista ja tehdä kaikenlaisia vääriä päätelmiä. Minä olen avoimesti kakkonen ja meistä ei kukaan kolmesta osapuolesta harrasta baareja.
Vaimoa kiinostaa miehensä tekemiset mutta minkäs mahtaa.
Iältämme me kaikki olemme nelikympin molemmilla puolilla. Meillä kaikilla on paljon muutakin elämässämme mukana ja kiinnostuksenkohteita. Eli tässä tapauksessa menit kyllä aika hakoteille.
Itse vielä harrastan liikuntaakin joka päivä eikä noita ylikiloja ainakaan vielä ole kertynyt ja aivan naamakin kestää päivänvalon. Tupakkaakin meistä polttaa vain joskus mies. Alkoholia emme käytä kuin joskus ruuan kanssa viiniä joskus juhlissa muutakin. Ihan tavallisia tallaajia olemme.
Eikä minulla ole mielenterveysongelmia eikä meistä kukaan edes asu lähiössä. Sanoisinpa aika kotihiiriä olevamme jokainen. Ja ihan pidettyjä ihmisiä ja mukavia. Ne on nuo ennakkoluulot vaan ihmisillä melkoisia. Ikään kuin ne yhteiskunnan pohjalla olevat vain syrjähyppyjä harrastaisivat mutta eivät toki työssäkäyvät kunnolliset.
- herätys
Mua oikeasti alkoi kiinnostamaan onko nämä avoimesti kakkosena pyörivät kakkoset minkäikäisiä. Voisin vaikka vannoa että aika vanhoja ja varmasti parasta ennen päiväys mennyt jo aikoja sitten.
Please, sinä avoimesti kakkosena oleva kakkonen, voitko kertoa minkäikäinen olet?- olin kakkonen
En ole teksitn kirjoittaja , mutta koska olin suhteessa jonka itse lopetin miehen paljastamalla..vaimolle,,ja senhän tietää että sitä ei harvan miehen ego kestä..kauheea kun ei itse uskalla sanoa mutta nainen uskaltaa....minun kävi niin säääliksi lopussa vaimoa, pieniä lapsia ja vauvaa. Mies todella oli minua ennenkin suhteillut, mutta minun kanssa olisi hän jatkanut vaikka kuinka kauan, jopa erota halusi....mutta paljastamiseni jälkeen ei miehen ego sitä kestänyt, vaimolle tuli kilpailuvietti, eikä juuri kuukausia myös eroa halunneena sitä enää halunnutkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja miksikö kilpailuvietti! Olen kaunis, hoikka, pitkä, urheilullinen, hyvässä ammatissa, taiteellinen, kaksi metriä pitkät jalat, kauniit kasvot ja vartalo. Olen villi ja seksikäs sängyssä, sen mies sai kokea pohjia myöten mitä osaan, tulimme orgasmiin usein yhtäaikaa, tai minä ensin, ja sitten hän vain nautiskeli. Sovimme yhteen kuin muotit. Olen myös aika utelias kaikkeen seksin alueella, estoton, se miellyti miestä erittäin paljon.
Olen viisas, monipuolinen, kansainvälinen, kultivoitunut, osaan 5 eri kieltä.
Olem temperamenttinen, sen myönnän. Sanon suoraan, mutta osaan myös nopeasti heltyä.
Kun mies saapui luokseni, annoin ja sitä ei tarvinnut teeskennellä tunteen, että hän on maailman ihanin mies,(niin hän minulle olikin). Osasimme keskustella aivan mahtavista asioista , henkisistäkin.
Mies sanoi aina, emme peitelleet yhdessä oloamme, hän oli ylpeä minusta, että hän haluaa huutaa maailmalle, tämä nainen tulee olemaan minun, ja niin halusin minä myös.'Kun näimme toisemme väkijoukossa, oli kuin valo olisi kohdistunut toiseen, siinä hän on, minun rakkaani. Kauhea vetovoima.
AISTIN jo metrien päästä hänen hajustaan oliko hän esim. kiihottonut, millä tuulella, hän oli kanssani aina hyvällä tuulella, onnellinen.
Me välitimme samoisa asioita, haaveilmme samoista asioista.
Olen ollut kiltti lasteni vuoksi vuosia, en jakanut itseäni, sitä mies arvosti. Olin myös pitkässä onnellisessa avioliitossa, joka sammui muihin tekijöihin, ei petttämiseen, Liitto oli rakkausliitto.
Tulen hyvin toimeen omillani, omistankin jotakin, omalla ahkeruudella hankittua. sitä mies mysö arvosti, että tule omillani toimeen.
Ainut asia mitä minä en voinu tehdä., oli olla kakkosena ja odottaa sitä hetkeä että mies muuttaa pois kotoaan, asuntoa katselimme yhdessä, tai ainakin autoin etsimisessä.
Olen monen miehen ihannenainen, tosin olen vaativa, ja ehdotonEn anna anteeksi pettämistä, siksi minun oli pakko tehdä ratkaisu kun mies ei siihen itse niin nopeasti pystynyt kuin lupasi. Hän kärsi myös, tottakai hänellä ole huono omatuntokin. Jos ei olisi ollut, olisi hän hirveä sika.
Vaimo kaiken tietoon tultuaan kertoi minun vain rakentaneen pilvilinnoja ja että olen surkea yh-äiti...tämän minulle kirjoitettuaan lähetin miehen rakkaudentunnustukset, sekä tunnustukset että hän ei kaipaa eikä rakasta vaimoaan enää pitkään aikaan niinkuin pitäisi, siksi pettää. Koski niin kovasti, halusin todistaa, että mies todella rakasti minua. Ei hän ole sitä kuulemma vaimolle kieltänytkään. Tämä riitti vaimolle, en halunnut loukata liikaa, mutta uskoisin että pahaa tekee tietää että miehen sydän on edelleen minun luonani...ikuisesti muistona. Kun tunteet tulevat peliin, on se pahin tietoisuus.
Mies oli ennenkin saanut anteeksi, kai hän sai nytkin. Hirveä kohtalo elää edelleen yhdessä tietäen että toinen on siinä vain lasten vuoksi.
Eli tällaisia, ajattelevia, sydänihmisiäkin voi kakkosena olla kun se oikea eteen sattuu...rakkaus ei ajattele järjellä....se vie ja ottaa mukaansa. Lopuksi kuitenkin kukaan ei voi jakaa toista....se on tunne kuin puukkoa sydämeen työnnettäisiin.
Tottakai kärsin kun suhde loppui muutama kuukausi sitten, mutta,,,,,
mies kärsi vielä enemmän, itki ja itkee puhelimessa, yhä edelleen kerraten tapahtunutta, ja kuinka en luottanut ja antanut kertoa itse.Itkettää tämä minuakin.
Mies on sydämessäni, aina, ja jos muuttaa pois kotoa ja on vapaa selvittyään avioerosta, en sulke pois mahdollisuutta antaa meille uutta mahdollisuutta. Sen verran ihana oli tämä mies minulle, ja minä hänelle. - ................
olin kakkonen kirjoitti:
En ole teksitn kirjoittaja , mutta koska olin suhteessa jonka itse lopetin miehen paljastamalla..vaimolle,,ja senhän tietää että sitä ei harvan miehen ego kestä..kauheea kun ei itse uskalla sanoa mutta nainen uskaltaa....minun kävi niin säääliksi lopussa vaimoa, pieniä lapsia ja vauvaa. Mies todella oli minua ennenkin suhteillut, mutta minun kanssa olisi hän jatkanut vaikka kuinka kauan, jopa erota halusi....mutta paljastamiseni jälkeen ei miehen ego sitä kestänyt, vaimolle tuli kilpailuvietti, eikä juuri kuukausia myös eroa halunneena sitä enää halunnutkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja miksikö kilpailuvietti! Olen kaunis, hoikka, pitkä, urheilullinen, hyvässä ammatissa, taiteellinen, kaksi metriä pitkät jalat, kauniit kasvot ja vartalo. Olen villi ja seksikäs sängyssä, sen mies sai kokea pohjia myöten mitä osaan, tulimme orgasmiin usein yhtäaikaa, tai minä ensin, ja sitten hän vain nautiskeli. Sovimme yhteen kuin muotit. Olen myös aika utelias kaikkeen seksin alueella, estoton, se miellyti miestä erittäin paljon.
Olen viisas, monipuolinen, kansainvälinen, kultivoitunut, osaan 5 eri kieltä.
Olem temperamenttinen, sen myönnän. Sanon suoraan, mutta osaan myös nopeasti heltyä.
Kun mies saapui luokseni, annoin ja sitä ei tarvinnut teeskennellä tunteen, että hän on maailman ihanin mies,(niin hän minulle olikin). Osasimme keskustella aivan mahtavista asioista , henkisistäkin.
Mies sanoi aina, emme peitelleet yhdessä oloamme, hän oli ylpeä minusta, että hän haluaa huutaa maailmalle, tämä nainen tulee olemaan minun, ja niin halusin minä myös.'Kun näimme toisemme väkijoukossa, oli kuin valo olisi kohdistunut toiseen, siinä hän on, minun rakkaani. Kauhea vetovoima.
AISTIN jo metrien päästä hänen hajustaan oliko hän esim. kiihottonut, millä tuulella, hän oli kanssani aina hyvällä tuulella, onnellinen.
Me välitimme samoisa asioita, haaveilmme samoista asioista.
Olen ollut kiltti lasteni vuoksi vuosia, en jakanut itseäni, sitä mies arvosti. Olin myös pitkässä onnellisessa avioliitossa, joka sammui muihin tekijöihin, ei petttämiseen, Liitto oli rakkausliitto.
Tulen hyvin toimeen omillani, omistankin jotakin, omalla ahkeruudella hankittua. sitä mies mysö arvosti, että tule omillani toimeen.
Ainut asia mitä minä en voinu tehdä., oli olla kakkosena ja odottaa sitä hetkeä että mies muuttaa pois kotoaan, asuntoa katselimme yhdessä, tai ainakin autoin etsimisessä.
Olen monen miehen ihannenainen, tosin olen vaativa, ja ehdotonEn anna anteeksi pettämistä, siksi minun oli pakko tehdä ratkaisu kun mies ei siihen itse niin nopeasti pystynyt kuin lupasi. Hän kärsi myös, tottakai hänellä ole huono omatuntokin. Jos ei olisi ollut, olisi hän hirveä sika.
Vaimo kaiken tietoon tultuaan kertoi minun vain rakentaneen pilvilinnoja ja että olen surkea yh-äiti...tämän minulle kirjoitettuaan lähetin miehen rakkaudentunnustukset, sekä tunnustukset että hän ei kaipaa eikä rakasta vaimoaan enää pitkään aikaan niinkuin pitäisi, siksi pettää. Koski niin kovasti, halusin todistaa, että mies todella rakasti minua. Ei hän ole sitä kuulemma vaimolle kieltänytkään. Tämä riitti vaimolle, en halunnut loukata liikaa, mutta uskoisin että pahaa tekee tietää että miehen sydän on edelleen minun luonani...ikuisesti muistona. Kun tunteet tulevat peliin, on se pahin tietoisuus.
Mies oli ennenkin saanut anteeksi, kai hän sai nytkin. Hirveä kohtalo elää edelleen yhdessä tietäen että toinen on siinä vain lasten vuoksi.
Eli tällaisia, ajattelevia, sydänihmisiäkin voi kakkosena olla kun se oikea eteen sattuu...rakkaus ei ajattele järjellä....se vie ja ottaa mukaansa. Lopuksi kuitenkin kukaan ei voi jakaa toista....se on tunne kuin puukkoa sydämeen työnnettäisiin.
Tottakai kärsin kun suhde loppui muutama kuukausi sitten, mutta,,,,,
mies kärsi vielä enemmän, itki ja itkee puhelimessa, yhä edelleen kerraten tapahtunutta, ja kuinka en luottanut ja antanut kertoa itse.Itkettää tämä minuakin.
Mies on sydämessäni, aina, ja jos muuttaa pois kotoa ja on vapaa selvittyään avioerosta, en sulke pois mahdollisuutta antaa meille uutta mahdollisuutta. Sen verran ihana oli tämä mies minulle, ja minä hänelle.Nimimerkki "olin kakkonen" siis nyt ihan oikeasti tiedä onko toi sun kirjoitus kirjoitettu vitsillä vai oletko ihan tosissaan. Onko sulla kaksimetriset jalat?
Juu vitsinä toi kirjoitus ois aika loistava mut jos tuo on totta niin oikein taas peruskaava mikä toistuu kakkossuhteesta toiseen...... ihan pöhlöä jos olet tosissasi. - gfergfresgferw
................ kirjoitti:
Nimimerkki "olin kakkonen" siis nyt ihan oikeasti tiedä onko toi sun kirjoitus kirjoitettu vitsillä vai oletko ihan tosissaan. Onko sulla kaksimetriset jalat?
Juu vitsinä toi kirjoitus ois aika loistava mut jos tuo on totta niin oikein taas peruskaava mikä toistuu kakkossuhteesta toiseen...... ihan pöhlöä jos olet tosissasi.Toi on kaikkien tuntema hullu, joka tota hoitaa mielenterveyttään kirjoittamalla tota mielikuvituksensa tuotetaa tänne joka ainoa päivä.
- .............
................ kirjoitti:
Nimimerkki "olin kakkonen" siis nyt ihan oikeasti tiedä onko toi sun kirjoitus kirjoitettu vitsillä vai oletko ihan tosissaan. Onko sulla kaksimetriset jalat?
Juu vitsinä toi kirjoitus ois aika loistava mut jos tuo on totta niin oikein taas peruskaava mikä toistuu kakkossuhteesta toiseen...... ihan pöhlöä jos olet tosissasi.Toi kirjoittelija on joku totaalinen sekoboltsi joka vastailee melkein jokaiseen aloitukseen.
Kyllä säkin kohta tunnistat sen kirjoitukset... se on ihan kuutamolla todellisesta elämästä. - se on aivan pimee
gfergfresgferw kirjoitti:
Toi on kaikkien tuntema hullu, joka tota hoitaa mielenterveyttään kirjoittamalla tota mielikuvituksensa tuotetaa tänne joka ainoa päivä.
Mä haluisin tietää, minkähän ikäinen tuo ihmisparka on ja eikö hän oikeasti tajua mennä hoitoon? Hyvän stoorin on päässään ainakin kehittänyt. Ei kai oikeasti kukaan nainen voi olla noin pimeä? Vai sekoittiko suhde ukkomieheen pään lopullisesti?
Helppo pano, ei mitään muuta. Jossain mainitsee olleensa ulkomailla työmatkalla. Vissiin siivoamassa Ruotsin laivalla.
- tfgwff
Voi kyllä sä olet niin kunnollinen, ihminen. Olet varmaan ylpeä itsestäsi kun olet niin kunnollinen ja hienostunut varatun kanssa paneva pidetty nainen.
Oikeasti ällöttää tollaset ihmiset joilla vaan ei ole moraalia. Ihan turha alkaa sun kaltasille selittämään mitä on moraali. - sefgweff
Toivottavasti ton tyytyväisen naisen miehellä ei ole vaimonsa kanssa lapsia. Lapsiparat jos niitä on.
- tyytyväinen nainen
Kyllä vaan niitä lapsia on ja hyvin heistä pidetään huolta myös. Mitenkähän minä olen hienostunut? Aivan tavallinen ihminen minä olen vikoineni ja virheitteni kanssa. En mitenkään ylpeile tästä asiasta kuten jotkut luulevat niin. Aiemmin jo kirjoitin että tiedän ettei tämä ole oikein. Silti jatkan vaikka väärin teen. Mutta pystyn kyllä virheeni myöntämään ja niiden kanssa elämään, en koskaan ole salaillut elämässäni tekemisiäni. Enkä aio niin tulevaisuudessakaan tehdä.
- mies kärsii myös!
Voi kyllä on, kolme kappaletta. Olen huomannut, että useimmiten täällä palstalla vierailevat petetyt vaimot, jotka yrittävät epätoivoisesti puolustaa pettävää ukkoaan.
Ettekö te hyvä ihme ymmärrä miten pahasti ja väärin teitä kohdellaan?
Aivan kauheaa, miten te voitte edes istua samassa pöydässä?
Ukkonne lurittelee teille taas samt storit ja uskotte.
Ja hyvä OLIN KAKKONEN, että uskalsit paljastaa tietämättömälle vaimoparalle että mitä mies puuhailee selkänsä takana perhettä pettäen.
Hyvä kun et jäänyt roikkumaan, vaan halusit nähdä tekoja. Toista maata ovat nuo vaimot, mutta itsepähän kärsivät nahoissaan.
Ukko näyttelee ja myöntää olevansa paska, uppoaa taas täysin, ja kohta uutta naista etsitään....tai useimmiten palataan entisen rakkaan luokse. SInun tapauksessa ei, koska mies tietää että vaadit eroamaan ennenkuin alkaa uudelleen kanssasi.Oikeaa peliä.
Tuo mies kärsii varmasti, usko se, pian hän kolkuttelee ovesi takana, kun kerran soittaakin ja tunteet pinnassa.
Kun ei rakasta vaimoaan, ei siitä mitään tule.Sinua kyllä, jospa hän nielee ylpeytensä ja antaa sinulle anteeksi, sillä te ette ole vihkivaloja keskenänne vannoneet, mies ja vaimo kyllä, mutta sehän on näämmä rikottu niin useasti.
Nyt käy aivan jo miesparkaakin sääliksi, ei varmasti helppoa hänelle.
- 3g344v
No kyllä sun tekstistä saa vahvan kuvan siitä että oikeutat tekosi jotenkin. Mutta se on hyvä mikäli oikeasti tajuat tekeväsi väärin, mutta toisaalta todella surullista että vaikka tajuat että tuo ei ole oikea suhde ja että teet väärin teet sitä silti. Olen kyllä todella onnellinen että mun lähellä ei ole tollasta kamalaa kuviota eikä mtää kakkosta pyörimässä eikä kyllä pyörisi päivääkään mun nurkissa kakkosta, tulis miehelle niin lentävä lähtö.
- tyytyväinen nainen
No sitten kirjoitan epähuomiossa niin, tarkoituksenani se ei ole. Olen vaan avoimesti ja rehellisesti yrittänyt valottaa miksi juuri minä olen tälläisessä tilanteessa. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen törmännyt pettävään mieheen tai ainakaan en ole tietoinen asiasta aikaisemmin ollut. Itseasiassa juuri siksi tänne palstalle eilen päädyin kun en pysty koko kuviota millään ymmärtämään. Olen lueskellut näitä kirjoituksia ja aika paljon tätä pettämistä tuntuu esiintyvän, usein kylläkin salaista sellaista. Tarkoitukseni ei ole loukata ketään kirjotuksillani. Täytyy vaan sanoa etten ennen tätä suhdetta tuntenut pareja joissa toinen tai molemmat pettää. Nyt ihmiset kertovat aika avoimestikin ja vielä sellaiset joista en ikimaailmassa olisi moisia tekoja uskonut. Ns. kilttejä perheen isiä on monia jotka todellisuudessa eivät ole niin kilttejä laisinkaan kuin luulisi. Ulkoapäin katselevalle tilanne näyttää aivan toisenlaiselta.
- onnellinen nainen?
No sitten kirjoitan epähuomiossa niin, tarkoituksenani se ei ole. Olen vaan avoimesti ja rehellisesti yrittänyt valottaa miksi juuri minä olen tälläisessä tilanteessa. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen törmännyt pettävään mieheen tai ainakaan en ole tietoinen asiasta aikaisemmin ollut. Itseasiassa juuri siksi tänne palstalle eilen päädyin kun en pysty koko kuviota millään ymmärtämään. Olen lueskellut näitä kirjoituksia ja aika paljon tätä pettämistä tuntuu esiintyvän, usein kylläkin salaista sellaista. Tarkoitukseni ei ole loukata ketään kirjotuksillani. Täytyy vaan sanoa etten ennen tätä suhdetta tuntenut pareja joissa toinen tai molemmat pettää. Nyt ihmiset kertovat aika avoimestikin ja vielä sellaiset joista en ikimaailmassa olisi moisia tekoja uskonut. Ns. kilttejä perheen isiä on monia jotka todellisuudessa eivät ole niin kilttejä laisinkaan kuin luulisi. Ulkoapäin katselevalle tilanne näyttää aivan toisenlaiselta.
Tyytyväinen nainen:ei liitot jossa petetään ole ollenkaan onnellsia, sairaia kuvioita, ollaan vaan niin mukavuudenhalusia, että väkisin roikutaan toisessa, toinen osapuoli on aina jotenkin psyykesairas, (niinkuin IKEN kihlattu).
Kyllä nuo naiset joiota petetään ovan heikoilla jäillä, täällä palstoilla on eniten petettyjä naisia liikenteessä.
Onhan se sairast elämää, ainaienen epäily, ja totediisuuuden poissulkeminen. Sitten veilä täällä palstalla kirjoittavat että mies jatkaa kanssani eikä eroa kun häntä rakastaa. Ehkä sinä petetty vielä roikut epätoivoisesti, mutta pettäjä ei
todella sinua rakasta, vaan on sitä etsimässä, muualla. Nämä sanat sanoi minulle naimississa oelva mieskin, joka roikkuu nyt siellä kotona, ei rakasta, siksi pettää, liitto on muuttunut vain olemiseksi, hengettömyys puuttuu, ja sitä myötähän on seksikin vain suoritus. Vaimolle riittää, miehelle ei.
- Pahis minäkin
Älkää nyt haukkuko pelkästään paha(ko) miestä ja tyytyväistä naista. Omasta mielestäni, siis vain ja ainoastaan omasta mielestäni koen olevani tavallinen, järkevä ihminen, joka tietää mitä tekee. Olen pannut hyvän ystäväni miestä ja poikaa, 4 työkaveria, 2 miestä samasta työpaikasta ja 2 muuta vielä. Olen ollut 20 vuotta naimisissa. Näistä 3 on ollut sellasia, joihin olen ollut kovin ihastunut. Aloittaja, ymmärrän erittäin hyvin, että ikävöit miestä, mutta yksikään suhde ei ala vahingossa. Sun pitää tietää varatun kanssa ollessa, että hänellä on oma perheensä, jota hän ei tule koskaan jättämään. Tään loman sä saatat vielä kestää, mutta odotappas kun tulee joulu, sitten tiedät mitä on tuskainen odottaminen ja ikävöinti.
- kuin olis
Mitäs jos vaikka hankkisit elämän?
- haista.........
Heh.... Mä olen nelikymppinen järkevä, tavallinen, pidetty kotihiiri joka juo viiniä ukkomiehen kanssa ruuan kanssa. Käyn aina juoksemassa silloin kun mieheni on vaimonsa kanssa kaupassa ostoksilla.
Haluan korostaa että olen nainen joka tietää mitä haluaa. Minä haluan ukkomiehen joka säännöllisesti käy minua painamassa. Ai mitä painamassa? No painamassa sitä sinne? Tiiättekste? Ahh... kyl se on niin hyvän tuntusta, ei se kuiva vaimo harppu osaa edes tyydyttää miestään. Minun se täytyy tehdä koska mies parka on ihan puutteessa vaan siksi kun vaimo on niin ilkeä, haukkuu vaan viatonta miestä kaikki päivät. On ne sellaiset valittajat niin kauheita, ei yhtään ajattele miehen tunteita..... valittaa vaan ihan syyttä. Ihan kauhea harppu!
Tapanani on myös käydä firman viinikutsuilla haistelemassa fiinejä viinejä. Varsinkin pomoni on mielistynyt tähän minun esittelemääni ukkomieheen..... niin... olikos nämä firman YKSITYISET bileet vai koko firman bileet? Ah, kyllä tuolla ukkomiehellä on niin tyylikäs maku, kun tykkää näin hyvästä viinistä ja näin mehukkaasta naisesta joka tietää mitä haluaa. Ah... kyllä on mehukasta viiniä, tänään meillä on tiedossa mehukas yö. Miehen ei tarvitse mennä kotiin peittelemään lapsia uneen koska sitten emme voisi viettää mehukasta yötä.
Juuh, en ole mikään "katkera vaimo" vaan ihan sivullinen jota vaan ällöttää. - aito nainen:)
Uskomattomia horoja jotka jakaa pilluaan missä vaan sattuu tilaisuus tulemaan...hyi helvetti.Ette tajua ottaa edes maksua palveluistanne...paitsi ettei kukaan huonosta ja käytetystä pillusta kyllä mitään maksakaan:::))))
- Senkin kokenut
Senkin kokenut, toisaalta taas en noin rankasti asiaa ottanut, vaan asennoiduin asemaani "kakkosena".
Jos on ollut kakkosena joskus, tuskin ihan heti uudelleen siihen haluaa. Tuskin sinäkään haluat. Ja siitä oppii.
Se oli tosi rankkaa aikaa, toisaalta ihanaa. Itse kyllä en siihen koskaan enää halua.
Toiset taas jatkavat kakkosena, mies vain vaihtuu, mutta se ei kyllä kaikille sovi. Todennäköisesti kakkosia on erilaisia, toisilla motiivit ovat herkemmässä kuin toisilla.
Niin-vaikeaahan se on, mutta ne pienet hetket sitten antavat taas paljon.
Usein mies kyllä palaa vaimonsa luokse ja vaikka sen tietääkin, ei pysty kuitenkaan luopumaan ennen kuin alkaa näyttää siltä, että ei ole ulospääsyä.
Itselleni kokemus oli hyväksi, koska kasvoin sen aikana paljon monessa mielessä (mm. työasioissa). Ja yllätys itselleni oli, että sinkkumies pujahti elämääni hyvin nopeasti tapahtuneen jälkeen. Ja samalla tiellä olen edelleenkin, vaikka tapahtumista on jo vuosia aikaa.
En palais vanhaan, mutta en todennäköisesti haluaisi jättää kokemaani väliinkään. - kolmaskolmas
Sä sekoat, kun mies lähtee perheensä kanssa sovitulle reissulle. Hoh hoijaa. Entäs kun mies lähteekin reissuun yksin kesälomallaan. Mitä mietteitä se sussa herättäisi? Minäpä kerron: mies käykin tapaamassa reissunsa aikana sitä kolmatta naista...
- lomalle?
Mistä huomaa että pettäjä riippuu kanssani vain lasten vuoksi?
Ehdota romanttista lomaa, kahdestaan kaksi tai yksi viikko, vaikka autiolla saarelle.
Vaimo, petetty: mahtaisko lähteä' sun kanssa? Ei varmasti, mieluummin salasuhteessa olevan rakastajan kanssa.
Vamos a la playa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760