Liikaa liian nopeasti - kuinka usein tavata uutta tuttavuutta?

liianinto

Olen päälle 30 kymppinen mies ja kävin 3 kertaa treffeillä noin puolentoista viikon aikana saman naisen kanssa, joka oli mielestäni todella mukava. Chattailimme jälkikäteen ja hän sanoi, että asiat liikkuivat liian nopeasti, viitaten tapaamistiheyteen.

Jälkikäteen mietin ja tajusin jälkiviisaana, että olin ehdottanut tapaamisia (kahvilla, ulkona syömässä, leffassa) kai turhan usein ja ymmärsin, että kyseinen henkilö olisi nähtävästi halunnut edetä hitaammalla tahdilla (vaikka oli suostunut tapaamisiin) ja nämä liian useat tapaamiset olivat alkaneet 'ahdistaa'.

Mitä tästä voisin nyt oppia? Kuinka usein tapaamisia uskaltaa ehdottaa, ettei pelota/ahdista toista?

Itseäni harmittaa tämä juttu aivan älyttömästi, koska ehkä siinä alku ihastuksessa en tajunnut ajatella, että toinen ei välttämättä ollut ihan yhtä fiiliksissä vaikka kiinnostusta jonkun verran oli. Joten onnistuin nyt varmaan liian intona pissimään tämän jutun.

2

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisastunut täti

Ehkä siinä nyt vain kävi niin, että naisella ei herännyt samanlaisia tunteita kuin sinulla.
      Itse tapailin erästä miestä jonkin aikaa, vain sen takia, kun en henonnut sanoa hänelle, ettei tästä nyt varmaan mitään tule.

Tapailemasi nainen siis sanoi tämän nopean etenemisen vain tekosyyksi.

Tämä on vain arvailua, koska itselläni vastaavanlainen kokemus.

Ei niillä tapaamisväleillä ole merkitystä,jos oikea kohdalle sattuu.Älä syytä itseäsi.

• Nainen48..

Vaikka minua kiinnostaisi mies, en välitä nähdä jatkuvasti, ehkä aluksi voisi tavata noin kerran viikossa, ja jatkossakin sen kerran viikossa riittäisi, minulla on viikot muutenkin kiireiset ja se lyhyt aika illasta mitä jää, käytän mielellään lekkeilen, lukien tai muuten vain rauhoittuen. Ihimiset tietysti tarvitsevat erilailla omaa aikaa, ja minä satun olemaan sellainen joka tarvitsee sitä paljon.
      En voisi kuvitella olevani jatkuvasti miehen seurassa, haluan lähteä yksin shoppailemaan joku viikonloppu, en halua rauhatonta miestä roikkumassa odottamassa koska olen valmis. (olen toki kaupassa nähnyt rauhallisia miehiä jotka eivät näytä kärsivän, mutta minulla ei sellaista miestä ole koskaan ollut). Eikö sitten ole järkevämpää, että tavataan vaikka illalla, syödään yhdessä ja vähän muutakin.
      En tiedä onko tämä ikäkysymys, mutta huomaan, että ikää karttuessa, kaipaan enemmän ja enemmän sitä omaa aikaa. Jaksoin kyllä nuorena roikkua jonkun pojan seurassa aamusta iltaan ja kivaa oli.
      Ihanteellinen seurustelusuhde olisi mies joka asuu samassa kaupungissa, voidaan tavata jos halutaan, mutta kumpikin asuu omassa asunnossa, ja kumpikin kaipaa omaa aikaa, mutta luottamus tietenkin täytyy olla molemminpuolinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1859
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1812
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      358
      1600
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1227
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      214
      1188
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1044
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1009
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      971
    Aihe