kenenkäs kaikkien yksityiselämät

graafinen kaavio

ja suhdekoukerot täällä on jo ruodittu? dazu-kirpela-zisel, dazu-kirpela-genio-PMD, genio-maniamaria. vielä lisää?

22

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta on aivan helvetin siistiä, että noinkin monella on elämää ja jopa suhteita. Kyllä niitä kelpaakin ruotia!

• Olen täysin samaa mieltä :) Tässä ei ole mitään tarvetta hankkia omaa elämää.

• ja lisää tulee

Toljake-pikku-murri-jazuli-kimmo-laskin..väärin-xena183-anzzy-zisel-genio.mente-timanttia-MrKalluppi.... Ohan näitä

• Ei ole mitään koukeroita. Selvää pässinlihaa. Minä

• HA,HA.

Noi kaikkihan ovat sun nimimerkkejäsi.

• +

buddy-gekko-buddyn ex.

• Ei mulla oo elämää. Eikä ihmissuhteita lukuunottamatta dazun fantasiaa tulla MINUN! raiskaamaksi. Ymmärretävää kai jotenkin, koska edustan dazulle auktoritääristä isähahmoa ja laukaisen dazussa muistot kipeistä lapsuudenkokemuksista, jotka dazu käsittelee uudelleen fantasian kautta.

• dazu = PlatosMorbidD

PlatosMorbidDust = dazu

• dazu = PlatosMorbidD kirjoitti:

PlatosMorbidDust = dazu

dazu=idiootti

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

dazu=idiootti

Sinä ja Genio tässä todistelette minulle omaa idioottimaisuuttanne näillä stressaantuneilla kommenteillanne.

• dazu=kirpela
        dazu kirjoitti:

Sinä ja Genio tässä todistelette minulle omaa idioottimaisuuttanne näillä stressaantuneilla kommenteillanne.

Eiköhän ne kommentit ole ansaittuja ja halveksevia kuin stressaantuneita?

• dazu kirjoitti:

Kieltämättä tää hieman stressaa kun ei sitä poliisia kuulu. Olisi niin kiva päästä keskustelemaan kanssasi kuin mies "miehelle".

• dazu=kirpela kirjoitti:

Eiköhän ne kommentit ole ansaittuja ja halveksevia kuin stressaantuneita?

Indikoivat voimakasta pelkoa halveksunnan sijaan. Halveksunta, johon tämä pelko koittaa kääriytyä, ei ole aitoa.

• dazu kirjoitti:

Indikoivat voimakasta pelkoa halveksunnan sijaan. Halveksunta, johon tämä pelko koittaa kääriytyä, ei ole aitoa.

:DDDDD

Vittu sä oot säälittävä. Viittiikö sua edes raiskata?

• kai sitä pittää olla tekemistä siihen asti ku kauniit ja rohkiat alkaa
      niinku,

mur

• rusalkaa

on ruotinut täällä omani.

• Ei ole paljoa tarvinnut itse ruotia. Ovat muut hoitaneet sen homman meidän puolesta.

• asiasta kiinnostunut

Eli millä nimimerkeillä olette täällä meuhanneet?

• jaa??

No ilmeisesti ainakin mun sivullisen tälle keskustelupalstalle kirjoittaneen tyystin profiilia omaamattoman, ja vielä täysillä valheilla. Satuin tossa - siis sen mitä oksentamiseltani kykenin - lukemaan valhoja talteen ottamiani postauksia tältä Miehen Logiikka- palstalta, ja kyllä tällä sekopäät sen sortin kiusaamista ja kunnianloukkausta mua tyystin viatonta kohtaan harjoitti, että jos olisin ilkeä, saattaisin todella voida viedä asian jopa poliisille. Olen nimittäin ymmärtänyt, että näille Suomi24:n julkisille keskustelupalstoille saa kirjoittaa omaamatta omaa rekisteröityä nimimerkkiä tai profiilia? Jos olen väärässä, ei kukaan rekisteröitydyillä nimimerkeillä näille palstoille kirjoittanut koskaan minua ainakaan, ole siitä asiasta ystävällisesti ohjeistanut, vaan olen saanut mielisairasta herjaamista osakseni ja perättömien puppupuheiden jauhamista...

Minulla on tallessa mm. keskustelu, jossa joku ihmeen kumman anonyymi - tottakai henkilönä minulle tyystin tuntematon! - rekisteröityä nimimerkkiä käyttänyt dazu vihjailee omanneensa suhteen minun kanssani ja sellainen ei pidä paikkaansa, koska minä en koskaan ole kirjoittanut millään rekisteeöridyllä nimimerkillä Suomi24:ssa ja olen inhonnut näitä häiriköitä mitä lie dazuja ja ziseleita, jotka puhuttelevat minua esim. joksikin "eewariksi", ahdistellen julkisesti täysin viatonta heitä tuntematonta...

Siis suoraan sanoen prostituoiduksi on minua sivullista usein näissä JULKISISSA keskusteluissa täysillä valheilla kutsuttu ja ei kiitos - esimerkiksi sen(kaan) alan kanssa minulla ei ole mitään tekemistä, eikä myöskään kukaan palstakommentaattori minulle näillä palstoilla kommentoinut, tunne minua henkilökohtaisesti tai itse tunne ketään, vaikka on todella ollut pokkaa näissä palstakeskusteluissa monilla sen sortin paskaa minusta väittääkin... Jessus, että alkaa ahdistaa kun muistelee, kuinka tuntemattomat on kiusanneet minua sivullista tällä palstalla! Luulis, että normaalijärkisten pokka ei riittäisi sivullisiin keskustelupalstalla käyviin takertumiseen.:/ Ihan sekosti käyttäytyviä keskustleijoita näillä palstoilla.:/

• Kyllä täs pikkuusen anaalilyysiä meidän suhteen tilasta kaipaas ku ei oo siitä pitkähän aikahan saanu mitää lukia.

• impivuara likkoi

miu kirkkovenehese ei viälj ainaka kukha oo uponna et siält ois hengis selvin

• :)

ihan vapaasti saatte minusta juoruta, tosin viimeiseen kolmeenkymmeneen vuoteen ei lähipiiriini ole lukeutunut rikolisia,narkkareita,juoruilijoita eikä muuten mitkään sekakäyttäjätkään mutta juorutkaa ihmeessä :) ihan vapaasti vaan...

p.s käväisin täällä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1818
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe