Pakko ottaa nuorempi mies

thirty something

ja toivoa, että hän kykenisi sitoutumaan. Nettideittailu ei ole tuottanut tulosta (itseäni kiinnostavat ovat halunneet nopeammin sänkyyn kuin tutustumaan eli ei) ja oikeassa elämässä minua lähestyvät vain hyvännäköiset itseäni nuoremmat miehet. Ja toisenkin kerran olen tavannut ihan kivoja miehiä, muta jos mies ei osoita kiinnostusta niin ei voi mitään. Turha sitten itkeä täällä, kun naiset ottavat nuoremman miehen, kun yli 30-vuotiaat miehet eivät juurikaan taida aloitteita tehdä. Mielestäni olen ainakin melkein ikäiseni näköinen, pukeudun naisellisesti ja olen hoikka ja mukava.

35

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep. Enpä tee aloitteita. Kyllä tässä omaan piikkiin paljon menee.

• Ps. jos haluat sitten niistä yli kolmekymppisistä sen miehen, niin tee hemmetti aloitteita äläkä itke täällä.

• ei helppoa ei
        hahmotelma kirjoitti:

Ps. jos haluat sitten niistä yli kolmekymppisistä sen miehen, niin tee hemmetti aloitteita äläkä itke täällä.

Miksi miksi miksi? En varmasti tee yhtään aloitetta miehille. Niin epätoivoiseksi en ala että sen häpeän ottaisin itselleni ja kuuntelisin sitä kettuilua mikä siitä seuraisi. Ja "helpon naisen" maine. Mieluummin olen yksin vaikka vanhainkotiin asti. Ei tietysti tunnu itsestäkään kivalta tulevaisuuden kuvalta mutta tuosta asiasta en pääse yli. Eri asia sitten luetaanko esim. hymyily miehelle aloitteeksi mutta siinä se raja sitten kulkeekin.

• ei helppoa ei kirjoitti:

Miksi miksi miksi? En varmasti tee yhtään aloitetta miehille. Niin epätoivoiseksi en ala että sen häpeän ottaisin itselleni ja kuuntelisin sitä kettuilua mikä siitä seuraisi. Ja "helpon naisen" maine. Mieluummin olen yksin vaikka vanhainkotiin asti. Ei tietysti tunnu itsestäkään kivalta tulevaisuuden kuvalta mutta tuosta asiasta en pääse yli. Eri asia sitten luetaanko esim. hymyily miehelle aloitteeksi mutta siinä se raja sitten kulkeekin.

Ei lasketa aloitteeksi hymyilyä.

No älä sitten.

• ei helppoa ei
        hahmotelma kirjoitti:

Ei lasketa aloitteeksi hymyilyä.

No älä sitten.

No en.

No en.

Mutta tiedoksi vaan, että se "helpon" maine ei liite siihen, että nainen tekee aloitteita. Taitaa jotenkin liittyä siihen, että ottaa lähes kaikki miesten tekemät aloitteet vastaan.

• thirty something
        hahmotelma kirjoitti:

Ps. jos haluat sitten niistä yli kolmekymppisistä sen miehen, niin tee hemmetti aloitteita äläkä itke täällä.

En tee aloitteita miehille, sillä he suostuvat aina kaikkeen, olivat sitten kiinnostuneita tahi eivät. Miehet menevät vissiin naimisiinkin, jos nainen sitä ehdottaa. Haluan kuitenkin miehen, joka oiekasti on kiinnostunut minusta eikä ole vaan yhdessä, koska se on helppoa.

Eikö se ole aika selvä aloite, jos nainen katsoo silmiin ja hymyilee?

• fhgdjgdk
        thirty something kirjoitti:

En tee aloitteita miehille, sillä he suostuvat aina kaikkeen, olivat sitten kiinnostuneita tahi eivät. Miehet menevät vissiin naimisiinkin, jos nainen sitä ehdottaa. Haluan kuitenkin miehen, joka oiekasti on kiinnostunut minusta eikä ole vaan yhdessä, koska se on helppoa.

Eikö se ole aika selvä aloite, jos nainen katsoo silmiin ja hymyilee?

Riippuu tilanteesta.

• ei helppoa ei
        hahmotelma kirjoitti:

Mutta tiedoksi vaan, että se "helpon" maine ei liite siihen, että nainen tekee aloitteita. Taitaa jotenkin liittyä siihen, että ottaa lähes kaikki miesten tekemät aloitteet vastaan.

Eipäs. Minulle on eräs mies sanonut että nainen joka iskee on sama kuin puutteessa oleva. Eli nainen vonkaa ja on helposti saatavissa. Ja olen kuullut saman kerran eräältä miesporukalta ravintolassa jonka keskustelun kuulin sattumalta ja vahingossa. Niin inhottavasti arvostelivat erästä naista etten ikinä halua samaa repostelua itsestäni. Toki tuo helppous voi olla myös tuota kakkien miesten huolimista, sitä en kiellä.

Eipäs. Minulle on eräs mies sanonut että nainen joka iskee on sama kuin puutteessa oleva. Eli nainen vonkaa ja on helposti saatavissa. Ja olen kuullut saman kerran eräältä miesporukalta ravintolassa jonka keskustelun kuulin sattumalta ja vahingossa. Niin inhottavasti arvostelivat erästä naista etten ikinä halua samaa repostelua itsestäni. Toki tuo helppous voi olla myös tuota kakkien miesten huolimista, sitä en kiellä.

Ai jaa. Minä sanon että nainen josta tiedetään, että siltä saa lähes jokainen yrittäjä, on se jota yleensä helpoksi kutsutaan.

• eeriurtyeiuri
        ei helppoa ei kirjoitti:

Onhan siinä sellainenkin välimuoto, että nainen aloittaa keskustelun, mutta jättää vonkaamisen enimmäkseen miehelle. Ei huono tapa.

• eijymmärrä
        hahmotelma kirjoitti:

No niin, mutta tätä mä ihmettelen, että miksi vauvautua? Kun alle kolmekymppiset tekee aloitteita, niin miksi vaivautua vanhemman miehen takia, joka ei edes aloitteita tee? Mä en ainakaan itke, vaan jätän ihan suosiolla kaikki aloitekyvyttömät miehet pois. Aloitteen tekijöitäkin kuitenkin riittää.

• thirty something
        eijymmärrä kirjoitti:

No niin, mutta tätä mä ihmettelen, että miksi vauvautua? Kun alle kolmekymppiset tekee aloitteita, niin miksi vaivautua vanhemman miehen takia, joka ei edes aloitteita tee? Mä en ainakaan itke, vaan jätän ihan suosiolla kaikki aloitekyvyttömät miehet pois. Aloitteen tekijöitäkin kuitenkin riittää.

No siksi, että vanhempi mies voisi olla arkisen yhdessäolon suhteen vähän realistisempi ja oikeasti rauhoittua siihen parisuhteeseen helpommin kuin nuorempi mies... Sitäpaitsi heissä on sellaista karua miehisyyttä, joka vetoaa minuun.

• Me

Ehdottan sulle hahmotelman, hän on palstan "älykkö", hih!;)))

• jep jep..

• käsikirjoittaja

Te olette Hahmiksen kanssa niin söpöjä, teillä on jännitettä!

• Me

Juu, olisin kiitollinen jos joku opetta minut aloitten tekemisen.

Nimittäin minulla ei oo hajuakan miten aloittet tehdän.

Niin, miten naiset yleensä lähestyvät miehin????????

• käsikirjoittaja kirjoitti:

On kovin yksipuolista

• Me
        käsikirjoittaja kirjoitti:

No, ei oo jänniteitä, usko pois!

Hän on vain ilkeä tapaus ja palstan kiusaja.

• Me kirjoitti:

Joo...

• otirtoyrt
        Me kirjoitti:

Ihan rehellisesti sanottuna, kovin moni ei ole saanut hahmotelman kanssa riitaa aikaiseksi. Onko juuri kukaan? Mitä voit päätellä tästä?

• Me
        hahmotelma kirjoitti:

On kovin yksipuolista

Hän tarkoitta et ihastunut yksipuolisesti, jos joku ei ymmärtänyt, hih!;)))))))))

• Me kirjoitti:

Hän tarkoitta et ihastunut yksipuolisesti, jos joku ei ymmärtänyt, hih!;)))))))))

Niin...

• Me
        otirtoyrt kirjoitti:

Ihan rehellisesti sanottuna, kovin moni ei ole saanut hahmotelman kanssa riitaa aikaiseksi. Onko juuri kukaan? Mitä voit päätellä tästä?

Että olen hahmotelman "yhri! ????

Hi-hihi-hihihiihihihihi ;))))))))))))

• sitä siitä
        otirtoyrt kirjoitti:

Sen että ATM.t ovat riidanhaluisia öykkäreita. Vailla käytöstapoja olevia hemmotteltuja pikkupoikia.

• Me
        hahmotelma kirjoitti:

Joo...

Hyvä hahmotelma!
        Sanoo mulle aina "Joo" ja "Niin", näillä eväillä pääset aika pitkälle!

Katopa! Mä kessytin sut aika hyvin, hih!:)))))))))

• Me kirjoitti:

Hyvä hahmotelma!
        Sanoo mulle aina "Joo" ja "Niin", näillä eväillä pääset aika pitkälle!

Katopa! Mä kessytin sut aika hyvin, hih!:)))))))))

Jatka vaan...

• kanssaviestittelijä
        hahmotelma kirjoitti:

Niin...

Mua huolestuttaa vieläkin toi sun muuttunut profiilikuva... Kaikissa meissä on hyvää ja huonoa kaikilla hetkillä molemamt ovat läsnä. Suhtaudu itseesi reilusti ja ystävällisesti, ansaitsen samankohtelun kuin kaikki muutkin. Opettele olemaan oma paras ystäväsi ja pidä itsestäsi huolta.

• thirty something
        Me kirjoitti:

Juu, olisin kiitollinen jos joku opetta minut aloitten tekemisen.

Nimittäin minulla ei oo hajuakan miten aloittet tehdän.

Niin, miten naiset yleensä lähestyvät miehin????????

Katsovat silmiin ja hymyilevät ja vastaavat miesten aloitteisiin ystävällisesti...

• kanssaviestittelijä kirjoitti:

Mua huolestuttaa vieläkin toi sun muuttunut profiilikuva... Kaikissa meissä on hyvää ja huonoa kaikilla hetkillä molemamt ovat läsnä. Suhtaudu itseesi reilusti ja ystävällisesti, ansaitsen samankohtelun kuin kaikki muutkin. Opettele olemaan oma paras ystäväsi ja pidä itsestäsi huolta.

Anteeks mitä?

• Me

• Reipas Poikamies

En näe ongelmaa aloitteen teossa oli siis nainen minua nuorempi tai vanheampi ;)
      30v mies on hyvä Ap nykyään niin puun ja kuoren välissä sen ikäisen naisen kanssa parisuhdemarkkinoillamme. Puitteet tulee olla buenot sekä luonteet huippua samoin kemian. Tän ikäiset naiset tuntui niin varovaisilta, ehkä siitä se kipinän laimeus voi johtua? PArisuhteeseen tarvitaan kaksi, samoin kemiaan. Vaikea sitä yksin on kehittää.

• Tarkennusta kaipaan

Tarkoititko ottaa vai ostaa se nuorempi mies?

• thirty something

Ei kai naisellisen ja mukavan naisen tarvitse seuraa ostaa ja siis en hae seksiseuraa, vaan kumppania vakavaan suhteeseen...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe